met kickwax heb je meer grip bergop en kun je dus 'normaal' klassiek bergop (dus 1 been 2 stokken) zonder kickwax moet je dubbelstokken. Bergaf heb je zonder kickwax minder weerstand en ga je dus harder.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo won Jörgen Aukland vorig jaar
Ik weet alleen niet echt wat daar het voordeel/nadeel van is, ben je dan beter op de stukken bergaf (of juist bergop) ofzo?
Duidelijkquote:Op zondag 2 maart 2014 10:34 schreef komrad het volgende:
[..]
met kickwax heb je meer grip bergop en kun je dus 'normaal' klassiek bergop (dus 1 been 2 stokken) zonder kickwax moet je dubbelstokken. Bergaf heb je zonder kickwax minder weerstand en ga je dus harder.
daar hebben ze speciaal die heuvel op 22k voor , om de hongerklop op te wekkenquote:Op zondag 2 maart 2014 10:29 schreef DeeBee het volgende:
Heldin zelfs.
Wow, deze beelden.En de leider geeft wel veel lijkt het, nog 36 kilometer is wel ver.
Moet je geen hongerklopje krijgen.
en zelfs als je kickwax gebruikt is 2/3 van de ski nog steeds met glijwax gewaxed. Dus voor en achter glijwax, in het midden kickwax.quote:
wanneer sluiten ze de finish ? Als het donker wordt zekerquote:Op zondag 2 maart 2014 10:39 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben benieuwd of iedereen inmiddels dat eerste klimmetje op 500 meter na de start achter de rug heeft.
quote:Op zondag 2 maart 2014 10:40 schreef komrad het volgende:
[..]
wanneer sluiten ze de finish ? Als het donker wordt zeker
Dat lijkt me leuk, maar ik heb helaas een beetje last van m'n knie dus dat gaat hem niet worden!quote:Op zondag 2 maart 2014 10:44 schreef DeeBee het volgende:
Voor de liefhebbers, deze zomer kan je ook voor het eerst de Vasaloppet trailrunnen trouwens.
lijkt me ook prima te mountainbikenquote:Op zondag 2 maart 2014 10:44 schreef DeeBee het volgende:
Voor de liefhebbers, deze zomer kan je ook voor het eerst de Vasaloppet trailrunnen trouwens.
quote:Op zondag 2 maart 2014 10:51 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij is de achtervolging nu echt begonnen.
Minuut eraf ja, dat gaat hij dan denk ik niet houden...quote:Op zondag 2 maart 2014 10:51 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij is de achtervolging nu echt begonnen.
1:24 voorsprong nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |