PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Smile like you mean it
www.wefut.com
Ginkelt en Pietje Showduik doen ook niet mee. Bony wellicht ook niet, trainde vandaag alweer niet mee want heeft een blessure.quote:
0-0 dusquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ginkelt en Pietje Showduik doen ook niet mee. Bony wellicht ook niet, trainde vandaag alweer niet mee want heeft een blessure.
Pietje Pelle doet mee.quote:
Die maakt de 1-0 en dat is tevens de winnendequote:Op vrijdag 19 april 2013 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en wat wil je daar mee zeggen
Gewoon twee man erop zetten en hij kan nietsquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die maakt de 1-0 en dat is tevens de winnende
Ja of 3 zoals Ajax deed.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon twee man erop zetten en hij kan niets
Nee want er stonden 3 man op.quote:
Onkunde.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Best wel slecht dat Feyenoord totaal werd weg gespeeld terwijl Ajax 3 man op Pelle had staan.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:04 schreef FCsuarez het volgende:
wow weer een speler verkocht![]()
de crash is over de crash is over
sarcasm is a bitch.quote:
IF Klose is de beste spits in het spel. Period.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:21 schreef Dudeweiser het volgende:
4231 met IF Pinilla en 4231 met IF Klose, go
wacht dan even tot de market crash op zijn ergst is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:33 schreef laucas het volgende:
Hmm, ik ga een nieuw toestel uitzoeken. Dit leek mij wel een mooie actie, of zal ik nog even wachten?
[ afbeelding ]
ok hoelang gaat dat nog durequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wacht dan even tot de market crash op zijn ergst is.
dat vroeg ik nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
IF Klose is de beste spits in het spel. Period.
speciaal voor jouquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:21 schreef Dudeweiser het volgende:
4231 met IF Pinilla en 4231 met IF Klose, go
JE VROEG SOWIESO NIKS MAAR IK WILDE HET TOPIC IN LEVEN HOUDEN NU THORB EEN BAN HEEFT.quote:
Wat een mongooltjequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:38 schreef vandermar het volgende:
https://twitter.com/Dzhokhar_
Echte twitter account van die voortvluchtigedie laatste tweet
okee, dit was best een leuk grapjequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wacht dan even tot de market crash op zijn ergst is.
ik dank je voor deze nobele pogingquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
speciaal voor jou
http://wefut.nl/squad/920
Sssssssssshquote:
Baasjequote:
3.1mquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:48 schreef Toefjes het volgende:
Nu 3.1 miljoen. Maar ik verwacht dat de daling nog wel hard door zal zetten. Ga over een maandje wel bouwen aan een team voor de laatste 3 maanden
wat was er niet goed aan de poging ?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dank je voor deze nobele poging
http://www.hollandsnieuwe(...)HB1_WEG_s3-mini-2350quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:33 schreef laucas het volgende:
Hmm, ik ga een nieuw toestel uitzoeken. Dit leek mij wel een mooie actie, of zal ik nog even wachten?
[ afbeelding ]
Ja aapsnotquote:
niet genoeg geldquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat was er niet goed aan de poging ?
heb nog wel een leuk projectje voor als de daling een beetje geconsolideerd is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:48 schreef Toefjes het volgende:
Nu 3.1 miljoen. Maar ik verwacht dat de daling nog wel hard door zal zetten. Ga over een maandje wel bouwen aan een team voor de laatste 3 maanden
en heb nog 88 IF spelers. Dus als ik alles zou discarden kom ik nog op 4 miljoen. Maar een bannertje is ook schattig hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja aapsnot
Plantjes zijn geplaatst dus haal je binnenkort in.
2e YT Banner word vandaag gemaakt
Ik ga denk ik stoppen met massaal inkopen enzo. Als TOTS gekte voorbij is, dan staat fifa 14 alweer bijna voor de deurquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb nog wel een leuk projectje voor als de daling een beetje geconsolideerd is.maar kan nog wel wat budget gebruiken zegmaar.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga denk ik stoppen met massaal inkopen enzo. Als TOTS gekte voorbij is, dan staat fifa 14 alweer bijna voor de deur
Dat is gewoon een YT achtergrond feutquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
en heb nog 88 IF spelers. Dus als ik alles zou discarden kom ik nog op 4 miljoen. Maar een bannertje is ook schattig hoor
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:03 schreef Djeetje het volgende:
Een mede Andijker heeft me een DM gestuurd
Potje fifa kan je ook al nietquote:
Ik vind jou vervelendquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Potje fifa kan je ook al niet
Zit ook niet mee in je leven he
quote:
Ik ruik jaloeziequote:Op vrijdag 19 april 2013 16:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Potje fifa kan je ook al niet
Zit ook niet mee in je leven he
dit.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:14 schreef vandermar het volgende:
Een 15 jarige die een 30 plusser mag...
I see where this is going to.
Reversed pedophile
he's a gold-digger.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:14 schreef vandermar het volgende:
Reversed pedophile
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:14 schreef vandermar het volgende:
Reversed pedophile
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:16 schreef vandermar het volgende:
Walgelijk van die minderjarigen die geilen op meerderjarigen
Ja dat jij nou op minderjarige geil kunnen wij ook niks aan doenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:16 schreef vandermar het volgende:
Walgelijk van die minderjarigen die geilen op meerderjarigen
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:16 schreef TBakkert het volgende:
MOTM Pitroipa is echt een baas
Had hem in 4-2-3-1, speelde echt heel goed
Op myfreecams zijn ze toch allemaal 18+ ?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja dat jij nou op minderjarige geil kunnen wij ook niks aan doen
Als je nog meer mensen nodig hebt.. Dm!quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb nog wel een leuk projectje voor als de daling een beetje geconsolideerd is.maar kan nog wel wat budget gebruiken zegmaar.
volgens hun paspoort wel ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op myfreecams zijn ze toch allemaal 18+ ?
Wil je later een advocaat worden omdat je rechten studeert?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt mij ook heel goed ja
nee, ik geil op VDM, die is toch ook al ouder dan 18?quote:
Er was hier ooit iemand die jou pedo noemde. hij is nooit meer teruggevondenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
DAAR HEEFT HET MAAR EEN BEETJE MEE TE MAKENquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt mij ook heel goed ja
Ik ben 16 en heb priemende tietjesquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, ik geil op VDM, die is toch ook al ouder dan 18?
Klopt. Ik was in m'n vorige leven een Argentijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Er was hier ooit iemand die jou pedo noemde. hij is nooit meer teruggevonden
Ik had het over VDM.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik wil worden maar ik vind Rechten een hele leuke opleiding en je kan er heel veel kanten mee op. Advocaat zou mooi zijn maar er zijn zat leuke banen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wil je later een advocaat worden omdat je rechten studeert?
fap fap fap fapquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben 16 en heb priemende tietjes
Nope, prima team.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:20 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand nog tips voor dit team?
http://wefut.nl/squad/921
wachten met kopenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:20 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand nog tips voor dit team?
http://wefut.nl/squad/921
fock de maatschappij.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:23 schreef Toefjes het volgende:
FM is echt chillSta ik 1e met AZ, speel ik gewoon thuis gelijk tegen FC Zwolle
gewoon spel afsluiten en opnieuw de wedstrijd spelen
Nou doel 1 is profvoetballer waar de kans klein van is dat ik dat word.quote:
moet je toch Latijn voor doen/hebben gedaan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou doel 1 is profvoetballer waar de kans klein van is dat ik dat word.
Dus eigenlijk wil ik fysiotherapeut worden met sport massages kan ik mooi meiden masseren
Op het hbo kan het ook volgens mijquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
moet je toch Latijn voor doen/hebben gedaan?
Vriend van me gaat naar het CIOS en die wil dat ook gaan doen
wat?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Moet je ook maar goede teams hebben.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
1 potje FUT gedaan en de xbox direct weer uitgezet
Volgens mij is dat al jaren niet meer zo.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jij geeft mij geen coins dus ik kan geen fatsoenlijk team makenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moet je ook maar goede teams hebben.
Oh, die jongen gaat die jaar eindexamen doen op het vmbo en die zei dat hij er bijles in moest nemen van zijn school...quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al jaren niet meer zo.
Je moet ook niet naar het CIOSquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, dat kan heel goed kloppenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar het CIOS
Ik ga via Mavo - Havo - HBO naar HvA en dan richting fysio.
Hij doet denk ik het via MBO, maar dat duurt 2 jaar langer en je leer niet heel veel.
Mijn teams zijn maximaal 50Kquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij geeft mij geen coins dus ik kan geen fatsoenlijk team maken
Op het hbo leer je geen ene kut.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar het CIOS
Ik ga via Mavo - Havo - HBO naar HvA en dan richting fysio.
Hij doet denk ik het via MBO, maar dat duurt 2 jaar langer en je leer niet heel veel.
Heb je self welquote:
Dan doe je eigenlijk 4 jaar niks, want MBO is echt slecht geregeld etc.quote:
Ga van je bank af dan.quote:
OMG lol je snaopte mijn fopje xPquote:
iksdeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
hihi xBquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap al jou fopperts gekkie xC
Komt omdat het divisie 7 ofzo isquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:38 schreef ThadCastle het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)story_%26_Statistics Welke speurneus kan de league ranking van 2010 voor mij vinden?
Wat een kut dag heb je dan.quote:
http://www.iffhs.de/index(...)0eff3702bb1c2bbb6e0dquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
meer dan 3 competitiesdus alle 40
25 league's op volgordequote:Op vrijdag 19 april 2013 16:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
meer dan 3 competitiesdus alle 40
Lol ik moet echt leren scrollenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.iffhs.de/index(...)0eff3702bb1c2bbb6e0d
30 landen in willekeurige volgorde van het eerste decenia van deze eeuw.
Lekker warm is anders. Ook met het jasje aan was het fris in de pauzesquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:50 schreef DePresident. het volgende:
Buiten voetballen.
Heerlijk weertje.
fucking wellington in een pack en niemand die even mee deeld in de vreugde.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:44 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
deze kit nog wat waar dan![]()
Vond het wel meevallen, gewoon lekker in een voetbalshirtje. Je voetbalt je zelf wel warm.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lekker warm is anders. Ook met het jasje aan was het fris in de pauzes
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:57 schreef Toefjes het volgende:
Een succesje hier. Had ivm de verkoop van mijn huis de aflosnota van de notaris gekregen, en daar stond een boeterente voor vervroegde aflossing van de hypotheek op: ¤ 7.000. Maandag een verzoek tot kwijtschelding gedaan, en zojuist te horen gekregen dat dat toegekend is
quote:
feli manquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:57 schreef Toefjes het volgende:
Een succesje hier. Had ivm de verkoop van mijn huis de aflosnota van de notaris gekregen, en daar stond een boeterente voor vervroegde aflossing van de hypotheek op: ¤ 7.000. Maandag een verzoek tot kwijtschelding gedaan, en zojuist te horen gekregen dat dat toegekend is
De restschuld was al erg, maar die boete maakte het uitzichtloos. Ik zie het financieel weer een beetje zitten nuquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
feli mandat zijn de mooiere meevallers.
dat zou ik eerder thuis doenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
feli mandat zijn de mooiere meevallers.
straks nog even flink aftrekken bij de belastingdienst
zeker nog geen huis. aftrekken bij de belastingdienst is veel leukerquote:
helpen ze daar dan ofzo?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zeker nog geen huis. aftrekken bij de belastingdienst is veel leuker
nergens voor nodig ditquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze zal jou wel even een handje helpen, gamertje.
vragen of ze je helpen aftrekken bij de belastingdienst is toch ongeveer hetzelfde niveauquote:
Als je nu goed had gespeld had ik meegedeeld in de vreugde. Sowieso die mensen die Welliton en Wellington door elkaar halenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
fucking wellington in een pack en niemand die even mee deeld in de vreugde.
kan je me uitleggen wat het verschil is in de spelling van jou wellington en de mijne?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je nu goed had gespeld had ik meegedeeld in de vreugde. Sowieso die mensen die Welliton en Wellington door elkaar halen
Je zei deeldquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan je me uitleggen wat het verschil is in de spelling van jou wellington en de mijne?
op de hoofdletter na dan ?
waarom zeg je er dan achteraan mensen die welliton en wellington door elkaar halen :Squote:
Dat was niet voor jou bedoeld.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom zeg je er dan achteraan mensen die welliton en wellington door elkaar halen :S
Ja :$quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom zeg je er dan achteraan mensen die welliton en wellington door elkaar halen :S
mazzel dat ik de laatste hadquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Welliton Welligton Wellington allemaal een pot nat
Besef dat het een lemming is, knul.quote:
Welliton is de baas. De rest zijn fans.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Welliton Welligton Wellington allemaal een pot nat
ja dat zou ik ook zeggen met zo'n topicquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Besef dat het een lemming is, knul.
laagste bin 36Kquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar goede pull hoor. Geen idee wat hij nog waard is maar vast nog wel 20-30k.
Boogieman die sou heterogeneous.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat zou ik ook zeggen met zo'n topic
dat je een klein cavia-achtig beestje bent
ja tuurlijk oke manquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:28 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Boogieman die sou heterogeneous.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:36 schreef Thorb het volgende:
8 Nieuwe afleveringen van Buurman en Buurman, 9 juni!
Ik hoorde het, nice!quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:36 schreef Thorb het volgende:
#TeamWellitonquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Welliton is de baas. De rest zijn fans.
Coen en sander showquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:36 schreef Thorb het volgende:
Nu alquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:41 schreef Thorb het volgende:
PFA NOMINEES
Gareth Bale
Eden Hazard
Juan Mata
Robin van Persie
Michael Carrick
Luis Suarez
YOUNG PLAYER NOMINEES
Gareth Bale
Christian Benteke
Romelu Lukaku
Danny Welbeck
Jack Wilshere
Eden Hazard
Die bovenste zullen sowieso wel een TOTY krijgen dan.
Lukakuquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:41 schreef Thorb het volgende:
PFA NOMINEES
Gareth Bale
Eden Hazard
Juan Mata
Robin van Persie
Michael Carrick
Luis Suarez
YOUNG PLAYER NOMINEES
Gareth Bale
Christian Benteke
Romelu Lukaku
Danny Welbeck
Jack Wilshere
Eden Hazard
Die bovenste zullen sowieso wel een TOTY krijgen dan.
De w van willenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:48 schreef Kamikazie het volgende:
En dat hoeren koningslied, nog nooit zoiets slechts gehoord. Godverdomme.
Emoties van die vader. Die snapt niet dat die advocaat er is om die verdachte te verdedigen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:45 schreef Kamikazie het volgende:
http://nos.nl/audio/49758(...)wel-een-geweten.html
Wat een domme tering debiel die vader.
Oke Haroldquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Emoties van die vader. Die snapt niet dat die advocaat er is om die verdachte te verdedigen.
Goh, echt?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Emoties van die vader. Die snapt niet dat die advocaat er is om die verdachte te verdedigen.
Ja, anders zeg ik het niet.quote:
GTA is beter voor jouquote:
Ik had een 3,9 terwijl ik geen boeken heb en publiek- ipv privaat recht had meegenomen. Best knapquote:
Stoerquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had een 3,9 terwijl ik geen boeken heb en publiek- ipv privaat recht had meegenomen. Best knap
Vindt ik ookquote:
mickeyquote:
Kan beter mbo doen gastquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
sorry hoor maar dan ben je echt kapotdom. Zo ga je nooit naar de uni olifant
Lekker kleien en vingerverven, altijd leukquote:
minder, gelukkig zijn er altijd nog herkansingen toch? Alhoewel je natuurlijk wel alles in 1x moet proberen te halen, scheelt een hoop tijd en onnodige stressquote:
Precies, twee toetsen niet gehaald in een keer, die moet ik over 2 maanden maken. Voor de rest alles in een keer gehaald.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
minder, gelukkig zijn er altijd nog herkansingen toch? Alhoewel je natuurlijk wel alles in 1x moet proberen te halen, scheelt een hoop tijd en onnodige stress
je werd zkr gepest op het schoolplein.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lekker warm is anders. Ook met het jasje aan was het fris in de pauzes
DIe naast haar ligt komt wel eens op rtl 7 voorbijquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.omroepwest.nl/(...)n-aan-voor-de-webcam
Gelukkig
En dan doe je even een snel fapje?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
DIe naast haar ligt komt wel eens op rtl 7 voorbij
Deed ik gister ook met clubsquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan doe je even een snel fapje?
Ik liet de hond niet uit, deed ik pas toen we klaar waren. Even een powerfapquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom was je dus even weg tussendoor
Begrijpelijk, we haalden ook een gigantisch hoog niveau dan moet je even een powerfapje doenquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik liet de hond niet uit, deed ik pas toen we klaar waren. Even een powerfap
Daaromquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Begrijpelijk, we haalden ook een gigantisch hoog niveau dan moet je even een powerfapje doen
Ghehe het voetenwerk was sneller dan het denkwerkquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die actie waarbij je 3 man voorbij speelde en de bal toen gewoon over de achterlijn liep
Heb vanavond eigenlijk fissa maar heb misschien wel even tijd na Ajaxquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ghehe het voetenwerk was sneller dan het denkwerkvanavond weer? Mijn ouders zijn weg dus kan dan gewoon in de kamer fappen
hjbquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:17 schreef Rijst het volgende:
Vdm en litmanen zijn bilmatties geworden. Egte homoa. Weg ermee
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:20 schreef Djeetje het volgende:
Kiezen tussen windows 7 en windows vista als ik mijn pc opstart
We halen de slechte er voor jou uitquote:
Ik heb net 4 wedstrijden gespeeld in divisie 1: 0-0-4quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:27 schreef over_hedge het volgende:
Tering ik kom vandaag alleen maar teams tegen met minstens 3 mensen met 90+ pace
Oh, nou dan verkoop ik Muriel weerquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, nou dan verkoop ik Muriel weer
Je bedoelt dat het dan nog werkt? Nja, in theorie kan het, maar waarom maak je niet gewoon een backup van je bestanden, installeer je Windows op de goede schijf en zet je daarna weer alle bestanden terug?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:25 schreef Djeetje het volgende:
Kan je trouwens je windows die op je Local Disk staat verplaatsen naar je OS schijf zonder dat het er af gaat ?
Dan was jij het niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik verkoop wel 500k maar niet voor 25 euro
Lil' beanquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:00 schreef dion_v_k het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om die plaatjes met Bean![]()
[ afbeelding ]
Die kop.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:00 schreef dion_v_k het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om die plaatjes met Bean![]()
[ afbeelding ]
echt te slechtquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb net 4 wedstrijden gespeeld in divisie 1: 0-0-4![]()
![]()
![]()
Alleen maar kudt teams met snelheid en lobpasses
Heb je je verborgen bestanden wel aangezet?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:16 schreef Djeetje het volgende:
Er staat bijna niks op mijn D schijf maar toch heb ik maar 25MB over voor data ?
Jij haalt dus ook Welliton en Wellington door elkaar. Ik heb 1x divisie 1 gewonnen en toen vond ik het wel best.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:17 schreef over_hedge het volgende:
Ik ga ook
[..]
echt te slechtNet een team met IF eto, doumbia, wellington en nog 1tje waar ik zijn naam niet van weet
Ik haal niemand door elkaar, ik heb gewoon geen idee hoe ik zijn naam schrijf van die kut pacewhore negert van 81 rating.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je je verborgen bestanden wel aangezet?
[..]
Jij haalt dus ook Welliton en Wellington door elkaar. Ik heb 1x divisie 1 gewonnen en toen vond ik het wel best.
Maar als je zo vaak tegen hem moet zou je zijn naam wel moeten kennen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik haal niemand door elkaar, ik heb gewoon geen idee hoe ik zijn naam schrijf van die kut pacewhore negert van 81 rating.
Ik ga kijkenquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je je verborgen bestanden wel aangezet?
[..]
Jij haalt dus ook Welliton en Wellington door elkaar. Ik heb 1x divisie 1 gewonnen en toen vond ik het wel best.
Gewoon zorgen dat ze die steekbal niet kunnen gevenquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:17 schreef over_hedge het volgende:
Ik ga ook
[..]
echt te slechtNet een team met IF eto, doumbia, wellington en nog 1tje waar ik zijn naam niet van weet
Ja, alleen als ze if eto hebben en nog meer van die spelers dan lukt dat nooit 90e min om tegen te houden. paar keer lukt die steekbal toch wel. Vaak uit counters van een corner of wat dan ook.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:24 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat ze die steekbal niet kunnen geven
Mijn windows map is heel groot.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je geen bestanden die heel groot zijn erop staan?
Of gewoon ultra def spelen. Welke opstelling speel je?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, alleen als ze if eto hebben en nog meer van die spelers dan lukt dat nooit 90e min om tegen te houden. paar keer lukt die steekbal toch wel. Vaak uit counters van een corner of wat dan ook.
weet niet vast win32 ofzo gewoon deleten die troepquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:48 schreef Djeetje het volgende:
Wat voor belangrijke data zit er in de winsxs map ?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:50 schreef dion_v_k het volgende:
Na dit weekend weer 3 punten afstand genomen van PSV en Feyenoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Dan haal ik een hele nieuwe laptopquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:52 schreef quer het volgende:
Djeetje koop een nieuwe harde schijf net nog een gekocht is 50 euro voor 500gb 5.4k rpm
gewoon 500k coins sellen
Like alwaysquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:50 schreef Reemi het volgende:
Djeetje is zijn pc even aan het slopen hoor.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:55 schreef quer het volgende:
* Dit topic sluit automatisch over 5 onzin berichten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |