is ze nog vrijgezel?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha ik wil nog een keer met haar squatten, ze weegt maar 48 kg.
dankje. jij binnenkort 100kgquote:
Netjes, ik wil ook squatten en deadliften maar 't past nu amper in mijn schema. Naja, augustus weer.quote:
hoezo?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Netjes, ik wil ook squatten en deadliften maar 't past nu amper in mijn schema. Naja, augustus weer.
Een fail-gif. Van een meisje tussen de deur.Alleen ik heb iets verkeerd gedaan met het uploadenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat staat er eigenlijk in jouw UI..moeilijk te zien.
Oke hahah en daarna te lui om het te veranderen...I see.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:49 schreef m.y.m het volgende:
[..]
Een fail-gif. Van een meisje tussen de deur.Alleen ik heb iets verkeerd gedaan met het uploaden
jep...quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oke hahah en daarna te lui om het te veranderen...I see.
Dit sowieso, vorige keer een gast die naar mij toekwam en zei dat squatten gevaarlijk wasquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:48 schreef Sapstengel het volgende:
De andere dingen horen juist niet in je schema te passen. Squats en deadlifts zijn de beste oefeningen.
Nice..sowieso wielrennen. Ik vind fietsen al lekker, vooral mountainbiken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:55 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zweer ook bij squats, alleen zit ik nu in 't seizoen veel op de racer en dan ben ik blij als ik aan 2x per week trainen in de gym toe kom. Dan doe ik liefst upper body setje eerst.
Vandaag ook wel lekker bezig gewqeest. Abs, lage rug, achterkant schouders, triceps.
Haha okee..hoe oud ben je dan? 20 jaar al?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:02 schreef kaasplankje het volgende:
Lovin it 4 20 years now. Ik heb begin juni en begin juli een afspraak een cyclo te gaan rijden met een clubje Fokkers hier, 't is zwaar in de bergen en lang, resp. 205km en 170km. Ik moet die gasten natuurlijk allemaal aan gort rijden dus groeien mag na de zomer weer.
Wielrenners kunnen ook wel sexy zijn hoor. Mountainbiken is wel wat ruiger..paar jaar geleden gedaan in de Ardennen, love it.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:02 schreef IrCute het volgende:
Mannen die aan wielrennen doenAls ik ergens een droge van krijg is het dat wel.
Ga dan mountainbiken ofzo
Ja die conservatieve sfeer met volop gebruik van anabole steroiden sluit perfect aan bij BBquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:08 schreef kaasplankje het volgende:
Mountainbiken heb ik ook volop gedaan. Alleen in het wegwielrennen heerst zo'n conservatief klassieke sfeer, waar ik van begin af voor gevallen ben.
*kuch**doping**kuch*quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:08 schreef kaasplankje het volgende:
Mountainbiken heb ik ook volop gedaan. Alleen in het wegwielrennen heerst zo'n conservatief klassieke sfeer, waar ik van begin af voor gevallen ben.
Toen ik voor het eerst bij de WV Amsterdam binnenkwam, met die oude keet als kantine en smartlappen uit de speakers, tante Jannie hoogblond achter de counter om koffie en roze koeken te serveren, de kleedkamer vergeven van midalgan, opa's in rolstoelen langs de kant.
Rustig mattie. Je kan beter die kutkinderen aanrijden die gewoon op de stoep fietsen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
Amateurwielrenners die denken dat de weg van hun is![]()
Ik zit ze altijd zoveel mogelijk dwars. Vooral die geen bel op hun fiets hebben en het geluid daarvan simuleren, die mogen van mij wel onder een auto komen
op de benen na is dat gewoon een full body workout...quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens ik ga morgen kanoen. Hoeveel verbrand je daar nou mee, ik ga 2 uurtjes waarschijnlijk.
186 calorieen per 30 min.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens ik ga morgen kanoen. Hoeveel verbrand je daar nou mee, ik ga 2 uurtjes waarschijnlijk.
Die kinderen rijden altijd van de stoep af voordat ze langs mij rijdenquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Rustig mattie. Je kan beter die kutkinderen aanrijden die gewoon op de stoep fietsen.
Ik maak best wel een vaartje meestal. Het zal wel gaan waaien, weerstand is nihil aangezien het in de utrechtse grachten is. Vandaag borst+tricep dag gehad..dus an sich kan het wel. Misschien ga ik ervoor nog trainen kan dan beter geen schouders trainen he?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
op de benen na is dat gewoon een full body workout...
Afhankelijk van hoe intensief je het doet, wat de weersinvloeden op jou lichaam zijn, de tegenkracht die het water produceert in combinatie met je eigen kracht, etc etc
Aha bedanktquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
186 calorieen per 30 min.
Staat op mijn boekenlegger van de bookdepository![]()
Haha ik ga ook nooit aan de kant voor hun.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die kinderen rijden altijd van de stoep af voordat ze langs mij rijden
[ afbeelding ]
Nee, ik ben op mijn 16e begonnen, vanaf mijn 20e werd het pas serieus, daarvoor was ik mijn wilde haren nog niet kwijt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:06 schreef Fanta-stick het volgende:
Haha okee..hoe oud ben je dan? 20 jaar al?
Geen rug en biceps in elk geval!!quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik maak best wel een vaartje meestal. Het zal wel gaan waaien, weerstand is nihil aangezien het in de utrechtse grachten is. Vandaag borst+tricep dag gehad..dus an sich kan het wel. Misschien ga ik ervoor nog trainen kan dan beter geen schouders trainen he?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
Van varen krijg je trouwens best een ziek fysiek
[ afbeelding ]
die met die witte tanktop is mijn steeffysiek, kan ik dat natty halen
U bent al 26???quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, ik ben op mijn 16e begonnen, vanaf mijn 20e werd het pas serieus, daarvoor was ik mijn wilde haren nog niet kwijt.
Vieze somalische piraten cker? Schiet ze kapot ah matti met hun goedkope ak47.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Sheit man morgen was rug+biceps dag..Misschien extra legday van maken dan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Geen rug en biceps in elk geval!!
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vieze somalische piraten cker? Schiet ze kapot ah matti met hun goedkope ak47.
lieve schat, zou je de posts willen samenvoegen en niet floodposten?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sheit man morgen was rug+biceps dag..Misschien extra legday van maken dan.
Check die neger blij zijn met z'n raketwerper.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik doen baby.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
[..]
lieve schat, zou je de posts willen samenvoegen en niet floodposten?
en ja ik zal om mijn bloeddruk denken
Kanoën in de gracht gaat meestal op huisvrouwen-tempo. Of onderschat ik jou?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:12 schreef Fanta-stick het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |