PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Smile like you mean it
www.wefut.com
Ginkelt en Pietje Showduik doen ook niet mee. Bony wellicht ook niet, trainde vandaag alweer niet mee want heeft een blessure.quote:
0-0 dusquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ginkelt en Pietje Showduik doen ook niet mee. Bony wellicht ook niet, trainde vandaag alweer niet mee want heeft een blessure.
Pietje Pelle doet mee.quote:
Die maakt de 1-0 en dat is tevens de winnendequote:Op vrijdag 19 april 2013 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en wat wil je daar mee zeggen
Gewoon twee man erop zetten en hij kan nietsquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die maakt de 1-0 en dat is tevens de winnende
Ja of 3 zoals Ajax deed.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon twee man erop zetten en hij kan niets
Nee want er stonden 3 man op.quote:
Onkunde.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Best wel slecht dat Feyenoord totaal werd weg gespeeld terwijl Ajax 3 man op Pelle had staan.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:04 schreef FCsuarez het volgende:
wow weer een speler verkocht![]()
de crash is over de crash is over
sarcasm is a bitch.quote:
IF Klose is de beste spits in het spel. Period.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:21 schreef Dudeweiser het volgende:
4231 met IF Pinilla en 4231 met IF Klose, go
wacht dan even tot de market crash op zijn ergst is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:33 schreef laucas het volgende:
Hmm, ik ga een nieuw toestel uitzoeken. Dit leek mij wel een mooie actie, of zal ik nog even wachten?
[ afbeelding ]
ok hoelang gaat dat nog durequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wacht dan even tot de market crash op zijn ergst is.
dat vroeg ik nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
IF Klose is de beste spits in het spel. Period.
speciaal voor jouquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:21 schreef Dudeweiser het volgende:
4231 met IF Pinilla en 4231 met IF Klose, go
JE VROEG SOWIESO NIKS MAAR IK WILDE HET TOPIC IN LEVEN HOUDEN NU THORB EEN BAN HEEFT.quote:
Wat een mongooltjequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:38 schreef vandermar het volgende:
https://twitter.com/Dzhokhar_
Echte twitter account van die voortvluchtigedie laatste tweet
okee, dit was best een leuk grapjequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wacht dan even tot de market crash op zijn ergst is.
ik dank je voor deze nobele pogingquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
speciaal voor jou
http://wefut.nl/squad/920
Sssssssssshquote:
Baasjequote:
3.1mquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:48 schreef Toefjes het volgende:
Nu 3.1 miljoen. Maar ik verwacht dat de daling nog wel hard door zal zetten. Ga over een maandje wel bouwen aan een team voor de laatste 3 maanden
wat was er niet goed aan de poging ?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dank je voor deze nobele poging
http://www.hollandsnieuwe(...)HB1_WEG_s3-mini-2350quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:33 schreef laucas het volgende:
Hmm, ik ga een nieuw toestel uitzoeken. Dit leek mij wel een mooie actie, of zal ik nog even wachten?
[ afbeelding ]
Ja aapsnotquote:
niet genoeg geldquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat was er niet goed aan de poging ?
heb nog wel een leuk projectje voor als de daling een beetje geconsolideerd is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:48 schreef Toefjes het volgende:
Nu 3.1 miljoen. Maar ik verwacht dat de daling nog wel hard door zal zetten. Ga over een maandje wel bouwen aan een team voor de laatste 3 maanden
en heb nog 88 IF spelers. Dus als ik alles zou discarden kom ik nog op 4 miljoen. Maar een bannertje is ook schattig hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja aapsnot
Plantjes zijn geplaatst dus haal je binnenkort in.
2e YT Banner word vandaag gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |