Beschamend inderdaad.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:26 schreef NoCigar het volgende:
Uit bovenstaand stukje wordt wel duidelijk dat alleen Ewbank, en niemand anders, verantwoordelijk is voor het kromme Nederlands in dat lied.
Radio1 meldt het nu ook, bij Met het Oog op Morgen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:29 schreef GSMboy het volgende:
Is dat account niet gehacked?
Om nou met Landgenoten te beginnen?
En vrijdag was hij nog erg mild in DWDD over de ophef....
Als het waar is....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Profit all!
Wat?? Is dit echt???quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Radio1 meldt het nu ook, bij Met het Oog op Morgen.
De waarheid verteld, ongefilterd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:34 schreef NoCigar het volgende:
Ik begin het een beetje sneu te vinden voor ze: wat hebben we gedaan!
Dit dus. Verder weer lekker arrogant met z'n commentaar richting de andere koningsliederen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:26 schreef NoCigar het volgende:
Uit bovenstaand stukje wordt wel duidelijk dat alleen Ewbank, en niemand anders, verantwoordelijk is voor het kromme Nederlands in dat lied.
Ik ben gewoon te sentimenteel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
De waarheid verteld, ongefilterd.
En ja. Dan heb je spijkerharde kritiek!
Die laatste zin alleen al. Dit stukje kan die Neerlandicus van P&W weer precies zo ontleden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus. Verder weer lekker arrogant met z'n commentaar richting de andere koningsliederen.
Ja! Ik keek er ook van op.quote:
Mooi klusje voor Wim Daniëls.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:43 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die laatste zin alleen al. Dit stukje kan die Neerlandicus van P&W weer precies zo ontleden.
Dat dus. Jammer van de bedreigingen en het gescheld maar blijkbaar was dat nodig om door de metersdikke plaat voor z'n kop te komen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
De waarheid verteld, ongefilterd.
En ja. Dan heb je spijkerharde kritiek!
Doel heiligt de middelen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat dus. Jammer van de bedreigingen en het gescheld maar blijkbaar was dat nodig om door de metersdikke plaat voor z'n kop te komen.
twitter:JamaiLoman twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:39:55Alle zure Nederlanders hebben het voor elkaar. #koningslied schaam me diep dat ik een Nederlander ben. #bah http://t.co/k8DWR9LyW6 reageer retweet
Mooi. Volgend project Volendam.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat dus. Jammer van de bedreigingen en het gescheld maar blijkbaar was dat nodig om door de metersdikke plaat voor z'n kop te komen.
Really?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:51 schreef Specularium het volgende:
twitter:JamaiLoman twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:39:55Alle zure Nederlanders hebben het voor elkaar. #koningslied schaam me diep dat ik een Nederlander ben. #bah http://t.co/k8DWR9LyW6 reageer retweet
De reacties waren ook wel weer overdreven...quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:28 schreef Specularium het volgende:
En hij geeft weer iedereen de schuld behalve zijn eigen muzikale onkunde.
Maar dit is goed nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |