Was jij 1 van die fans die ervoor gezorgd heeft dat Hind eruit moest?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:06 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Jim hip wasEn ja hij was slecht, maar wel cute
Linkje naar het Youtubefilmpje!quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan wel het alfabet boeren op commando
Je bent voor de TV aan het squatten?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:06 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Je moet wat als je thuis aan het squatten bent.
haha ja yolo togquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent voor de TV aan het squatten?
He, zo hip ben ik niet. Ik heb facebook en ik doe daar al geen flikker mee. Maar ik kan de deleteknop niet vindenquote:
Eens. En het programma is slechter geworden, qua opzet, maar ook hoe het gemonteerd is...quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog niet echt veel bijzonders gezien vanavond. Doorsnee stemmen en doorsnee mensen.
Wel knap dat je kunt typen, squatten en tv kijken. Vrouwen met hun kut multi-functie.quote:
Dus dit + kut format = beetje jammer, het boeit me (nog?) niet echt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog niet echt veel bijzonders gezien vanavond. Doorsnee stemmen en doorsnee mensen.
heb het nog niet gehoord? mensen zonder facebook zijn verdachtquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, zo hip ben ik niet. Ik heb facebook en ik doe daar al geen flikker mee. Maar ik kan de deleteknop niet vinden
Ik heb ook nog niemand gezien die echt goed isquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
En Wendy is zo dun dat ik haar niet meer kan zienquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Eens. En het programma is slechter geworden, qua opzet, maar ook hoe het gemonteerd is...
Deleteknop van...?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, zo hip ben ik niet. Ik heb facebook en ik doe daar al geen flikker mee. Maar ik kan de deleteknop niet vinden
Hind was dan ook een bitchquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was jij 1 van die fans die ervoor gezorgd heeft dat Hind eruit moest?
de brit was best goedquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niemand gezien die echt goed is
Dat ook nog ja. Dat geleuter. En de rest. Jammerquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Eens. En het programma is slechter geworden, qua opzet, maar ook hoe het gemonteerd is...
Het lijkt haast wel een SBS programmaquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
En Wendy is zo dun dat ik haar niet meer kan zien
facebook, wat anders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |