SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Dat wordt een combi natuurlijk. Discrete mannenkamer vol lounge en kleuren die kleine details bevatten zoals haken etc in de muur en een latexbed.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Echt wel
Alleen geldt die uitnodiging nu voor je smkamer of het mannenhok
A... hier is over nagedachtquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat wordt een combi natuurlijk. Discrete mannenkamer vol lounge en kleuren die kleine details bevatten zoals haken etc in de muur en een latexbed.
Zo om te toveren
Luiaardquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
teveel moeite om aan te klikken
marginaal hoorquote:
ligt dat dan aan de inschatting van je eigen cup of wat anders?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
JaIk dacht ook dat de inkijk beter was
Hiquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:41 schreef muhahaha het volgende:
Avond.
Was een leuke wandeling bij de bloesemtocht.
Optie:Wat andersquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ligt dat dan aan de inschatting van je eigen cup of wat anders?
Bak lauw water ... beetje zout erin .... althans dat vond ik altijd fijn na de avondvierdaagsequote:Op zaterdag 20 april 2013 17:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen blaren, wel een brandend gevoel.
Kom je ze masseren?
Beetje jammer weer.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bak lauw water ... beetje zout erin .... althans dat vond ik altijd fijn na de avondvierdaagse
Nee
Ja, kan ja..... ga ik niet doen nuquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vind je? Je kunt nog steeds langskomen.
Hulp bij nodig?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Optie:Wat anders
Te veel stof en te weinig tietpushing
WAT IS DEZE?quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe jean michel jarre beledigen!! Wacht maar tot Paul het leest!!
sherlockquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:18 schreef Paul het volgende:
[..]
WAT IS DEZE?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Nee, maar ik lees je.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:28 schreef Paul het volgende:
DUS NIEMAND FOKT HIER MEER MET MIJ OF MET JEAN MICHEL JARRE HOOR JE ME? HOOR JE ME?
Knuffelen doe je ook maar met iemand anders. Wees maar niet bang.quote:
je caps is stukquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:28 schreef Paul het volgende:
DUS NIEMAND FOKT HIER MEER MET MIJ OF MET JEAN MICHEL JARRE HOOR JE ME? HOOR JE ME?
Ik ben niet bang... zie niet in waaromquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Knuffelen doe je ook maar met iemand anders. Wees maar niet bang.
Of wel
Smoes bedenken voor zondag.....quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:35 schreef Adolecens het volgende:
Aan het wachten bij de cafetaria op de woonboulevard. Hangt er een groot bord bij de Praxis "Ook op zondag open"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |