Nou mede-FOK!vrienden het zit zo:
Ik vertel eerst even iets over mezelf. Ik ben 19 en mijn zusje is 17 en we wonen nog bij onze ouders. Ik heb mijn zolderkamertje en mijn zusje slaapt naast de douche.
Nou we zaten gister dus beneden op de bank en mijn ouders zeiden dat ze die avond naar vrienden gingen. Mijn zusje en ik bleven dus alleeb thuis, en hier ging het mis.
Ik ging naar mijn zolderkamertje een beetje internetten enzo, fok!ken enzo. Geen probleem zou je zeggen. Zoals iedereen wel eens moet, moest ik naar de wc en liep naar beneden. Mijn zusje had de deur open staan waar ik langs moest. Ik ging naar de wc en mijn zusje keek me aan en ik liep door. Sta ik daar te pissen staat mijn zusje opeens naast me, ja ik doe de deur niet op slot.
Mijn zusje maakte dus een beetje wat geile opmerkingen dus ik dacht van: wat is deze? Blijkt ze zo geil te zijn dat ze me wilde

. Ik als goede broer ging hier natuurlijk niet op in en ging samen met haar naar haar kamer om dit uit te praten.
Wat blijkt nou? Mijn zusje heeft een of andere vage fetish en ze wilt me dus. Maar ik wil natuurlijk geen incest. Nouja zal wel de puberteit zijn ofzo...
Klacht is dus dat mijn zusje een rare fetish over mij blijkt te hebben