Ik ga bootjes kijken en tv. Ik waag me er niet aanquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dit jaar voor de laatste keer... Ga je mee?
Maakt het eigenlijk wat uit?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:27 schreef Toverheks het volgende:
@Senzune we gaan het afwachten, maar als WA een beetje nadenkt moet het gewoon de 30ste april blijven
vind ik van wel, ben er aan gewend, straks ga ik volgend jaar niets vermoedend naar de stadquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:30 schreef APK het volgende:
[..]
Maakt het eigenlijk wat uit?
Boeit toch niet echt, die paar dagen?
Woon wel aan de gracht, maar geen bootjes hierquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga bootjes kijken en tv. Ik waag me er niet aan
Dan gaat chufi toch mee bootjes kijkenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga bootjes kijken en tv. Ik waag me er niet aan
Was het niet dat Bea in Januari jarig was en dat het zo koud was op het bordesquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:30 schreef APK het volgende:
[..]
Maakt het eigenlijk wat uit?
Boeit toch niet echt, die paar dagen?
Grachtquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Woon wel aan de gracht, maar geen bootjes hier
Toen Wilhelmina Koningin was was het op 31 augustus Koninginnedagquote:vrijdag 19 april 2013 @ 22:21 • 301
chufi
Tis natuurlijk al meer dan een eeuw Koninginnendag Misschien tijd voor verandering
Maar dat boeit niemand hier dan weer dus staan we kietquote:Het vlees was groen uitgeslagen en stonk.
Alsof daar iemand op zit te wachten...quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gaat chufi toch mee bootjes kijken
Ik denk dat Maxima groen uitslaatquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat boeit mij nou ook hélemaal NIKS die datum![]()
maar ik ben blij dat ik Vegetariër ben![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)ij-willy-selten.html
[..]
Maar dat boeit niemand hier dan weer dus staan we kiet
Groen uitgeslagen vlees boeit mij wel, in zoverre dat ik dat niet wil etenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat boeit mij nou ook hélemaal NIKS die datum![]()
maar ik ben blij dat ik Vegetariër ben![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)ij-willy-selten.html
[..]
Maar dat boeit niemand hier dan weer dus staan we kiet
Dat klinkt heel zieligquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof daar iemand op zit te wachten...
Vindt je het gek?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof daar iemand op zit te wachten...
Ach, paarden kamelen. Het kan me niet zo boeienquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groen uitgeslagen vlees boeit mij wel, in zoverre dat ik dat niet wil eten
Ze zeggen het.quote:
Nou, poeh johquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik van wel, ben er aan gewend, straks ga ik volgend jaar niets vermoedend naar de stadis het me ietsje te druk inene
Neuh, maar ik vind die weggooioordopjes -en die koptelefoons zonder snoer- echt overdreven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |