PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
[ Bericht 2% gewijzigd door Toefjes op 19-04-2013 23:07:58 ]
haal die surfchicks er ook maar uitquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
O shit Toefjes opent weer eens een topic dus dan verandert hij meteen weer de OP
Hou je daar niet van dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haal die surfchicks er ook maar uit
Nee, geen kinderen. Gelukkig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:00 schreef dion_v_k het volgende:
36 Toefjes.. Mooie leeftijd toch
Heb je ook kinderen?
Mijn broer is 17 jaar ouder dan ik (41)ik ben pappa's laatste kunstje
Okee, klant is koning. Nog voorkeuren voor een ander leuk plaatje?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haal die surfchicks er ook maar uit
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, geen kinderen. Gelukkig.Ik haat kinderen, want ze maken herrie. Wel bijna kinderen gehad, want getrouwd en alles geweest. Gingen net op tijd uit elkaar zeg maar
heb mooier OP materiaal voorbij zien komen.quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Dan ben ik net te laat zeg maar, ik krijg in Aug. een zoontje
In hoeverre heeft gje je denkbeeld over kinderen beinvloed?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
GefeliciteerdNee, moet eerlijk zeggen dat ik na elke verjaardag met drukke kinderen blij ben dat ik ze niet heb, maar als je ze zelf krijgt zal alles wel anders zijn
Is je vrouw nog een beetje te handhaven? Zwangere vrouwen zijn nogal ongeleide projectielen
Dankjequote:Op vrijdag 19 april 2013 23:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
GefeliciteerdNee, moet eerlijk zeggen dat ik na elke verjaardag met drukke kinderen blij ben dat ik ze niet heb, maar als je ze zelf krijgt zal alles wel anders zijn
Is je vrouw nog een beetje te handhaven? Zwangere vrouwen zijn nogal ongeleide projectielen
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dankje![]()
Als ik op de Playstation zit is ze in staat om hem door de raam te keilen, dat zegt genoeg denk ik![]()
Maargoed, ik pak haar wel terug over een jaar of 8.. Samen met mijn zoon het huis terroriseren
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
In hoeverre heeft gje je denkbeeld over kinderen beinvloed?
Ja, je moet er wel een klein futtertje van makenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dankje![]()
Als ik op de Playstation zit is ze in staat om hem door de raam te keilen, dat zegt genoeg denk ik![]()
Maargoed, ik pak haar wel terug over een jaar of 8.. Samen met mijn zoon het huis terroriseren
Thnksquote:
Fifia 29quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, je moet er wel een klein futtertje van makenEn op zn 15e hier afgezeken laten worden door inmiddels 40 jarige users
![]()
Dm link isquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]Een griet die gewoon alles laat zien op een openbare internetplek
driehoekje bij de ps3 voordat je een team kiestquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik wil met een vriend die online is tegen een andere vriend die ook online is spelen die ook nog een guest heeft, is dit mogelijk?
is ook lelijk maar ik vind public altijd grappigquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
had m al lang weggeklikt. Vond dr lelijk. Misschien zit ze er nog wel. myfreecams.com
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die stilte in de arena
Niet dat dat iets nieuws is, maar toch, schrijnend
gevonden!quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:13 schreef quer het volgende:
[..]
is ook lelijk maar ik vind public altijd grappig
Ontvangenquote:
idd had mijn al ge-editquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, die tiet, en die vent die suf op de achtergrond zijn ding zit te doen
Praat je ooit met vrouwen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe jullie hier zo over vrouwen pratenIk hou de inhoud van mijn USB gewoon geheim
USB?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe jullie hier zo over vrouwen pratenIk hou de inhoud van mijn USB gewoon geheim
Jij wachtte zeker precies op het moment dat ik ging posten? 10 seconden verschil tussen onze posts.quote:
bij 1400 gaat alles uit maar dan klik ik snel wegquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben er alweer uit. Die tepels zijn echt lelijk, en meer laat ze toch niet zien
Ja en nu fap ik op jouw antwoord en reactie op mijn troll.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij wachtte zeker precies op het moment dat ik ging posten? 10 seconden verschil tussen onze posts.
Om antwoord te geven op je vraag: nee want ik ben in het echt verlegenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja en nu fap ik op jouw antwoord en reactie op mijn troll.
Je ontweek mijn vraag overigens.
Probeer het is, is best lachen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Om antwoord te geven op je vraag: nee want ik ben in het echt verlegen
nu is double camquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben er alweer uit. Die tepels zijn echt lelijk, en meer laat ze toch niet zien
Anders schrijf je je in op paiq ofzo. is een hele chille dating site. En gratis.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Om antwoord te geven op je vraag: nee want ik ben in het echt verlegen
Hij geeft het tenminste eerlijk toe.. ik ben nooit verlegen maar dan zien jullie ook wel aan mij op dit forum..quote:
Niet over spellen praten, geen GoT etc.. gewoon als ze tegen je praat ook al boeit het je niet gewoon in de ogen blijven aankijken en doen alsof je luistert en dan ja knikken en iets herhalen wat ze eerder heeft gezegdquote:
Ik ben op internet heel anders dan in het echt. Over FUT enzo kan ik wel goed praten (ook in het echt) maar door mijn PDDNOS heb ik meer moeite om met anderen te praten en mensen aankijken etc.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:25 schreef quer het volgende:
[..]
Hij geeft het tenminste eerlijk toe.. ik ben nooit verlegen maar dan zien jullie ook wel aan mij op dit forum..
Zijn er geen vrouwen met PDDNOS? Kunnen jullie in elk geval begrip opbrengen voor elkaars beperkingenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben op internet heel anders dan in het echt. Over FUT enzo kan ik wel goed praten (ook in het echt) maar door mijn PDDNOS heb ik meer moeite om met anderen te praten en mensen aankijken etc.
Zijn er niet cursussen of iets soortgelijks voor verlegen mannen t.o.v vrouwen? vast wel vooral iets met zelfvertrouwen en autisme als er daar geen cursussen voor zijn ... dan zie ik een gat in de marktquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben op internet heel anders dan in het echt. Over FUT enzo kan ik wel goed praten (ook in het echt) maar door mijn PDDNOS heb ik meer moeite om met anderen te praten en mensen aankijken etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
hoeveel zijn 100 tokens?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zijn er geen vrouwen met PDDNOS? Kunnen jullie in elk geval begrip opbrengen voor elkaars beperkingen
Opletten dat als je ze niet aan durft te kijken, je niet de hele tijd naar de borsten gaat kijken.quote:
maar dan ben je onder invloed..quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Opletten dat als je ze niet aan durft te kijken, je niet de hele tijd naar de borsten gaat kijken.
Dit is ook serieus. Ik kijk in de kroeg nog wel eens naar de borsten en dat valt nooit goed
ik snap de reference nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
pillen en alcohol moet je ook niet doen vraag maar aan roman dan word je omnin moe
Misschien is het wel een goede vraag of DS eigenlijk wel behoefte heeft aan vrouwelijk gezelschapquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:40 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ja, DS2 zit je niet wel eens bij meisjes in een werkgroep ofzo? Dan kan je een goed begin maken en heb je een onderwerp om over te praten....
wat is dit voor een vraag zegquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien is het wel een goede vraag of DS eigenlijk wel behoefte heeft aan vrouwelijk gezelschap
Ik denk veel van DS2, maar niet dat die homofiel is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien is het wel een goede vraag of DS eigenlijk wel behoefte heeft aan vrouwelijk gezelschap
USB stickofielquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik denk veel van DS2, maar niet dat die homofiel is.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben je weer bijgekomen? Glaasje water gedronken?
Nou, ik heb echt een periode gehad dat ik gewoon vrouwen, daten en alles wat er bij hoort spuugzat was. Niks geks aan hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:43 schreef quer het volgende:
[..]
wat is dit voor een vraag zeg![]()
natuurlijk
Nee, eigenlijk niet. Maar ik heb in het verleden al een vriendin gehad alleen toen was ik 13.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:40 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ja, DS2 zit je niet wel eens bij meisjes in een werkgroep ofzo? Dan kan je een goed begin maken en heb je een onderwerp om over te praten....
Nee, seasons wel als je die nooit speeltquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is geen indicatie van of je goed bent of niet.
Je was gewoon aan het twijfelen over je seksuele geaardheidquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik heb echt een periode gehad dat ik gewoon vrouwen, daten en alles wat er bij hoort spuugzat was. Niks geks aan hoor
Nee hoor, ik kwam er achter dat zo'n kut leuk is, maar uiteindelijk alleen de poort is naar heel veel ellendequote:Op vrijdag 19 april 2013 23:46 schreef quer het volgende:
[..]
Je was gewoon aan het twijfelen over je seksuele geaardheid
Mooi gezegd alleen heb ik geen ervaring met beidequote:Op vrijdag 19 april 2013 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kwam er achter dat zo'n kut leuk is, maar uiteindelijk alleen de poort is naar heel veel ellende
Ik zag net een meisje die zat in een bar, iemand tipte 600 en moest ze 6 vodka shotjes doen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:49 schreef quer het volgende:
Iemand tipte net 3k.... in 1 keer heeft deze al 6k gegooit...
[ afbeelding ]
Alles op z'n tijd. Eerst genieten van het levenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:48 schreef quer het volgende:
[..]
Mooi gezegd alleen heb ik geen ervaring met beide
Ik zag laatst 2 meiden die gingen bij 800 tokens de vogeltjes dans doen. Met kleding aanquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik zag net een meisje die zat in een bar, iemand tipte 600 en moest ze 6 vodka shotjes doen.
Ober komt ook gewoon langs en doet alsof er niks aan de hand is.
deze heeft al 15k tokens en doet nog steeds niks behalve oh my god roepenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zag laatst 2 meiden die gingen bij 800 tokens de vogeltjes dans doen. Met kleding aaniedereen in de chatbox vond het geweldig
hahaha sowieso jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:54 schreef Tim86 het volgende:
99% van die tokens zullen wel fake zijn om mensen een beetje over te halen dat het echt normaal is om achterlijk veel geld aan een camsletje te doneren
dat is de tip die ze ontvangen.. 100tokens = 10 eurquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:55 schreef Kamikazie het volgende:
Waar gaat het dan over met die tokens?
Ik vermoed dat het gewoon witwassen van zwart geld is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:54 schreef Tim86 het volgende:
99% van die tokens zullen wel fake zijn om mensen een beetje over te halen dat het echt normaal is om achterlijk veel geld aan een camsletje te doneren
Steve Aokiquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:55 schreef ThadCastle het volgende:
Ik weet wel dat ik niet vooraan ga staan bij hem
geld moet ook door de was hèquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het gewoon witwassen van zwart geld is.
Wel lucky dat ik hem terug kreeg, maar geluk dwing je af hequote:
Lol die gast verdedigt helemaal nietquote:
die sweaty fail tegen mij wil ik ook wel nog een keer zien?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wel lucky dat ik hem terug kreeg, maar geluk dwing je af he
saaaaiquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:06 schreef Kamikazie het volgende:
House of cards![]()
![]()
Ik vind dat echt een klasse serie.
Ja in divise 3 zitten echt sukkels haha.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lol die gast verdedigt helemaal nietDie laatste 3 skills waren wel nice though
ik wou geen sweatyquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die sweaty fail tegen mij wil ik ook wel nog een keer zien?
Je kunt kwaliteit niet waarderen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die sweaty fail tegen mij wil ik ook wel nog een keer zien?
[..]
saaaai
Ja man, halve weken in het vliegtuig zitten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:11 schreef quer het volgende:
Afrojack , Steve aoki al die house artiesten hebben hét goeie leven
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:12 schreef ThadCastle het volgende:
Harvey Specter en Mike Ross hebben het goede leven
I ruik jaloeziequote:Op zaterdag 20 april 2013 00:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja man, halve weken in het vliegtuig zitten.
Nee dat wordt gewoon mijn volgende studiequote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je gaat nu overstappen naar een rechten studie zeker?
Het geld lijkt me zeer aantrekkelijk ja. Maar het leventje opzich niet, zegt niet dat ik het niet graag zou doen want het schuift wel lekker natuurlijk.quote:
als ik niet rechten 2 blokken had gehadquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je gaat nu overstappen naar een rechten studie zeker?
Ik wil gewoon Rachel Zane als paralegalquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als ik niet rechten 2 blokken had gehadhad ik dat na suits zeker overwogen ja
![]()
Ik heb haar instagram gezienquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik wil gewoon Rachel Zane als paralegal
Godver, wat is dat een lelijk woord eigenlijkquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik wil gewoon Rachel Zane als paralegal
Maakt niet uit.. iedereen gaat toch doodquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als ik niet rechten 2 blokken had gehadhad ik dat na suits zeker overwogen ja
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Attorney ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Godver, wat is dat een lelijk woord eigenlijk
Meestal gaan ze na 1 optreden/concert door naar de volgende met het vliegtuig.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het geld lijkt me zeer aantrekkelijk ja. Maar het leventje opzich niet, zegt niet dat ik het niet graag zou doen want het schuift wel lekker natuurlijk.
gebeurt wel vakerquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:15 schreef quer het volgende:
Toefjes is tijdens het fappen in slaap gevallen
quote:
lijkt me juist wel leukquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Meestal gaan ze na 1 optreden/concert door naar de volgende met het vliegtuig.
Ja dat zei ik netquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Meestal gaan ze na 1 optreden/concert door naar de volgende met het vliegtuig.
Voor 1 dag is dat leuk ja.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:17 schreef quer het volgende:
[..]
lijkt me juist wel leuk. wakker worden niet wetend waar je bent
![]()
maar dat elke dag is natuurlijk wel wat minder
codden jullie wel eens nogquote:
Soms met stef en pietertje of een paar anderen. Vanavond clubs met hunquote:
Ik stuurde hem gister een message maar hij negeerde mijquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Soms met stef en pietertje of een paar anderen. Vanavond clubs met hunvolgende keer cod meld ik het
Geel?quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik stuurde hem gister een message maar hij negeerde mijWe moeten samen eens clubben man, hebben een geel elftal
![]()
![]()
Heelquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geel?
Vanavond zijn we gedegradeerd naar divisie 7 en divisie 8 komt ook heel dichtbij lol
Heb je wel plezier gehad ?quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:51 schreef DuTank het volgende:
EA
Misschien komt het omdat ik het een en ander gedronken had, maar ik heb net serieus 1 punt uit 7 potjes weten te halen. En dat was nog veel, want in elke wedstrijd was serieus elke 2e bal voor de tegenstander, moest ik 3x op de bal tackelen en dan nog kon de tegenstander doorlopen (of kreeg ik een vrije trap tegen). Echt gewoon he-le-maal niks lukte.
Nja, ik heb best hard moeten lachen om sommige dingen die me overkwamen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
was niet best allemaal maar wel goed gelachebquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geel?
Vanavond zijn we gedegradeerd naar divisie 7 en divisie 8 komt ook heel dichtbij lol
Ik weet hetquote:Op zaterdag 20 april 2013 04:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
BDIL ik negeerde je niet maar ik was gewoon druk met Battlefield. #ikwistnietbeterandershadikcoderingedaan
Ik heb een keer tot half 6 in de ochtend gezeten omdat we geen 1 potje konden winnenquote:Op zaterdag 20 april 2013 04:38 schreef laucas het volgende:
Speel met een guest
Dat is onze sleutel tot succes iig. Je kunt dan wedstrijden heerlijk controleren.
Het enige voordeel daarvan vind ik dat mijn controller niet sneuvelt maar de tanden van m'n guest. Scheelt toch weer een paar tientjes voor een nieuwe controller.quote:Op zaterdag 20 april 2013 04:38 schreef laucas het volgende:
Speel met een guest
Dat is onze sleutel tot succes iig. Je kunt dan wedstrijden heerlijk controleren.
sorry, zat op tablet, heb alleen die reactie geplaatst en daarna niet meer gekekenquote:
gecondoleerd...quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:56 schreef Toefjes het volgende:
Zo dan. Collega voelde zich niet lekker een maand of 2 geleden, dus even bloedprikken. Net een appje gekregen dat hij is overleden
Kanker. Bleek al in darmen, lever en longen te zitten. Dus ja. Mission impossible. Maar is best raar, dat het je dus kan gebeuren dat je je niet lekker voelt, bloed gaat prikken, en na 2 maanden pijn dood gaatquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gecondoleerd...
Wat was het precies, als ik vragen mag?
Mijn opa heeft ook een keer zoiets gehad, alleen bij hem wisten ze al dat het kanker was...quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kanker. Bleek al in darmen, lever en longen te zitten. Dus ja. Mission impossible. Maar is best raar, dat het je dus kan gebeuren dat je je niet lekker voelt, bloed gaat prikken, en na 2 maanden pijn dood gaat
Ja, dat ze dat zo nauwkeurig kunnen voorspellen vind ik persoonlijk maar niks, maar goed, je bent dan wel blij als zo'n gevecht voorbij is. Die ziekte kan erg snel en efficient toeslaan zeg maar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn opa heeft ook een keer zoiets gehad, alleen bij hem wisten ze al dat het kanker was...
Alles leek weg, hij mocht naar huis, maar werd uit voorzorg toch maar opnieuw opgenomen en toen ik hem een weekje later opzocht, zou hij de volgende dag al overlijden.
klopt, ik vond het toen verschrikkelijk om te zien hoe slecht hij er uit zag. helemaal geel en verzwakt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat ze dat zo nauwkeurig kunnen voorspellen vind ik persoonlijk maar niks, maar goed, je bent dan wel blij als zo'n gevecht voorbij is. Die ziekte kan erg snel en efficient toeslaan zeg maar.
Hij is jonger dan mijn broer en die zit in de 4e klasquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:19 schreef Toefjes het volgende:
Nou, even wat vrolijkers. Dit talentje wordt een grote bij AZ
[ afbeelding ]
Hij is net 17 geworden en al 24 goals in 30 wedstrijdenquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij is jonger dan mijn broer en die zit in de 4e klas
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij is net 17 geworden en al 24 goals in 30 wedstrijden
Haha, was wel vertier ja.quote:Op zaterdag 20 april 2013 04:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
was niet best allemaal maar wel goed gelacheb
Je mist ollie gewoon.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:34 schreef Fuszy het volgende:
Gecondoleerd Toef. Goed en slecht nieuws wisselen bij jou helaas wel snel afik voel me al ruim 2 weken beroerd. Denk dat ik ook maar even langs de huisarts ga.
Nee, ik denk dat ik spontaan hooikoorts heb gekregenquote:
quote:
Ja, best veel ups en downs inderdaad. Maar goed, de balans slaat wel heel erg door naar het goede nieuws hoorquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:34 schreef Fuszy het volgende:
Gecondoleerd Toef. Goed en slecht nieuws wisselen bij jou helaas wel snel afik voel me al ruim 2 weken beroerd. Denk dat ik ook maar even langs de huisarts ga.
Mijn oma was vorig jaar overleden aan kanker, 2 jaar terug constateerden ze het en zei de dokter dat het een wonder was dat ze toen nog leefde, hij gaf haar niet lang. Toen een operatie en alles leek weg, jaar later weer terug en is ze opgenomen, maand later thuis uit het ziekenhuis en is ze van Kerst tot en met 1 mei thuis gebleven. Vanaf maart ging het heel erg snel bergaf en op 1 mei dus overleden. Al haar botten braken dus het was maar beter dat ze ging. 2 dagen daarvoor was ze nog in het ziekenhuis om haar been te gipsen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat ze dat zo nauwkeurig kunnen voorspellen vind ik persoonlijk maar niks, maar goed, je bent dan wel blij als zo'n gevecht voorbij is. Die ziekte kan erg snel en efficient toeslaan zeg maar.
Die tabletten helpen van geen kantquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik spontaan hooikoorts heb gekregen. Ben alleen te koppig om tabletten te halen bij de huisarts
ALHOEWEL JA IK MIS HEM
nu is die ook alweer uitverkocht
Al die balende mensenquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:39 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
hahahahaha![]()
![]()
dit is de 1-1 tegen RKC en achter Koeman is een thuisvak
Kom jij buiten?quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die tabletten helpen van geen kantik heb nu veel minder last dan andere jaren. Het komt denk ik omdat ik heel veel buiten ben en andere jaren mij altijd verstopte voor de pollen
Ik ben gewoon veel buiten en ik heb er alleen maar last van 's avonds als ik ga slapen en het ergste als ik 's ochtends op sta. Tot ongeveer 12 uur. Daarna zakt het weg en begint het opnieuw als ik ga slapenquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die tabletten helpen van geen kantik heb nu veel minder last dan andere jaren. Het komt denk ik omdat ik heel veel buiten ben en andere jaren mij altijd verstopte voor de pollen
Dat is wel 8 kilometer verder op dus daar kom ik nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kom jij buiten?
Zeker van thuis naar de mac en weer terug?
Nooit meer slapen danquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon veel buiten en ik heb er alleen maar last van 's avonds als ik ga slapen en het ergste als ik 's ochtends op sta. Tot ongeveer 12 uur. Daarna zakt het weg en begint het opnieuw als ik ga slapen
Failliet moet die tering club.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:48 schreef Fuszy het volgende:
De spelers van PSV kwamen vrijdag in twee aparte groepen het trainingsveld op. Eerst liepen de 'donkere' spelers uit de kleedkamer het veld op. Pas een minuut later volgden de 'blanke' PSV'ers.
wtf
AZ gaat ze in 2 confrontaties een handje helpen. Geen 2e plek en geen bekerquote:
Omdat er werd gesproken over een twee-deling in het team ofzoquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:48 schreef Fuszy het volgende:
De spelers van PSV kwamen vrijdag in twee aparte groepen het trainingsveld op. Eerst liepen de 'donkere' spelers uit de kleedkamer het veld op. Pas een minuut later volgden de 'blanke' PSV'ers.
wtf
I know, maar kwam Driesje nu met de donkere jongens mee?quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Omdat er werd gesproken over een twee-deling in het team ofzo
Voetbalhumor
Wel een bikkel die oma van jou hoorquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn oma was vorig jaar overleden aan kanker, 2 jaar terug constateerden ze het en zei de dokter dat het een wonder was dat ze toen nog leefde, hij gaf haar niet lang. Toen een operatie en alles leek weg, jaar later weer terug en is ze opgenomen, maand later thuis uit het ziekenhuis en is ze van Kerst tot en met 1 mei thuis gebleven. Vanaf maart ging het heel erg snel bergaf en op 1 mei dus overleden. Al haar botten braken dus het was maar beter dat ze ging. 2 dagen daarvoor was ze nog in het ziekenhuis om haar been te gipsen.
Dat het zo snel kan gaan is het meest kutte alleen beter voor de zieke. In maart kon ze nog lopen maar verborg ze de pijn.
Sterkte in ieder geval
AZ - PSV 1Xquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:48 schreef Fuszy het volgende:
wtf
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
AZ gaat ze in 2 confrontaties een handje helpen. Geen 2e plek en geen beker
Ze kwamen de laatste tijd steeds zo naar buiten hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Omdat er werd gesproken over een twee-deling in het team ofzo
Voetbalhumor
Ik heb op AZquote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:04 schreef Fuszy het volgende:
Woensdag alles verloren door PSG en Man utd
Ik heb ook nog een tientje op Dortmund gezet. Die zou dan een eventueel verlies van de AZ bet kunnen coveren voor 30%. Gaat de goede kant op met de bonus rondspelen. Hopelijk over een maandje 150 euro bij elkaar voor de ikea stoel die ik zo graag wil hebbenquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:06 schreef Fuszy het volgende:
JA dus nu heb ik besloten om geen geld meer te storten, tot dat ik wel kan wedden. Dus dat gaat hem niet meer worden
Wat versta je onder veel?quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:30 schreef Djeetje het volgende:
Als ik een nieuwe laptop koop dan moet ik toch wel een beetje veel RAM geheugen hebben ?
ik heb nu 1 en op mijn laptop had ik denk ik 3.quote:
Ik zou wel voor minimaal 4 gaan ja. Weet niet wat je precies wilt gaan doen met je laptop natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik heb nu 1 en op mijn laptop had ik denk ik 3.
Wel meer dan dat toch ?
Verstandigquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:06 schreef Fuszy het volgende:
JA dus nu heb ik besloten om geen geld meer te storten, tot dat ik wel kan wedden. Dus dat gaat hem niet meer worden
een neppe die gemiddeld 2x scoort in 1 matchquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:11 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt wel of hij zo'n rasta kapsel heeft
Edit: heeft ie ook, wtf is dat voor neppe Koreaan
Gewoon doen,quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:14 schreef Maver24 het volgende:
Leuk bronze team, misschien ook maar even maken,
heb dit jaar nog niet eerder met bronzen gespeeld dus misschien wel een leuk moment om te doen
heb ook nog een 41212 met rogicquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:14 schreef Maver24 het volgende:
Leuk bronze team, misschien ook maar even maken,
heb dit jaar nog niet eerder met bronzen gespeeld dus misschien wel een leuk moment om te doen
Dat zou nog wel nice zijn, ja.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb even gereageerd dat hij ST moet zijn
je had beter kunnen reageren dat ie er helemaal niet in moetquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb even gereageerd dat hij ST moet zijn
Andijkerquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:24 schreef KC.PSV het volgende:
Zijn hier nog mensen die coins verkopen voor de ps3?
Ja klopt gister was hij 530k op ps3 nu 550k, maar daalt toch wel weer.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:25 schreef Maver24 het volgende:
Prijs van Ibra stijgt weer heb ik het idee, zag em voor 410k staan en nu een paar dagen later weer 450k
hoeveel en ing ?quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:24 schreef KC.PSV het volgende:
Hoe is die IF Spits ?, heb je die uit een pakje gekregen of gewoon gekocht omdat tie goed is ?quote:
Ik welquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:24 schreef KC.PSV het volgende:
ik open nooit pakjes dus gewoon gekocht ja. Zijn NIF vond ik al goed dus nu deze uitproberen, nog niet mee gespeeldquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe is die IF Spits ?, heb je die uit een pakje gekregen of gewoon gekocht omdat tie goed is ?
Nee, de donkere jongens kwamen over Dries heen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
I know, maar kwam Driesje nu met de donkere jongens mee?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:33 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Gister voor 50k gekocht
quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Santana in een silver pack #VDMgrappen
Dat is veel,quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij heeft 12.000 spelers in zn club zitten,
lekker jezusquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:52 schreef v0lt026 het volgende:
Fitness kaartjes stijgen weer in prijs, straks lekker cashen
Dan heb ik dat gemist denk ik, maar gefeliciteerdquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:54 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ja, had het toch donderdag al gehoord!
Dankjewel! Ik heb je niet gezien, dus ik jou stuk taart maar opgegetenquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan heb ik dat gemist denk ik, maar gefeliciteerd
Vind taart toch niet heel lekkerquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:15 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik heb je niet gezien, dus ik jou stuk taart maar opgegeten
quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geen van beiden. Jij kunt beter je fifa weggooien.
*jouw* Maar gefeliciteerdquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:15 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik heb je niet gezien, dus ik jou stuk taart maar opgegeten
Ze vergeten vaak ook respect mee te nemen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Vaak zijn die mensen hun humor vergeten mee te nemen naar Nederland.
Vnv doe ik mee!quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Laat die mensen lekker blij zijn. WAR OF TERROR!!!
On a different note...
[ afbeelding ]
Leuke goals, maar offline?quote:
sorry, heb net niet genoeg tijd, moet zo wedstrijd spelen...quote:
Je hebt hem binnenquote:
Heeft hij al gedaan domme sjinees.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt hem binnenWanneer ga je streamen?
Ik heb het gister even gedaan en ze zeiden dat de kwaliteit goed wasquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt hem binnenWanneer ga je streamen?
Daarom vind ik skill filmpjes ook meh.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
haha ja die kerel was wel echt slecht.
Die Leite lijkt me echt super chill, heb er ook maar 1 opgepikt. Kost wat, maar dan heb je ook wat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |