Ik heb gefaaldquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:58 schreef CafeRoker het volgende:
M'n peuter hoorde het net en hij vondt het leuk
Nou ja, dat vind ik dus niet. Vandaar ook dat ik je vroeg mijn mening (op z'n minst een klein beetje) te respecteren.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij mag van mij vinden dat in de eerste divisie goed voetbal gespeeld wordt, maar feitelijk heb je ongelijk.
Zo ook met dit lied. Echt, alles is fout!
Ik ben bang dat mijn dochtertje hysterisch gaat huilen als ze dit hoort en die huilt eigenlijk alleen maar als ze honger heeft of een volle luier...quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:58 schreef CafeRoker het volgende:
M'n peuter hoorde het net en hij vondt het leuk
ja, maar dit is dan ook diarree..quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn dochtertje hysterisch gaat huilen als ze dit hoort en die huilt eigenlijk alleen maar als ze honger heeft of een volle luier...
Jij vindt plagiaat prima? Jij vindt de tekst ergens op slaan? Jij vindt de tekst taalkundig correct? Jij vindt die rapstukjes passen bij het nummer?quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:59 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Nou ja, dat vind ik dus niet. Vandaar ook dat ik je vroeg mijn mening (op z'n minst een klein beetje) te respecteren.
Drie vingers in je oor voor Willem!quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:03 schreef DDDDDaaf het volgende:
Drie vingers in de lucht, kom op, hou het straat, jeweets! Veel plezier met je "koninkrijk", Willem...
Hehe. Moet eerlijk gezegd op alles nee zeggen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij vindt plagiaat prima? Jij vindt de tekst ergens op slaan? Jij vindt de tekst taalkundig correct? Jij vindt die rapstukjes passen bij het nummer?
Echt?
10.000 reasons - Matt Redmanquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:05 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Hehe. Moet eerlijk gezegd op alles nee zeggen.Maar waarvan is het gejat dan?
zo hee, jij bent goed, in open deuren intrappen...quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:07 schreef Etcetera het volgende:
Zoveel mensen, zoveel meningen. Dat het gros van Nederland het complete bagger vindt, betekend niet dat iedereen dat vindt natuurlijk
Ja well, het lijkt wel of hier iedereen het slecht moet vinden, terwijl NEC-Nijmegen daar anders over denkt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
zo hee, jij bent goed, in open deuren intrappen...
Het is compleet ruk, maar toch mag je het aardig vinden...quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:09 schreef Etcetera het volgende:
Ja well, het lijkt wel of hier iedereen het slecht moet vinden, terwijl NEC-Nijmegen daar anders over denkt.
Ik vind het totaal niet kunnen dat het geen origineel nummer (als in gejat zoals DS4 al zei) is. Dus heb mijn mening bijgesteld. Nog steeds geen slecht nummer, maar dus gewoon gejat. Dus nogmaals: fuck die shit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja well, het lijkt wel of hier iedereen het slecht moet vinden, terwijl NEC-Nijmegen daar anders over denkt.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is compleet ruk, maar toch mag je het aardig vinden...
Die aanloop naar het Jublieum, smullenquote:Op zaterdag 20 april 2013 08:01 schreef Nielsch het volgende:
Waarom kunnen ze in GB dit soort dingen wel normaal organiseren voor hun koningshuis, met goede artiesten en volwassen humor?
Anders beter dat nummer van lion king, herkenbaar enzo,..quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:42 schreef MolFan het volgende:
Hoezo zou je een KONINGSLIED brengen omdat iemand koning wordt? Wat is dat voor aids?
Ooit was ons land óók in staat tot mooie en grootse dingen. Ik heb echter geen flauw idee waar het dusdanig mis gegaan is, dat we anno 2013 niet verder komen dan "drie vingers in de lucht, kom op!" voor de toekomstige koning...quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die aanloop naar het Jublieum, smullen
Het zijn ook allemaal B-Artiesten die meezingen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:27 schreef D. het volgende:
Er werkten zo'n 20 mensen aan mee die 'verstand' zouden hebben van muziek, en niemand trok aan de bel. Door hoeveel manden kun je vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |