PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik vond ze anders niet slecht spelen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fulham met Manolev en Enoh dus eigenlijk met 8 man
repostquote:
omhaal vanaf eigen helftquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:52 schreef ThadCastle het volgende:
Manolev met een Robben volley wacht maar
Geen rode kaart.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:57 schreef Tim86 het volgende:
3 punten en een IF Mertesacker, wat wil je nog meer.
Laten we het er maar op houden dat spitsen geen slidings moeten maken.quote:
Perquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:57 schreef Tim86 het volgende:
Allemaal Mertesackers kopen nu want die gaat stijgen als een malle als die niet meer in packs zitquote:
DS2twitter:VanDieMensenDie twitterde op woensdag 17-04-2013 om 11:00:54Ook buiten het gamen om naar game-muziek luisteren. reageer retweet
Bazenteamquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:20 schreef FCsuarez het volgende:
net een team met als teamnaam stayoriginal![]()
dan dit team hebben
The ox - hernandez - wallcott![]()
![]()
arteta - ramires - wilshere
gibbs - luiz - kaboul - rafael
cech
Metsensackerquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:57 schreef Tim86 het volgende:
Ik ook. Maar dat komt doordat ik een paar albums heb waarvan toevallig ook nummers in fifa zitten/hebben gezeten. Fifa kiest gewoon goede muziek altijd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:16 schreef Tim86 het volgende:
DS2twitter:VanDieMensenDie twitterde op woensdag 17-04-2013 om 11:00:54Ook buiten het gamen om naar game-muziek luisteren. reageer retweet
![]()
![]()
Dat is niet echt game muziek imo..dan denk ik meer aan die Super Mario remixjes die hij draaitquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat komt doordat ik een paar albums heb waarvan toevallig ook nummers in fifa zitten/hebben gezeten. Fifa kiest gewoon goede muziek altijd.
Oke, dat niet nee.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is niet echt game muziek imo..dan denk ik meer aan die Super Mario remixjes die hij draait
Voor mijn gevoel komt er dan wat sneller een auto tackle van de CPU, maar geen idee of dat ook klopt. Had daar vorig jaar bij Mexes veel last vanquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:26 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand wat Aggression eigenlijk doet ? Jaagt de speler door of speelt ie kort op zijn aanvaller bij het verdedigen ? of is het hard inkomen in duels ?
Ik luister wel is muziek uit games van bijvoorbeeld Hans Zimmer. Soms echt chill om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is niet echt game muziek imo..dan denk ik meer aan die Super Mario remixjes die hij draait
Dat auto tackle is zeer handig bij counters buiten de 16 maar binnen de 16 krijg je idd onlogische pingels tegen. Ik vind het vreemd dat EA nooit dit soort stats duidelijk heeft omschreven, wellicht dat ik onderzoek moet doen op een positie met bepaalde spelersquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel komt er dan wat sneller een auto tackle van de CPU, maar geen idee of dat ook klopt. Had daar vorig jaar bij Mexes veel last van
bij wefut wel?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:34 schreef Dudeweiser het volgende:
je kan bij futhead niet eens sorteren op aggression
Hoe duur denk je dat hij ongeveer gaat worden?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dan aan het einde van TOTS Ibra kopen
op de xbox rond de 300k hoop ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hoe duur denk je dat hij ongeveer gaat worden?
quote:
dan zal dat op PS3 wel ongeveer 400k wordenquote:
idd wel aardige statsquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:45 schreef BDIL het volgende:
Die Pabon is IRL best goed, in FUT een underrated speler ( hij speelt best fijn![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |