Ouders die duizenden kilometers verderop wonen...quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef El_Matador het volgende:
Je kan als vriend iemand niet 100% kennen. Ouders kunnen dat wel, maar ik realiseer me terdege dat Tsjetsjeense ouders iets anders in elka
Alsof die gast nog een tweet eruit gaat sturenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef Drebbelman het volgende:
Iemand is in korte tijd populair geworden
[ link | afbeelding ]
twitter:911BUFF twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 17:54:44JUST IN - THE FBI IS QUESTIONING A NEW JERSEY WOMAN WHO CLAIMS TO BE THE SISTER OF THE BOSTON BOMBING SUSPECTS. #911BUFF reageer retweet
Alsof het hem echt wasquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Alsof die gast nog een tweet eruit gaat sturen
"Preparing some explosives. #YOLO"
Mijn eigen pa doet dat ook.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ouders die duizenden kilometers verderop wonen...
Een bordeel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:55 schreef xzaz het volgende:
Laten we even meedenken mensen in plaats van sexistische plaatjes te posten; je bent 18 jaar, je bent je leven niet meer zeker; iedereen zoekt je, waar ga je heen?
Al die Capslock shit, Americaquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:58 schreef AMDB het volgende:
twitter:911BUFF twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 17:54:44JUST IN - THE FBI IS QUESTIONING A NEW JERSEY WOMAN WHO CLAIMS TO BE THE SISTER OF THE BOSTON BOMBING SUSPECTS. #911BUFF reageer retweet
gewoon gemaakt door een hater. omdat deze knaap populair is. op het moment.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef Drebbelman het volgende:
Iemand is in korte tijd populair geworden
[ link | afbeelding ]
Maar hij zegt misschien wel dat je dat daarvóór tegen hem altijd geweest bent...quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn eigen pa doet dat ook.
Als ik vol met mijn face op TV verschijn omdat ik de aanstaande marathon van Bogota heb lopen bombarderen, weet ik zeker dat hij mij niet als "engel" beschrijft.
Bij hem zag ik de humor er nog wel van in, me voor te stellen hoe hij als een wilde achter zijn pc op het toetsenbord zat te rammen.quote:
Daarom: "Ik verwacht het niet van mijn zoon, maar als het waar is, schaam ik me diep".quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hij zegt misschien wel dat je dat daarvóór tegen hem altijd geweest bent...
klopt, het volgende lees je bijna automatisch:quote:
Ik vind het sneu dat de moeder van breivik is gestorven in die wetenschap dat haar zoon zo'n monster was gewordenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die ouders had in het beginsel al helemaal niet om een reactie gevraagd moeten worden op zo'n moment. Die ouders zijn, wanneer ze eindelijk beseffen wat er nou eigenlijk gebeurd is, misschien nog wel het ergste slachtoffer van dit alles. Je zal er maar mee moeten leven dat twee van je zoons zulke monsters zijn.
Is dat Gia?quote:
Hoezo is dat anders? Juist bij ouders zal de verbazing en de schrik vele malen groter zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ook dat is al anders. Je kan als vriend iemand niet 100% kennen. Ouders kunnen dat wel, maar ik realiseer me terdege dat Tsjetsjeense ouders iets anders in elkaar steken dan andere ouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |