ik heb mn cijfers een beetje verkutquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:51 schreef LompeHork het volgende:
Black Sun Empire
Waarom mag je niet? Ik denk dat de reden wel belangrijk is in deze
Dan kan ik me de sanctie wel voorstellen. Geen optie meer om aan te geven dat je dan de zondag gewoon de hele dag gaat studeren?quote:
Ik kan geen toestemming meer krijgen, ik zoek meer manieren om toch daar naar toe te kunnen gaan waarna ze me de dag daarna straffen ipv me te blockenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Beter je best op school doen. Dat lijkt mij in ieder geval de reden dat je binnen moet blijven.
Jammer genoeg niet neequote:Op vrijdag 19 april 2013 23:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan kan ik me de sanctie wel voorstellen. Geen optie meer om aan te geven dat je dan de zondag gewoon de hele dag gaat studeren?
Gewoon niet gaan lijkt mij de beste manier, misschien zie je het nu nog als kutzooi, maar het is wel het beste voor je. Want:quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:53 schreef cool15 het volgende:
[..]
Ik kan geen toestemming meer krijgen, ik zoek meer manieren om toch daar naar toe te kunnen gaan waarna ze me de dag daarna straffen ipv me te blocken
Dan heb je het echt goed verneukt.quote:
en dit.quote:
Het is niet dat ik het niet begrijp, maar mijn maat gaat draaien naast BLACK SUN EMPIREquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan lijkt mij de beste manier, misschien zie je het nu nog als kutzooi, maar het is wel het beste voor je. Want:
[..]
Dan heb je het echt goed verneukt.
Geprobeert, niet gelukt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Is verkut dat je op het punt staat om niet over te gaan?
Beloven dat je verder niks gaat doen qua uitgaan voor een paar maanden.
Het is belangrijk voor mij om daar naar toe te gaan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Anders verkoop je het kaartje aan iemand en laat je het maar gaan want uiteindelijk is dat helemaal niet belangrijk
Ik weet jammer genoeg niet hoe dat moetquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
eigenlijk moet TS zijn naam in cool17 veranderen
Kan nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:04 schreef cool15 het volgende:
[..]
Ik weet jammer genoeg niet hoe dat moet
Anders ga je dood ofzo? Iets met de consequenties van je acties aanvaarden en volwassen worden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:01 schreef cool15 het volgende:
[..]
Het is belangrijk voor mij om daar naar toe te gaan.
Iets over mn eigen fouten maken, ik zei al dat ik het wel begreep maar het is meer een excuus om me niet te laten gaan, ze wilt niet dat ik ga. Dit is een excuus. Maar ik aanvaard de consequenties als ik ga maar ik wil gewoon gaan aangezien ik mijn vriend wil steunen in dit awesome moment in zijn levenquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:17 schreef Deetch het volgende:
[..]
Anders ga je dood ofzo? Iets met de consequenties van je acties aanvaarden en volwassen worden.
Kan niet meer, laten we zeggen dat dit niet de eerste keer is dat ik uit ben gegaan terwijl het niet magquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:38 schreef arachide. het volgende:
"Yo, ik ga gamen bij een vriend. Later!"
Nou, als het niet de eerste keer is, weet je vast en zeker wel hoe het moet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:05 schreef cool15 het volgende:
[..]
Kan niet meer, laten we zeggen dat dit niet de eerste keer is dat ik uit ben gegaan terwijl het niet mag
Idd, maar ik heb wel een idee hoe ik het moet aanpakken, ze checken nooit of ik wel lig te pitten of niet. Maar dit is de eerste keer dat ik geen ander excuus heb. Dus vraag ik hier om ideeen en misschien helpt het jullie ook als je in een soort gelijk situatie zitquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:24 schreef VacaLoca het volgende:
Je hebt je opties sterk beperkt door je ouders te vertellen over dat feest.
Jup, ik ben er geweest als ik gepakt word. Ik hoop dat het niet zo is, maar ik zei al ik denk dat mn ma iets vermoed.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:01 schreef trovey het volgende:
Die zien we nooit meer terug.....tenminste als ik de ouder was van TS.
Ouders weten alles.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:03 schreef cool15 het volgende:
[..]
Jup, ik ben er geweest als ik gepakt word. Ik hoop dat het niet zo is, maar ik zei al ik denk dat mn ma iets vermoed.
Mag het hopen van niet. Ik ben niet een al te goed kind, dit is een van de lichtere dingen die ik doequote:
voordeur is makkelijkerquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kan je niet uit een raam klimmen ofzo?
Boeiend. Als je via het raam gaat en ouders nooit controleren en ze dus niet merken dat je het huis uit bent gegaan ben je safe toch?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:11 schreef cool15 het volgende:
[..]
voordeur is makkelijkerelke andere weg zorgt dat ik bij de buren in de tuin kom
ik lig niet in bed, en hoe willen ze het controleren met de voordeur? als het echt moet ga ik via mn pa maar dat is het uiterste aangezien hij toch naast ons woontquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Boeiend. Als je via het raam gaat en ouders nooit controleren en ze dus niet merken dat je het huis uit bent gegaan ben je safe toch?
De voordeur horen ze tochquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:16 schreef cool15 het volgende:
[..]
ik lig niet in bed, en hoe willen ze het controleren met de voordeur? als het echt moet ga ik via mn oma maar dat is het uiterste
we hebben geen trap, en ik zorg ervoor dat ze me niet horen, als mn ma in de woonkamer of keuken zit hoort ze het echt nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De voordeur horen ze tochje loopt de trap af, opent de deur etc.
oke. succesquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:18 schreef cool15 het volgende:
[..]
we hebben geen trap, en ik zorg ervoor dat ze me niet horen, als mn ma in de woonkamer of keuken zit hoort ze het echt niet
Jij bent een baas.quote:Op zondag 21 april 2013 11:17 schreef cool15 het volgende:
Hey mensen, ik leef nog en ben niet gepakt. Mn ma weet van niets, hoe awesome is dat.
Heb ik al, veel licht doet pijn aan mn ogen, verder heb ik ook overal spierpijn maar toen ik uit bed kwam BAM gelijk de douch inquote:Op zondag 21 april 2013 11:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij bent een baas. [ afbeelding ]
Doe ook een zonnebril op.
Wie herkent dit niet. Formeel ben je gewoon minderjarig en dien je gewoon te luisteren naar de ouders. Als jij zegt niet bang te zijn voor de straf dan moet je gewoon gaan en het later maar ondergaan, maar let wel dat voor de toekomst jij wel e.a. hebt verpest waar je ouders je misschien mee kunnen pakken. Wat dat is, kom je denk ik t.z.t. wel achter.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:50 schreef cool15 het volgende:
Oke ik ben 17 en ik wil morgen naar een feest waar een vriend van me gaat draaien (contrabass) naast black sun empire. Ik heb het kaartje al en ik ga zowiezo maar van mn ouders mag dat niet. Ik ben niet bang voor straf maar ik wil ook niet dat ze me voor de deur gaan ophalen. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
En toen kwam TS zijn moeder de kamer in en zei""Wij moeten even met elkaar spreken".quote:Op zondag 21 april 2013 11:17 schreef cool15 het volgende:
Hey mensen, ik leef nog en ben niet gepakt. Mn ma weet van niets, hoe awesome is dat.
Gelukkig maar!quote:Op zondag 21 april 2013 11:17 schreef cool15 het volgende:
als ik me ga verontschuldigen wilt ze weten waarvoor, en moet ik het haar dus vertellen, ik hou liever gewoon mn mondquote:Op zondag 21 april 2013 13:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Nu lief zijn tegen mama en sorry zeggen.
waar kunnen ze me mee pakken, over een paar maanden hebben ze niets meer over me te zeggen, en mn relatie met mn ouders is toch al naar de klore dus mij boeit het geen flikker, wat mij wel een flikker boeide was meer dat ik niet echt heel erg veel wou opvallen en daarom dus neit gepakt wilde wordenquote:Op zondag 21 april 2013 12:28 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wie herkent dit niet. Formeel ben je gewoon minderjarig en dien je gewoon te luisteren naar de ouders. Als jij zegt niet bang te zijn voor de straf dan moet je gewoon gaan en het later maar ondergaan, maar let wel dat voor de toekomst jij wel e.a. hebt verpest waar je ouders je misschien mee kunnen pakken. Wat dat is, kom je denk ik t.z.t. wel achter.
betwijfel het, ik heb het vrij duidelijk gemaakt aan de mensen die ik ken dat ik er eigenlijk niet mag zijn en ik ga alleen maar met chille mensen om.quote:Op zondag 21 april 2013 14:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat als ze het van anderen hoor TS?
jup, alleen mn kleding wordt nu al gewassen, geen problemen mee dusquote:Op zondag 21 april 2013 14:42 schreef arachide. het volgende:
Blijf lekker op je kamer vandaag en ga een stukje wandelen. En wacht nog even met je kleding in de was gooien
Mn ma kan niet omgaan met computers, wat best vreemd is aangezien ze een systeembeheerder is voor haar werk...quote:Op maandag 22 april 2013 10:13 schreef SaxoPower het volgende:
En toen had moeders speciaal voor jou de aftermovie gedowload en zag ze daar een wel heel bekend gezicht vol in beeld.
oeps
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |