Hé lange Fransquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:17 schreef RetRy32 het volgende:
Het ligt aan het lot
Weer iemand kapot.
Weer een stille tocht.
En schieten op de deur van de disco is geen sport.
Kun je mij soms tips geven, Kevin?quote:
Ja? Bij mij haal ik ze dan in een minuut binnen (haha binnenhalen snap je).quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:16 schreef HighVolume het volgende:
Je lul in je.broek houden als je met ze praat misschien?
Helaas, geen ervaring met deze klachtquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Kun je mij soms tips geven, Kevin?
#YOUNGBELEGENquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:18 schreef Garisson72 het volgende:
Leuk, we waren echt toe aan een nieuw Fok!isme, 'chanant' en 'hont' begonnen behoorlijk belegen te worden. Hou dat 'garisma' vol, het zál beklijven.
Met bitches ook niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Helaas, geen ervaring met deze klacht
bij mij ook maar die van ts zal er wel niet uitzienquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:19 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ja? Bij mij haal ik ze dan in een minuut binnen (haha binnenhalen snap je).
quote:
Je hoeft maar iets te zeggen, of jij weet er alweer een clippie van één of andere nitwit from da hood bij te youtuben. En dan nóg geen bitses kunnen regelen. Ik snap er niks van.quote:
één of andere nitwit?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je hoeft maar iets te zeggen, of jij weet er alweer een clippie van één of andere nitwit from da hood bij te youtuben. En dan nóg geen bitses kunnen regelen. Ik snap er niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |