Oooooh, dan zal hij hem wel zeggen als hij 6 is ofzoquote:Op maandag 22 april 2013 12:46 schreef Deepfreeze het volgende:
Asy, de L hoeven ze pas bij 5 jaar goed te kennen.. Dus daar heeft hij de tijd nog wel voor
'Koken' was ook al zo'n mooie.quote:Op maandag 22 april 2013 13:37 schreef Kyara het volgende:
M. kan nog niet zwaaien.![]()
Maar hij praat wel heel goed (denk ik). Wel een vreemde woordenschat geloof ik. Zijn nieuwste woord is "koffie"(en mijn man en ik drinken dus allebei geen koffie, dat heeft ie van oma geleerd want dan mag hij op het knopje van de senseo drukken
)
Nee, hij heeft het echt over een kussen (hij wijst het ook vaak aan). Kusje zegt hij ook.quote:Op maandag 22 april 2013 13:55 schreef Soempie het volgende:
Toen M. kussen zei dacht ik dat hij een kusje wilde (geven). Tot jij het had over het kussen op de bank?
De laatste tijd laat ik M. bij het aanrecht staan om z'n handjes te wassen. Dingen in een kom doen is wel een goede! Dat gaan we eens proberen.quote:Op maandag 22 april 2013 13:03 schreef Jipster het volgende:
Zo leuk om te lezen hoeveel dezelfde dingen een hit zijn bij onze dreumesjes; hier ook vaatwasser, stofzuigen en alles wat ie nog meer ziet gebeuren.
Oh en bij koken, op het keukentrapje klimmen, bij het aanrecht staan en willen roeren, dingen in een kom doen etc.
Jong geleerd... zullen we maar zeggen![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 13:56 schreef Kyara het volgende:
Kiekeboe doen we best vaak (probeer ik binnenkort ook een filmpje van te maken want dit doet ie namelijk achter de vliegemepper....daar kijkt hij dan door heen en denkt dat wij hem niet zien....). Ritueel is wel een goede, al wordt dat natuurlijk straks ook anders als ik weer moet werken. Zeker als er ook nog 2 meisjes mee moeten,,,
quote:Op maandag 22 april 2013 11:09 schreef The_Tankgirl het volgende:
Zo Danic, ff een update maar hier van het plaspotdrama
Ik heb nu een ander potje neergezet (van mijn zus haar kindjes geweest), en die vind ze dus prima.
Geen idee waarom ze zo moeilijk deed
+1quote:Op maandag 22 april 2013 16:08 schreef Mevr_Mus het volgende:
Heerlijk herkenbaar die dreumesverhalen!
Ik vind dit zo'n leuke leeftijd! En een heel vermoeiende leeftijd. Dat eigen willetje is heel mooi en ontroerend, maar soms ook heel irritant![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |