PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
[ Bericht 2% gewijzigd door Toefjes op 19-04-2013 23:07:58 ]
haal die surfchicks er ook maar uitquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
O shit Toefjes opent weer eens een topic dus dan verandert hij meteen weer de OP
Hou je daar niet van dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haal die surfchicks er ook maar uit
Nee, geen kinderen. Gelukkig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:00 schreef dion_v_k het volgende:
36 Toefjes.. Mooie leeftijd toch
Heb je ook kinderen?
Mijn broer is 17 jaar ouder dan ik (41)ik ben pappa's laatste kunstje
Okee, klant is koning. Nog voorkeuren voor een ander leuk plaatje?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haal die surfchicks er ook maar uit
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, geen kinderen. Gelukkig.Ik haat kinderen, want ze maken herrie. Wel bijna kinderen gehad, want getrouwd en alles geweest. Gingen net op tijd uit elkaar zeg maar
heb mooier OP materiaal voorbij zien komen.quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Dan ben ik net te laat zeg maar, ik krijg in Aug. een zoontje
In hoeverre heeft gje je denkbeeld over kinderen beinvloed?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
GefeliciteerdNee, moet eerlijk zeggen dat ik na elke verjaardag met drukke kinderen blij ben dat ik ze niet heb, maar als je ze zelf krijgt zal alles wel anders zijn
Is je vrouw nog een beetje te handhaven? Zwangere vrouwen zijn nogal ongeleide projectielen
Dankjequote:Op vrijdag 19 april 2013 23:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
GefeliciteerdNee, moet eerlijk zeggen dat ik na elke verjaardag met drukke kinderen blij ben dat ik ze niet heb, maar als je ze zelf krijgt zal alles wel anders zijn
Is je vrouw nog een beetje te handhaven? Zwangere vrouwen zijn nogal ongeleide projectielen
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dankje![]()
Als ik op de Playstation zit is ze in staat om hem door de raam te keilen, dat zegt genoeg denk ik![]()
Maargoed, ik pak haar wel terug over een jaar of 8.. Samen met mijn zoon het huis terroriseren
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
In hoeverre heeft gje je denkbeeld over kinderen beinvloed?
Ja, je moet er wel een klein futtertje van makenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dankje![]()
Als ik op de Playstation zit is ze in staat om hem door de raam te keilen, dat zegt genoeg denk ik![]()
Maargoed, ik pak haar wel terug over een jaar of 8.. Samen met mijn zoon het huis terroriseren
Thnksquote:
Fifia 29quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, je moet er wel een klein futtertje van makenEn op zn 15e hier afgezeken laten worden door inmiddels 40 jarige users
![]()
Dm link isquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]Een griet die gewoon alles laat zien op een openbare internetplek
driehoekje bij de ps3 voordat je een team kiestquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik wil met een vriend die online is tegen een andere vriend die ook online is spelen die ook nog een guest heeft, is dit mogelijk?
is ook lelijk maar ik vind public altijd grappigquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
had m al lang weggeklikt. Vond dr lelijk. Misschien zit ze er nog wel. myfreecams.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |