PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik vond ze anders niet slecht spelen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fulham met Manolev en Enoh dus eigenlijk met 8 man
repostquote:
omhaal vanaf eigen helftquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:52 schreef ThadCastle het volgende:
Manolev met een Robben volley wacht maar
Geen rode kaart.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:57 schreef Tim86 het volgende:
3 punten en een IF Mertesacker, wat wil je nog meer.
Laten we het er maar op houden dat spitsen geen slidings moeten maken.quote:
Perquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:57 schreef Tim86 het volgende:
Allemaal Mertesackers kopen nu want die gaat stijgen als een malle als die niet meer in packs zitquote:
DS2twitter:VanDieMensenDie twitterde op woensdag 17-04-2013 om 11:00:54Ook buiten het gamen om naar game-muziek luisteren. reageer retweet
Bazenteamquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:20 schreef FCsuarez het volgende:
net een team met als teamnaam stayoriginal![]()
dan dit team hebben
The ox - hernandez - wallcott![]()
![]()
arteta - ramires - wilshere
gibbs - luiz - kaboul - rafael
cech
Metsensackerquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:57 schreef Tim86 het volgende:
Ik ook. Maar dat komt doordat ik een paar albums heb waarvan toevallig ook nummers in fifa zitten/hebben gezeten. Fifa kiest gewoon goede muziek altijd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:16 schreef Tim86 het volgende:
DS2twitter:VanDieMensenDie twitterde op woensdag 17-04-2013 om 11:00:54Ook buiten het gamen om naar game-muziek luisteren. reageer retweet
![]()
![]()
Dat is niet echt game muziek imo..dan denk ik meer aan die Super Mario remixjes die hij draaitquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat komt doordat ik een paar albums heb waarvan toevallig ook nummers in fifa zitten/hebben gezeten. Fifa kiest gewoon goede muziek altijd.
Oke, dat niet nee.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is niet echt game muziek imo..dan denk ik meer aan die Super Mario remixjes die hij draait
Voor mijn gevoel komt er dan wat sneller een auto tackle van de CPU, maar geen idee of dat ook klopt. Had daar vorig jaar bij Mexes veel last vanquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:26 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand wat Aggression eigenlijk doet ? Jaagt de speler door of speelt ie kort op zijn aanvaller bij het verdedigen ? of is het hard inkomen in duels ?
Ik luister wel is muziek uit games van bijvoorbeeld Hans Zimmer. Soms echt chill om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is niet echt game muziek imo..dan denk ik meer aan die Super Mario remixjes die hij draait
Dat auto tackle is zeer handig bij counters buiten de 16 maar binnen de 16 krijg je idd onlogische pingels tegen. Ik vind het vreemd dat EA nooit dit soort stats duidelijk heeft omschreven, wellicht dat ik onderzoek moet doen op een positie met bepaalde spelersquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel komt er dan wat sneller een auto tackle van de CPU, maar geen idee of dat ook klopt. Had daar vorig jaar bij Mexes veel last van
bij wefut wel?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:34 schreef Dudeweiser het volgende:
je kan bij futhead niet eens sorteren op aggression
Hoe duur denk je dat hij ongeveer gaat worden?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dan aan het einde van TOTS Ibra kopen
op de xbox rond de 300k hoop ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hoe duur denk je dat hij ongeveer gaat worden?
quote:
dan zal dat op PS3 wel ongeveer 400k wordenquote:
idd wel aardige statsquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:45 schreef BDIL het volgende:
Die Pabon is IRL best goed, in FUT een underrated speler ( hij speelt best fijn![]()
)
Nu welquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:48 schreef Dudeweiser het volgende:
nu we het toch over Pabon hebben, zijn transfer zit niet in wefut. Wat is dit pazzel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja of ik koop een laptop of ik ga een eigen pc samenstellen, maar met een eigen samengestelde zit ik echt heel dicht op het beeld van mijn 42 inch tvquote:
Slecht voor je ogen en tevens werkt dat gewoon niet lekker. Kleiner schermpje kopen dan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja of ik koop een laptop of ik ga een eigen pc samenstellen, maar met een eigen samengestelde zit ik echt heel dicht op het beeld van mijn 42 inch tv
Zal ik anders even posten hoe het er nu uit ziet bij mij ?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Slecht voor je ogen en tevens werkt dat gewoon niet lekker. Kleiner schermpje kopen dan.
als je zus er maar goed op staatquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zal ik anders even posten hoe het er nu uit ziet bij mij ?
Heb niet een heel goede camera.
Jonge dat hebben mijn ouders toch gekocht.quote:
Nou eigenlijk hadden ze die tv gekocht om op tv te kijken, maar ons huis is verdeeld in 2 stukken met schuifdeuren.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:12 schreef v0lt026 het volgende:
Welke ouders kopen nou zo'n bigass tv voor hun kinderen. Of is dat tegenwoordig normaal
We hebben ook nog een gewone mooie bank hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:12 schreef v0lt026 het volgende:
Welke ouders kopen nou zo'n bigass tv voor hun kinderen. Of is dat tegenwoordig normaal
Edit: en dan nog, eis er een fatsoenlijk tv meubel bij, ze geven jou toch ook geen bureaustoel zonder bureau, of een bed zonder matras
Ja ik wil eigenlijk zon bureau in de kamer met 1 computer beeldscherm en dan 1 iets groter scherm voor mijn PS3quote:
Het gaat er niet om hoe groot hij is, maar wat je er mee doet.quote:
Sonic en Pokemon remixes bedoel jequote:Op zaterdag 20 april 2013 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sonic en Pokemon remixes bedoel je
Pittig?quote:
Denk dat je dat niet ken in die zins opbouwquote:
quote:
Lang geleden die vraagquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand op de console? Toevallig al een nieuw toernooi op komst?
ja het if merte toernooi jongequote:Op zaterdag 20 april 2013 19:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand op de console? Toevallig al een nieuw toernooi op komst?
Ik zit de laatste tijd zelf veel op console. En ik ben niet iemand die anderen hier aan het werk zet, zodat ik zelf lekker makkelijk achterover kan leunen, zoals sommigen hierquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ik te laat ben
Je had beter even kunnen wachten. Nieuwe converse komen binnenkort uit, alleen dan met lunarlon zool erin. Heb je een keer echt steunquote:
De enige twee op PS3 dus. Eentje open bid, eentje 6k BINquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was de enige onder 2k op de xbox59ste min. Nu even kijken voor hoeveel ze erop staan
Oh, zo erg verdiep ik me er dan ook weer niet in. Heb vrij makkelijke voeten, kan overal wel op lopen..dus dat scheelt welquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je had beter even kunnen wachten. Nieuwe converse komen binnenkort uit, alleen dan met lunarlon zool erin. Heb je een keer echt steun
gewoon alle drie aan papa vragenquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:35 schreef Djeetje het volgende:
Nieuwe laptop kopen ?
Nieuwe PC kopen ? Maar dan zit ik wel nog dicht op mijn TV.
Of 8GB RAM in mijn oude PC zetten ?
Dan heb je er 8 gb in zitten en is de rest nog kutquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:35 schreef Djeetje het volgende:
Nieuwe laptop kopen ?
Iddquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan heb je er 8 gb in zitten en is de rest nog kut. Verdiep je er eens in voordat je hals over kop als een mongool een beslissing neemt
Nog even mijn boterhammetjes opeten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ff die random shit doenwil weten of het goed speelt
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan heb je er 8 gb in zitten en is de rest nog kut. Verdiep je er eens in voordat je hals over kop als een Djeetje een beslissing neemt
Als je 8GB erbij zet moet je er sowieso een 64bit OS op zetten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:35 schreef Djeetje het volgende:
Nieuwe laptop kopen ?
Dankje Fuszyquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:40 schreef Fuszy het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1502279
hier djeetje. Ga dit maar eens lezen en dan mag je zelf kijken wat je liever hebt.
Laptop voor 500 euro zou ik sowieso niet doen
bentquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dankje Fuszy![]()
En jongens ik sta er toch om bekend dat ik alles als een mongool doe ?
Nee Djeetje, je doet ook stoer over je bedprestaties dus nu niet in de 15-jarige rol kruipen als het je goed uitkomtquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ben pas 15 en moet nog de hele wereld ontdekken ja.
Dat is het enigste wat ik nog ontdekt heb..quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee Djeetje, je doet ook stoer over je bedprestaties dus nu niet in de 15-jarige rol kruipen als het je goed uitkomt
begin bij een schoolboek danquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ben pas 15 en moet nog de hele wereld ontdekken ja.
Die toevoegingquote:
Vorige keer geen SIF gekregenquote:
?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:52 schreef Thorb het volgende:
thadkasteel en iwan ik kom online dus beter is 1 van jullie er
Jij hebt toch een ban?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:52 schreef Thorb het volgende:
thadkasteel en iwan ik kom online dus beter is 1 van jullie er
?quote:
dat was een troll van hem jegens mij... toen dacht iedereen het omdat ik het zeiquote:
had jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat was een troll van hem jegens mij... toen dacht iedereen het omdat ik het zei
Ik vind Lucas echt zaadquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het was vanmiddag weer raak hoor: ik speel met onderstaand team, krijg allerlei verwensingen naar mijn hoofd
[ afbeelding ]
Ik vind het team zelf best aardig in elkaar gedraaid, 3 verschillende competities en allerlei nationaliteiten...maar daar denken sommige mensen me anders over. Vanmiddag was er al een die me uitschold omdat ik volgens hem een kansloos ventje was omdat ik minstens 100 pond had besteed aan pack openings. Maar een ander spande wel de kroon: die schold me uit voor pace abuser, nog voordat we wedstrijd uberhaupt begonnen was.. Jullie mogen drie keer raden wie hij zelf in de spits had staan
En o ja, bij iedere goal die ik tegen hem maakte, kreeg ik steeds hetzelfde berichtje: "SCRIPTED". Wat een kutkinders
Tof team, wil ook wel weer een team hebben met IF Balotelli, voor hoeveel heb jij em gekochtquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het was vanmiddag weer raak hoor: ik speel met onderstaand team, krijg allerlei verwensingen naar mijn hoofd
[ afbeelding ]
Ik vind het team zelf best aardig in elkaar gedraaid, 3 verschillende competities en allerlei nationaliteiten...maar daar denken sommige mensen dus anders over. Vanmiddag was er al een die me uitschold omdat ik volgens hem een kansloos ventje was omdat ik minstens 100 pond had besteed aan pack openings. Maar een ander spande wel de kroon: die schold me uit voor pace abuser, nog voordat we wedstrijd uberhaupt begonnen was.. Jullie mogen drie keer raden wie hij zelf in de spits had staan
En o ja, bij iedere goal die ik tegen hem maakte, kreeg ik steeds hetzelfde berichtje: "SCRIPTED". Wat een kutkinders
lekker voor jequote:Op zaterdag 20 april 2013 19:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het team zelf best aardig in elkaar gedraaid, 3 verschillende competities en allerlei nationaliteiten...maar daar denken sommige mensen dus anders over. Vanmiddag was er al een die me uitschold omdat ik volgens hem een kansloos ventje was omdat ik minstens 100 pond had besteed aan pack openings. Maar een ander spande wel de kroon: die schold me uit voor pace abuser, nog voordat we wedstrijd uberhaupt begonnen was.. Jullie mogen drie keer raden wie hij zelf in de spits had staan
Helemaal eens, had ook liever Pastore gehad, maar heb hem nodig voor de chemquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind Lucas echt zaadVerder mooi team
Iddquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:56 schreef rolls-reus het volgende:
Deze man maakt net ook een hatrickzou een leuke if zijn
http://wefut.nl/player/6447
Die wingersquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
310kquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Tof team, wil ook wel weer een team hebben met IF Balotelli, voor hoeveel heb jij em gekocht
Hij is erg populair op EA forum ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:56 schreef rolls-reus het volgende:
Deze man maakt net ook een hatrickzou een leuke if zijn
http://wefut.nl/player/6447
Klopt, 100k minder waard nu. Maar ik heb hem al anderhalve maand (denk ik), en ik ga hem echt niet meer verkopenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]![]()
![]()
daar maak je wel veel verlies op zeg, 170k op de xbox
Die kinderen kijken toch nergens naar. Speelde paar dagen terug ook tegen een standaard Brapace 3-5-2 met Welliton en Pato..hij had 25% balbezit omdat hij gewoon echt letterlijk niets anders deed dan de bal naar voren LB+Y'en. Ik speelde hem helemaal zoek met mijn Noorwegen/Duitsland silvers met een paar heerlijke goals. Na een paar snelle goals kapte hij er al mee en noemde hij me een pace abuser die vast niets kon op H2H. Toen had ik de sprintknop nog amper aangeraakt op zijn helftquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi team en goede formatie! Ik zou wel een beter alternatief voor David 'clown' Luiz bedenkenquote:
Kansloos...zo'n verrotte communityquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kinderen kijken toch nergens naar. Speelde paar dagen terug ook tegen een standaard Brapace 3-5-2 met Welliton en Pato..hij had 25% balbezit omdat hij gewoon echt letterlijk niets anders deed dan de bal naar voren LB+Y'en. Ik speelde hem helemaal zoek met mijn Noorwegen/Duitsland silvers met een paar heerlijke goals. Na een paar snelle goals kapte hij er al mee en noemde hij me een pace abuser die vast niets kon op H2H. Toen had ik de sprintknop nog amper aangeraakt op zijn helft
Ach joh, gewoon #YOLOquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kansloos...zo'n verrotte community
ja, heel erg.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kansloos...zo'n verrotte community
Hij speelt ook heel fijnquote:
bepaald. En zo duur is hij echt niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hij speelt ook heel fijnjammer dat ie zo populair is
gaat z'n prijs niet bepaalt door naar beneden, plus het feit dat het een brazilver is...
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mooi team en goede formatie! Ik zou wel een beter alternatief voor David 'clown' Luiz bedenken
Wie zou je voor David Luiz neerzetten? Verthongen IF?quote:
doe Richardson op LB en niet IF Gibbs. Richardson had bij mij 9 goals uit zijn eerste 13 wedstrijdenquote:
Het gaat over zijn potentiële IF hèquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
bepaald. En zo duur is hij echt niet.
9 goals uit 13 wedstrijden met een linksback?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
doe Richardson op LB en niet IF Gibbs. Richardson had bij mij 9 goals uit zijn eerste 13 wedstrijden
Echt een goed schot heeft die gozer
Als je een aardig budget hebt kan je proberen om thiago silva in dit team kwijt te kunnen? Zou een aardige versterking zijnquote:
Helaas wel jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die gaat inderdaad wat kosten
Bijna allemaal na corners. Die neemt hij dan en dan schiet hij het afvallende balletje er daarna in. Ik was ook best sweaty met dat teamquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
9 goals uit 13 wedstrijden met een linksback?
Seems legit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ik scoor zo weinig met mijn backs, een LB uit 1 van mijn teams heeft nog maar 9 goals uit 294 wedstrijdenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
9 goals uit 13 wedstrijden met een linksback?
Seems legit.
Wellinton en Pato zijn inderdaad erg duur.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voor kwaliteit moet je vaak betalen. En dat is maar goed ook
Dat is redelijk normaal, maar 9 uit 13?!quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik scoor zo weinig met mijn backs, een LB uit 1 van mijn teams heeft nog maar 9 goals uit 294 wedstrijden
Zeker beter, nu alleen nog Konko op RBquote:
Dat waren de eerste 13 wedstrijden hè? Daarna viel de productie hopeloos stilquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat is redelijk normaal, maar 9 uit 13?!
De maatschappij, dat ben jijquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wellinton en Pato zijn inderdaad erg duur.
Ja, ik was er niet bij dus ik weet het niet. Maar ik wilde alleen aangeven dat ik heel weinig met mijn backs scoor. De RB uit dat team heeft uit 307 wedstrijden 5 goalsquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat is redelijk normaal, maar 9 uit 13?!
Toch bizar, wat de medische wetenschap tegenwoordig allemaal kanquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:13 schreef BDIL het volgende:
Een vriend van school bleek een hersentumor te hebben, zat met hem in hetzelfde jaarIs een week geleden succesvol geopereerd
Ik loop de hele zijlijn af en dan een één-tweetje de zestien in en dan sweat ik hem of schiet ik hem zelf. Doe ik in het echt ookquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik loop de hele zijlijn af en dan een één-tweetje de zestien in en dan sweat ik hem of schiet ik hem zelf. Doe ik in het echt ook
Jij rent alleen maar naar voren net als Manolev?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik loop de hele zijlijn af en dan een één-tweetje de zestien in en dan sweat ik hem of schiet ik hem zelf. Doe ik in het echt ook
FIFA met gasten als jij is zo verdomde ineffectief.quote:
Dat was echt bullshitquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:16 schreef Thorb het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/155831786
Daarvoor zat nog een bal op de lat volgens mij
Jammer johquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat was echt bullshitIk kon hem niet verdedigen want geen enkele verdediger ging op die bal af
En die tweede goal van jou
Had 1-1 moeten blijven
JBGS.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat was echt bullshitIk kon hem niet verdedigen want geen enkele verdediger ging op die bal af
En die tweede goal van jou
Had 1-1 moeten blijven
Dat is waar, maar ik ben gierig en wil zulke bedragen meestal niet voor spelers betalenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voor kwaliteit moet je vaak betalen. En dat is maar goed ook
ik kan het gewoon niet. #YOLOquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:19 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik ben gierig en wil zulke bedragen meestal niet voor spelers betalen
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
2-0 na 10 min (rebound + sweat) gaat ie eigen doelpunt maken
Alsof hij een comeback gaat maken. Hij is tering slecht ouwe.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
hij is een comeback begonnen
die sweat was wel na een mooie aanval
3-1 maar misschien speelt zijn zusjequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof hij een comeback gaat maken. Hij is tering slecht ouwe.
Daar zijn andere fora voorquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:26 schreef TBakkert het volgende:
FACK DE MAATSCHAPPIJ, IK GA 5ATB SPELEN
Nee Theoquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:26 schreef TBakkert het volgende:
ga dat ijshockey spel spelen ofzo, ben je vast beter inquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:26 schreef TBakkert het volgende:
quote:
nee, ik ga niet 5atb...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
doe ff normaal met je kut psvquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
PSV EINDHOVEN HEEUJJ HEUJJJ HEUJJJ![]()
Keek net de samenvatting: pingel gestopt, 3 a 4 situaties dat ze 1 op 1 met hem kwamen, die hij redde. Plus de nul gehoudenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij moet wel heel erg goed hebben gekeept als hij ineens duurder wordt.
heel gay om geen 5@tb doen omdat anderen je dan uitlachen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:29 schreef TBakkert het volgende:
ook grapje, ik doe 4-3-2-1, met KLOSE
Heb alleen wel Robinho erin
Nee, dat is het enige team dat ik nu überhaupt heb...quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:31 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb je nog silvers?
Behalve dan dat 451 team want daar ben ik bang voor
Het was een troll dat 5atbrapace.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
heel gay om geen 5@tb doen omdat anderen je dan uitlachen.
1Xquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het was een troll dat 5atbrapace.
Maar wat wordt het vanavond?
Een graad of 5.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het was een troll dat 5atbrapace.
Maar wat wordt het vanavond?
Oke jammerquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, dat is het enige team dat ik nu überhaupt heb...
Maar ik ga het weg doen en misschien een team maken met El Ghanassy.
Maar eerst dat Gold team proberen met Klose
Ik heb net wel gezien dat er wel een leuk silver team te maken is met een aantal spelers uit de Italiaanse League, ga daar wel eerst wat van proberen danquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Oke jammerwil wel een keer revange haha
IF Sansovini ofzo lijkt me een goede spitsquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb net wel gezien dat er wel een leuk silver team te maken is met een aantal spelers uit de Italiaanse League, ga daar wel eerst wat van proberen dan
Deze lijkt mij een baas naast een wat snellerequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
IF Sansovini ofzo lijkt me een goede spits
Zieke kopballenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Deze lijkt mij een baas naast een wat snellere
http://wefut.nl/player/685
Kan ie niet betalen wssquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
IF Sansovini ofzo lijkt me een goede spits
soort zilveren Klose, alleen dan nog 10 cm langer en wat minder pacequote:
Of je zet hem naast Pelle, dikke cross abusequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind hem wel aardig, hij bokste 4 keer de bal op de lat ofzoquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nog een Argentijns team met Romero op doel. Hij bevalt deze keeper?
Goeie targetman als je ermee om kan gaan idd. Ball control van 70 is ook aardigquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Misschien dat ik die dan maar eens ga proberenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind hem wel aardig, hij bokste 4 keer de bal op de lat ofzo
Mis alleen de long throw
Deze man is zo goed!quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En tevens een SMLENO-spelerquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:39 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Deze man is zo goed!
http://wefut.nl/player/8277
Doe mijn dan maar:quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:39 schreef Maver24 het volgende:
352 met Gomez en Pizarro in de spits, snelheid maakt niet uit, op de CAM Rosicky
http://wefut.nl/squad/870quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klasse spits en gelukkig gebruikt bijna niemand hem!quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/870Ja, scheelt dat de meeste mensen met brasilvers ze gebruiken om te skillen en dan kom je niet bij zijn 3* uit. Fijn duo met Wally. Eder en Adryan zijn ook bazig op wide CAMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Klasse spits en gelukkig gebruikt bijna niemand hem!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Lekker complementair spitsenkoppel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:47 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er echt tof uit,
Santana > howedesquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:47 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Adryan is echt de beste zilvere CAM die ik deze fut gebruikt hebquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, scheelt dat de meeste mensen met brasilvers ze gebruiken om te skillen en dan kom je niet bij zijn 3* uit. Fijn duo met Wally. Eder en Adryan zijn ook bazig op wide CAM
Ik vraag me af of je evenwicht hebt...quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:47 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee die heb je later nog nodigquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Zal ik mijn masterball op Rayquaza gebruiken?
Ik vind Huseklepp op wide CAM nog wel beter, maar hij is wel goed ja. Beste overall silver CAM is toch nog wel Vargas, maar die is centraal wel 100x beter dan op de flank.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Adryan is echt de beste zilvere CAM die ik deze fut gebruikt heb
Dit gaat nog over Emerald toch? Je moet hem op Latias of Latios gebruiken (dat hangt ervan af wie je kiest als je het spel hebt uitgespeeld) Die kom je dan in het wild tegen en die rent altijd weg dus die is heel moeilijk te vangen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Zal ik mijn masterball op Rayquaza gebruiken?
Ja Adryan moet ook centraalquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind Huseklepp op wide CAM nog wel beter, maar hij is wel goed ja. Beste overall silver CAM is toch nog wel Vargas, maar die is centraal wel 100x beter dan op de flank.
Ik ga meestal voor kwaliteit maar als jij dit leuk vindt, lekker houden zoquote:
Ja, eigenlijk wel. Heb sowieso weinig pace op de flanken nu (81 en 80), maar ik handicap ze wel naar 87 pace ingame.quote:
Het zou hem ook chemistry kosten en dat wil Maver 24 natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:52 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik ga meestal voor kwaliteit maar als jij dit leuk vindt, lekker houden zoje maakt het team toch niet,,,
Je doet wat?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Heb sowieso weinig pace op de flanken nu (81 en 80), maar ik handicap ze wel naar 87 pace ingame.
Waarom Caraccioloquote:
Dat beweerde ik al 6 maanden geledenquote:
88 heading en 194cmquote:
goed, lijken heel erg op die van de web appquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:53 schreef Reemi het volgende:
Wat vindt men eigenlijk van de lijntjes op wefut?
Klopt niks van als je met silver tegen gold speelt joh..met Leitner loop ik ook iedere back er moeiteloos uitquote:
Felipe (cb uit bundesliga) wel eens gebruikt? Ik vind hem een van de beste silver cb's en samen met rodnei de beste brasilver cbquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Adryan is wel een baas maar de rest van de BraSilvers hebben me nog niet overtuigd. Ik heb nog een deel van dat random team waar ik Wallyson en Kelvin in had (Wallyson heb ik voor de prijsdaling verkocht voor 115k)
Dat eerste is geen nieuws toch?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt niks van als je met silver tegen gold speelt joh..met Leitner loop ik ook iedere back er moeiteloos uit
Speel je dan full silver of combi?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt niks van als je met silver tegen gold speelt joh..met Leitner loop ik ook iedere back er moeiteloos uit
Iedereen blijft dan toch op 9 chem?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het zou hem ook chemistry kosten en dat wil Maver 24 natuurlijk niet.
Ja, maar groene lijntjes betekent nog net even wat beter.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:55 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Iedereen blijft dan toch op 9 chem?
Bullshit joh, merk je niks vanquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, maar groene lijntjes betekent nog net even wat beter.
Ik had toen Djourou en Dingsdag als random spelers en toen had ik Aislan als RCB. In het BraSilver team dat ik had verkocht had ik Juan en Kanu maar die vond ik niet zo goed.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:54 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Felipe (cb uit bundesliga) wel eens gebruikt? Ik vind hem een van de beste silver cb's en samen met rodnei de beste brasilver cb
Maar Maver denkt van wel.quote:
Nee, dat roep ik hier al maanden. Wel hypocriet eigenlijk..ik jank als mensen cheaten met een custom corner ofzo, maar dit is net zo goed het abusen van kansloze dingen in dit spel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat eerste is geen nieuws toch?
Je gaat voor pace en een veel te vaak gebruikte cb jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:52 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik ga meestal voor kwaliteit maar als jij dit leuk vindt, lekker houden zoje maakt het team toch niet,,,
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |