De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Liefde en sterkte voor jouquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:49 schreef Amarantha het volgende:
Het is uit tussen mij en A. en aangezien dit de derde keer is blijft het zo. Geen vragen graagIk probeer juist sterk te blijven, wat tot nu toe goed lukt
En ik heb je een PM gestuurd he, heb je wat leesvoer/afleidingEn anders kom ik toch een dagje op je katten passenquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Maar toch moet je er wel enigzins rekening mee houden. Nu hoef ik nergens rekening mee te houden, behalve mijn eigen portomonee
Skeere tijden nog even, maar er is licht aan het eind van de tunnel godzijdank. Eindelijk een fatsoenlijke baan met ruim inkomen wat ik voor langere tijd kan doen, en ook nog eens achterlijk chill werk is.
Maar ik neem wel weer katten als ik in Zwolle woon denk ik. Moet ik even kijken of ik een tuin heb of niet. Zou het lullig vinden om te doen als ik op 8 hoog zit ofzo![]()
KattenWhehequote:![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Verse tabak, nog genoeg wiet voor één jointje, chips, spekjes, nog één twix, ice tea perzik.
Chillmodus aan.Fuck the EBU.![]()
Heb eigenlijk zin in nu al een joint maar ik heb dus maar genoeg voor één en die wil ik liever voor later op de avond bewaren![]()
Fuck the EBU.![]()
Zal ik ook doen ja.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:01 schreef Moira. het volgende:
Heb eigenlijk zin in nu al een joint maar ik heb dus maar genoeg voor één en die wil ik liever voor later op de avond bewaren![]()
![]()
ik ga roald bewaren voor later op de avond![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2013 19:07:03 ]![]()
Wanne homo ben jij joh.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:06 schreef wietparkiet het volgende:
ik ga roald bewaren voor later op de avond![]()
![]()
![]()
Kut ga ik slapen om half 7 omdat ik me vertieft voel, wordt ik nu pas wakker en is de supermarkt dicht en KAN IK GEEN BIER MEER HALEN. dichtstbijzijnde supermarkt die nog wel open is is 20 min fietsen maar dat moet dan maar
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
ik heb nog bierquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:00 schreef Studeur het volgende:
Kut ga ik slapen om half 7 omdat ik me vertieft voel, wordt ik nu pas wakker en is de supermarkt dicht en KAN IK GEEN BIER MEER HALEN. dichtstbijzijnde supermarkt die nog wel open is is 20 min fietsen maar dat moet dan maar![]()
en Vodka![]()
![]()
SUKKEL! Ga wiet roken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:00 schreef Studeur het volgende:
Kut ga ik slapen om half 7 omdat ik me vertieft voel, wordt ik nu pas wakker en is de supermarkt dicht en KAN IK GEEN BIER MEER HALEN. dichtstbijzijnde supermarkt die nog wel open is is 20 min fietsen maar dat moet dan maarFuck the EBU.![]()
wodkaquote:
Whisky
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
ik vind Whisky niet lekkerquote:(smaken verschillen
)
en ik denk dat men moeder boos word als haar whiskey op is maandag![]()
![]()
verschilt bij mijquote:
Soms het een soms het ander.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik moet ander halfuur wachtenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:29 schreef wietparkiet het volgende:
He roald ik drink een lekker biertje![]()
![]()
nu ook nog ff op de whatsapp om de chaos compleet te makenquote:
Ik drink meestal gewoon bier. Nou ja gisteravond niet dan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:30 schreef Bart het volgende:
[..]
verschilt bij mij
Soms het een soms het ander.![]()
goede whisky ook niet?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik vind Whisky niet lekker(smaken verschillen
)
en ik denk dat men moeder boos word als haar whiskey op is maandagI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
ik deed gisteren amaretto colaquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik drink meestal gewoon bier. Nou ja gisteravond niet dan.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik heb je nummer nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:31 schreef Bart het volgende:
[..]
nu ook nog ff op de whatsapp om de chaos compleet te maken
En ik heb sinds een paar dagen een iPhone waar ik blijkbaar niet gewoon even Whatsapp op kan installerenMoet moeilijk doen met giftcard of whatever, dus ook tijdelijk whatsapploos
Fuck the EBU.![]()
nee want ik ga naar amsterdam vanavond en dan wil ik niet stoned zijnquote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
wat ben jij lang weg geweest zegquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:29 schreef wietparkiet het volgende:
Hahaha roald krijgt van een tikje op zijn neus bloedneus![]()
waar was je WP
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
Dat is per persoon verschillend lijkt me, omdat smaken enzo.quote:
maar ik vlieg wel even naar de voorraad kast![]()
Maar even een sixpackje besteld bij new york pizza. kost wel 10 euro maar dan komen ze hem wel brengen.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
nou ik was ro-ald even naar de busstop brengenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:35 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
wat ben jij lang weg geweest zeg![]()
waar was je WP![]()
Ja dan moet je niet zeurenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee want ik ga naar amsterdam vanavond en dan wil ik niet stoned zijn
Fuck the EBU.![]()
whehe, alcoholistquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:35 schreef Studeur het volgende:
Maar even een sixpackje besteld bij new york pizza. kost wel 10 euro maar dan komen ze hem wel brengen.
Fuck the EBU.![]()
niks mis met een sterke neiging naar bier op de zaterdagavond die ik niet kan onderdrukken.quote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
das ook wel zo, maar een hoop mensen die zeggen whisky niet lekker te vinden hebben alleen van die goedkope troep gehad. Ja, die is ook niet lekker. Maar ook totaal niet te vergelijken met een goede twaalf jaar oude single malt whiskyquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat is per persoon verschillend lijkt me, omdat smaken enzo.
maar ik vlieg wel even naar de voorraad kast.
Dat heb ik met wiet, zo maar m'n laatste jointje draaienquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
niks mis met een sterke neiging naar bier op de zaterdagavond die ik niet kan onderdrukken.
Fuck the EBU.![]()
high land parkquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:37 schreef wietparkiet het volgende:
Clynelish bart, maar meestal heeft ze highland park
Dat is een van mijn favorieten
Ben jij stiekem 2 meter en mijn stiefvader?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:39 schreef Bart het volgende:
[..]
high land park
Dat is een van mijn favorieten![]()
hehe ik sta 19 euro rood omdat ik iets via paypal heb gekocht wat aan mn bankrekening is gekoppeld. krijg maandag pas weer geld, iemand enig idee hoeveel rente je betaalt bij rood staan bij de ABN?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
zou je moeten kijken bij de algemene voorwaardequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:41 schreef Studeur het volgende:
hehe ik sta 19 euro rood omdat ik iets via paypal heb gekocht wat aan mn bankrekening is gekoppeld. krijg maandag pas weer geld, iemand enig idee hoeveel rente je betaalt bij rood staan bij de ABN?![]()
onwaarschijnlijk, maar je weet het niet hequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ben jij stiekem 2 meter en mijn stiefvader?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Voor 2 dagen rood staan niksquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:41 schreef Studeur het volgende:
hehe ik sta 19 euro rood omdat ik iets via paypal heb gekocht wat aan mn bankrekening is gekoppeld. krijg maandag pas weer geld, iemand enig idee hoeveel rente je betaalt bij rood staan bij de ABN?
Fuck the EBU.![]()
vaak iets van 18% per jaar ofzoquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:41 schreef Studeur het volgende:
hehe ik sta 19 euro rood omdat ik iets via paypal heb gekocht wat aan mn bankrekening is gekoppeld. krijg maandag pas weer geld, iemand enig idee hoeveel rente je betaalt bij rood staan bij de ABN?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
M'n sixpack is erGewoon binnen 15 minuten, helden. 75 cent fooi gegeven. En nu koud bier
Ik pak ook nog een biertje en dan ga ik mijn laptop inpakken voor de reis naar Klein-zuid-Afrikaquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:46 schreef Studeur het volgende:
M'n sixpack is erGewoon binnen 15 minuten, helden. 75 cent fooi gegeven. En nu koud bier
![]()
Ja beter 20 minuten wachten dan 2x overstappen zeiksnorquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:50 schreef Ro-ald het volgende:
Wat een leuke dames op Utreg CS. 20 minuten wachten op de trein![]()
ik heb het je verdomme zelf horen zeggen![]()
Hahahahaquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja beter 20 minuten wachten dan 2x overstappen zeiksnor
ik heb het je verdomme zelf horen zeggen![]()
![]()
Volgende keer naar de hoeren?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
Maar boven alles was het ontzettend relaxt en gezellig Roro
Vond ik ook ja.![]()
Neequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Volgende keer naar de hoeren?
Vond ik ook ja.![]()
![]()
verkeerde trein insturen, doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:57 schreef Ro-ald het volgende:
Heb ik een NS-jas aan ofzo? Al twee keer vragen mensen of dat de trein naar Weesp isHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
He weet je wie daar woontquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:57 schreef Ro-ald het volgende:
Heb ik een NS-jas aan ofzo? Al twee keer vragen mensen of dat de trein naar Weesp is![]()
![]()
![]()
Whehe, dat is slecht voor je karmaquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
verkeerde trein insturen, doe ik ook altijd
Fuck the EBU.![]()
Haha, nee is lullig.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
verkeerde trein insturen, doe ik ook altijd![]()
Zou er vanavond animo zijn voor een leuke ouderwetse ONZ nachtbagger?
Mono is er niet bij, dus dat zal een zwaar gemis zijn. Maar moet wel kunnen, toch? Hopen dat Horkjen er soberzo is, en Oer.
Ik vind het alleen zo ziek rustig overal, de laatste tijd
Fuck the EBU.![]()
Ik doe mee.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:00 schreef Moira. het volgende:
Zou er vanavond animo zijn voor een leuke ouderwetse ONZ nachtbagger?
Mono is er niet bij, dus dat zal een zwaar gemis zijn. Maar moet wel kunnen, toch? Hopen dat Horkjen er soberzo is, en Oer.
Ik vind het alleen zo ziek rustig overal, de laatste tijd![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bijna bier over mijn toetsenbord![]()
![]()
Ga niet in een dorp wonen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kom hier wonen, we hebben nog een kamer vrij![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:01 schreef wietparkiet het volgende:
met het tempo waarin ik nu bier achterover kiep ben ik binnen 30 minuten dronkenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
als je nou 20 minuten had gefietst dan had je 2 sixpackjes, voor de zelfde prijs.quote:https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
een paar maand lang?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou ik was ro-ald even naar de busstop brengenhttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
ten eerste, 20 minuten heen én terug, is in totaal 40 minuten plus 5 minuten in de winkel is 45 minutenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:09 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
als je nou 20 minuten had gefietst dan had je 2 sixpackjes, voor de zelfde prijs.
ten tweede, bier uit de supermarkt is niet koud
ten derde, nu heb ik mijn bier een half uur eerder, het is koud en ik hoef er niet voor naar buiten
mijn persoonlijke afweging is dus gemaaktHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
geen scooter of auto of iets?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
ten eerste, 20 minuten heen én terug, is in totaal 40 minuten plus 5 minuten in de winkel is 45 minuten
ten tweede, bier uit de supermarkt is niet koud
ten derde, nu heb ik mijn bier een half uur eerder, het is koud en ik hoef er niet voor naar buiten
mijn persoonlijke afweging is dus gemaaktdan snap ik het wel ik dacht 10 min heen en 10 min terug.
maar bij jumbo hebben ze ook koud bier
maar dat is dan ook duurder meestal, heineken freeze ofzoquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:15 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
geen scooter of auto of iets?dan snap ik het wel ik dacht 10 min heen en 10 min terug.
maar bij jumbo hebben ze ook koud bierHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
ja klopt, maar nog lang geen 10 euroquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
maar dat is dan ook duurder meestal, heineken freeze ofzo
je doet niet liefquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik woon in de middle of nowhere man
koud bier > bier op kamertempratuurquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
bier is toch gewoon bier?
of begrijp ik het nou niet helemaal?https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
en oja , hertog jan > de resthttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Dus je begrijpt het niet helemaalhttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Nah was het even helemaal zat, persoonlijke struggles en fok mixte op dat moment even nietquote:![]()
klinkt lame maarja
daarna onder hamerhaaitje gepost en nu post ik half/half![]()
![]()
koud bier is geen lauw bierquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
bier is toch gewoon bier?
of begrijp ik het nou niet helemaal?
kutbier is geen kwaiteitsbier
duur bier is geen goedkoop bier
malt/light/0% bier is geen bierHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
hertog jan smaakt zelfs dan goed ja, maar dat zou ik niet proberen met een ander soort bierquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:18 schreef Moira. het volgende:
Hertog Jan gewoon van de verwarming gepakt, is hoe ik het geleerd heb.
Nice eet smakelijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ineens kwam m'n vader thuis met chineesBabi Pangang
![]()
![]()
![]()
gewoon weer wiet parkiet 100% fully postenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nah was het even helemaal zat, persoonlijke struggles en fok mixte op dat moment even niet![]()
klinkt lame maarja
daarna onder hamerhaaitje gepost en nu post ik half/half
zo kent iedereen jehttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Ik kijk welquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:20 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
gewoon weer wiet parkiet 100% fully posten
zo kent iedereen je![]()
eerst maar eens mijn stage afmaken![]()
Ik moet zeggen dat ik HJ nu ook wel heb leren te onderscheiden van andere bieren, en positief.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:19 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
hertog jan smaakt zelfs dan goed ja, maar dat zou ik niet proberen met een ander soort bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
eens. lauwe heinekenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:19 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
hertog jan smaakt zelfs dan goed ja, maar dat zou ik niet proberen met een ander soort bier
lauwe HJ
wat doe je voor stage?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik kijk wel![]()
eerst maar eens mijn stage afmakenhttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik HJ nu ook wel heb leren te onderscheiden van andere bieren, en positief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Het is alweer opquote:
Babi pangang gaat bij mij echt naar binnen alsof ik een Afrikaans negerkindje ben met aids en zo'n eiwittekort-buikje![]()
Fuck the EBU.![]()
en wat moet je dan doen? computers programeren ofzo?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben ICT coordinator op een SBO hier in de buurthttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
dit doet mij denken aan een liedjequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is alweer op
Babi pangang gaat bij mij echt naar binnen alsof ik een Afrikaans negerkindje ben met aids en zo'n eiwittekort-buikje
Ik heb nog foejong hai overquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is alweer op
Babi pangang gaat bij mij echt naar binnen alsof ik een Afrikaans negerkindje ben met aids en zo'n eiwittekort-buikje![]()
Weet niet hoe je dat schrijft![]()
![]()
Computers schoonmaken, uit het netwerk halen, upgraden van XP naar 7, sloten vervangen, fixes zoeken waarvoor de helpdesk te lui isquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:22 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
en wat moet je dan doen? computers programeren ofzo?(true story - mijn stagebegeleider kon het niet, de helpdesk die de computers uitgebreid testen
![]()
konden het niet en ik wel
) en nog een aantal dingen
![]()
![]()
wheheequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:23 schreef Studeur het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/04/daarvoor/
dit moet je gezien hebben
Ben eigenlijk wel geïnteresseerd in het éckte interview
Fuck the EBU.![]()
Ik snap wat je bedoeltquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb nog foejong hai over
Weet niet hoe je dat schrijftDaar heb ik er ook wat van bij geflikkerd
Nu een uitbuik-sigaretjeDie zijn altijd het lekkerst
Fuck the EBU.![]()
haha stageloper owned baasquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Computers schoonmaken, uit het netwerk halen, upgraden van XP naar 7, sloten vervangen, fixes zoeken waarvoor de helpdesk te lui is(true story - mijn stagebegeleider kon het niet, de helpdesk die de computers uitgebreid testen
![]()
konden het niet en ik wel
) en nog een aantal dingen
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/04/ik-ben-geen-nummer/
GodverIk wil echt het echte interview zien
Fuck the EBU.![]()
owja weet het alweerquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:23 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
dit doet mij denken aan een liedje
vanaf 0:59
misschien krijg je wel werk aangebodenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kreeg een mailtje van de directie woensdag met felicitaties![]()
whehe, wat een kutrap-accentje heeft dat jochiequote:
Fuck the EBU.![]()
Zou wel tof zijn, leuke collega's welquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:29 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
misschien krijg je wel werk aangeboden
en ik wil sowieso op een basisschool werken![]()
![]()
eigelijk zou je het clipje eens moeten kijken met geluid uitquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehe, wat een kutrap-accentje heeft dat jochie
je ziet dingen!daar kun je helemaal stuk om gaan als je stoned bent, dat deden wij een keer
2:00
kijk het moira
wel precies 2 min, geen seconde later want het is maar heel heel kort maar ik ging stuk jonge toen ik dat stoned zat te bekijken![]()
ja klopt, veel noemen het ' de rouwe polska sound'quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
Polska was voor die vinger op de klitter shit wel hard man
maar nu is hij veel te commercieel geworden
nog 1 van de goeie ouwe tijdhttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Daar is toch geen ruk aan? Ben je werkelijk benieuwd wat voor bullshit dit mannetje te vertellen heeft?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:27 schreef Moira. het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/04/ik-ben-geen-nummer/
GodverIk wil echt het echte interview zien
Met die dolfijn?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:33 schreef WarmZaad het volgende:
2:00
kijk het moira
wel precies 2 min, geen seconde later want het is maar heel heel kort maar ik ging stuk jonge toen ik dat stoned zat te bekijken![]()
![]()
Ik ga nu een jointje draaien
Fuck the EBU.![]()
Neh, maar vind Maxima wel tofquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:48 schreef Studeur het volgende:
[..]
Daar is toch geen ruk aan? Ben je werkelijk benieuwd wat voor bullshit dit mannetje te vertellen heeft?
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:55 schreef Moira. het volgende:
Ff jointje draaien en dan erop schijten.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Met die dolfijn?
Ik ga nu een jointje draaien
tss mn ma heeft nog wodka wat ze toch niet drinkt maar ik mag het niet eens van haar overkopen
ik heb nog wodkaquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:07 schreef Studeur het volgende:
tss mn ma heeft nog wodka wat ze toch niet drinkt maar ik mag het niet eens van haar overkopen![]()
![]()
Deze laptop heeft geen webcam.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:13 schreef Moira. het volgende:
Hebben mensen anders nog zin in een TC vanavond?![]()
![]()
Meh, maar dat is in ieder geval wat drukker en gezelliger en actiever chatten enzoquote:
Fuck the EBU.![]()
Ergens rond 00:00 ben ik wel in voor een tc danquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meh, maar dat is in ieder geval wat drukker en gezelliger en actiever chatten enzo![]()
![]()
Yayquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ergens rond 00:00 ben ik wel in voor een tc dan
Fuck the EBU.![]()
ikke, maar zonder webcamquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:13 schreef Moira. het volgende:
Hebben mensen anders nog zin in een TC vanavond?
omdat ik anoniem wil blijven op FOK!quote:
en, je hebt DMhttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Jongen, als iedereen in de TC z'n cam aan doetquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:22 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
omdat ik anoniem wil blijven op FOK!
en, je hebt DMIk wou dat eerst ook nooit hoor, maar boeiend. Voor de TC nodig je toch alleen maar mensen uit die je chill vindt
Fuck the EBU.![]()
en nu ben je tc queenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jongen, als iedereen in de TC z'n cam aan doetIk wou dat eerst ook nooit hoor, maar boeiend. Voor de TC nodig je toch alleen maar mensen uit die je chill vindt
![]()
Tinychat liefjensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Mijn broertjes vriend zei dat hij om tien voor half 5 ging smoken zometeenquote:in het motto 4:20 op 4/20
maar is dan 4/21![]()
![]()
TC'tje he lieverdsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
nou nou nou, zulke wordenquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
''kan mij geen ene kk moer schelen'' zo slecht he![]()
![]()
Ga wodka drinken of zo johquote:Op zondag 21 april 2013 00:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zo praat je maar tegen je vrienden![]()
Ik ben nu even gestopt met bier drinken.quote:Op zondag 21 april 2013 00:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nog meer![]()
dan ga ik geheid over mn nek lul![]()
Poesquote:Op zondag 21 april 2013 00:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben nu even gestopt met bier drinken.![]()
![]()
Blikje bier jaquote:Op zondag 21 april 2013 00:09 schreef wietparkiet het volgende:
Trouwens ik zag net op twitter dat de gozer naast je een boner had roald![]()
![]()
pikpikpikpikpikOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Ik ben zo brak. Lag gisteren om 00:00 te slapen omdat ik na bed werd gebrachtHad iets teveel gedronken
Your beauty never ever scared me.![]()
Ik heb gisteren uit een soort bong gesmoked. Een bong voor arme mensen.
Een flesje met 2 gaten erin, in eent gat een soort rietje met aluminiumfolie erin die wiet vast houd.
Na 2 hits was ik al fucked up.Dacht dat alles wat er gebeurde nep was. Ook knipperde alles weer.
Alleen was wel eng soms want ik dacht dus dat mijn vrienden ook nep waren ofzoiets (waren ze niet, maar gewoon dat gevoel). lol Ik weet het ook niet.
Ik heb gewoon de beste trips
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Gadver.quote:
Ik had ook geen whiskey, wodka, hotshot en jagermeister door elkaar moeten drinkenYour beauty never ever scared me.![]()
Dat zijn de beste.quote:Op zondag 21 april 2013 10:22 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb gisteren uit een soort bong gesmoked. Een bong voor arme mensen.
Een flesje met 2 gaten erin, in eent gat een soort rietje met aluminiumfolie erin die wiet vast houd.
Na 2 hits was ik al fucked up.Dacht dat alles wat er gebeurde nep was. Ook knipperde alles weer.
Alleen was wel eng soms want ik dacht dus dat mijn vrienden ook nep waren ofzoiets (waren ze niet, maar gewoon dat gevoel). lol Ik weet het ook niet.
Ik heb gewoon de beste tripsHome-builds.
1time use.
Ik heb een heerlijk weekend gehad, geen drugs, paar biertjes maar. gek eigenlijk.![]()
![]()
Gek.quote:Op zondag 21 april 2013 10:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zijn de beste.Home-builds.
1time use.
Ik heb een heerlijk weekend gehad, geen drugs, paar biertjes maar. gek eigenlijk.
Ligt het aan mij of doet FOK! heel sloom?Dit -- Parkiet is mijn papa
OI, ik ben dit weekend trouwens naar de coffeeshop gegaan om wiet te halen.
Hoor ik toch weer wat meer in deze SC.![]()
Dacht al dat 't aan mijn pc/internet lagquote:Op zondag 21 april 2013 11:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gek.
Ligt het aan mij of doet FOK! heel sloom?
Dat dacht ik ook, maar toen ging ik op allerlei andere sites, en die deden het wel gewoon snel.quote:Op zondag 21 april 2013 11:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht al dat 't aan mijn pc/internet lagDit -- Parkiet is mijn papa
Maar ook tijdens die trip, ik speelde alles op super high-speed af in mijn hoofd, en als ik ergens heen rende ofzo, kon ik echt niet bedenken dat ik ooit op die andere plaats stond. Het was echt een bazentrip. Misschien vaker uit een (home-made) bong smoken.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ah, FOK! doet weer normaalDit -- Parkiet is mijn papa
Hoe moet je het dan noemen?quote:Op zondag 21 april 2013 11:11 schreef Murdera het volgende:
ik vind het echt bizar dat jullie blowen als een trip beschrijven. Dat lijkt me echt niet gezond.
nouja, het is ook een trip zoals je het beschrijft.
In mijn 8 jaar blowen heb ik nooit zo echt getript.
zulke dingen had ik alleen met pillen enzo.![]()
Ik wordt alleen kk stoned maar trippen? nooit gehadquote:Op zondag 21 april 2013 11:11 schreef Murdera het volgende:
ik vind het echt bizar dat jullie blowen als een trip beschrijven. Dat lijkt me echt niet gezond.
exact, ik ken ook geen mensen in mijn omgeving die van wiet gingen trippen, en ik ken toch wel echt een shitload aan stoners.quote:Op zondag 21 april 2013 11:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wordt alleen kk stoned maar trippen? nooit gehad![]()
De dingen die ik beschrijf? Misschien is mijn THC tolerantie level echt heel laag.quote:Op zondag 21 april 2013 11:13 schreef Murdera het volgende:
nouja, het is ook een trip zoals je het beschrijft.
In mijn 8 jaar blowen heb ik nooit zo echt getript.
zulke dingen had ik alleen met pillen enzo.Dit -- Parkiet is mijn papa
Haha ja same herequote:Op zondag 21 april 2013 11:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
exact, ik ken ook geen mensen in mijn omgeving die van wiet gingen trippen, en ik ken toch wel echt een shitload aan stoners.Bijna al mijn vrienden zijn stonende fucks maar ken ook echt geen één die ooit heeft getript op wiet. Idd wel op pillen enz
dan nog, dan ben je sneller stoned, maar zo trippen.quote:Op zondag 21 april 2013 11:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
De dingen die ik beschrijf? Misschien is mijn THC tolerantie level echt heel laag.Nee.
![]()
Heb het even ge-Google'd.quote:Op zondag 21 april 2013 11:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan nog, dan ben je sneller stoned, maar zo trippen.Nee.
http://www.bluelight.ru/v(...)ENSE-trips-from-weedDit -- Parkiet is mijn papa
vind het maar vaag.quote:Op zondag 21 april 2013 11:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb het even ge-Google'd.
http://www.bluelight.ru/v(...)ENSE-trips-from-weed![]()
Vond het wel lief dat A. me naar bed bracht enz vannacht, hij had zelfs mijn bed helemaal opgemaakt enz hihi. Hij vond het ook niet zo leuk dat ik zo wasted was omdat het gisteren uit was gegaanYour beauty never ever scared me.![]()
lijkt me echt kut om elkaar dan nog te zien.quote:Op zondag 21 april 2013 11:24 schreef Amarantha het volgende:
Vond het wel lief dat A. me naar bed bracht enz vannacht, hij had zelfs mijn bed helemaal opgemaakt enz hihi. Hij vond het ook niet zo leuk dat ik zo wasted was omdat het gisteren uit was gegaan
Ik zou dat echt niet trekken. Ik zou dan ook helemaal naar de klote gaan.![]()
quote:Is het niet, veel mensen hebben het zo te zien.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Ja sowieso, hij heeft het uitgemaakt maar ging vervolgens wel dit doen weetje.. Verder heeft hij me de hele avond zo'n beetje genegeerd maar toen ik dronken was keek die ineens wel om na mijquote:Op zondag 21 april 2013 11:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
lijkt me echt kut om elkaar dan nog te zien.
[ Bericht 21% gewijzigd door Ama op 21-04-2013 11:33:50 ]Your beauty never ever scared me.![]()
Relaties met een apostrof.quote:
Ik mag maar blij zijn dat de brakheid weg is gezakt. Buurman staat onder mijn raam te timmeren. WtfYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 11:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen die niet goed een quote kunnen makenJe lacht mij uit.
Ik wil een keer trippen op Acid, gewoon, voor de experience.
Heeft iemand ervaring met echte hallucinogens? Of alleen met wiet/hash?Dit -- Parkiet is mijn papa
Net anti-kater ontbijtje gehad. Eitje met ketchup en mayoquote:Op zondag 21 april 2013 11:42 schreef Amarantha het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
Heerlijk brakvoer op de zondagochtend.
Zo met de paupers naar het zwembad schijnt het
Beetje dobberen in het water, en bier drinken. Not bad.![]()
Enige nadeel is dat ik de wedstrijd van de Blauw-Witte godenzonen ga missenMaar goed, ik zal ze mentaal steunen, PEC Zwolle mijn liefde, mijn alles!
![]()
Helemaal niets.quote:Op zondag 21 april 2013 11:42 schreef Amarantha het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?![]()
Begin maar eens met truffels dan. Ikzelf heb tot nu toe truffels, 2-cb, 6-apb(benzofury, keta en lachgas gedaan. Truffels zijn echt fucking leukquote:Op zondag 21 april 2013 11:49 schreef Unscrewed het volgende:
Heeft iemand ervaring met echte hallucinogens? Of alleen met wiet/hash?![]()
![]()
Truffels,lachgas en 2-cb heb ik ook gedaan. Erg leukquote:Op zondag 21 april 2013 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Begin maar eens met truffels dan. Ikzelf heb tot nu toe truffels, 2-cb, 6-apb(benzofury, keta en lachgas gedaan. Truffels zijn echt fucking leuk.
![]()
salvia, paddos en lsd.quote:Op zondag 21 april 2013 11:49 schreef Unscrewed het volgende:
Heeft iemand ervaring met echte hallucinogens? Of alleen met wiet/hash?![]()
en of je vatbaar bent voor psychische klachten.quote:Op zondag 21 april 2013 13:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja dat wel inderdaad,ligt eraan ook of je lekker in je vel zit.![]()
Aah gezellig, er komt hier zo een vriendin heen die ik al een hele tijd niet heb gezienYour beauty never ever scared me.![]()
Waarom kom ik 20 minuten na jou online als je al weg bentquote:Op zondag 21 april 2013 12:40 schreef Monopoly het volgende:
Enige nadeel is dat ik de wedstrijd van de Blauw-Witte godenzonen ga missenMaar goed, ik zal ze mentaal steunen, PEC Zwolle mijn liefde, mijn alles!
![]()
Fuck the EBU.![]()
Moira ik reageer vanavond even op je berichtje haha, was best wel een lap tekstYour beauty never ever scared me.![]()
Oh haha is goed hoorquote:Op zondag 21 april 2013 13:29 schreef Amarantha het volgende:
Moira ik reageer vanavond even op je berichtje haha, was best wel een lap tekstBen alleen de komende 2 dagen niet/weinig online, maar anders reageer ik dinsdagavond daar wel weer op
Fuck the EBU.![]()
Komt goedquote:Op zondag 21 april 2013 13:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh haha is goed hoorBen alleen de komende 2 dagen niet/weinig online, maar anders reageer ik dinsdagavond daar wel weer op
Truffels.. zijn die legaal in NL?Dit -- Parkiet is mijn papa
Jup, je kunt ze gewoon via internet bestellen.quote:
http://www.magic-truffels.nl/magic-truffels-sclerotia.html
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 14:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jup, je kunt ze gewoon via internet bestellen.
http://www.magic-truffels.nl/magic-truffels-sclerotia.html
Heb je ervaring?Dit -- Parkiet is mijn papa
Zelf niet, wil het wel graag nog een keer doen.quote:
Maar vrienden van me wel, en die vinden het ook heel makkelijk te bestellen zonder problemen enzo
Fuck the EBU.![]()
Maar ik kan ze niet thuis laten bezorgen, ouders enzo..quote:Op zondag 21 april 2013 14:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zelf niet, wil het wel graag nog een keer doen.
Maar vrienden van me wel, en die vinden het ook heel makkelijk te bestellen zonder problemen enzo
Ik lees dat ze niet gevaarlijk zijn en geen een iemand eraan is overleden, een beetje zoals wiet.
Maar dat je echt veel shit moet proberen omdat je best wel een kans hebt op badtrips (alleen in een omgeving die je kent, als je je veilig voelt, als je er klaar voor bent, etc).
Maar het lijkt me wel echt heel vet.
Als je ze bestelt, komen ze ze dan echt afleveren, of gewoon via de post?
En zijn ze verpakt op een manier dat je niet ziet dat het truffels zijn van de buitenkant?Dit -- Parkiet is mijn papa
Lijkt me dat dat discreet verpakt isquote:Op zondag 21 april 2013 14:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar ik kan ze niet thuis laten bezorgen, ouders enzo..
Ik lees dat ze niet gevaarlijk zijn en geen een iemand eraan is overleden, een beetje zoals wiet.
Maar dat je echt veel shit moet proberen omdat je best wel een kans hebt op badtrips (alleen in een omgeving die je kent, als je je veilig voelt, als je er klaar voor bent, etc).
En zijn ze verpakt op een manier dat je niet ziet dat het truffels zijn van de buitenkant?![]()
Ik heb geen idee, ik denk dat het gewoon via de post komt. Je kan altijd bij een maatje laten bezorgen ofzo.quote:Op zondag 21 april 2013 14:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar ik kan ze niet thuis laten bezorgen, ouders enzo..
En zijn ze verpakt op een manier dat je niet ziet dat het truffels zijn van de buitenkant?
Maar sowieso zijn die mensen wel slim dat ze niet gewoon heel groot "PAKKETJE TRUFFELS VOOR U OM VAN TE TRIPPEN" erop zetten, hoor![]()
Als ik naar de Christine-le-Duc ga staat er ook altijd op mijn bankafschrift "interieur & electronica"Daar denken ze echt wel over na, ghehehe
Fuck the EBU.![]()
Bronquote:Discreet verpakt
Onze pakketjes zijn volledig anoniem, aan de buitenkant kan niet worden gezien dat je bij ons hebt besteld, of wat er in zit. De pakjes zijn blanco en enkel voorzien van het bezorgadres en een anoniem retouradres.![]()
Maar even, je bent 21 en je hebt er zo'n issue mee dat je ouders niks van je mogen weten (dat je überhaupt nog thuis woont ook), en je hebt ook geen maatje met een eigen huis ofzo waar je kan laten bezorgen? Op je 21e?
Je maakt je altijd zo druk over dingen waar de meeste 21 jarigen geen neuk meer om geven
Fuck the EBU.![]()
Ik heb nooit gezegd dat ik geen maatje heb waar ik het kan laten bezorgen.quote:Op zondag 21 april 2013 14:16 schreef Moira. het volgende:
Maar even, je bent 21 en je hebt er zo'n issue mee dat je ouders niks van je mogen weten (dat je überhaupt nog thuis woont ook), en je hebt ook geen maatje met een eigen huis ofzo waar je kan laten bezorgen? Op je 21e?
Je maakt je altijd zo druk over dingen waar de meeste 21 jarigen geen neuk meer om gevenHeb ik wel, dus dat is eigenlijk geen issue.
En je kent mijn ouders niet. Serieus.
Edit: Sowieso ben ik altijd voorzichtig met drugs.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ga het huis uit dan, schatquote:Op zondag 21 april 2013 14:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik geen maatje heb waar ik het kan laten bezorgen.Heb ik wel, dus dat is eigenlijk geen issue.
En je kent mijn ouders niet. Serieus.
Edit: Sowieso ben ik altijd voorzichtig met drugs.
Fuck the EBU.![]()
Niet iedereen heeft genoeg geld voor en een studie, en een eigen plaatsje, en eten en spulletjes voor in huis (bestek, etc). Ik woonde een tijdje op mezelf, maar dat lukte gewoon niet omdat ik dan veel te krap zit qua geld.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Dankje.quote:
Ik ken het, skeere tijdenquote:Op zondag 21 april 2013 14:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft genoeg geld voor en een studie, en een eigen plaatsje, en eten en spulletjes voor in huis (bestek, etc). Ik woonde een tijdje op mezelf, maar dat lukte gewoon niet omdat ik dan veel te krap zit qua geld.
Fuck the EBU.![]()
Daarom, je doet alsof ik 12 ben, maar in feite ben ik gewoon heel voorzichtig met alles. Ik heb geen zin om mezelf naar de klote te helpen... en ik wil dus ook niet uit huis worden gegooid.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Knockout/te stoned/eindhoven en nu weer bij mijn vriendjes en vriendinnetjesquote:Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Nja, ik snap je ook wel, maar soms denk ik echt gast, chill, don't worry, maak dingen niet moeilijker dan ze hoeven te zijn voor jezelfquote:Op zondag 21 april 2013 14:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daarom, je doet alsof ik 12 ben, maar in feite ben ik gewoon heel voorzichtig met alles. Ik heb geen zin om mezelf naar de klote te helpen... en ik wil dus ook niet uit huis worden gegooid.
Fuck the EBU.![]()
okquote:Op zondag 21 april 2013 14:29 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Knockout/te stoned/eindhoven en nu weer bij mijn vriendjes en vriendinnetjes
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: