Die SWAT en Metro SWAT daar in de VS zijn een stuk indrukwekkender.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:17 schreef Kirov het volgende:
Foto's: http://www.bostonglobe.co(...)vDa99zK/picture.html
Dat lijken wel de Combines uit Half Life 2quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:34 schreef BoefB2 het volgende:
En dan nog de Australische SWAT:
[ afbeelding ]
Sommige US SWATs hebben multicamquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:34 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Die SWAT en Metro SWAT daar in de VS zijn een stuk indrukwekkender.
De Arrestatieteam hier in Nederland dragen gewoon G-star broeken en hun eigen gympen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat lijken wel de Combines uit Half Life 2
Zekersquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Jeans en gympen horen bij de standard issue in NL volgens mij. Zie nooit een arrestatiegast zonder gympenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:34 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
De Arrestatieteam hier in Nederland dragen gewoon G-star broeken en hun eigen gympen.
[ afbeelding ]
Op vrijdag 19 april 2013 16:36 schreef Kper_Norci het volgende:
"Pick that up!"quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:36 schreef vosss het volgende:
[..]
De moffen hebben ook wel toffe SWAT:quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:34 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is geen press release, maar meer een artikel over de gebeurtenissen in de VS.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:32 schreef sittingtuck het volgende:
[..]
Ze schrjven dat ze niets met die gasten te maken hebben?
Dat deed ik nooitquote:
Ik moet werken straks. Geen bier voor mijquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De moffen hebben ook wel toffe SWAT:
[ afbeelding ]
Dan drink ik er wel eentje voor jouquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik moet werken straks. Geen bier voor mij
quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of deze, die is ook aan het doordraaien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
http://www.zie.nl/bostonlive/quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:38 schreef BoefB2 het volgende:
Welke stream kijken jullie? Kom er net in, ik zit nu wel live stream op Geenstijl te kijken.. maar das een andere
Als ze op hun dansschoenen gaan maken ze veel lawaai en glijden ze uit in een plas bloed, terwijl als ze op kousevoeten gaan ze moeten uitkijken voor glasscherven.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:37 schreef sittingtuck het volgende:
[..]
Jeans en gympen horen bij de standard issue in NL volgens mij. Zie nooit een arrestatiegast zonder gympen
Dat zitten we al 5uurquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:39 schreef sittingtuck het volgende:
Ik word wat flauw, zit te wachten op wat actie.
Ja echtquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:39 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[ afbeelding ]
ok dit ziet er een beetje raar uit vergeleken met SWAT
Wat een irritante journalistenquote:
Wij hebben het Korps.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De moffen hebben ook wel toffe SWAT:
[ afbeelding ]
Niet helemaal eerlijk, dit is de BBE:quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:39 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[ afbeelding ]
ok dit ziet er een beetje raar uit vergeleken met SWAT
of ditquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:41 schreef xzaz het volgende:
[..]
Niet helemaal eerlijk, dit is de BBE:
[ afbeelding ]
He's on the ground, device on himquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:42 schreef U het volgende:
Ze hebben iemand onder gunpoint bij Monro Muffler?
Ja en dat is weer een onderdeel van de korpsmariniers en de commando's ook?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:41 schreef xzaz het volgende:
[..]
Niet helemaal eerlijk, dit is de BBE:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |