Langsbrengen niet. Zeggen wel.quote:
Ja het advies van agenten laat vaak nogal wat te wensen over....quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:58 schreef VanHattem het volgende:
[..]
Dat was zijn advies![]()
Ik zei heel duidelijk dat ik ze in een plastic zakje achterop de scooter mee naar huis heb genomen. En hij stelde voor dit op de zelfde manier te doen, maar wel heel voorzichtig te zijn.
Dat ook nog eens idd...quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:03 schreef Flurry het volgende:
volgens mij ben je technisch gezien zelfs strafbaar tijdens het vervoer
Lol.... En dat op een vrijdagmiddag.....quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:10 schreef VanHattem het volgende:
Ik had die vent terug gebeld en verteld dat we er niet meer aan gaan zitten, maar een maat van me belde net op dat er nu kleine kinderen zitten en ze die dingen al gezien hebben, hij kon ze dus niet meer verstoppen en zei dat tie ze nou net zo goed naar mijn huis kon brengen en dat tie dat ook ging doen. Hij was een beetje klaar met tie kutdingen en de politie die niet langs komt om ze op te halen.
Wat een chaos![]()
De grap op het eind maakte het het waard om te kijken. Ik moet plassen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:17 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Lol.... En dat op een vrijdagmiddag.....
![]()
Hier nog een hoe zo'n melding a, b of c... behoort te gaan..
Oh dan zat ie dus nog niet aan het bier..... is ie vast sjagrijnig....quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:35 schreef VanHattem het volgende:
Ze liggen nu alle 8 in de schuur, ik zal zo ff foto's posten. Er wordt er overigens nog 1 vermist, die heeft een maat van me ergens heen gegooid.![]()
Die man van de EOD komt zo ff een kijkje nemen, hij komt uit Amersfoort dus kan nog ff duren.
Wel even aankaarten dat die agent je vroeg om de overige bommetjes ook even op te halen. Kan hij ook weer lachen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:35 schreef VanHattem het volgende:
Ze liggen nu alle 8 in de schuur, ik zal zo ff foto's posten. Er wordt er overigens nog 1 vermist, die heeft een maat van me ergens heen gegooid.![]()
Die man van de EOD komt zo ff een kijkje nemen, hij komt uit Amersfoort dus kan nog ff duren.
Dat was die vent.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:39 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wel even aankaarten dat die agent je vroeg om de overige bommetjes ook even op te halen. Kan hij ook weer lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze al verhit met een gasbrander, schuur staat nu bij de buren op de veranda.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
met een spijker op het slaghoedje slaan, is dat geen leuk idee?
Dan doen alsof je niet weet dat de vent aan de telefoon dezelfde is als degene die langskomt en vertellen dat er een ommeunige mongool bij ze werkt die wilde dat je even wat explosieven vervoerde.quote:
Er is een getuige die dat gefilmd heeft.. staat inmiddels op youtube....quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:44 schreef VanHattem het volgende:
[..]
Ik heb ze al verhit met een gasbrander, schuur staat nu bij de buren op de veranda.
http://nos.nl/livestream/index/id/2126/quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:09 schreef Klaploper het volgende:
Nog een marathon in de buurt binnenkort?
HEEFT IE ZE MEEGENOMEN?!quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:12 schreef VanHattem het volgende:
Die man is net langs geweest en heeft er fotootje van gemaakt, maar voor de rest niks. Conclusie volgens die man: Ze kunnen geen kwaad maar voor alle zekerheid goed dat ik gebeld had.
Ik had die kutdingen moeten houden. Ik ga die nummer 9 opzoeken en illegaal verkopen op de zwarte markt.
Wees gewoon "niet thuis" !quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:14 schreef VanHattem het volgende:
[..]
Nee, EOD komt maandag. Wat een feest.
Nummer negen gewoon bewaren. Over een jaar of 50 zijn ze vast wel wat waard.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:14 schreef VanHattem het volgende:
[..]
Nee, EOD komt maandag. Wat een feest.
Ze kunnen wel kwaad in de zin van een (kleine) explosieve lading...quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:12 schreef VanHattem het volgende:
Die man is net langs geweest en heeft er fotootje van gemaakt, maar voor de rest niks. Conclusie volgens die man: Ze kunnen geen kwaad maar voor alle zekerheid goed dat ik gebeld had.
Ik had die kutdingen moeten houden. Ik ga die nummer 9 opzoeken en illegaal verkopen op de zwarte markt.
Dit is inderdaad wel zo, zei die vent van de meldkamer aan de telefoon ook al.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:16 schreef Snowballed het volgende:
Als de politie ze tegenkomt bij bijv een toevallige inval oid, heb je wel een strafblad te pakken..
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Topic is doorgespeeld naar de popo
Dan zou ik er niet eens naar zoeken...quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:20 schreef VanHattem het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel zo, zei die vent van de meldkamer aan de telefoon ook al.
Ik ga die negende wel opzoeken, dan loop ik daarmee gewoon het politiebureau binnen met de vermelding dat ik een explosief gevonden heb. Kijken wat voor een feest dat geeft. Ik ga niet weer zo'n ding bewaren om hem vervolgens opgehaald te laten worden.
@Edit:
Dat ding vinden wordt nog wel lastig, maar als ik hem vind ga ik het gewoon zo doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Hangt er vanaf hoe ver je kan gooienquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:53 schreef Oerbeer het volgende:
Wat is die maat van jou overigens voor impulsieve aap om met zo'n ding te gaan gooien.
Is inderdaad een beetje zijn karakter, best grappig zo nu en dan, maar achteraf gezien niet zo handigquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:53 schreef Oerbeer het volgende:
Wat is die maat van jou overigens voor impulsieve aap om met zo'n ding te gaan gooien.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:34 schreef Klaploper het volgende:
[..]
De grap op het eind maakte het het waard om te kijken. Ik moet plassen.
gvdquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:35 schreef VanHattem het volgende:
gvdquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:45 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dan doen alsof je niet weet dat de vent aan de telefoon dezelfde is als degene die langskomt en vertellen dat er een ommeunige mongool bij ze werkt die wilde dat je even wat explosieven vervoerde.
dit, je moet ervoor zorgen dat ze niet meer komen en dan die tjech opzoeken die eerder in dit topic werd vermeld door een.user. Kan je mooi cashen en dat onder je vrienden verdelen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:10 schreef -niemand- het volgende:
als ik jou was had ik ze naar een verzamelaar van militaria gebracht.
nu word het spul vernietigd. en het is in een hele goede staat zo te zien
En dan geheel gratis genomen worden door bubba in de jilla.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:18 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dit, je moet ervoor zorgen dat ze niet meer komen en dan die tjech opzoeken die eerder in dit topic werd vermeld door een.user. Kan je mooi cashen en dat onder je vrienden verdelen.
Het is verboden dit soort munitie te bezitten, en het is ook instabiel...quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:10 schreef -niemand- het volgende:
als ik jou was had ik ze naar een verzamelaar van militaria gebracht.
nu word het spul vernietigd. en het is in een hele goede staat zo te zien
heb wel andere dingen gezien die eigenlijk ook niet mogen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:28 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Het is verboden dit soort munitie te bezitten, en het is ook instabiel...
Je kunt er dan ook geen vergunning voor krijgen zolang ze scherp zijn..
Zeker wel... er worden regelmatig dit soort spullen in beslag genomen, en het is ook aardig brandgevaarlijk, omdat de ontstekers instabiel zijn weet je nooit of en wanneer ze af kunnen gaan...quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:30 schreef -niemand- het volgende:
[..]
heb wel andere dingen gezien die eigenlijk ook niet mogen.
als je een échte verzamelaar zou zijn zou de politie er ook geen probleem van maken denk ik.
dan is JUIST een markt voorquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef Flurry het volgende:
[..]
officieel mag je ze niet in huis hebben gok ik, dus eigenlijk is er geen markt voor
nouja, in het ERGSTE geval he, wat kan er misgaan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:53 schreef Oerbeer het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |