haha heerlijke smeer naar britney/madonna/justin/enz enz die niet echt zingen.quote:
en dan knalt iemand internet eruit.. De server waar TS3 op draait staat in een datacenter en kan makkelijker 16 personen aan.quote:
pr guy caught me sleeping lolquote:Op zondag 21 april 2013 18:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Zo maar eens naar Oblivion, kan alleen maar meevallen
oke kom maarquote:Op zondag 21 april 2013 19:03 schreef tuut-chips het volgende:
waarom ben ik niet gewhitelist ik ben moderator for gods sake
quote:Op zondag 21 april 2013 19:17 schreef Flodder450 het volgende:
Zullen we dan maar torchcraft gaan verkloten?
wiequote:Op zondag 21 april 2013 19:49 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
jij hebt het toch al? hoeft hij het toch niet meer te krijgen
Die dude in het begin kan echt niet zingen..quote:
8==D zuigen Gquote:Op zondag 21 april 2013 21:13 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Je bent te laat om nog mee te doen. Is niet meer eerlijk nu.
Tja dragon was niet dood. Maar iedereen snapt nou het spel toch wel? Zijn aardig wat mensen die het nog een keer serieuzer willen spelen.quote:Op zondag 21 april 2013 22:07 schreef MineraalWater het volgende:
Jajja qua deaths wel maar eigunlijk had niemand gewonnen blijkbaar
lekkere admin ben jij, die jongen hackte niet.quote:
mn bro was aan het downloaden daarom laggde ik als een mofoquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 22:23 schreef d4v1d het volgende:
Op een cover van Rihanna de volgende comment:
[ afbeelding ]
Dat is altijd. Na elke pvp.quote:Op zondag 21 april 2013 22:22 schreef d4v1d het volgende:
Dus na het spelen van UHC hebben we opeens een dikke fittie?
Goh we zullen een event eens vredig beëindigen zeg, dat zou eens een leuke event op zich zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 22:22 schreef d4v1d het volgende:
Dus na het spelen van UHC hebben we opeens een dikke fittie?
quote:Op zondag 21 april 2013 22:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Goh we zullen een event eens vredig beëindigen zeg, dat zou eens een leuke event op zich zijn.
Shaderon is een baas die fair is.!quote:Op zondag 21 april 2013 22:50 schreef shaderon het volgende:
Volgende keer doen loon, sosua, sting enzo mee ?
En de mensen die lopen te zeiken mogen best wegblijven.
Kan het opzich nog wel leuk worden, nu iedereen het snapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |