Ik denk inderdaad dat hij nu wel andere dingen aan zijn hoofd heeft dan zo te poseren..quote:
Alle normale moslims worden hier natuurlijk niet blij van.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoezo allebei moslim of hoezo shit?
Die Dzhokhar geeft op zn profiel aan dat ie moslim is en de andere was ook heel religieus
O, okee, een jongmens dat radicaliseert dus.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoezo allebei moslim of hoezo shit?
Die Dzhokhar geeft op zn profiel aan dat ie moslim is en de andere was ook heel religieus
Allah is the one!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:07 schreef Disorder het volgende:
Youtube channel van onze 19 jarige Rambo: http://www.youtube.com/user/muazseyfullah/feed?filter=2
Nou dat zijn wel weer gezellige filmpjes jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:07 schreef Disorder het volgende:
Youtube channel van onze 19 jarige Rambo: http://www.youtube.com/user/muazseyfullah/feed?filter=2
Die zeggen dat het geen echte moslims zijn, makkelijk zat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Alle normale moslims worden hier natuurlijk niet blij van.
Het is hem niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Een vriendelijk gezicht.
Maar zo zie je maar, schijn bedriegt.
Oh neee mijn lieve jongen met lieve oogjesquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dus iedereen heeft urenlang met namen en profielen lopen rondstrooien alsof het pepernoten zijn, en nu blijkt dus dat de daders heel anders heten
Boh zoek hem op.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:10 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Oh neee mijn lieve jongen met lieve oogjesis onterecht beschuldigd en nu is zijn naam beschuldigd on the internet. Wat vervelend nou.
Eh nee, de foto's van de daders kloppen waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:10 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Oh neee mijn lieve jongen met lieve oogjesis onterecht beschuldigd en nu is zijn naam beschuldigd on the internet. Wat vervelend nou.
Mwoah. Dat valt mee: http://en.wikipedia.org/wiki/Chechnya#Religionquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:09 schreef DeParo het volgende:
Toch weer moslims maar wel vrij apart dat het Tsjetsjenen zijn.
quote:Islam is the predominant religion in Chechnya. Chechens are overwhelmingly adherents to Sunni Islam,[39] the country having converted to Islam between the 16th and the 19th centuries
Media 2013.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dus iedereen heeft urenlang met namen en profielen lopen rondstrooien alsof het pepernoten zijn, en nu blijkt dus dat de daders heel anders heten
Nee, hij ziet er te lief uit om het gedaan te hebben. Dat zie ik meteen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Eh nee, de foto's van de daders kloppen waarschijnlijk wel
Ghehe, was ook de eerste die mij opvielquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Harry Potter is slecht. Geliked door verdachte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |