Alsof ik een prgramma met Linda de Mol ga kijkenquote:
Jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof ik een prgramma met Linda de Mol ga kijken
Gillen voor een artiest is nooit hip geweestquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:02 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
wat, dat was toen hiphad zelfs die poster voor m'n raam hangen
Ik haat Jeroen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:03 schreef Pheno het volgende:
En die Jeroen is zo grappig als mijn kamerplant.
Stream van je kamerplantquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:03 schreef Pheno het volgende:
En die Jeroen is zo grappig als mijn kamerplant.
Mijn ouders hebben het in de woonkamer opstaan en de eerste kandidaat klonk wel sexy. Echter toen ik ging kijken bleek het een dik meisje te zijn. Daarna hooked.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:01 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Was inderdaad verbaasd dat ik je hier zag.
Ik heb geen kamerplantquote:
Miljoenenjacht vind ik wel grappigquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof ik een prgramma met Linda de Mol ga kijken
quote:
Ik bedoelde dat Jim hip wasquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Gillen voor een artiest is nooit hip geweest
En Jim was (en is) gewoon slecht
Je moet wat als je thuis aan het squatten bent.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben het in de woonkamer opstaan en de eerste kandidaat klonk wel sexy. Echter toen ik ging kijken bleek het een dik meisje te zijn. Daarna hooked.Moet nog stretchen en eten. Meh.
Hoe ben jij in deze waanzin terecht gekomen?
quote:
Alleen onder bakvissenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:06 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Jim hip wasEn ja hij was slecht, maar wel cute
Ik kan wel het alfabet boeren op commandoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |