die autopsiefoto van die dode broer is nep, de fotos hierboven zullen van politiehelicopters zijnquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:22 schreef waldhoofd het volgende:
wie heeft die foto gemaakt? waar? en waarom? is daar iets over bekend?
Beetje saai nu he?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:44 schreef heywoodu het volgende:
Weten ze zeker dat er niet nog iemand bij is betrokken? Ik heb wel weer zin in een nachtje politiescanner, breaking news, fok en spanning
Echt, zo laat gaan slapen en dan nog precies de actie missen. Ik zou goed chagrijnig zijn geweest de hele dagquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:52 schreef Peunage het volgende:
Nou van mij hoeft het niet hoor. Werkt verslavend. Ik lag om iets voor 02:00 in bed, maar ik moest gewoon nog op mijn mobiel naar wat streams kijken om zeker te weten dat ik de actie niet zou missen. Uiteindelijk toch gemist.
Ja, hoewel ik nog kramp in m'n vingers heb van het monsterlijke tempo van de hele reeks tussen 2200 en 0300 ofzoquote:
dat was ik dus ook aan het denken... best erg tochquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:44 schreef heywoodu het volgende:
Weten ze zeker dat er niet nog iemand bij is betrokken? Ik heb wel weer zin in een nachtje politiescanner, breaking news, fok en spanning
Meh... misschien binnenkort een special op Disovery Channel of NatGeo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt, zo laat gaan slapen en dan nog precies de actie missen. Ik zou goed chagrijnig zijn geweest de hele dag
quote:Tamerlan had been under FBI surveillance for three to five years, she said.
"The brothers' mother Zubeidat Tsarnaeva, also speaking from Russia, said she too believed her sons were innocent and had been framed.
They knew what my son was doing, they knew what sites on the Internet he was going to," she said.
Watertown
A police officer reacts to news of the arrest of one of the Boston Marathon bombing suspects in Boston. Picture: AP
She suggested FBI officers had visited her home when she still lived in the United States and told her that Tamerlan "was really an extremist leader and that they were afraid of him."
"It is really, really a hard thing to hear. And being a mother, what I can say is that I am really sure, I am, like, 100 percent sure, that this is a set-up," she said.
is helemaal niet nep, of het hem is, is de vraag, maar hij lijkt er wel onwijs opquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
die autopsiefoto van die dode broer is nep, de fotos hierboven zullen van politiehelicopters zijn
wellusquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:00 schreef Xan21 het volgende:
[..]
is helemaal niet nep, of het hem is, is de vraag, maar hij lijkt er wel onwijs op
Of de persoon op de foto wel of niet dood is is inderdaad wel vrij duidelijk, dat kloptquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:00 schreef Xan21 het volgende:
[..]
is helemaal niet nep, of het hem is, is de vraag
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:09 schreef VeX- het volgende:
Wat een land ook.
Alle mensenrechten worden zowat en masse overschreden en het publiek kijkt erbij en staart er naar. applaudisseert.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:14 schreef julian6 het volgende:
autopsie foto nu ook gezien.. heavy shit
ik denk dat dat hem wel is
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]het topic wordt zo toch nog leuk
wat heb ik gemist? is die foto al geverifieerd? heb geen zin om terug te lezenquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]het topic wordt zo toch nog leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler]
Overbijt voortanden, haarlijn, wenkbrauwen, borsthaar patroon, haakneus, kleine tepels, gespierde schouders, vorm oren, alles komt overeen...
[ Bericht 18% gewijzigd door Snakey op 20-04-2013 23:22:13 ]
Oef.. dank.. ofzoquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:18 schreef julian6 het volgende:
deze
http://www.documentingrea(...)ath-pictures-125546/
waarom is dit fake?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is fake en pas 10.000 keer gepost.
Ik vroeg er om.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is fake en pas 10.000 keer gepost.
of ik heb wat gemist, gisteren werd via amerikaanse kanalen gemeld dat de foto niet van de betreffende broer was.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:15 schreef julian6 het volgende:
[..]
[..]
wat heb ik gemist? is die foto al geverifieerd? heb geen zin om terug te lezen
Hoe weet jij dat die persoon op de foto niet suspect 1 is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |