SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Dat wordt een combi natuurlijk. Discrete mannenkamer vol lounge en kleuren die kleine details bevatten zoals haken etc in de muur en een latexbed.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Echt wel
Alleen geldt die uitnodiging nu voor je smkamer of het mannenhok
A... hier is over nagedachtquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat wordt een combi natuurlijk. Discrete mannenkamer vol lounge en kleuren die kleine details bevatten zoals haken etc in de muur en een latexbed.
Zo om te toveren
Luiaardquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
teveel moeite om aan te klikken
marginaal hoorquote:
ligt dat dan aan de inschatting van je eigen cup of wat anders?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
JaIk dacht ook dat de inkijk beter was
Hiquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:41 schreef muhahaha het volgende:
Avond.
Was een leuke wandeling bij de bloesemtocht.
Optie:Wat andersquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ligt dat dan aan de inschatting van je eigen cup of wat anders?
Bak lauw water ... beetje zout erin .... althans dat vond ik altijd fijn na de avondvierdaagsequote:Op zaterdag 20 april 2013 17:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen blaren, wel een brandend gevoel.
Kom je ze masseren?
Beetje jammer weer.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bak lauw water ... beetje zout erin .... althans dat vond ik altijd fijn na de avondvierdaagse
Nee
Ja, kan ja..... ga ik niet doen nuquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vind je? Je kunt nog steeds langskomen.
Hulp bij nodig?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Optie:Wat anders
Te veel stof en te weinig tietpushing
WAT IS DEZE?quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe jean michel jarre beledigen!! Wacht maar tot Paul het leest!!
sherlockquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:18 schreef Paul het volgende:
[..]
WAT IS DEZE?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Nee, maar ik lees je.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:28 schreef Paul het volgende:
DUS NIEMAND FOKT HIER MEER MET MIJ OF MET JEAN MICHEL JARRE HOOR JE ME? HOOR JE ME?
Knuffelen doe je ook maar met iemand anders. Wees maar niet bang.quote:
je caps is stukquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:28 schreef Paul het volgende:
DUS NIEMAND FOKT HIER MEER MET MIJ OF MET JEAN MICHEL JARRE HOOR JE ME? HOOR JE ME?
Ik ben niet bang... zie niet in waaromquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Knuffelen doe je ook maar met iemand anders. Wees maar niet bang.
Of wel
Smoes bedenken voor zondag.....quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:35 schreef Adolecens het volgende:
Aan het wachten bij de cafetaria op de woonboulevard. Hangt er een groot bord bij de Praxis "Ook op zondag open"
Whut is dezen? Hoe kan je The Godfather saai vinden?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Paulllllll!!!!![]()
Roy begint een hekel aan mij te krijgen denk ik. Ik vind the Godfather echt saai
Hij staat al anderhalf uur op en ik vind er geen flikker aanquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Whut is dezen? Hoe kan je The Godfather saai vinden?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij staat al anderhalf uur op en ik vind er geen flikker aan
Ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Whut is dezen? Hoe kan je The Godfather saai vinden?
Ik ben er ook pas net 5 minuten achter dat Al Pacino erin meedoetquote:
Mjah dat dus!!quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:44 schreef Paul het volgende:
Godfather vond ik ook saai volgens mij, Heb het ooit es proberen te kijken maar had al snel afgezet hee
Ik heb er geen moeite mee om gewoon naar mn bed te vertrekken hoorquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Opblijven zetten tot ze gek wordt of snapt
quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er ook pas net 5 minuten achter dat Al Pacino erin meedoet
vastbinden in de winkelwagenquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee om gewoon naar mn bed te vertrekken hoor
Die staat op het balkonquote:
Als ik op het balkon zit snap ik de film?quote:
Je snapt het?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik op het balkon zit snap ik de film?![]()
Ik snap de film wel hoor, ik vind er gewoon niks aan
Die italianen zien er allemaal hetzelfde uit!! Lijken wel chinezen!!quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je snapt het?
Je wist net niet eens dat sonny kwaad was op de man van zijn zusje.
Je kan kiezen tussen koud lijden of film kijkenquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik op het balkon zit snap ik de film?![]()
Ik snap de film wel hoor, ik vind er gewoon niks aan
Ik wist dat jij erop zou reagerenquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik met een bespijkerde honkbalknuppel.
Royco wordt nu heel moe van mij geloof ik. Het valt me opeens op dat iemand zwanger is en K speelt mee in Men in Black. Maar daar was Roy het niet zo mee eens geloof ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Je kan kiezen tussen koud lijden of film kijken![]()
Oh dan snap ik het. Valt mij tegen van je hoorwant het is The Godfather
Ga eens terug naar ONZ jij!!quote:
Toen zagen italianen er nog classy uit. Nu is het om te huilenquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die italianen zien er allemaal hetzelfde uit!! Lijken wel chinezen!!
Er wordt met borden gesmetenquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Toen zagen italianen er nog classy uit. Nu is het om te huilen
Kay, mikey zijn vriendin.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Royco wordt nu heel moe van mij geloof ik. Het valt me opeens op dat iemand zwanger is en K speelt mee in Men in Black. Maar daar was Roy het niet zo mee eens geloof ik
Ja maar JMJquote:
En Mikey is Al Pacino toch?quote:
Zou ik ook worden als ik het zo hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Royco wordt nu heel moe van mij geloof ik. Het valt me opeens op dat iemand zwanger is en K speelt mee in Men in Black. Maar daar was Roy het niet zo mee eens geloof ik
Op zich heb ik wel dikke lol hier hoorquote:
Ollie?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ken wel een ezel of olifant die je wat liefde wilt geven
Ik begin medelijden te krijgen met Royquote:
Toen werden er nog klasse films gemaakt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat een falende sterfscene bij dat tolpoortje![]()
Whahahaha
Het vechten zag er ook al zo echt uit
quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toen werden er nog klasse films gemaakt.
Jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Zoals Jaws bijvoorbeeld bedoel je?
Ik ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik begin medelijden te krijgen met Roy
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toen werden er nog klasse films gemaakt.
godfather is ook saaiquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Paulllllll!!!!![]()
Roy begint een hekel aan mij te krijgen denk ik. Ik vind the Godfather echt saai
De film duurt nog een uur ofzo maar ik ga nu Max maar even uitlatenquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ookMaar hij doet het voor een goed doel
Ja toch!!quote:
Ik vind er gewoon niet veel aanquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:02 schreef Adolecens het volgende:
The Godfather films afkraken en kwaliteit er niet in zien.![]()
Briljante films zijn dat!!
Minpuntenquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorry
Maar ook ik vind er geen reet aan
In een hoekje gaan staan schamen.quote:
Dit zijn wel hele serieuze minpuntenquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb genoeg pluspunten, dus kan wel wat minpunten gebruiken
Die vind ik dan weer wel tofquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit zijn wel hele serieuze minpunten
Dadelijk ga je nog zeggen dat je rocky ook niks vind.
Neuh ik zit best hier op mn bankquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
In een hoekje gaan staan schamen.
Ik wil ook in badquote:
Ander keertjequote:Op zaterdag 20 april 2013 19:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik laat hem alvast vollopen, kom je?
Uhuhquote:
Vanmiddag zei je nog dat je geen hunk wasquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hmm nou zo'n uitnodiging krijg je niet vaak hoor van zo'n jonge knappe vent.
Een knappe niet-hunk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanmiddag zei je nog dat je geen hunk was
Pics!!quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een knappe niet-hunk. [ afbeelding ]
Wat kijk je zwoelquote:
Dat is vast leuker dan wat ik nu doequote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet verplicht thuis blijven vanavond. M'n zusje is op visite en heeft m'n jas mee waar mijn portemonnee in zit
Wat doet jouw zusje dan met jouw jas?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul niet grappig! Nu kan ik ook niet naar de supermarkt om wat te snaaien te halen
Heb wat respect voor die man.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
De Don is dood!!
Ik herhaal: de Don is dood!!
Eindelijk een capo die wel te verstaan isquote:
Haar jas lijkt op de mijne en ze is bijna even groot als mij.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat doet jouw zusje dan met jouw jas?![]()
oe nu kan ik je ook veilig uitnodigen om hierheen te komen dus
Als mij?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haar jas lijkt op de mijne en ze is bijna even groot als mij.
Ja, uitnodigen kan wel, maar mijn OV-chipkaart zit dus ook in die jas
Als mijquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als mij?
He wat jammer nou![]()
Dikke lol hier joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BummerIk had best zin om wat te gaan doen eigenlijk.
C&A unisexquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haar jas lijkt op de mijne en ze is bijna even groot als mij.
Ja, uitnodigen kan wel, maar mijn OV-chipkaart zit dus ook in die jas
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als mijVolgens mij is het "als ik"!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BummerIk had best zin om wat te gaan doen eigenlijk.
![]()
Roy kan ook wel wat redding gebruiken
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
C&A unisex
En dat wist zij ook wel, waarom denk je "veilig"
Nee, geen C&A.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
C&A unisex
En dat wist zij ook wel, waarom denk je "veilig"
Klopt, vandaar de "quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij is het "als ik"!!!![]()
Roy kan ook wel wat redding gebruiken
Hij doet ongeveer om de 2 minuten een facepalm!!quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, geen C&A.
[..]
Klopt, vandaar de "_!!! " in de spoilert.
Haha, kan ie het nog net volhouden?
Awesomequote:Op zaterdag 20 april 2013 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij doet ongeveer om de 2 minuten een facepalm!!
Schijnbaar zeg of vraag ik dan weer iets doms over deze zeer boeiende film
Hij wordt steeds minder blij met mij geloof ikquote:
Balen dat ik er nu niet ben. Ik zou wel dubbel hebben gelegenquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wordt steeds minder blij met mij geloof ik
Dat zeker jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Balen dat ik er nu niet ben. Ik zou wel dubbel hebben gelegen
Dan had ik dubbele facepalms gemaaktquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bummerquote:
Je moet niks uitleggen, gewoon kijken die film(s).quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy zegt: dan had ik aan 2 man uit moeten leggen!
Die MIquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan had ik dubbele facepalms gemaakt
Ja doe dat maar, dan vindt je de film misschien leuker.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Oe er is ook een boek van!!
Misschien ga ik die wel een keer lezen
Maar ik kijk niet echt. Ik zit de films af te zeikenquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bummer
[..]
Je moet niks uitleggen, gewoon kijken die film(s).
[..]
Die MI![]()
vindquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja doe dat maar, dan vindt je de film misschien leuker.
Ik ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Persoonlijk had ik die film allang afgezet als het niks wasquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik kijk niet echt. Ik zit de films af te zeiken
Foeiquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik kijk niet echt. Ik zit de films af te zeiken
Ik heb Roy beloofd om deel 1, 2 EN 3 te kijken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Persoonlijk had ik die film allang afgezet als het niks was
Niemand zet de Godfather af.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En 1 is net afgelopen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb Roy beloofd om deel 1, 2 EN 3 te kijken.
Ik heb spijt
Kan mij geen ruk schelen welke film het is. Als ik 'm niks aan vind, vind ik 'm niks aan!!quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niemand zet de Godfather af.
Or you'll be sleeping with the fishes.
Ik vind de films geen bal aan, alleen respecteer ik wel dat het hoog staat in de IMDB, want setting, acteurs etc is allemaal prima.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niemand zet de Godfather af.
Or you'll be sleeping with the fishes.
No respectquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan mij geen ruk schelen welke film het is. Als ik 'm niks aan vind, vind ik 'm niks aan!!
Jaquote:
Whut is dezen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Whut is dezen?
Roy wat moeten wij met hun? We kunnen ze toch niet meer serieus nemen als ze beginnen over welk films goed zijn enzo
Ik heb heus wel smaak wat betreft filmsquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Whut is dezen?
Roy wat moeten wij met hun? We kunnen ze toch niet meer serieus nemen als ze beginnen over welk films goed zijn enzo
Ik ook, ach ik vermaak me toch wel. There's booze!!quote:
Dat deed ik toch al niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Whut is dezen?
Zuipuh tot jullie kruipuh!quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb heus wel smaak wat betreft films
[..]
Ik ook, ach ik vermaak me toch wel. There's booze!!
Dealquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat deed ik toch al niet.
Ik ga Huppel het boek lenen.
Komt goedquote:
Hmm hmm I like the way you think!!quote:
doen, dan heb ik nog hoop voor haarquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat deed ik toch al niet.
Ik ga Huppel het boek lenen.
Ja, anders is dat boek geen doorkomen aanquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed
[..]
Hmm hmm I like the way you think!!
Whehequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, anders is dat boek geen doorkomen aan
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ken je wel de Sopranos? De serie?
- hihivond ik geen flikker aan
Wat?!![]()
![]()
![]()
![]()
NEEEEEEE dit meen je niet?! Dat zei je alleen om hem te stangen, toch?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ken je wel de Sopranos? De serie?
- hihivond ik geen flikker aan
Wat?!![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:16 schreef Viro het volgende:
[..]
NEEEEEEE dit meen je niet?! Dat zei je alleen om hem te stangen, toch?
Dat vindt Roy vast niet ergquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar ik ga zo Godfather 2 afzetten en AZ- PSV kijken
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar ik ga zo Godfather 2 afzetten en AZ- PSV kijken
Neuhquote:
Wat dacht je van je telefoon opladen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:21 schreef Viro het volgende:
Telefoon is leeg dus kan niet fok!kenLaptop adapter is stuk dus zit t/m maandag zonder laptop
Wij kijken gewoon EDL.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik gooi denk ik ook maar even een stream aan
Ja, maar dat heb ik hier thuis niet, dus ik moet even streamen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij kijken gewoon EDL.
PSV begint pas om kwart voor he
Ik heb EDLquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik hier thuis niet, dus ik moet even streamen.
Weet ik
Koetsjiekoetsjiequote:
Je moet er wel iets voor over hebben jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe? Een teringeind fietsen zeker?
Ik ga geen 30km fietsen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet er wel iets voor over hebben ja
Ik doe 4 1/2 dag met een volledig opeladen batterij, nu vergeet ik m aan de oplader te hangen. Ben nu aan het posten vanaf broertjes telefoonquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat dacht je van je telefoon opladen?
Damn, da's best langquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik doe 4 1/2 dag met een volledig opeladen batterij, nu vergeet ik m aan de oplader te hangen. Ben nu aan het posten vanaf broertjes telefoon
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja echt wel. Ik ontdek iedere dag nieuwe features. Na telefoon al een maand te hebben![]()
Telco's verdienen nu 2x meer aan jou als klant door alleen het leasen van toestellen. Daarom ben ik overgestapt naar sim only abbo en heb ik toestel los gekocht.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
Ik mag m'n abonnement verlengen.... allemaal leasetoestellen
Dat ga ik ook maar doen ja. 1000MB + 75 minuten voor ¤20/maand. Bel toch niet zoveelquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Telco's verdienen nu 2x meer aan jou als klant door alleen het leasen van toestellen. Daarom ben ik overgestapt naar sim only abbo en heb ik toestel los gekocht.
Groetjes vanaf thuisquote:
First row sportsquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
Toch geen stream van AZ-PSV kijken. Kan 'm niet vinden en geen om te zoeken
Ik mis weer al het leuks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik mis weer al het leuks.Ik had naar Hups kunnen gaan, ware het niet dat m'n zusje m'n jas met portemonnee mee heeft genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meet, ben er naar verwachting pas om 23:00 oid.quote:
Onbeperkt internetten voor 17 euro p/m* en 250 minuten voor 2,50 euro p/m. Was een actie bij youfone, subprovider van kpn. Dus heb ik binnenkort internet via 4gquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ga ik ook maar doen ja. 1000MB + 75 minuten voor ¤20/maand. Bel toch niet zoveel
Oew, have funquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Meet, ben er naar verwachting pas om 23:00 oid.
Meet?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Meet, ben er naar verwachting pas om 23:00 oid.
Hmm, een kijkenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Onbeperkt internetten voor 17 euro p/m* en 250 minuten voor 2,50 euro p/m. Was een actie bij youfone, subprovider van kpn. Dus heb ik binnenkort internet via 4g
*internet snelheid gaat na 2000mb verbruik omlaag naar 64kbps.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik mis weer al het leuks.Liegen met jou erbij was geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Front row staanquote:
Will do. Ben nog steeds zo brak als een tientjequote:
Kun je niet op een andere manier aan knaken komen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had naar Hups kunnen gaan, ware het niet dat m'n zusje m'n jas met portemonnee mee heeft genomen
Yup, van ABOquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meet?
Dat is wel balen
[..]
Hmm, een kijken
Ga jij hem ff ophalen danquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je niet op een andere manier aan knaken komen.
Ik zeg het je, dat gaat nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy heeft zn eerste potje gewonnen!!
VIN VIRO!! KOM HIERHEEN!!!
Nopequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je niet op een andere manier aan knaken komen.
Oh, dan moet je niet zeuren ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yup, van ABO
En ik vond zelf dat we het dan moesten doen.
Kroegmeet, gaat iedereen om 4 uur afspreken zodat ze weer op tijd naar huis kunnen naar moeder de vrouw.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy heeft zn eerste potje gewonnen!!
VIN VIRO!! KOM HIERHEEN!!!
Handig is dat jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kroegmeet, gaat iedereen om 4 uur afspreken zodat ze weer op tijd naar huis kunnen naar moeder de vrouw.
Yup. Ik helemaal superdeluxe in een hotel endezeau.quote:
Nee toen wou iedereen naar huisquote:
quote:
Mooie was wel dat ik gelijk door ging naar Hups en er een meet ontstond die WEL leuk wasquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee toen wou iedereen naar huis
Chillquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yup. Ik helemaal superdeluxe in een hotel endezeau.
En dan nu in de trein? Jammer dat ik je kamernummer niet hadquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yup. Ik helemaal superdeluxe in een hotel endezeau.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Mooie was wel dat ik gelijk door ging naar Hups en er een meet ontstond die WEL leuk was![]()
UTREGquote:[..]
ChillWaar is die meet dan?
Ik slaap samen met mijn FOK!-pappa op een kamer.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dan nu in de trein? Jammer dat ik je kamernummer niet had
Rot op, ik ben er al vet laat, en ik wil een paar mensen wel echt zien.quote:
Terugweg dan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Rot op, ik ben er al vet laat, en ik wil een paar mensen wel echt zien.
Ah, vaders en ik konden het nooit zo goed vinden, ik sla maar ff over danquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik slaap samen met mijn FOK!-pappa op een kamer.
quote:
Morgen? Nee.quote:
Hoax, dat vind jij heul niet leuk.quote:
Deze zet mijn kuisheidsgordel weer onder stroom als een vent alleen al naar me kijkt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, vaders en ik konden het nooit zo goed vinden, ik sla maar ff over dan
Alsof jij dat erg vindquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Deze zet mijn kuisheidsgordel weer onder stroom als een vent alleen al naar me kijkt.
Ik heb een hekel aan electro en ik houd wel van penis.quote:
I have evolvedquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoax, dat vind jij heul niet leuk.
Dat wordt je gedragen danquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan electro en ik houd wel van penis.
Ik ga niet aan het bier vanavond.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga niet aan het bier vanavond.
Ik ook, de andere kant opquote:
Hopelijk. Iers bier terwijl je de hele dag geen vreten door je keel krijgt, niet het beste plan.quote:
Jij gaat voor soft opeens?quote:
Nee de andere andere kant, ik ben de pester tegenwoordig. WANT DAT IS VEEL LEUKER.quote:
Kut, ze heeft het doorquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee de andere andere kant, ik ben de pester tegenwoordig. WANT DAT IS VEEL LEUKER.
Ghehequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee de andere andere kant, ik ben de pester tegenwoordig. WANT DAT IS VEEL LEUKER.
Mooie meisjes laten dansen door ze heel hard op hun kuiten te canen.quote:
Morgen, maar dan zonder pestkit.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mooie meisjes laten dansen door ze heel hard op hun kuiten te canen.
Is goed hoorquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Morgen, maar dan zonder pestkit.
Dat is een mogelijkheid, mijn beste. Denk je dat je mij bij kunt houden?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heerlijk, sadisme![]()
Keertje samen doen!
En hoe kom ik dan weer in Friesland? En ik wil vannacht in een hotel met daddy en dan morgen ierse ontbijtjes etenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed hoor
Rij gewoon mee met ER en Lotusss![]()
Wie is Daddy?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En hoe kom ik dan weer in Friesland? En ik wil vannacht in een hotel met daddy en dan morgen ierse ontbijtjes eten
Die verwachting is er wel. Hoewel het een doodzonde is dat we dat nog steeds niet hebben ervaren!quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid, mijn beste. Denk je dat je mij bij kunt houden?
Cobra4quote:
volgende week naar VSSM zwolle komen, dan gaan we het testen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die verwachting is er wel. Hoewel het een doodzonde is dat we dat nog steeds niet hebben ervaren!
Ik ook nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Cobra4
Ik heb nog steeds geen geldboom.
Morgen, heb nog genoeg geld op mijn ov chipkaart om heen en weer te reizen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Hoe ga je nu dan terug naar Friesland?
Al volgepland inmiddelsquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
volgende week naar VSSM zwolle komen, dan gaan we het testen.
Gelukkigquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Morgen, heb nog genoeg geld op mijn ov chipkaart om heen en weer te reizen.
Daar zijn daddy's toch juist voor?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Cobra4
Ik heb nog steeds geen geldboom.
Alleen als ie mee mag doen toch?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar zijn daddy's toch juist voor?
sugardaddyquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als ie mee mag doen toch?
Hij heeft een x de reiskosten voor een meet voor me betaald, onder het mom van zakgeld. Alleen ik had mijn totale kosten doorgegeven, maar hij dacht dat dat enkele reis was. Bam, 30,- teveel. Reactie: "Dan koop je daar maar een ijsje van!"quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar zijn daddy's toch juist voor?
quote:
Helaas.quote:
En anders verkoop ik mijn kont wel achter het station. Maar Leeuwarden meot ik sowieso redden, laatste stukje kan ik desnoods nog een kaartje voor pinnen.quote:
Daar kan je wel een goed ijsje van halenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij heeft een x de reiskosten voor een meet voor me betaald, onder het mom van zakgeld. Alleen ik had mijn totale kosten doorgegeven, maar hij dacht dat dat enkele reis was. Bam, 30,- teveel. Reactie: "Dan koop je daar maar een ijsje van!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |