Kiek even naar de tijden van de berichten, het schimmelbericht ging nog over de ttquote:
Dat snap ik!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kiek even naar de tijden van de berichten, het schimmelbericht ging nog over de tt
Oh wowquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind deze juist tof
[ afbeelding ]
Ow zo.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat snap ik!
Schimmel = plantaardig = vega
Heeeeel mooi!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind deze juist tof
[ afbeelding ]
ohhhhh prettyquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind deze juist tof
[ afbeelding ]
Ik hou normaal niet zo van duochrome, maar die groene is wel leukquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier snelle swatches
pink=chameleon copper, ringvinger=chameleon green middelvinger=holo bordeaux
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kutquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier snelle swatches
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind ze maar mehquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier snelle swatches
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee niet superholo. Hij is ook best mat qua kleur. Maar met topcoat erover istie wel erg prettyquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik hou normaal niet zo van duochrome, maar die groene is wel leuk
Die paarse is niet echt super holo of wel?
Ik heb een paar maanden terug een donker roze holo van de Hema meegenomen, die vind ik wel mooiquote:
Funghitarian!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ow zo.
Ermagerd schimmeltarier
Ik gok dat als je zulke mooie taarten kunt maken ze ook wel lekker zullen zijn. Natuurlijk wel als je de smaak lust, maar kwaliteit zal wel goed zijn denk ikquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik skip ook de hemalakjes, ik heb dat al van China Glaze
Oh en care of de taart lekker is, als ie maar mooi is![]()
![]()
![]()
(nee hoor, garpje, het moet allebei)
Wij hebben toen eigenlijk alleen de smaken uitgezocht en wat decoraties voor erop, zonder te weten hoe het eruit zou komen te zienquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik skip ook de hemalakjes, ik heb dat al van China Glaze
Oh en care of de taart lekker is, als ie maar mooi is![]()
![]()
![]()
(nee hoor, garpje, het moet allebei)
Ik wil ook chocolade onder de fondant met extra chocovulling allesquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:22 schreef Incantrix het volgende:
Vrienden van ons hadden een chocoladetaart laten maken, godskolére wat was die lekker!
Klinkt goed SQ!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil ook chocolade onder de fondant met extra chocovulling alles![]()
![]()
Choco
Dit winkeltje zit 1000 meter van ons huis čn je mag voor komen proeven als je bruidstaart bestelt, ik denk dat we dat maar moeten doen
Proef allesquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
Choco
Dit winkeltje zit 1000 meter van ons huis čn je mag voor komen proeven als je bruidstaart bestelt, ik denk dat we dat maar moeten doen
Wij hadden ook een laag met chocoladetaartquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:22 schreef Incantrix het volgende:
Vrienden van ons hadden een chocoladetaart laten maken, godskolére wat was die lekker!
Lekker manquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
Choco
En drie moeders die al eerder een abortus hadden gehad.. Serieus, leer iets over biologiequote:Op vrijdag 19 april 2013 13:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gisteren die uitzending over tienermoeders.. Dat je dan meisjes ziet die blijkbaar met 15 jaar hun eerste kind eruit poepten en inmiddels 21 zijn en er uit zien als 35jarige huismoeders
Lekkerquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
Choco
Echt? Ik vind het briljant! Ik heb het gewoon niet bedacht, anders had ik dat ook wel gewildquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hadden ook een laag met chocoladetaart![]()
B wou aardbeien, ik wou chocola. Dus deden we allebei (en nog een laag slagroomtaart en een laag met marsepeintaart).
Maar mensen reageerden echt van 'chocoladetaart? op je bruiloft? dat doeeeee je toch niet???' En die laag was als eerste weg want iedereen wou em
Same herequote:Op vrijdag 19 april 2013 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Mocht ik ooit trouwen dan zal de binnenkant ook chocolade zijn gok ik want SF en ik zijn allebei chocoaddicts
hoezo zou je geen chocoladetaart op je bruiloft doen? Wat was daar de gedachte achter?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hadden ook een laag met chocoladetaart![]()
B wou aardbeien, ik wou chocola. Dus deden we allebei (en nog een laag slagroomtaart en een laag met marsepeintaart).
Maar mensen reageerden echt van 'chocoladetaart? op je bruiloft? dat doeeeee je toch niet???' En die laag was als eerste weg want iedereen wou em
Mwehehe, andere mensen die iets gaan zeggen over hoe júllie bruiloft hoortquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
In onze omgeving kregen we van mensen (die niet mochten komen) te horen dat ze chocoladetaart zo'n vreemde keuze vonden voor een bruiloft. 'Dat hoort niet' en zo
Maar hij was zoooooo goddelijk lekker
De jaccuzi in je bruidssuite?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
WAT IS ER NOU BETER DAN CHOCOLADETAART?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |