SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bier kan altijd, in de douche, tijdens seks, op de bank, achter de pc, in de kroeg, op het terras, tijdens het sporten, tijdens het studeren
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache apre una nuova birra di frumento
Tnxquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy, is nu hier. Engel, groetjes terug
Niet veel >> mijn was ophangen, biertje open trekken en daarna weet ik het nog nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat ga jij vanmiddag nog doen trouwens?
met een b is dat eerste sowieso een wijvenbier jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
WeiBbier is anders dan een Weizen
In Weizenbier wordt minder hop gebruikt waardoor de smaak minder bitter is. Bovendien worden er ook geen kruiden aan toegevoegd. Een ander belangrijk verschil is dat de tarwe in witbier niet gemout is.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:31 schreef Adames het volgende:
[..]
met een b is dat eerste sowieso een wijvenbier ja
ordinaire bootycall?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet veel >> mijn was ophangen, biertje open trekken en daarna weet ik het nog niet
ook saaiquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bootycall?
Nee man.... ik ga straks wel bellen maar dat is om te stappen
leuk wikipedia artikel, maar niet helemaal waar. daarvoor zijn er te veel nuances en regionale gebruiken. maar het ging me om die b, die staat zo raar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In Weizenbier wordt minder hop gebruikt waardoor de smaak minder bitter is. Bovendien worden er ook geen kruiden aan toegevoegd. Een ander belangrijk verschil is dat de tarwe in witbier niet gemout is.
Ik kan moeilijk een ringel s doen ofwelquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:34 schreef Adames het volgende:
[..]
leuk wikipedia artikel, maar niet helemaal waar. daarvoor zijn er te veel nuances en regionale gebruiken. maar het ging me om die b, die staat zo raar.
doe dan dubbel squote:Op zaterdag 20 april 2013 15:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk een ringel s doen ofwel
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, vet saai man![]()
Gelukkig weet ik nog niet wat, waar en hoe enzo.... dat spices it up![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
verstopt, mag je komen grabbelen
Ja, zon, pollen, niezen, korte rokjes, ijs eten, lekker op een terrasje niksen, fietsen langs de randmerenquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, zon, pollen, niezen, korte rokjes, ijs eten, lekker op een terrasje niksen, fietsen langs de randmerenstrand, zeilen, lekkere kerels dames spotten vanachter mijn zonnebril
jumjumjum bbq, kampvuur
recyclenquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:47 schreef Adolecens het volgende:
Ik moet een konijnenhok stabiliseren en heb geen idee hoe
met je lans?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:47 schreef Adolecens het volgende:
hmm... met een waterpas, wig, spijker en hamer... gok ik zo...quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:47 schreef Adolecens het volgende:
Full of win momentje!quote:
hele onderkant moet vervangen worden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm... met een waterpas, wig, spijker en hamer... gok ik zo...
Ja... je had er ijs eten, rondje mac en een film erachter moeten doenquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:49 schreef Adolecens het volgende:
Vanmorgen al kleren wezen kopen met de oudste om er maar onderuit te komen. Alleen te snel klaar
terras en witbier natuurlijkquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... je had er ijs eten, rondje mac en een film erachter moeten doen
full of win?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Full of win momentje!
ik wilde mijn lege bier weggooien, bleek hij nog halfvol te zijn
boodschappen gedaan en thuis milkshakes gemaakt netquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... je had er ijs eten, rondje mac en een film erachter moeten doen
Ja wat, dat was mijn laatste witbier, maar nu mag ik nog van een heel glas genietenquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
full of win?
Niet weten hoeveel bier je nog hebt
Je had het over stabiliseren......quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hele onderkant moet vervangen worden.
of gewoon de nijnen op de BBQquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je had het over stabiliseren......
Ik zou dan gewoon een nieuw hok halen, denk ik
al naar gekekenquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je had het over stabiliseren......
Ik zou dan gewoon een nieuw hok halen, denk ik
Zat er niet ver vanafquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
boodschappen gedaan en thuis milkshakes gemaakt net
kinderen vanaf 12 mogen aan het witbierquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
"Met de oudste kleding kopen"..... die mag vast nog geen witbier
Bbqquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, zon, pollen, niezen, korte rokjes, ijs eten, lekker op een terrasje niksen, fietsen langs de randmerenstrand, zeilen, lekkere kerels spotten vanachter mijn zonnebril
jumjumjum bbq, kampvuur
laten we daar nog maar even mee wachten jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
"Met de oudste kleding kopen"..... die mag vast nog geen witbier
hehehe dat is wel beter ja.... en nu op naar de winkel voor meer witbierquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja wat, dat was mijn laatste witbier, maar nu mag ik nog van een heel glas genieten
Neequote:Op zaterdag 20 april 2013 15:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
of gewoon de nijnen op de BBQ
neequote:
godver inderdaad, glas is nu al opquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe dat is wel beter ja.... en nu op naar de winkel voor meer witbier
in dat geval zal ik ze zo dronken voerenquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kinderen vanaf 12 mogen aan het witbier
Businesscase voor een nijntjeshokquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
al naar gekeken
Businesscase is alleen niet positief
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
in dat geval zal ik ze zo dronken voeren
Aldo, Zie jequote:Op zaterdag 20 april 2013 15:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
laten we daar nog maar even mee wachten ja
Ik ben waarschijnlijk de slechtste ouder ooit voor een kindquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Aldo, Zie jeIk heb stiekem toch nog opvoedkundige gaven
mazzel jijquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
godver inderdaad, glas is nu al op![]()
wacht ik heb ook nog normaal bier
dat niet, maar reparatie is iets van 60 euro. Nieuw hok naar zelfde maatstaven 200.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Businesscase voor een nijntjeshok
Hmm budget is op dus?
Beide dagen..... oooowquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga het gewoon nu schaamteloos op het zuipen zetten![]()
net als morgen
k had gister na het eten ook even de ogen dicht hoorquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:54 schreef Adolecens het volgende:
Als ik overdag één biertje drink ben ik de rest van de dag waardeloos en slaap om 19:00 uur
Terwijl ik 's avonds rustig een kratje weg kan tikken
Morgen na de wedstrijd hockeyfeestquote:
vreemd wel denk ik ......quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:54 schreef Adolecens het volgende:
Als ik overdag één biertje drink ben ik de rest van de dag waardeloos en slaap om 19:00 uur
Terwijl ik 's avonds rustig een kratje weg kan tikken
ah ja, aan één stuk doorgaan zonder pauze is ook geen probleem neequote:Op zaterdag 20 april 2013 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
k had gister na het eten ook even de ogen dicht hoor
maar dat heb ik gecompenseerd door tot de vroege uurtjes te gaan zuipen
Je bent 19..... dusquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk de slechtste ouder ooit voor een kind
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ah ja, aan één stuk doorgaan zonder pauze is ook geen probleem nee
Dus tja, ik wil geen kinderenquote:
beetjw vreemd, maar wel lekkerquote:
Wow... ja dat is wel een verschil ja....quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat niet, maar reparatie is iets van 60 euro. Nieuw hok naar zelfde maatstaven 200.
Koop er liever bier voor
vorige keer compenseren.... hoe zo????quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Morgen na de wedstrijd hockeyfeest
compenseren voor vorige keer
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
vorige keer compenseren.... hoe zo????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
2 jaar geleden zelf de oude badkamer eruit gesloot en een nieuwe erin gezet. Handig ben ik wel. Laten we jet houden op motivatie en verschillende mogelijkheden van reparatie waar ik nog niet uit ben.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wow... ja dat is wel een verschil ja....
Als je handig bent met hout enzo is het toch wel waterpas en zo te maken .... denk ik?
Stiekem wil je wel 2 kleine Aldo's rond hebben lopen daarquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... dat wilde ik toen ik 19 was ook niet... en nu loop ik er nog steeds niet warm voor
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu ben je 20? :8quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... dat wilde ik toen ik 19 was ook niet... en nu loop ik er nog steeds niet warm voor
quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]16 is gewoon te jongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze was het net 1 week ofzo
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Hockeyfeestjes!quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Morgen na de wedstrijd hockeyfeest
compenseren voor vorige keer
Gelijk goed doen.... anders kost het meer..... wat voor mogelijkheden overweeg je? En wat is precies het probleem?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
2 jaar geleden zelf de oude badkamer eruit gesloot en een nieuwe erin gezet. Handig ben ik wel. Laten we jet houden op motivatie en verschillende mogelijkheden van reparatie waar ik nog niet uit ben.
De easyway, waarbij ik weet dat het nog niet goed is en van de winter weer fucked up is, of gelijk goed doen..
kleine aldo's.... dat zou betekenen dat ik er twee met jou maak.....quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Stiekem wil je wel 2 kleine Aldo's rond hebben lopen daar
quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kleine aldo's.... dat zou betekenen dat ik er twee met jou maak.....
Wazda?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |