abonnement Unibet Coolblue
pi_125949659
Vraagje, ik heb een dry jean van nudie maar hij stinkt ontzettend veel. En ik wil die geur er graag uit krijgen zonder hem te wassen, ik wil hem nog langer dragen.
Ik heb van alles geprobeerd van diepvries tot buiten hangen maar die geur blijft aanwezig.

Dus zat ik te denken aan de stomerij maar zorgt dot ervoor dat de denim lichter word, als in verkleurd? Dit os namelijk mijn 1e dry..
  woensdag 1 mei 2013 @ 18:59:52 #152
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_125949757
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 18:56 schreef cafpow het volgende:
Vraagje, ik heb een dry jean van nudie maar hij stinkt ontzettend veel. En ik wil die geur er graag uit krijgen zonder hem te wassen, ik wil hem nog langer dragen.
Ik heb van alles geprobeerd van diepvries tot buiten hangen maar die geur blijft aanwezig.

Dus zat ik te denken aan de stomerij maar zorgt dot ervoor dat de denim lichter word, als in verkleurd? Dit os namelijk mijn 1e dry..
In bad soaken met een flinke scheut azijn?
pi_125949762
Drycleaning kan prima zonder verkleuring.

Ik zou als ik jou was, lauw water, met een klein beetje azijn doen, uurtje laten weken en daarna laten uitwaaien. Dan moet die geur haast wel verdwijnen.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_125949788
Ja hoor Smurf, ninja
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:01:34 #155
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_125949835
Vandaag weer eens m'n nf aan. Blijft een fijne broek met dito fit voor me. Moet eig meer gaan rouleren. De laatste tijd 95% m'n apc gedragen.
Love will tear us apart (Joy Division)
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:01:36 #156
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_125949838
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:00 schreef T_Fuff het volgende:
Ja hoor Smurf, ninja
Spuit 11. :6
pi_125949909
Haha, ik zag je edit, het was inderdaad geen edit, maar je kwam er als een ninja voorlangs :*
Heb vandaag fixie gekocht, dat worden weer ass-fades als nooit tevoren ;p
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:05:12 #158
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_125949977
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:03 schreef T_Fuff het volgende:
Haha, ik zag je edit, het was inderdaad geen edit, maar je kwam er als een ninja voorlangs :*
Heb vandaag fixie gekocht, dat worden weer ass-fades als nooit tevoren ;p
Bedacht me dat je dat bedoelde, geen ninja-edit. Dus daarom maar een ninja-edit in de volgende post. Volgen we het nog? :P

Wat is een fixie precies voor fiets?
pi_125950093
Ik volg jou, jij volgt mij, dus ik denk van wel :)

Fixed gear, dus geen freewheel. Op zijn hollands een doortrapper. Denk aan baanwielrennen bijvoorbeeld. Heb er wel een rem op gezet hoor, anders is het echt niet veilig. Fietst als een baas, wel even wennen nog aan dat doortrappen. Maar heb een 52/16 verhouding gezet, voor mannen met eckte benen 8-)

Die Sage heeft ook al flink te lijden onder die assfades, wordt tevens wel echt geweldig mooi blauw!
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:12:01 #160
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_125950208
Gebruik je die voor dagelijks vervoer of als verkapte wielrenfiets? Als dat laatste is het wel tof, maar als eerste lijkt me dat toch niet echt praktisch, al is het maar vanwege alle rotondes en kruisingen. Elke keer op gang komen zweet je je toch het lazerus. :P
pi_125950435
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 18:56 schreef cafpow het volgende:
Vraagje, ik heb een dry jean van nudie maar hij stinkt ontzettend veel. En ik wil die geur er graag uit krijgen zonder hem te wassen, ik wil hem nog langer dragen.
Ik heb van alles geprobeerd van diepvries tot buiten hangen maar die geur blijft aanwezig.

Dus zat ik te denken aan de stomerij maar zorgt dot ervoor dat de denim lichter word, als in verkleurd? Dit os namelijk mijn 1e dry..
Gewoon wassen, gaat ie niet kapot van.
Blijft ie zelfs beter goed en kan je hem langer dragen :+
T_fuff, nu ben je helemaal hipster.
Ik wilde/wil ook nog steeds een fixie of gewoon een oude wielrenfiets. Heb geen fiets atm.
Faka G
pi_125950596
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:12 schreef BigSmurf het volgende:
Gebruik je die voor dagelijks vervoer of als verkapte wielrenfiets? Als dat laatste is het wel tof, maar als eerste lijkt me dat toch niet echt praktisch, al is het maar vanwege alle rotondes en kruisingen. Elke keer op gang komen zweet je je toch het lazerus. :P
Ik had een renfiets die ik als woon-werk vervoer gebruikte, dat was echter maar 3-4km, nu is het iets meer. Ik hoef alleen in het begin 1 kruispunt over, de rest is zo goed als rechtdoor ;). Als stadfiets is het wel te doen, maar die dingen worden veel te makkelijk gejat.

@Atta, wilde het toch maar zijn. Wil jij ook fixie/singlespeedje ja, ik wil er nog wel 1tje hebben met een wat lichtere verhouding (42/16 ofzo), ik heb wel nummer voor je, die koopt oude frames (goede frames dus) en bouwt ze zelf, degelijk spul en geweldige kerel!
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  woensdag 1 mei 2013 @ 20:06:40 #163
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_125952588
Ik vind die fietsen wel tof, maar heb 0 verstand van verhoudingen etc. Wil gewoon een fiets waar ik lekker vlot(ter) mee kan fietsen zonder dat het gelijk zo'n mega wielren fiets wordt. Dat is niet iets voor mij. Lekker simpel is meer aan mij besteed.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_125953260
Ik ben ook totaal niet technisch dus weet niet zo goed of het wel iets voor mij is.
En heb eerst andere prioriteiten dus een mooie fiets zou nog wel even moeten wachten.
Eerst flink sparen om op mezelf te gaan en een wat betere auto te kopen :9
Faka G
pi_125953473
Of gewoon een goedkoop oud racefietsje van marktplaats plukken.
pi_125954505
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:27 schreef Pedroo het volgende:
Of gewoon een goedkoop oud racefietsje van marktplaats plukken.
+100

@Don, qua verhouding is vrij simpel. Groot tandwiel voor + klein achter = zwaar trappen ergo hoge snelheid te bereiken, andersom is dus acceleratie, maar op hoge snelheid trap je je rot.
Dus wil je 'gewoon' vlot fietsen zou ik 42-16 ofzo doen, dan ga je hard genoeg voor in de stad.
Een singlespeed is wel wat voor jou, clean, met freewheel (dus niet doortrappen) en goed te customizen + nice uiterlijk.

Ik net wat blauwe banden gekocht, velgen zwart gespoten (helft, spuitbus leeg) en ga van het weekend frame eens donkerblauw spuiten (met behoud van logo).
Dat in combinatie met een Dry, Red Wings en een mooie leren jas is gewoon baas, mits je daarbij een normale haardracht hebt.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_125954989
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 18:54 schreef T_Fuff het volgende:
Model? Fit is wel nice zeg. Als je nou ietsje wijder gaat staan is de thigh beter te beoordelen ;)

PS: Kek fietsje zeg, van jou?
Mijn fiets ja. Model weet ik niet dalijk even kijken.
  woensdag 1 mei 2013 @ 20:58:29 #168
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_125955160
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:46 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

+100

@Don, qua verhouding is vrij simpel. Groot tandwiel voor + klein achter = zwaar trappen ergo hoge snelheid te bereiken, andersom is dus acceleratie, maar op hoge snelheid trap je je rot.
Dus wil je 'gewoon' vlot fietsen zou ik 42-16 ofzo doen, dan ga je hard genoeg voor in de stad.
Een singlespeed is wel wat voor jou, clean, met freewheel (dus niet doortrappen) en goed te customizen + nice uiterlijk.

Ik net wat blauwe banden gekocht, velgen zwart gespoten (helft, spuitbus leeg) en ga van het weekend frame eens donkerblauw spuiten (met behoud van logo).
Dat in combinatie met een Dry, Red Wings en een mooie leren jas is gewoon baas, mits je daarbij een normale haardracht hebt.
Dat van de tandwielen snapte ik al, maar de cijfers die je noemt zeggen me weinig. Ga ervan uit dat het een diameter of iets betreft. Zit al een tijdje te azen op een leuke fiets. :')
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_125958545
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:58 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Dat van de tandwielen snapte ik al, maar de cijfers die je noemt zeggen me weinig. Ga ervan uit dat het een diameter of iets betreft. Zit al een tijdje te azen op een leuke fiets. :')
heeft te maken met de hoeveelheid tanden op de kettingbladen. 52 tanden voor, 16 achter. 52/16= 3.25. dus 1 keer trappen betekent dat je achterwiel 3.25 keer rond gaat.
pi_125958586
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:58 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Dat van de tandwielen snapte ik al, maar de cijfers die je noemt zeggen me weinig. Ga ervan uit dat het een diameter of iets betreft. Zit al een tijdje te azen op een leuke fiets. :')
Aantal tanden inderdaad, zoals vault zegt.
Fietsen is sowieso baas voor assfades. Of je wilt ze juist niet. Maar je krijgt er ook goede whiskers van!
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:05:52 #171
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_125959014
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:59 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Aantal tanden inderdaad, zoals vault zegt.
Fietsen is sowieso baas voor assfades. Of je wilt ze juist niet. Maar je krijgt er ook goede whiskers van!
Dan de commuter aan. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_125959137
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:55 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Mijn fiets ja. Model weet ik niet dalijk even kijken.
Waar is die matzwarte gebleven? Die vond ik super cool. Infrared fiets :7
Faka G
pi_125959225
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:07 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Waar is die matzwarte gebleven? Die vond ik super cool. Infrared fiets :7
kapot. snel een nieuwe kopen.
pi_125960621
Leuk, nog meer 'hobbyfietsers' hier! Heb zelf ook een klassieker ('85 Batavus Professional) die ik voor een prikkie heb overgenomen. Ombouwen tot fixie behoort nog tot de mogelijkheden maar ik mag de charmes van wat Italiaans schakelwerk ook wel.

Ik krijg er trouwens niet alleen assfades van, maar ook een dubbele crotchrip.. Binnenkort de Momo maar even naar de kleermaker brengen.

Hebben jullie daar ook last van bij veel fietsen?
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:28:31 #175
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125960709
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 april 2013 15:57 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Priced to sell inderdaad. Verlies heb je toch al gemaakt zodra je het aanschaft. Een vriend van me die prijst zijn items vrij hoog en dat zorgt ervoor dat hij er lang mee blijft zitten, ik denk dat ik deze maand a zo'n 30 kledingstukken heb verkocht. Ze kennen mij inmiddels bij de voornaam hier bij de lokale Primera. :)

Ik zal even de maten voor je nemen. Je ziet ze zo verschijnen.
Und?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')