Kiek even naar de tijden van de berichten, het schimmelbericht ging nog over de ttquote:
Dat snap ik!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kiek even naar de tijden van de berichten, het schimmelbericht ging nog over de tt
Oh wowquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind deze juist tof
[ afbeelding ]
Ow zo.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat snap ik!
Schimmel = plantaardig = vega
Heeeeel mooi!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind deze juist tof
[ afbeelding ]
ohhhhh prettyquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind deze juist tof
[ afbeelding ]
Ik hou normaal niet zo van duochrome, maar die groene is wel leukquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier snelle swatches
pink=chameleon copper, ringvinger=chameleon green middelvinger=holo bordeaux
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kutquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier snelle swatches
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind ze maar mehquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier snelle swatches
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee niet superholo. Hij is ook best mat qua kleur. Maar met topcoat erover istie wel erg prettyquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik hou normaal niet zo van duochrome, maar die groene is wel leuk
Die paarse is niet echt super holo of wel?
Ik heb een paar maanden terug een donker roze holo van de Hema meegenomen, die vind ik wel mooiquote:
Funghitarian!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ow zo.
Ermagerd schimmeltarier
Ik gok dat als je zulke mooie taarten kunt maken ze ook wel lekker zullen zijn. Natuurlijk wel als je de smaak lust, maar kwaliteit zal wel goed zijn denk ikquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik skip ook de hemalakjes, ik heb dat al van China Glaze
Oh en care of de taart lekker is, als ie maar mooi is![]()
![]()
![]()
(nee hoor, garpje, het moet allebei)
Wij hebben toen eigenlijk alleen de smaken uitgezocht en wat decoraties voor erop, zonder te weten hoe het eruit zou komen te zienquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik skip ook de hemalakjes, ik heb dat al van China Glaze
Oh en care of de taart lekker is, als ie maar mooi is![]()
![]()
![]()
(nee hoor, garpje, het moet allebei)
Ik wil ook chocolade onder de fondant met extra chocovulling allesquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:22 schreef Incantrix het volgende:
Vrienden van ons hadden een chocoladetaart laten maken, godskolére wat was die lekker!
Klinkt goed SQ!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil ook chocolade onder de fondant met extra chocovulling alles![]()
![]()
Choco
Dit winkeltje zit 1000 meter van ons huis čn je mag voor komen proeven als je bruidstaart bestelt, ik denk dat we dat maar moeten doen
Proef allesquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
Choco
Dit winkeltje zit 1000 meter van ons huis čn je mag voor komen proeven als je bruidstaart bestelt, ik denk dat we dat maar moeten doen
Wij hadden ook een laag met chocoladetaartquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:22 schreef Incantrix het volgende:
Vrienden van ons hadden een chocoladetaart laten maken, godskolére wat was die lekker!
Lekker manquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
Choco
En drie moeders die al eerder een abortus hadden gehad.. Serieus, leer iets over biologiequote:Op vrijdag 19 april 2013 13:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gisteren die uitzending over tienermoeders.. Dat je dan meisjes ziet die blijkbaar met 15 jaar hun eerste kind eruit poepten en inmiddels 21 zijn en er uit zien als 35jarige huismoeders
Lekkerquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
Choco
Echt? Ik vind het briljant! Ik heb het gewoon niet bedacht, anders had ik dat ook wel gewildquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hadden ook een laag met chocoladetaart![]()
B wou aardbeien, ik wou chocola. Dus deden we allebei (en nog een laag slagroomtaart en een laag met marsepeintaart).
Maar mensen reageerden echt van 'chocoladetaart? op je bruiloft? dat doeeeee je toch niet???' En die laag was als eerste weg want iedereen wou em
Same herequote:Op vrijdag 19 april 2013 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Mocht ik ooit trouwen dan zal de binnenkant ook chocolade zijn gok ik want SF en ik zijn allebei chocoaddicts
hoezo zou je geen chocoladetaart op je bruiloft doen? Wat was daar de gedachte achter?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hadden ook een laag met chocoladetaart![]()
B wou aardbeien, ik wou chocola. Dus deden we allebei (en nog een laag slagroomtaart en een laag met marsepeintaart).
Maar mensen reageerden echt van 'chocoladetaart? op je bruiloft? dat doeeeee je toch niet???' En die laag was als eerste weg want iedereen wou em
Mwehehe, andere mensen die iets gaan zeggen over hoe júllie bruiloft hoortquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
In onze omgeving kregen we van mensen (die niet mochten komen) te horen dat ze chocoladetaart zo'n vreemde keuze vonden voor een bruiloft. 'Dat hoort niet' en zo
Maar hij was zoooooo goddelijk lekker
De jaccuzi in je bruidssuite?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
WAT IS ER NOU BETER DAN CHOCOLADETAART?
Die mensen vonden dat je op een bruiloft een taart met marsepein 'hoorde' te serveren. Met de standaard witte kleur en duifjes erop en zo. Maar wij houden allebei niet zo van marsepein dus we hebben maar een heel klein laagje gedaan, omdat dat in de afwerking heel mooi uitkwam en er vast wel iemand was die het wel lekker zou vinden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoezo zou je geen chocoladetaart op je bruiloft doen? Wat was daar de gedachte achter?
NIKSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
WAT IS ER NOU BETER DAN CHOCOLADETAART?
Die mmensen waren zeker ook 60+?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die mensen vonden dat je op een bruiloft een taart met marsepein 'hoorde' te serveren. Met de standaard witte kleur en duifjes erop en zo. Maar wij houden allebei niet zo van marsepein dus we hebben maar een heel klein laagje gedaan, omdat dat in de afwerking heel mooi uitkwam en er vast wel iemand was die het wel lekker zou vinden.
Toen mijn zwager vroeg wat voor smaken wij zelf lekker vonden, kwamen we op aardbeidentaart en chocoladetaart uit. En dat kon hij wel fixen
*insert emoslinger here*quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die mensen vonden dat je op een bruiloft een taart met marsepein 'hoorde' te serveren. Met de standaard witte kleur en duifjes erop en zo. Maar wij houden allebei niet zo van marsepein dus we hebben maar een heel klein laagje gedaan, omdat dat in de afwerking heel mooi uitkwam en er vast wel iemand was die het wel lekker zou vinden.
Toen mijn zwager vroeg wat voor smaken wij zelf lekker vonden, kwamen we op aardbeidentaart en chocoladetaart uit. En dat kon hij wel fixen
Ik ben ook geen fan van marsepein maar zo'n dun laagje op een taart is best lekker!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De mensen die dat zo vonden waren sowieso de mensen die niet mochten komen dus waarom ze het nodig vonden om hun mening daarover kenbaar te maken, verbaasde me welquote:
Nou inderdaad, niemand dwingt jequote:Op vrijdag 19 april 2013 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van marsepein maar zo'n dun laagje op een taart is best lekker!
Tevens:
fuck alles wat op een bruiloft hoort en altijd lekker doen wat jullie zelf willen, de dag draait tenslotte om bruid en bruidegom en niet om de familie/vrienden
als ze mijn taart niet lusten dan nemen ze t maar lekker niet
O vinden jullie mijn taart niet correct? MORE FOR ME!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van marsepein maar zo'n dun laagje op een taart is best lekker!
Tevens:
fuck alles wat op een bruiloft hoort en altijd lekker doen wat jullie zelf willen, de dag draait tenslotte om bruid en bruidegom en niet om de familie/vrienden
Beetje vaag ja.. Maar dat is ook altijd met de gastenlijst, hoeveel mensen dáár wel niet van denken dat ze er iets over te zeggen zouden moeten hebben..quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De mensen die dat zo vonden waren sowieso de mensen die niet mochten komen dus waarom ze het nodig vonden om hun mening daarover kenbaar te maken, verbaasde me wel
Dat is ook! Ook props voor mijn schoonouders trouwens, die kwamen toen met een suggestie voor de feestlocatie en die bleek heel goed te zijn. Ze hebben ons alles zelf laten regelen, kwamen met eventuele suggesties maar nooit op een manier dat je je verplicht voelde om daarin mee te gaan. En na de bruiloft zeiden ze dat we het feest van hun als bruidscadeau kregenquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Tevens:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is ook! Ook props voor mijn schoonouders trouwens, die kwamen toen met een suggestie voor de feestlocatie en die bleek heel goed te zijn. Ze hebben ons alles zelf laten regelen, kwamen met eventuele suggesties maar nooit op een manier dat je je verplicht voelde om daarin mee te gaan. En na de bruiloft zeiden ze dat we het feest van hun als bruidscadeau kregen
En ze hebben dus echt op geen enkele manier hun zin doorgedreven of wat dan ook, ze hebben alleen tips gegeven en advies als we erom vroegen. Maar ze hebben alles wel betaald. Ongelooflijk...
Dat is ook heel fijn idd, tips zijn altijd handig maar van die mensen die opdringen of geirriteerd zijn als hun tip niet doet maar wat anders moeten optyfenquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is ook! Ook props voor mijn schoonouders trouwens, die kwamen toen met een suggestie voor de feestlocatie en die bleek heel goed te zijn. Ze hebben ons alles zelf laten regelen, kwamen met eventuele suggesties maar nooit op een manier dat je je verplicht voelde om daarin mee te gaan. En na de bruiloft zeiden ze dat we het feest van hun als bruidscadeau kregen
En ze hebben dus echt op geen enkele manier hun zin doorgedreven of wat dan ook, ze hebben alleen tips gegeven en advies als we erom vroegen. Maar ze hebben alles wel betaald. Ongelooflijk...
Daar waren we eigenlijk zo klaar mee... We wilden geen (vage) familie, maar juist onze vrienden/collega's die we normaal ook regelmatig spreken, de mensen met wie je juist een feestje wil bouwen. Alleen vonden we het wel lullig voor onze ouders en oma's als zij dan tussen al onze (jonge) vrienden zouden zitten, dus we hebben voor hun eigenlijk ook onze peters en meters uitgenodigd. In het geval van B waren dat ook nog eens zijn favoriete twee ooms en tantes (peter was van zijn moeders kant en meter van zijn vaders kant) en dat was voor zijn ouders/oma's heel gezellig. En in mijn geval was het de zus van mijn moeder, die ver weg woonde waardoor ze elkaar bijna nooit zagen, maar ze waren allebei heel ziek en zo hebben ze elkaar toch nog gezienquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Beetje vaag ja.. Maar dat is ook altijd met de gastenlijst, hoeveel mensen dáár wel niet van denken dat ze er iets over te zeggen zouden moeten hebben..
crapquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alsof ik ooit genoeg zou hebben aan maar 1 zo'n dun vingertje van jou
Da's zonde ja!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had chocoladetaart op mn bruiloft met chocomousse ertusen, en een laag frambozencreme en champagnecreme.
Sodeknetter dat was echt lekker! En heel mooi, met grijs en roze en een strik drop
was wel jammer dat degene die de taart sneed, dat in hele kleine stukjes deed. We hadden de helft over
godsammequote:Op vrijdag 19 april 2013 13:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had chocoladetaart op mn bruiloft met chocomousse ertusen, en een laag frambozencreme en champagnecreme.
Sodeknetter dat was echt lekker! En heel mooi, met grijs en roze en een strik drop
was wel jammer dat degene die de taart sneed, dat in hele kleine stukjes deed. We hadden de helft over
linkquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:17 schreef megamandy het volgende:
Dat was weer een leuke rel in het wat draag je vandaag topic
Hij is al weggepleurd.quote:
Over dat schoenen verhaal?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:17 schreef megamandy het volgende:
wijvenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:17 schreef megamandy het volgende:
Ja daar begon het mee, en toen zouden volgens alle mannen en "bitch" alle vrouwen jaloers zijn etc.quote:
Oh, maar dat is ook wel zo. Want haar foto's zijn ook erg leuk, maar in plaats daarvan gaat iedereen dingen zoeken om op te zeiken. Dat vind ik gewoon zesdubbel sneu.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja daar begon het mee, en toen zouden volgens alle mannen en "bitch" alle vrouwen jaloers zijn etc.
babs is een vreselijke relkut die niet doorheeft dat ze bijna dertig is en niet meer op de mavo zitquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:27 schreef megamandy het volgende:
En dan dat ene wijf dat zegt dat 80% van de meiden in het topic een foto van een outfit maken en daarna zixh gaan omkleden om daadwerkelijk het huis uit te gaan
Waarom zou je dat doen![]()
Dat wijf was toen ook op mij aan het zeuren
Ja ik moet haar niet
En al doe je het, boeiendquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:27 schreef megamandy het volgende:
En dan dat ene wijf dat zegt dat 80% van de meiden in het topic een foto van een outfit maken en daarna zixh gaan omkleden om daadwerkelijk het huis uit te gaan
Waarom zou je dat doen![]()
Dat wijf was toen ook op mij aan het zeuren
Ja ik moet haar niet
Mja, hier reageer ik zometeen ecen opquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, maar dat is ook wel zo. Want haar foto's zijn ook erg leuk, maar in plaats daarvan gaat iedereen dingen zoeken om op te zeiken. Dat vind ik gewoon zesdubbel sneu.
ik weet ook wel dat het topic bedoeld is voor vage spiegelfoto's enzo, tuurlijk. Maar dit is echt zoeken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mja, hier reageer ik zometeen ecen optrein is in Sittard.
Dit dusquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, maar dat is ook wel zo. Want haar foto's zijn ook erg leuk, maar in plaats daarvan gaat iedereen dingen zoeken om op te zeiken. Dat vind ik gewoon zesdubbel sneu.
Welkequote:Op vrijdag 19 april 2013 14:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit dus
Plus dat k nu al iemand in dat topic zie dat echt een grafmens is en altijd jaloers als anderen ook maar iets van anadacht krijgen
Ja DM ff danquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat ga ik hier maar niet neerzetten
Ik weet precies wie en waaromquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat ga ik hier maar niet neerzetten
Het gaat regenen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Huh? Het is wel grijs buiten...
THE WORLD IS GOING TO END AAAAHHHHH SAVE ALL THE POLISHquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
HET WORDT HIER OOK VET DONKER
wat is deze
Maar dat wil ik nietquote:
wat heb je in je mand?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:45 schreef Sharana_LV het volgende:
GODVER NEWLOOK KOM ES MET KORTINGCODES
Want al je andere kleding heb je in duplo?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:50 schreef Sharana_LV het volgende:
ohja en deze maar die heb k maar 1x nodig
[ afbeelding ]
wat een aidsniewsquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is deze, gisteren zeiden ze nog dat zaterdag 70% zonkans was en nu nog maar 10%!?
Ik moet plots hard lachen om Joop met z'n fietstocht.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is deze, gisteren zeiden ze nog dat zaterdag 70% zonkans was en nu nog maar 10%!?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Want al je andere kleding heb je in duplo?
ik snap deze zin nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Want al je andere kleding heb je in duplo?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe, kiek wat ze bij Ikea hebben!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik snap deze zin nietmaar duplo zijn voor mij grote legoblokjes
OH ZO!quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik bedoelde of je je andere kledingstukken allemaal dubbel hebt
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik snap deze zin nietmaar duplo zijn voor mij grote legoblokjes
wat hebben we toch een verschillende smaakquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Want, daarna is 'ie van je lijf gescheurdquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OH ZO!
goedemorgen
nee ik bedoel ik hoef hem maar 1x aanbeetje kromme zin idd
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OH ZO!
goedemorgen
nee ik bedoel ik hoef hem maar 1x aanbeetje kromme zin idd
ERMAHGERD IK GA NU NAAR IKEAquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe, kiek wat ze bij Ikea hebben!![]()
[ afbeelding ]
I knowquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat hebben we toch een verschillende smaak
Nee trek ff aan naar gameavondquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Want, daarna is 'ie van je lijf gescheurd?
Waarom hebben jullie 'een verschillende smaak' en heb ik altijd 'geen smaak'quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat hebben we toch een verschillende smaak
omdat jij geen smaak hebtquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie 'een verschillende smaak' en heb ik altijd 'geen smaak'
Nou niet altijd! Want je kleders zijn vaak erg leuk!quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie 'een verschillende smaak' en heb ik altijd 'geen smaak'
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
I know
En gelukkig maar, anders had je die shit voor mijn neus weggekocht! ZO BEN JIJ JA!
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou niet altijd! Want je kleders zijn vaak erg leuk!
80 cent per stukquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik het lijf van Sjaan had zou ik trouwens ook andere dingen kopen
Maar er zijn twee dingen die ik moeilijk trek: strikjes en hartjes. Zie shars lijstje.
strikjesquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik het lijf van Sjaan had zou ik trouwens ook andere dingen kopen
Maar er zijn twee dingen die ik moeilijk trek: strikjes en hartjes. Zie shars lijstje.
die ketting mag gelijk weg jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat 4e topje uit de rij (zonder de ketting) wel tof trouwens
Ja die vinnik ook het leukst!quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat 4e topje uit de rij (zonder de ketting) wel tof trouwens
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50235831/quote:
Och, ze kennen je toch niet!quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50235831/![]()
Ik zag ze in een karretje bij iemand anders en ik dacht gelijk "ERMAGERD FLAMINGO VOOR SKJOE EINZ". Gelukkig dacht ik het niet hardop
gister!quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:59 schreef Sharana_LV het volgende:
wanneer moet ik gaan huilen trouwens dat mijn newlook van 2 april er nog niet is?
Ik wil het ook wetenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
Ja maar volgens mij vind Debs haar wel aardig en wil hier verder niet stoken, dus
Heb je een foto van wat je dan in gedachten zou hebben?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
Zou het gepast zijn om in een flamingo rok naar Lindy''s bruiloft te gaan?
Die rellen waren er altijd al hoor. Het is niet voor niets dat alleen mensen met een haast perfect lichaam daar postenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wil het ook weten
Maar met dat meisje met die blog dus.
Ja ze heeft wel een leuke stijl maar soms doet ze dingen wat ik minder vind, zoals zwarte kleding met bruine schoenen combineren (warme met koude kleuren) en dan vraag ik daar iets over maar ze negeert mij altijd
En de foto's vallen natuurlijk ook op in het topic omdat het inderdaad geen foto's zijn die je zelf maakt zoals de andere het maken, dus dan is het ook logisch dat je meer "commentaar" krijgt. Maar ze krijgt ook genoeg positieve berichten.
Wel grappig dat sinds ze in het topic post iedere paar dagen er een "rel" isKomt natuurlijk niet door haar maar ook discussies door andere mensen over hoe het er nou aan toe gaat in de blogwereld, en een iemand vind het onzin dat ze überhaupt een blog heeft met "gewone" kleding ipv haute couture
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je een foto van wat je dan in gedachten zou hebben?
Maar eerste ingeving: nee
Whutquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ff kijken wat het kost om bij KPN een simpel abonnementje te nemen van 250 belminuten, 1000 mb internet en een iPhone 5.
72 euro per maand
?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Rondjes plannen en op basis daarvan besluiten of ik naar een verjaardag wil fietsen.
Bitch heeft er ook laatst gepost hoor!quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die rellen waren er altijd al hoor. Het is niet voor niets dat alleen mensen met een haast perfect lichaam daar posten
Ja, en die kreeg ook een opmerking over d'r maat 52 reet. Maar niemand durft dat mormel tegen te spreken geloof ikquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bitch heeft er ook laatst gepost hoor!
Maar de rellen zijn de laatste paar weken veel erger dan eerst en dat gaat helemaal niet over hoe een lichaam eruit ziet.
Verjaardag is in durp, mijn fiets is suboptimaal om ver mee te fietsen. Nu ben ik rondjes door de stad aan het bedenken die even ver zijn, maar uiteindelijk wel dezelfde fietsafstand opleveren om te bedenken of ik er dood aan ga gaan.quote:
Hoeveel km moet je?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verjaardag is in durp, mijn fiets is suboptimaal om ver mee te fietsen. Nu ben ik rondjes door de stad aan het bedenken die even ver zijn, maar uiteindelijk wel dezelfde fietsafstand opleveren om te bedenken of ik er dood aan ga gaan.
Nee, 1 iemand zei iets in de trant van "moet dat nou", maar dat vond ik ook wel logisch met haar blije kopquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en die kreeg ook een opmerking over d'r maat 52 reet. Maar niemand durft dat mormel tegen te spreken geloof ik
OH die is wel leuk! Met effen top en leuke pumps eronder zeker wel bruiloftsgeschikt!quote:
nee joh, da's meer schaarstijl!quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
OH die is wel leuk! Met effen top en leuke pumps eronder zeker wel bruiloftsgeschikt!
Ik had zo'n uberblije print verwacht met derpende flamingo's![]()
Sterkte!quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus ik ga straks m'n rondje doen en kijken hoe deaud ik daaraan ga.
Ik had ook zo'n soort abonnement met mijn iPhone 4quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
WhutIk heb toen de 4s net uit was die telefoon erbij gepakt met 200 belminuten/sms en ook 1000mb internet en dat kost mij ¤35,- per maand
http://www.nu.nl/muziek/3(...)l-gepresenteerd.htmlquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
heeft er iemand een linkje naar dat koningslied?
Het zijn gewoon wat door vele verschillende mensen bij elkaar geraapte zinnen... Maak dan geen koningslied, hier kun je toch niet mee aan komen zetten..quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
mwah, het is gewoon een redelijk nietszeggend Ewbank lied. Ik had iets ergers verwacht
Die raps zijn wel hip.
FIRSTWORLDPROBLEMSquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:48 schreef Sharana_LV het volgende:
buuuuh bijenkorf heeft gewoon die pumps met dat ritsje die ik wou maar niet in t zwart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
Godalmachtig!11111
ermahgerd jezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie verzint dit![]()
Godalmachtig!11111
geef die als cadeautjes op je bruiloft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ermahgerd en dan zonder verpakking, kijken of er mensen zijn die het radenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geef die als cadeautjes op je bruiloft!
Dildo's als bruidstaart decoratie en daar dan die dingen om geschovenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ermahgerd en dan zonder verpakking, kijken of er mensen zijn die het raden
Smaakvolquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dildo's als bruidstaart decoratie en daar dan die dingen om geschoven
Ermahgerdquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan op de chocolade taart
Godalmachtig!11111
Ermahgerd en dat hij honderd miljoen miljard jaar op 0 blijft staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd en dat hij honderd miljoen miljard jaar op 0 blijft staan
er is geen code toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
hallon
Wat is de kortingscode van NewLook ook alweer
Die hadden wij hier inderdaad ook nog liggenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:12 schreef Mss het volgende:
Samen met de condooms die over de houdbaarheidsdatum heen gaan
I dunno know dacht van wel, maar te lui om te zoekenquote:
GA ZOEKEN!quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:13 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
I dunno know dacht van wel, maar te lui om te zoeken
Ben bezigquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
GA ZOEKEN!
ik heb er iig geen, maar wil wel bestellen
ehmygewrdquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:16 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Sjaan!
geldig tot 30-4
COUP10722800 20%
Hier werkt hij niet, bij jou wel?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:16 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Sjaan!
geldig tot 30-4
COUP10722800 20%
Bij mij wel, hij heeft alleen mijn mandje weer leeg gegooid ik mag niet falenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hier werkt hij niet, bij jou wel?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Bij mij wel, hij heeft alleen mijn mandje weer leeg gegooid ik mag niet falen
Ja dat staat hetquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
Shar, het werkt bij newlook alleen als je je valuta op GBP hebt staan. Stom bugje.
Dan toch maar gewoon bestellen?quote:
ik heb voor 102 pond dus dan is t wel fijn als er 20 pond afgaatquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dan toch maar gewoon bestellen?
In dat geval wel jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb voor 102 pond dus dan is t wel fijn als er 20 pond afgaat
oeh die is leeeeukquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:27 schreef Mss het volgende:
http://www.newlook.com/sh(...)el-t-shirt_272277701
Ermahgerd
Hij doet het bij mij nu ook niet meer, zonet deed hij het nogquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:30 schreef Sharana_LV het volgende:
neh werkt niet meer, krijg geen melding verder waarom niet, wel raar dat hij t bij swarte wel doet
De therapiegroep. We hebben allemaal te grote en te kleine kleding. Kijken of we elkaar daar blij mee kunnen maken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat moet ik me daar bij voorstellen?
oh zo. Leuk!quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:46 schreef Mss het volgende:
[..]
De therapiegroep. We hebben allemaal te grote en te kleine kleding. Kijken of we elkaar daar blij mee kunnen maken.
Dat gaat wel heel ver hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:52 schreef Debsterr het volgende:
1 hand verstopt moeten houden achter de voordeur omdat je net nagellak aan het afhalen bent en de bel gaat. Do not want to show alien hand.
Wat, 5 vingers in de alu folie ziet er te raar uitquote:
oh je was aan het wekenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat, 5 vingers in de alu folie ziet er te raar uit! En het was m'n rechterhand dus daarmee kon ik mooi de deur "vast" houden, niemand die het door heeft!
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:52 schreef Debsterr het volgende:
1 hand verstopt moeten houden achter de voordeur omdat je net nagellak aan het afhalen bent en de bel gaat. Do not want to show alien hand.
Ik ben een keer half slaperig de straat op gegaan in m'n badjas en sloffen, met m'n haar ergens half vast, met van die "droog" spikkels op m'n hoofd van ene puistjes uitdroog toelie, om de kliko nog snel te pakken om te legenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, ik doe gerust open met mijn make-up haarband om en een poederkwast in mijn tengels op 1 pump
ditquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, ik doe gerust open met mijn make-up haarband om en een poederkwast in mijn tengels op 1 pump
HAHAHAHA dat lijkt me best schrikken wel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit
Of poepkleur gezichtsmasker op
Hallonquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:00 schreef Puckzzz het volgende:
Hall0n!
WEEKEND!!![]()
Ik mag het eindelijk weer roepen
Heel, ging best makkelijk nog.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:03 schreef Puckzzz het volgende:
Heel erg goed! En omgekeerd ook wel geloof ikIk heb al heel vaak gehoord dat ze blij waren dat ik er was
MATIGEN SHOPLOG!quote:
Goeden aanbieding?quote:
Ik lees nog steeds Me Only Live Oncequote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, velen goeden doelen gesteund en van m'n oude meuk af![]()
Zit nu met hoofdpijn die vooral komt omdat ik emotioneel echt een wrak ben volgens mij.
Blij dat ik zelden verhuis
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
Gloeiende gloeiende. ... Sta je heerlijk te koken, is het klaar... komt meneer er ineens achter dat ie naar de demonstratie van de brandweer moet. Al een kwartier geledenDus nu heb ik wel gegeten en ga me zo in mijn nieuwe mint kleurige jurkje hijsen en ook maar die kant op. De burgemeester komt ook
NOT what I had in mind! !
Ik las in het scannen de combinatie koken en brandweer.. Ik had een heul ander verhaal verwachtquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
Gloeiende gloeiende. ... Sta je heerlijk te koken, is het klaar... komt meneer er ineens achter dat ie naar de demonstratie van de brandweer moet. Al een kwartier geledenDus nu heb ik wel gegeten en ga me zo in mijn nieuwe mint kleurige jurkje hijsen en ook maar die kant op. De burgemeester komt ook
NOT what I had in mind! !
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik las in het scannen de combinatie koken en brandweer.. Ik had een heul ander verhaal verwacht
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik las in het scannen de combinatie koken en brandweer.. Ik had een heul ander verhaal verwacht
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, daar gaan we dan. Alcoholvrij weekend nummer 1
Fijn toch? En je weet waar je het voor doet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, zeker. Wat zal ik me fit voelen maandag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |