Mwoah, de meerderheid heeft meestal ongelijk. Dus misschien zien wij allemaal iets over het hoofd...quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet het anders bekijken, bijna heel Nederland krijgt er oorgriep van. Jij vindt het een mooi nummer, je snapt de kritiek niet.
Wat gaat er mis?
Tsja, in het bouwen van Hoog Caharijne hebben ze destijds ook veel energie gestoken. Nog steeds oogkanker. Ergens veel energie insteken maakt nog niet dat iets ook goed is.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:07 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ik vind het een mooi nummer. Ze hebben er echt veel energie ingestoken. (Nee, dit is geen sarcastische post). Zou het beter en moderner kunnen? Vast wel. Maar ik vind dit zeker niet slecht.
Zeg ik ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tsja, in het bouwen van Hoog Caharijne hebben ze destijds ook veel energie gestoken. Nog steeds oogkanker. Ergens veel energie insteken maakt nog niet dat iets ook goed is.
Het is plagiaat, het is een rommeltje (rap past er gewoon niet bij, het is er met de haren bijgesleept), de tekst slaat nergens op en is taalkundig ruk, een groot deel wordt slecht ingezongen...quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:40 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
OK, heb em nu helemaal geluisterd. Resistor: hij gaat niet helemaal rustig-hard-rustig. Er zijn namelijk twee rapstukjes. Dus: rustig-hard-rustig-hard-rustig. Het is aardig clichématig allemaal, maar ik vind het nummer nog steeds niet onaardig. Snap de kritiek niet helemaal!
quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is plagiaat, het is een rommeltje (rap past er gewoon niet bij, het is er met de haren bijgesleept), de tekst slaat nergens op en is taalkundig ruk, een groot deel wordt slecht ingezongen...
Ik noem maar wat.
Whehe deze is leuk!!!quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:48 schreef Etcetera het volgende:
Wat ik echt mis in het lied is een punt dat je zegt 'hey een refrein'. Het sappelt een beetje door, wordt het nergens echt helemaal en dan ineens, volledig uit het niets, volledig onlogisch ook: de rap.
Kwam net dit tegen via Facebook, dit vind ik nu al 10x beter. Nee het is ook niet de meeste fantastische tekst misschien, maar het blijft a) hangen b) ik heb het nu al half in m'n hoofd zitten. En okay, c) ik moet niet heel hard lachen halverwege vanwege een stuk wat er absoluut niet in thuishoort
Eens. Stukken minder slecht.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:48 schreef Etcetera het volgende:
Wat ik echt mis in het lied is een punt dat je zegt 'hey een refrein'. Het sappelt een beetje door, wordt het nergens echt helemaal en dan ineens, volledig uit het niets, volledig onlogisch ook: de rap.
Kwam net dit tegen via Facebook, dit vind ik nu al 10x beter. Nee het is ook niet de meeste fantastische tekst misschien, maar het blijft a) hangen b) ik heb het nu al half in m'n hoofd zitten. En okay, c) ik moet niet heel hard lachen halverwege vanwege een stuk wat er absoluut niet in thuishoort
Nou dit is het gewoon, dit is een liedje wat catchy is en had gewoon het koningslied moeten zijn, en dat zeg ik als antimonarch xD maar goed is indd 10x , wat zeg ik 100x beter. vooral het refrein is gaaf.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:48 schreef Etcetera het volgende:
Die tweede is wel OK toch? Die eerste vind ik ook niks.quote:
Hoe bedoel je de tweede?quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:55 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Die tweede is wel OK toch? Die eerste vind ik ook niks.
Check de tweede. Is veel beter en heeft wel coole drums op de achtergrond.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh, niet echt verder geluisterd dan het eerste eigenlijk
Ik zit je maar wat te dollen joh..quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Meevallen tov de verwachting, dat is (uiteraard) wat ik bedoel.
Jij mag van mij vinden dat in de eerste divisie goed voetbal gespeeld wordt, maar feitelijk heb je ongelijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:47 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ik respecteer ieders mening. Ik hoop dat jij mijn mening ook (al is het maar een klein beetje) kunt respecteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |