Ja na een paar dagen wordt het idd. moeilijk! Maar hou je doel voor ogen, elke dag als je weer een streepje kan zetten, voel je je weer beter!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:32 schreef Baos_ het volgende:
Ben al een tijdje bezig. Alleen niet geregistreerd hier. Nu op de 7 dagen. Moet zeggen dat ik er toch wel moeite mee heb!
Heb je dat al gedurende die hele 60 dagen? Ik merk juist dat je steeds meer 'om je heen begint te kijken'. Het lijkt ineens of er veel meer aantrekkelijke meisjes rondlopenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:59 schreef misterbluemoon het volgende:
Nu bijna 60 dagen geleden dat ik voor het laatst een O had. Er zijn dagen dat het moeilijker is, maar ik merk dat de wilskracht het toch overwint. En als je lust onder controle hebt, ben je ook weer relaxter bij de vrouwen. Geen noodzaak meer om te scoren.
Ik had altijd van die momenten dat er niks actief was, en af en toe momenten, dat je helemaal gek word, al van een beetje inkijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:46 schreef EenDroom het volgende:
[..]
Heb je dat al gedurende die hele 60 dagen? Ik merk juist dat je steeds meer 'om je heen begint te kijken'. Het lijkt ineens of er veel meer aantrekkelijke meisjes rondlopen. Aan de ene kant voel ik me relaxer, maar de 'scoringsdrang' is bij mij juist groter.
Hmm ik blijf dat gevoel toch wel houden.. t lijkt soms zelfs iets te versterken. Maar idd zie je ook veel meer 'gewoon' leuke dames voorbij komen en sowieso lopen er ineens veel meer aantrekkelijke meiden over straatquote:Op maandag 13 mei 2013 06:52 schreef misterbluemoon het volgende:
Ik sta nog wel open voor 'scoren', maar misschien moet ik het anders zeggen: de (aantrekkelijke) vrouwen hebben me niet meer zo in hun macht als vroeger.
Verschrikkelijk ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:35 schreef GVRuud het volgende:
#fail dit weekend... Wat ik hier al eerder las... Herfalen is makkelijker als je de eerste faal achter de rug hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |