quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:48 schreef Harajuku. het volgende:
Als het nu eindigt met een dode hond kom ik niet meer in slaap
ja zulke bloedhonden zijn het dan ook wel weerquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:50 schreef Nativism het volgende:
[..]
Is dat ook niet des Fox om te eisen?
Dit inderdaad. Best ergquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:49 schreef Sjors_Peter het volgende:
Shitt, kweet nog toen iemand zei t is 2 uur :p
Massachusetts is een vrij progressieve staat, misschien worden ze dan aangeklaagd door de federale aanklager, maar dan zouden ze een grens over moeten zijn gegaan, denk ik...quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Toch doodstraf zeggen ze op FOX.
Beter dan met die chocolate rambo, toen fikte die blokhut gewoon af. Was helemaal een anticlimax.quote:
en de andere criminelen gaan hun werk doen..quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:50 schreef Artillerieschaap het volgende:
Shots being fired at Dunkin Donuts
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:51 schreef Nativism het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist. Dat is het hele probleem
Wat zielig voor hem.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:51 schreef Heer-Snader het volgende:
In boston hebben ze nog steeds de doodstraf.
ik wou dat t eindigde met een knalquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beter dan met die chocolate rambo, toen fikte die blokhut gewoon af. Was helemaal een anticlimax.
Waar bovenop? De emotionele schade opgelopen door de dood van zijn broer?quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:51 schreef inZanity het volgende:
Maar hij schijnt nog in leven te zijn dus? Hopelijk komt ie er weer bovenop en respecteren die Amerikanen z'n mensenrechten.
Nee dat klopt, daar geef ik geen neuk om.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:52 schreef VeX- het volgende:
Gejank. Elke dag gaan er duizenden dood aan armoede en terreur maar dat is niet belangrijk genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |