lol waardeloos manlet fysiekquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:53 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]
supaturk aantal jaar geleden (ongeveer 4)
mirin nohomo
dit is niet mooi als je 5'10'' bentquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:59 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
made possible by john ziegler
Hoe groot was jij ook alweer? Ik weet iig 2 koppen groter dan wat ik ben.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dit is niet mooi als je 5'10'' bent
"1.5 years of training", bedoelen ze niet "1.5 years of riding bicycles" ?quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:59 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
made possible by john ziegler
solid 6'4''quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoe groot was jij ook alweer? Ik weet iig 2 koppen groter dan wat ik ben.
huh wat bedoel je hiermee? Oh zeker dat je met wielrennen zulke grote benen krijgt. Dat zeggen mijn vrienden namelijk ook altijd, als ik echt gespierde benen wil moet ik gaan wielrennenquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
"1.5 years of training", bedoelen ze niet "1.5 years of riding bicycles" ?
gwn zelf gebruiken toch en adh vd bijwerkingen weet je wat het isquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:56 schreef mtchel112 het volgende:
mn volgend onderzoek gaat over doping en drugs
bij een onderzoek is er een potje steroiden gevonden in de tas van een olympisch trainert, aan mij om de stof te identificeren en de concentratie ervan
Hahaha shit, nu je het zegt zie ik het ja.quote:
Hoek van de heup botten staan ook anders?quote:
Haha, ze zien zeker die roided up wielrenners met die megabenen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:12 schreef Seam het volgende:
[..]
huh wat bedoel je hiermee? Oh zeker dat je met wielrennen zulke grote benen krijgt. Dat zeggen mijn vrienden namelijk ook altijd, als ik echt gespierde benen wil moet ik gaan wielrennen
quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, ze zien zeker die roided up wielrenners met die megabenen.
Supaturk heeft sick legs in die foto trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |