PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
[ Bericht 2% gewijzigd door Toefjes op 19-04-2013 23:07:58 ]
haal die surfchicks er ook maar uitquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
O shit Toefjes opent weer eens een topic dus dan verandert hij meteen weer de OP
Hou je daar niet van dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haal die surfchicks er ook maar uit
Nee, geen kinderen. Gelukkig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:00 schreef dion_v_k het volgende:
36 Toefjes.. Mooie leeftijd toch
Heb je ook kinderen?
Mijn broer is 17 jaar ouder dan ik (41)ik ben pappa's laatste kunstje
Okee, klant is koning. Nog voorkeuren voor een ander leuk plaatje?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haal die surfchicks er ook maar uit
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, geen kinderen. Gelukkig.Ik haat kinderen, want ze maken herrie. Wel bijna kinderen gehad, want getrouwd en alles geweest. Gingen net op tijd uit elkaar zeg maar
heb mooier OP materiaal voorbij zien komen.quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Dan ben ik net te laat zeg maar, ik krijg in Aug. een zoontje
In hoeverre heeft gje je denkbeeld over kinderen beinvloed?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
GefeliciteerdNee, moet eerlijk zeggen dat ik na elke verjaardag met drukke kinderen blij ben dat ik ze niet heb, maar als je ze zelf krijgt zal alles wel anders zijn
Is je vrouw nog een beetje te handhaven? Zwangere vrouwen zijn nogal ongeleide projectielen
Dankjequote:Op vrijdag 19 april 2013 23:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
GefeliciteerdNee, moet eerlijk zeggen dat ik na elke verjaardag met drukke kinderen blij ben dat ik ze niet heb, maar als je ze zelf krijgt zal alles wel anders zijn
Is je vrouw nog een beetje te handhaven? Zwangere vrouwen zijn nogal ongeleide projectielen
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dankje![]()
Als ik op de Playstation zit is ze in staat om hem door de raam te keilen, dat zegt genoeg denk ik![]()
Maargoed, ik pak haar wel terug over een jaar of 8.. Samen met mijn zoon het huis terroriseren
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
In hoeverre heeft gje je denkbeeld over kinderen beinvloed?
Ja, je moet er wel een klein futtertje van makenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dankje![]()
Als ik op de Playstation zit is ze in staat om hem door de raam te keilen, dat zegt genoeg denk ik![]()
Maargoed, ik pak haar wel terug over een jaar of 8.. Samen met mijn zoon het huis terroriseren
Thnksquote:
Fifia 29quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, je moet er wel een klein futtertje van makenEn op zn 15e hier afgezeken laten worden door inmiddels 40 jarige users
![]()
Dm link isquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]Een griet die gewoon alles laat zien op een openbare internetplek
driehoekje bij de ps3 voordat je een team kiestquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik wil met een vriend die online is tegen een andere vriend die ook online is spelen die ook nog een guest heeft, is dit mogelijk?
is ook lelijk maar ik vind public altijd grappigquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
had m al lang weggeklikt. Vond dr lelijk. Misschien zit ze er nog wel. myfreecams.com
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die stilte in de arena
Niet dat dat iets nieuws is, maar toch, schrijnend
gevonden!quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:13 schreef quer het volgende:
[..]
is ook lelijk maar ik vind public altijd grappig
Ontvangenquote:
idd had mijn al ge-editquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, die tiet, en die vent die suf op de achtergrond zijn ding zit te doen
Praat je ooit met vrouwen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe jullie hier zo over vrouwen pratenIk hou de inhoud van mijn USB gewoon geheim
USB?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe jullie hier zo over vrouwen pratenIk hou de inhoud van mijn USB gewoon geheim
Jij wachtte zeker precies op het moment dat ik ging posten? 10 seconden verschil tussen onze posts.quote:
bij 1400 gaat alles uit maar dan klik ik snel wegquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben er alweer uit. Die tepels zijn echt lelijk, en meer laat ze toch niet zien
Ja en nu fap ik op jouw antwoord en reactie op mijn troll.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij wachtte zeker precies op het moment dat ik ging posten? 10 seconden verschil tussen onze posts.
Om antwoord te geven op je vraag: nee want ik ben in het echt verlegenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja en nu fap ik op jouw antwoord en reactie op mijn troll.
Je ontweek mijn vraag overigens.
Probeer het is, is best lachen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Om antwoord te geven op je vraag: nee want ik ben in het echt verlegen
nu is double camquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben er alweer uit. Die tepels zijn echt lelijk, en meer laat ze toch niet zien
Anders schrijf je je in op paiq ofzo. is een hele chille dating site. En gratis.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Om antwoord te geven op je vraag: nee want ik ben in het echt verlegen
Hij geeft het tenminste eerlijk toe.. ik ben nooit verlegen maar dan zien jullie ook wel aan mij op dit forum..quote:
Niet over spellen praten, geen GoT etc.. gewoon als ze tegen je praat ook al boeit het je niet gewoon in de ogen blijven aankijken en doen alsof je luistert en dan ja knikken en iets herhalen wat ze eerder heeft gezegdquote:
Ik ben op internet heel anders dan in het echt. Over FUT enzo kan ik wel goed praten (ook in het echt) maar door mijn PDDNOS heb ik meer moeite om met anderen te praten en mensen aankijken etc.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:25 schreef quer het volgende:
[..]
Hij geeft het tenminste eerlijk toe.. ik ben nooit verlegen maar dan zien jullie ook wel aan mij op dit forum..
Zijn er geen vrouwen met PDDNOS? Kunnen jullie in elk geval begrip opbrengen voor elkaars beperkingenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben op internet heel anders dan in het echt. Over FUT enzo kan ik wel goed praten (ook in het echt) maar door mijn PDDNOS heb ik meer moeite om met anderen te praten en mensen aankijken etc.
Zijn er niet cursussen of iets soortgelijks voor verlegen mannen t.o.v vrouwen? vast wel vooral iets met zelfvertrouwen en autisme als er daar geen cursussen voor zijn ... dan zie ik een gat in de marktquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben op internet heel anders dan in het echt. Over FUT enzo kan ik wel goed praten (ook in het echt) maar door mijn PDDNOS heb ik meer moeite om met anderen te praten en mensen aankijken etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
hoeveel zijn 100 tokens?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zijn er geen vrouwen met PDDNOS? Kunnen jullie in elk geval begrip opbrengen voor elkaars beperkingen
Opletten dat als je ze niet aan durft te kijken, je niet de hele tijd naar de borsten gaat kijken.quote:
maar dan ben je onder invloed..quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Opletten dat als je ze niet aan durft te kijken, je niet de hele tijd naar de borsten gaat kijken.
Dit is ook serieus. Ik kijk in de kroeg nog wel eens naar de borsten en dat valt nooit goed
ik snap de reference nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
pillen en alcohol moet je ook niet doen vraag maar aan roman dan word je omnin moe
Misschien is het wel een goede vraag of DS eigenlijk wel behoefte heeft aan vrouwelijk gezelschapquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:40 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ja, DS2 zit je niet wel eens bij meisjes in een werkgroep ofzo? Dan kan je een goed begin maken en heb je een onderwerp om over te praten....
wat is dit voor een vraag zegquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien is het wel een goede vraag of DS eigenlijk wel behoefte heeft aan vrouwelijk gezelschap
Ik denk veel van DS2, maar niet dat die homofiel is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien is het wel een goede vraag of DS eigenlijk wel behoefte heeft aan vrouwelijk gezelschap
USB stickofielquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik denk veel van DS2, maar niet dat die homofiel is.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben je weer bijgekomen? Glaasje water gedronken?
Nou, ik heb echt een periode gehad dat ik gewoon vrouwen, daten en alles wat er bij hoort spuugzat was. Niks geks aan hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:43 schreef quer het volgende:
[..]
wat is dit voor een vraag zeg![]()
natuurlijk
Nee, eigenlijk niet. Maar ik heb in het verleden al een vriendin gehad alleen toen was ik 13.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:40 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ja, DS2 zit je niet wel eens bij meisjes in een werkgroep ofzo? Dan kan je een goed begin maken en heb je een onderwerp om over te praten....
Nee, seasons wel als je die nooit speeltquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is geen indicatie van of je goed bent of niet.
Je was gewoon aan het twijfelen over je seksuele geaardheidquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik heb echt een periode gehad dat ik gewoon vrouwen, daten en alles wat er bij hoort spuugzat was. Niks geks aan hoor
Nee hoor, ik kwam er achter dat zo'n kut leuk is, maar uiteindelijk alleen de poort is naar heel veel ellendequote:Op vrijdag 19 april 2013 23:46 schreef quer het volgende:
[..]
Je was gewoon aan het twijfelen over je seksuele geaardheid
Mooi gezegd alleen heb ik geen ervaring met beidequote:Op vrijdag 19 april 2013 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kwam er achter dat zo'n kut leuk is, maar uiteindelijk alleen de poort is naar heel veel ellende
Ik zag net een meisje die zat in een bar, iemand tipte 600 en moest ze 6 vodka shotjes doen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:49 schreef quer het volgende:
Iemand tipte net 3k.... in 1 keer heeft deze al 6k gegooit...
[ afbeelding ]
Alles op z'n tijd. Eerst genieten van het levenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:48 schreef quer het volgende:
[..]
Mooi gezegd alleen heb ik geen ervaring met beide
Ik zag laatst 2 meiden die gingen bij 800 tokens de vogeltjes dans doen. Met kleding aanquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik zag net een meisje die zat in een bar, iemand tipte 600 en moest ze 6 vodka shotjes doen.
Ober komt ook gewoon langs en doet alsof er niks aan de hand is.
deze heeft al 15k tokens en doet nog steeds niks behalve oh my god roepenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zag laatst 2 meiden die gingen bij 800 tokens de vogeltjes dans doen. Met kleding aaniedereen in de chatbox vond het geweldig
hahaha sowieso jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:54 schreef Tim86 het volgende:
99% van die tokens zullen wel fake zijn om mensen een beetje over te halen dat het echt normaal is om achterlijk veel geld aan een camsletje te doneren
dat is de tip die ze ontvangen.. 100tokens = 10 eurquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:55 schreef Kamikazie het volgende:
Waar gaat het dan over met die tokens?
Ik vermoed dat het gewoon witwassen van zwart geld is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:54 schreef Tim86 het volgende:
99% van die tokens zullen wel fake zijn om mensen een beetje over te halen dat het echt normaal is om achterlijk veel geld aan een camsletje te doneren
Steve Aokiquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:55 schreef ThadCastle het volgende:
Ik weet wel dat ik niet vooraan ga staan bij hem
geld moet ook door de was hèquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het gewoon witwassen van zwart geld is.
Wel lucky dat ik hem terug kreeg, maar geluk dwing je af hequote:
Lol die gast verdedigt helemaal nietquote:
die sweaty fail tegen mij wil ik ook wel nog een keer zien?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wel lucky dat ik hem terug kreeg, maar geluk dwing je af he
saaaaiquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:06 schreef Kamikazie het volgende:
House of cards![]()
![]()
Ik vind dat echt een klasse serie.
Ja in divise 3 zitten echt sukkels haha.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lol die gast verdedigt helemaal nietDie laatste 3 skills waren wel nice though
ik wou geen sweatyquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die sweaty fail tegen mij wil ik ook wel nog een keer zien?
Je kunt kwaliteit niet waarderen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die sweaty fail tegen mij wil ik ook wel nog een keer zien?
[..]
saaaai
Ja man, halve weken in het vliegtuig zitten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:11 schreef quer het volgende:
Afrojack , Steve aoki al die house artiesten hebben hét goeie leven
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:12 schreef ThadCastle het volgende:
Harvey Specter en Mike Ross hebben het goede leven
I ruik jaloeziequote:Op zaterdag 20 april 2013 00:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja man, halve weken in het vliegtuig zitten.
Nee dat wordt gewoon mijn volgende studiequote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je gaat nu overstappen naar een rechten studie zeker?
Het geld lijkt me zeer aantrekkelijk ja. Maar het leventje opzich niet, zegt niet dat ik het niet graag zou doen want het schuift wel lekker natuurlijk.quote:
als ik niet rechten 2 blokken had gehadquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je gaat nu overstappen naar een rechten studie zeker?
Ik wil gewoon Rachel Zane als paralegalquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als ik niet rechten 2 blokken had gehadhad ik dat na suits zeker overwogen ja
![]()
Ik heb haar instagram gezienquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik wil gewoon Rachel Zane als paralegal
Godver, wat is dat een lelijk woord eigenlijkquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik wil gewoon Rachel Zane als paralegal
Maakt niet uit.. iedereen gaat toch doodquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als ik niet rechten 2 blokken had gehadhad ik dat na suits zeker overwogen ja
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Attorney ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Godver, wat is dat een lelijk woord eigenlijk
Meestal gaan ze na 1 optreden/concert door naar de volgende met het vliegtuig.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het geld lijkt me zeer aantrekkelijk ja. Maar het leventje opzich niet, zegt niet dat ik het niet graag zou doen want het schuift wel lekker natuurlijk.
gebeurt wel vakerquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:15 schreef quer het volgende:
Toefjes is tijdens het fappen in slaap gevallen
quote:
lijkt me juist wel leukquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Meestal gaan ze na 1 optreden/concert door naar de volgende met het vliegtuig.
Ja dat zei ik netquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Meestal gaan ze na 1 optreden/concert door naar de volgende met het vliegtuig.
Voor 1 dag is dat leuk ja.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:17 schreef quer het volgende:
[..]
lijkt me juist wel leuk. wakker worden niet wetend waar je bent
![]()
maar dat elke dag is natuurlijk wel wat minder
codden jullie wel eens nogquote:
Soms met stef en pietertje of een paar anderen. Vanavond clubs met hunquote:
Ik stuurde hem gister een message maar hij negeerde mijquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Soms met stef en pietertje of een paar anderen. Vanavond clubs met hunvolgende keer cod meld ik het
Geel?quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik stuurde hem gister een message maar hij negeerde mijWe moeten samen eens clubben man, hebben een geel elftal
![]()
![]()
Heelquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geel?
Vanavond zijn we gedegradeerd naar divisie 7 en divisie 8 komt ook heel dichtbij lol
Heb je wel plezier gehad ?quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:51 schreef DuTank het volgende:
EA
Misschien komt het omdat ik het een en ander gedronken had, maar ik heb net serieus 1 punt uit 7 potjes weten te halen. En dat was nog veel, want in elke wedstrijd was serieus elke 2e bal voor de tegenstander, moest ik 3x op de bal tackelen en dan nog kon de tegenstander doorlopen (of kreeg ik een vrije trap tegen). Echt gewoon he-le-maal niks lukte.
Nja, ik heb best hard moeten lachen om sommige dingen die me overkwamen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
was niet best allemaal maar wel goed gelachebquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geel?
Vanavond zijn we gedegradeerd naar divisie 7 en divisie 8 komt ook heel dichtbij lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |