Zitten er nogal veel in Utrecht en aangezien jij er morgen gaat varen...quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vieze somalische piraten cker? Schiet ze kapot ah matti met hun goedkope ak47.
Fietsen, lopen etc...kan ik gewoon niet langzaam doen. Heb wel een redelijk tempo ja.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:34 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Kanoën in de gracht gaat meestal op huisvrouwen-tempo. Of onderschat ik jou?
Hahaquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zitten er nogal veel in Utrecht en aangezien jij er morgen gaat varen...
Ik kom morgen wel even aanmoedigen, en daarna van de brug afpissen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fietsen, lopen etc...kan ik gewoon niet langzaam doen. Heb wel een redelijk tempo ja.
Ik ga maar tegen 1 persoon strijden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie brengt de spanddoeken? Gaan we Fanta-stick aanmoedigen.
Ik zal mijn Mr. Bomba-stick t-shirt wel aantrekken.
Golden showers..hmmm.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:35 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik kom morgen wel even aanmoedigen, en daarna van de brug afpissen.
Maakt geen zak uit, Mental support is altijd welkom.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ga maar tegen 1 persoon strijden.
Na afloop mag de winnaar de verliezer omgooien.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Maakt geen zak uit, Mental support is altijd welkom.
Zit je trouwens op je mobiel, of op de laptop?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Na afloop mag de winnaar de verliezer omgooien.
Mobiel.. meer quoten gaat niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zit je trouwens op je mobiel, of op de laptop?
;-)quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mobiel.. meer quoten gaat niet.
cammen?:$quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zit je trouwens op je mobiel, of op de laptop?
Er valt niks te vergeven.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
;-)
Daarom vroeg ik het je ook.
Ik vergeef het je
wet T shirt?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Na afloop mag de winnaar de verliezer omgooien.
Ja man maar de tegenstander is een man..Dus ja als je wilt dat het sexy gaat worden moet je hem aanmoedigen.quote:
quote:
bummer, ik dacht je vrouwlet zusjequote:Op zaterdag 20 april 2013 23:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja man maar de tegenstander is een man..Dus ja als je wilt dat het sexy gaat worden moet je hem aanmoedigen.
Mijn vrouwlet zus is helaasch niet zo sportiefquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
bummer, ik dacht je vrouwlet zusje
Naja haar vriend is zelf een PTer, krav maga, mma instructeur en door hem is ze wel een beetje gaan verdiepen in BB. We gaan ook trainen samen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:44 schreef kaasplankje het volgende:
En ze heeft al een vriend, dan maakt het toch niet meer uit of je fit bent.
Die vriend kan nog weg.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:44 schreef kaasplankje het volgende:
Hahah klopt...Zitten allemaal ver in de 30quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fanta is het beest onder haar zusjes.
Mwah mijn zus is niet zo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die vriend kan nog weg.
Pas als vrouwen getrouwd zijn in gemeenschap van goederen zitten ze in de safe zone. Daarom altijd onder huwelijkse voorwaarde trouwen en een gewichtslimiet in het contract laten zetten
Hahaquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:48 schreef kaasplankje het volgende:
leer mij die wijven kennen alemaal dezelfde jwz
Leeftijd zegt niks tochquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha. Best funny dat iemand van 36 nog zulke taal uitslaat, maarja dit is fok.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:44 schreef kaasplankje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |