want deze heeft geen 50/50 verdeling?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:42 schreef jitzzzze het volgende:
Kan dat omdat hij e.e.a. aan gewicht mist voorin?
Geen idee, daarom vraag ik het.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:11 schreef Matty___ het volgende:
[..]
want deze heeft geen 50/50 verdeling?
elke 3 heeft toch een 50/50 verdeling dus of er nu een motor in ligt die 150kg zwaarder is zou niet uit moeten maken. Maar kan natuurlijk aan andere dingen ook liggen.quote:
Precies 50/50 hebben ze niet allemaal.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:15 schreef Matty___ het volgende:
[..]
elke 3 heeft toch een 50/50 verdeling dus of er nu een motor in ligt die 150kg zwaarder is zou niet uit moeten maken. Maar kan natuurlijk aan andere dingen ook liggen.
weet ik zo niet. een 320d is net zo zwaar als een 325iquote:
Maar je hebt het nu over het rijklaar gewicht, maar dat zegt vrij weinig over de wegligging.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:33 schreef Matty___ het volgende:
[..]
weet ik zo niet. een 320d is net zo zwaar als een 325i
Dat geloof ik niet bij BMW..quote:
Zo extreem? Ik weet dat er een 5% verschil in kan zitten. Maar of je dat merkt als jan met de pet vraag ik me af.quote:
ze zijn even zwaar dan zal de diesel niet opeens 80% zwaarder zijn op de vooras. Dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar je hebt het nu over het rijklaar gewicht, maar dat zegt vrij weinig over de wegligging.
Niet 80%, maar ik kan me zo voorstellen dat bijvoorbeeld een dieselblok zwaarder is dan een benzine. Of andersom, dat durf ik niet te zeggen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:54 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ze zijn even zwaar dan zal de diesel niet opeens 80% zwaarder zijn op de vooras. Dat bedoelde ik
een diesel is zwaarder dat is zekerquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet 80%, maar ik kan me zo voorstellen dat bijvoorbeeld een dieselblok zwaarder is dan een benzine. Of andersom, dat durf ik niet te zeggen.
Voor echt hoeken zijn ze niet gemaakt nee, te veel gewicht onderin. Die van mij wil nog steeds graag rechtdoor. Op de snelweg is dat wel weer ideaal.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:31 schreef Hyperdude het volgende:
Jeez.
Vergeet je een keer een smiley; gaan ze er nog serieus op in ook.![]()
Dieselblok is veel zwaarder; maar 80/20 lijkt mij wat overdreven. Maakt bij een diesel ook niet uit; kan je toch niet "sportief" mee rijden.
Ik heb het geprobeerd, maar hij accepteerde geen monopolygeldquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:50 schreef Piet__Piraat het volgende:
En die heb je niet meteen even gekocht, nu je er toch was? Matig, jits
Ik probeerde hem nog de voordelen van monopolygeld uit te leggen, maar hij wilde het niet horenquote:
Fail van zijn kant, uiteraard.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik probeerde hem nog de voordelen van monopolygeld uit te leggen, maar hij wilde het niet horen
Ook. En een geit. Maar het mocht allemaal niet baten. Die M5 kreeg ik niet meequote:Op vrijdag 26 april 2013 16:20 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Fail van zijn kant, uiteraard.
Heb je hem als alternatief nog een chocolade-ijsje en een kameel geboden?
Het was ook niet zomaar een geitquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:44 schreef Piet__Piraat het volgende:
Hij onderschat de waarde van die geit gewoon
De sukkel.
De haak zelf klinkt niet al te ingewikkeld, maar de kabelboom lijkt me iets ingewikkelder.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:54 schreef daNpy het volgende:
Zo'n trekhaak monteren is toch ff wat lastiger als ik dacht.
Dat is echt klote, ik kan je er helaas niet mee helpen. Ik ben erg slecht in elektronica-zaken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:06 schreef daNpy het volgende:
Ja die haak zat er idd zo aan.
Maar dat kabelgedoe is nog wel ff prutsen.
Heb nu de bumper weer gemonteerd en nog niks aangesloten, maar de PDC geeft wel een fout en is uitgeschakeld :|
Voorzichtig te werk gaan dus, misschien wel morgen als je weer uitgerust bent. Kan me zo voorstellen dat je er nu wel klaar mee bent.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:09 schreef daNpy het volgende:
Ja de ellende is dat die bumper er weer af moet. Zijn veel schroefjes en de achterlichten moeten er uit, maar dat is niet het probleem. De bumper zit dan nog "geklikt" en dat is de ellende, dat komt nooit netjes los zonder schade
Daarna moeten we 1 kabel naar het dashboard kastje trekken en dan kan de accu er ff af en alles aangesloten worden.
Have fun en succes morgen!quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:51 schreef daNpy het volgende:
We gaan zo naar Top Gear live anders was het allemaal niet zo'n probleem
Morgen (mss vanavond vast ff) weer verder.
Te weinig info. :-)quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:32 schreef xaban06 het volgende:
In mijn E46 heb ik een breedbeeld scherm en een 6 cd-wisselaar. Is er een mogelijkheid om een iPod / iPhone aan te sluiten? Zijn daar units / adapters voor?
En dat doe je zomaar even, hoe gaat dat?quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
Maak van die cd speler aansluiting gewoon een aux in. Probleem opgelost
Die middenconsole ? Moet je dr voor hebben ?quote:Op zondag 28 april 2013 14:52 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb trouwens nog wat E46 spul liggen, iemand misschien interesse? Dat middenconsole ding, met bakjes. En heb nog 2 witte knipperlichten voor.
[ afbeelding ]
als ik het goed onthouden heb, heb je per gat of een knopje of een afdekplaatje. Die zitten vanaf de achterkant erin geklikt en druk je er zo uit richting de inferieurzijde als je de middenconsole hebt losgemaakt.quote:Op zondag 28 april 2013 16:55 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Die middenconsole ? Moet je dr voor hebben ?
Ik heb wel alleen 1 knopje daar zitten ipv al die gaten ? Past dan dan ? kan je dat overzetten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |