SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bier kan altijd, in de douche, tijdens seks, op de bank, achter de pc, in de kroeg, op het terras, tijdens het sporten, tijdens het studeren
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache apre una nuova birra di frumento
Tnxquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy, is nu hier. Engel, groetjes terug
Niet veel >> mijn was ophangen, biertje open trekken en daarna weet ik het nog nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat ga jij vanmiddag nog doen trouwens?
met een b is dat eerste sowieso een wijvenbier jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
WeiBbier is anders dan een Weizen
In Weizenbier wordt minder hop gebruikt waardoor de smaak minder bitter is. Bovendien worden er ook geen kruiden aan toegevoegd. Een ander belangrijk verschil is dat de tarwe in witbier niet gemout is.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:31 schreef Adames het volgende:
[..]
met een b is dat eerste sowieso een wijvenbier ja
ordinaire bootycall?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet veel >> mijn was ophangen, biertje open trekken en daarna weet ik het nog niet
ook saaiquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bootycall?
Nee man.... ik ga straks wel bellen maar dat is om te stappen
leuk wikipedia artikel, maar niet helemaal waar. daarvoor zijn er te veel nuances en regionale gebruiken. maar het ging me om die b, die staat zo raar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In Weizenbier wordt minder hop gebruikt waardoor de smaak minder bitter is. Bovendien worden er ook geen kruiden aan toegevoegd. Een ander belangrijk verschil is dat de tarwe in witbier niet gemout is.
Ik kan moeilijk een ringel s doen ofwelquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:34 schreef Adames het volgende:
[..]
leuk wikipedia artikel, maar niet helemaal waar. daarvoor zijn er te veel nuances en regionale gebruiken. maar het ging me om die b, die staat zo raar.
doe dan dubbel squote:Op zaterdag 20 april 2013 15:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk een ringel s doen ofwel
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, vet saai man![]()
Gelukkig weet ik nog niet wat, waar en hoe enzo.... dat spices it up![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
verstopt, mag je komen grabbelen
Ja, zon, pollen, niezen, korte rokjes, ijs eten, lekker op een terrasje niksen, fietsen langs de randmerenquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, zon, pollen, niezen, korte rokjes, ijs eten, lekker op een terrasje niksen, fietsen langs de randmerenstrand, zeilen, lekkere kerels dames spotten vanachter mijn zonnebril
jumjumjum bbq, kampvuur
recyclenquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:47 schreef Adolecens het volgende:
Ik moet een konijnenhok stabiliseren en heb geen idee hoe
met je lans?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:47 schreef Adolecens het volgende:
hmm... met een waterpas, wig, spijker en hamer... gok ik zo...quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:47 schreef Adolecens het volgende:
Full of win momentje!quote:
hele onderkant moet vervangen worden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm... met een waterpas, wig, spijker en hamer... gok ik zo...
Ja... je had er ijs eten, rondje mac en een film erachter moeten doenquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:49 schreef Adolecens het volgende:
Vanmorgen al kleren wezen kopen met de oudste om er maar onderuit te komen. Alleen te snel klaar
terras en witbier natuurlijkquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... je had er ijs eten, rondje mac en een film erachter moeten doen
full of win?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Full of win momentje!
ik wilde mijn lege bier weggooien, bleek hij nog halfvol te zijn
boodschappen gedaan en thuis milkshakes gemaakt netquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... je had er ijs eten, rondje mac en een film erachter moeten doen
Ja wat, dat was mijn laatste witbier, maar nu mag ik nog van een heel glas genietenquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
full of win?
Niet weten hoeveel bier je nog hebt
Je had het over stabiliseren......quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hele onderkant moet vervangen worden.
of gewoon de nijnen op de BBQquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je had het over stabiliseren......
Ik zou dan gewoon een nieuw hok halen, denk ik
al naar gekekenquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je had het over stabiliseren......
Ik zou dan gewoon een nieuw hok halen, denk ik
Zat er niet ver vanafquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
boodschappen gedaan en thuis milkshakes gemaakt net
kinderen vanaf 12 mogen aan het witbierquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
"Met de oudste kleding kopen"..... die mag vast nog geen witbier
Bbqquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, zon, pollen, niezen, korte rokjes, ijs eten, lekker op een terrasje niksen, fietsen langs de randmerenstrand, zeilen, lekkere kerels spotten vanachter mijn zonnebril
jumjumjum bbq, kampvuur
laten we daar nog maar even mee wachten jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
"Met de oudste kleding kopen"..... die mag vast nog geen witbier
hehehe dat is wel beter ja.... en nu op naar de winkel voor meer witbierquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja wat, dat was mijn laatste witbier, maar nu mag ik nog van een heel glas genieten
Neequote:Op zaterdag 20 april 2013 15:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
of gewoon de nijnen op de BBQ
neequote:
godver inderdaad, glas is nu al opquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe dat is wel beter ja.... en nu op naar de winkel voor meer witbier
in dat geval zal ik ze zo dronken voerenquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kinderen vanaf 12 mogen aan het witbier
Businesscase voor een nijntjeshokquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
al naar gekeken
Businesscase is alleen niet positief
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
in dat geval zal ik ze zo dronken voeren
Aldo, Zie jequote:Op zaterdag 20 april 2013 15:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
laten we daar nog maar even mee wachten ja
Ik ben waarschijnlijk de slechtste ouder ooit voor een kindquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Aldo, Zie jeIk heb stiekem toch nog opvoedkundige gaven
mazzel jijquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
godver inderdaad, glas is nu al op![]()
wacht ik heb ook nog normaal bier
dat niet, maar reparatie is iets van 60 euro. Nieuw hok naar zelfde maatstaven 200.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Businesscase voor een nijntjeshok
Hmm budget is op dus?
Beide dagen..... oooowquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga het gewoon nu schaamteloos op het zuipen zetten![]()
net als morgen
k had gister na het eten ook even de ogen dicht hoorquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:54 schreef Adolecens het volgende:
Als ik overdag één biertje drink ben ik de rest van de dag waardeloos en slaap om 19:00 uur
Terwijl ik 's avonds rustig een kratje weg kan tikken
Morgen na de wedstrijd hockeyfeestquote:
vreemd wel denk ik ......quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:54 schreef Adolecens het volgende:
Als ik overdag één biertje drink ben ik de rest van de dag waardeloos en slaap om 19:00 uur
Terwijl ik 's avonds rustig een kratje weg kan tikken
ah ja, aan één stuk doorgaan zonder pauze is ook geen probleem neequote:Op zaterdag 20 april 2013 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
k had gister na het eten ook even de ogen dicht hoor
maar dat heb ik gecompenseerd door tot de vroege uurtjes te gaan zuipen
Je bent 19..... dusquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk de slechtste ouder ooit voor een kind
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ah ja, aan één stuk doorgaan zonder pauze is ook geen probleem nee
Dus tja, ik wil geen kinderenquote:
beetjw vreemd, maar wel lekkerquote:
Wow... ja dat is wel een verschil ja....quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat niet, maar reparatie is iets van 60 euro. Nieuw hok naar zelfde maatstaven 200.
Koop er liever bier voor
vorige keer compenseren.... hoe zo????quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Morgen na de wedstrijd hockeyfeest
compenseren voor vorige keer
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
vorige keer compenseren.... hoe zo????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
2 jaar geleden zelf de oude badkamer eruit gesloot en een nieuwe erin gezet. Handig ben ik wel. Laten we jet houden op motivatie en verschillende mogelijkheden van reparatie waar ik nog niet uit ben.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wow... ja dat is wel een verschil ja....
Als je handig bent met hout enzo is het toch wel waterpas en zo te maken .... denk ik?
Stiekem wil je wel 2 kleine Aldo's rond hebben lopen daarquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... dat wilde ik toen ik 19 was ook niet... en nu loop ik er nog steeds niet warm voor
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu ben je 20? :8quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... dat wilde ik toen ik 19 was ook niet... en nu loop ik er nog steeds niet warm voor
quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]16 is gewoon te jongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze was het net 1 week ofzo
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Hockeyfeestjes!quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Morgen na de wedstrijd hockeyfeest
compenseren voor vorige keer
Gelijk goed doen.... anders kost het meer..... wat voor mogelijkheden overweeg je? En wat is precies het probleem?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
2 jaar geleden zelf de oude badkamer eruit gesloot en een nieuwe erin gezet. Handig ben ik wel. Laten we jet houden op motivatie en verschillende mogelijkheden van reparatie waar ik nog niet uit ben.
De easyway, waarbij ik weet dat het nog niet goed is en van de winter weer fucked up is, of gelijk goed doen..
kleine aldo's.... dat zou betekenen dat ik er twee met jou maak.....quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Stiekem wil je wel 2 kleine Aldo's rond hebben lopen daar
quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kleine aldo's.... dat zou betekenen dat ik er twee met jou maak.....
Wazda?
mja, daar neig ik ook naar. Vandaar de motivatie issues nogquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gelijk goed doen.... anders kost het meer..... wat voor mogelijkheden overweeg je? En wat is precies het probleem?
Hoe moet ik daar komen schat?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zeg cuba libre maar dan hieroooooooooooooooooo
Sparen....quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die staat wel heel hoog op mijn verlanglijst
en ofquote:
Ja, dat is het ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
16 is gewoon te jongze was het net 1 week ofzo
Je snapt 'm niet.... hier is een tent die zo heetquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en of![]()
Vaak als DJ of Barman gestaan. Zorgde er wel voor dat ik niet zomaar een van de velen was daar
Als je wil dat je dochter een sletje wordt, jong biseksualiteit ontdekt en al vroeg aan orgies en triootjes meedoet moet je d'r op hockey doen
Nee mogen toch alleen lieve mensen gek!quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag ik een keer daar komen zwemmen?
Ja, hoe moet ik dat nou wetenquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook
[..]
Je snapt 'm niet.... hier is een tent die zo heet
tot zoquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee mogen toch alleen lieve mensen gek!
Tammii, ondanks dat ik een heul sterke persoonlijkheid heb kan ik ook lief zijn hoorquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee mogen toch alleen lieve mensen gek!
is het ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb een winkwinknudgenudge gevoel
Herkenbaarquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:03 schreef Adolecens het volgende:
mja, daar neig ik ook naar. Vandaar de motivatie issues nog
Hmm...quote:Hele onderkant is instabiel. Konijnen hebben al het hout weggeknaagd en beetje tegenaanrukken en de bovenkant stort er vanaf
Trein, bus, vliegend, lopen, fiets, motor, liftend uhm ..... enzoquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoe moet ik daar komen schat?
Je zit op hockey en woont in rdam. Twee dikke minpunten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tammii, ondanks dat ik een heul sterke persoonlijkheid heb kan ik ook lief zijn hoor
mja. Jullie hebben het verkeerde weekend gekozenquote:
Alsof iemand een dronken persoon als mij nu laat meeliftenquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Trein, bus, vliegend, lopen, fiets, motor, liftend uhm ..... enzo
Zal ik mijn grote pluspunt uit de broek halen dan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je zit op hockey en woont in rdam. Twee dikke minpunten.
Nou weet ik gelijk waarom ik wel een keer op een hockeyfeest mocht werken, maar niet op hockey mochtquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:05 schreef Adolecens het volgende:
en of![]()
Vaak als DJ of Barman gestaan. Zorgde er wel voor dat ik niet zomaar een van de velen was daar
Als je wil dat je dochter een sletje wordt, jong biseksualiteit ontdekt en al vroeg aan orgies en triootjes meedoet moet je d'r op hockey doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende week zijn we in hengelo. Zie je daar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
mja. Jullie hebben het verkeerde weekend gekozen
Anders stond ik voor je deur te bluffen![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou weet ik gelijk waarom ik wel een keer op een hockeyfeest mocht werken, maar niet op hockey mochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou weet ik gelijk waarom ik wel een keer op een hockeyfeest mocht werken, maar niet op hockey mochtMooiste verhaal blijft dat een oud-teamgenoot een keer een trio in de kleedkamer van het team hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan niet willen vertellen op welke banken
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
bij dezenquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik dat nou weten
Jezus Christusquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alsof iemand een dronken persoon als mij nu laat meeliften
[..]
Zal ik mijn grote pluspunt uit de broek halen dan?![]()
En zoveel mogelijk.... Ik ben nog lang niet klaar met oefenenquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil er wel voor oefenen hoor
Nou, wat belet je?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En zoveel mogelijk.... Ik ben nog lang niet klaar met oefenen![]()
hihihiquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:10 schreef AldoTheApache het volgende:
Alsof iemand een dronken persoon als mij nu laat meeliften
Waarom zou je dat willen weten?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mooiste verhaal blijft dat een oud-teamgenoot een keer een trio in de kleedkamer van het team had
en dan niet willen vertellen op welke banken![]()
hoeveel dan?quote:
omdat we een teamkleedkamer hadden, en niemand wilde op die smerige bank zittenquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen weten?
Ik gok allemaal
neem jb ook maar mee dan ado.. Geile mi is geilquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgende week zijn we in hengelo. Zie je daar.
moet dat nou allemaal zo vuig?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
neem jb ook maar mee dan ado.. Geile mi is geil
ik kan mijn verhalen maar beter voor me houden hier danquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat we een teamkleedkamer hadden, en niemand wilde op die smerige bank zitten
bemoei je er nie teguhquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
moet dat nou allemaal zo vuig?
lente
Wat is er dan zo geil aan Hengelooooooo?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
neem jb ook maar mee dan ado.. Geile mi is geil
die snap ik even nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou, geen coca colalightbreakman in mijn bed schat ik zo....
90ies party! En sowieso slapen in hotelquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat is er dan zo geil aan Hengelooooooo?
Allemaal familie daar in de buurt enzo
jij toch :$quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat is er dan zo geil aan Hengelooooooo?
Allemaal familie daar in de buurt enzo
Ow, dat klinkt wel leuk!quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
90ies party! En sowieso slapen in hotel
quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:17 schreef Tamashii het volgende:
Vorig weekend beste weekend ooit bijna gehad daar.
mag het niet hopen neequote:Op zaterdag 20 april 2013 16:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij toch :$
En je familie komt niet kijken toch?![]()
![]()
Vorig weekend hotel met zwembad. Hebben we daar met zijn drieen even een uur prive topless kunnen zwemmenquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, dat klinkt wel leuk!
Die party ook wel een beetje
geile sletjesquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vorig weekend hotel met zwembad. Hebben we daar met zijn drieen even een uur prive topless kunnen zwemmen
Echt niet. Alleen gezwommen hoor!quote:
EIndhoven, ik was er een paar weken geleden nogquote:
Try me.. Pak ik een bierflesjequote:
MIquote:
Tof man.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
EIndhoven, ik was er een paar weken geleden nog![]()
Mooiste stad ooit man, beter dan Rotterdam![]()
Ja hallo niet alles hoeft iedereen te wetenquote:
Gatverdammequote:Op zaterdag 20 april 2013 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Tammi heeft gewoon haar vlamoes uit laten lepelen in dat zwembad
geen idee waar jij t over hebt...quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hallo niet alles hoeft iedereen te weten
+1 voor die brunettequote:
?quote:
dudequote:Op zaterdag 20 april 2013 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Tammi heeft gewoon haar vlamoes uit laten lepelen in dat zwembad
Ik zeg het je.quote:
pfieuwquote:
motor?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
Verjaardagscadeautje gekocht voor mezelf
Zonder testritje?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
Verjaardagscadeautje gekocht voor mezelf
Ja, die heb ik nog nodig *nudge nudge*quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb jij nog een grasmaaier nodig? wink wink
quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nog nodig *nudge nudge*
goed zo. Nooit een langdurige relatie aangaan zonder testritje!quote:
Nee..... onmogelijk.... maar helaas is ie tot 8 ofzo open... dus nu nog iets zoeken voor de laatste urenquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:28 schreef Adolecens het volgende:
Ah, JB is om 17:10 uur thuis. Nu kan ik natuurlijk niet meer naar de Praxis
misschien kan ik dan wel, ligt eraan tot hoelaat uni duurtquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zo uit t blote hoofd... vrijdag 26-4
quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee..... onmogelijk.... maar helaas is ie tot 8 ofzo open... dus nu nog iets zoeken voor de laatste uren
Tsja, bij mij was de helft facultatiefquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
misschien kan ik dan wel, ligt eraan tot hoelaat uni duurt
ik heb een bespreking voor een project om 16:00quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja, bij mij was de helft facultatiefEn ik had zelden college na 16:00
Je hebt nog geen appels, rozijnen enzo????quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze vroeg net of ze appeltaart mocht bakken
Duurt max. een uurtje toch?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb een bespreking voor een project om 16:00
gaan jullie ook al neuken?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja, bij mij was de helft facultatiefEn ik had zelden college na 16:00
boodschappen duurt ook een half uurquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hebt nog geen appels, rozijnen enzo????
en zonder drank gaat ie in een moeite door ja
Zooooo nu krijg jij alle chicks jongequote:Op zaterdag 20 april 2013 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
Foto:
http://motorshopper.nl/do(...)62999550b47c/preview
Dat is goddomme een mooi boomklevertjequote:Op zaterdag 20 april 2013 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
Foto:
Je bedoelt: nu gaat je ex je nog harder stalken jonge!quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zooooo nu krijg jij alle chicks jonge![]()
Oh?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bedoelt: nu gaat je ex je nog harder stalken jonge!
nice!!quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
Foto:
Mooie verwoording ditquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
goed zo. Nooit een langdurige relatie aangaan zonder testritje!
Gongrats!!
jij snapt hetquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Anders is het wss wel een gezellige bespreking maar niet erg zinvol
al , pas.....quote:
Nice nice nice.....quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
Foto:
5 euroquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
al , pas.....
je komt het grasmaaien en natuurlijk shirtloos rondlopen, want coca cola light break
quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
goed zo. Nooit een langdurige relatie aangaan zonder testritje!
Gongrats!!
en nog extra want moeite met parkeerplaats vindenquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
boodschappen duurt ook een half uur
A kijkquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij snapt het
maar we bespreken ook niet op de uni, maar op het terras![]()
40?quote:
Mooie man!quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
Foto:
het is een motor. Geen manquote:
goede leeftijdquote:
Elke x als ik dat zo ging doen werd er weinig meer gedaan. Dus daarna gingen we eerst het bespreken en daarna pas naar het terras hapje en drankje doenquote:
Mooiquote:kan ik mee leven
quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Elke x als ik dat zo ging doen werd er weinig meer gedaan. Dus daarna gingen we eerst het bespreken en daarna pas naar het terras hapje en drankje doen![]()
![]()
[..]
Mooi
de een berijd je, de andere bereidt jequote:
Jezus manquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
de een berijd je, de andere bereidt je
ow, ik mag hem eens lenen van je ja? aardigquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar wel een mooie man die er straks op rijdt
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow, ik mag hem eens lenen van je ja? aardig
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nah, dan gaan ie spontaan kapotquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik ook! Koelkast volquote:
Is al t bier al op?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:04 schreef AldoTheApache het volgende:
ik probeer nu te ontnuchteren, want ik moet nog lang door
Ik heb meer de neiging om asfalt te inspecterenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is toch altijd het probleem met boomklevers?
Nee, maar ik moet morgen gewoon nog hockeyen en bier drinken hequote:
twee koelkastenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Baas boven baas....
Ik heb er nog andere dingen in liggen
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb meer de neiging om asfalt te inspecteren
Koop dan ook gewoon een chopperquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb meer de neiging om asfalt te inspecteren
Goed planquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet morgen gewoon nog hockeyen en bier drinken heDus ik heb alles even weggezet en ga zo eten
Daar wil je niet dood op gevonden wordsnquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Koop dan ook gewoon een chopper
pizzaquote:
pfftquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar wil je niet dood op gevonden wordsn
1 voor mij en 1 voor de restquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar 1
Hehehe maar jij bent met meer thuis
Pizzaquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:08 schreef AldoTheApache het volgende:
pizzaen dan om 10 uur nog een bord pasta ofzo
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
PizzaEr is nu pizzaweek bij Dominos... dus maandag 2 gehaald... en misschien morgen nog een keertje
nee, die moest ik afstaanquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed geregeld..... heb je ook een mannenhok?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:12 schreef Adolecens het volgende:
Over 6 jaar een sm kamer en mannenhok
Hoeft ook nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
weet ik nietik ben niet zo'n fan van domino's
kom je langs dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |