abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125474933
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_125474987
Het ging over kiesjes, kindjes die zich al weer een beetje beter voelen en nog veul meer.
Maarehm, Bitterend; heeft ze daar 2 weken koorts van? Nee toch zeker?
pi_125475419
Hier is 1 kies door en ik realiseerde me eigenlijk pas achteraf dat dat de boosdoener was van een paar dagen hangerig & huilerig maar verder weinig last van gehad gelukkig.

Ik wil ook nog even een filmpje delen. Vind hem zo schattig. Moest het er wel een beetje uittrekken, normaal ratelt hij de hele dag door.

Even via een linkje.
pi_125476062
Neenee geen 2 weken korts, maar wel dunnere poep, af en toe verhoging, veel bijten op dr vingers en veeeeel willen sabbelen aan mijn borst.

Kyara O+ O+ fantastisch!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_125476101
Wat lief Kyara!
Leuk dat kopiëren van die klanken. En lief dat hij zijn zusjes gaat zoeken.
Daan kopieert geen klanken van ons. Maar hier horen we ze later weer terug.

Hier was een kies ook opeens door. Wel een paar nachten wat meer gebrul, maar dat is niet raar na een druke dag. Hij huilt sowieso wel in zijn slaap. Nu alleen een keertje of 2 vaker.. Nu zit de laatste voortand eraan te komen. Maar daar merk ik ook weinig van.
Ik weet dat het bij Chris erg verschilde. De eerste kiezen gaf drama's en hoge koorts. Terwijl de laatste 4 er eigenlijk opeens waren. Hoogstens een halve dag slecht eten..

Daan ging vanochtend een paar keer middenin de kamer staan, zonder hulp. Dat is wel handig als je kunt wandelen. Dus nu loopt hij nog meer (ipv ergens naartoe te moeten kruipen om op te staan). Ook buiten gaat het steeds sneller.
pi_125476879
Go Daan! *O*

R loopt ineens de hele dag door binnenshuis!!!

Ben benieuwd of ze het ook buiten durft op vakantie :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 19 april 2013 @ 13:23:04 #7
30252 Soempie
Procreating
pi_125477140
Ooh, Kyara is dat het filmpje waar M. 'boef' zegt (ik kan nu even niet kijken)? Ik heb helemaal nog niet gereageerd daarop, maar we vonden het zo'n leuk filmpje hier. Heel lief en knap! O+

En wat hier grappig was: mijn M. wees naar zichzelf toen hij 'boef' hoorde van jouw M. Dat zeggen we namelijk ook regelmatig hier tegen hem. En aan het eind zwaaide hij naar M.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_125477325
Ja, dat is dat filmpje inderdaad

En wat schattig O+
  vrijdag 19 april 2013 @ 13:27:14 #9
30252 Soempie
Procreating
pi_125477330
Hier moet er nu vanalles 'aan!'. Lampen, muziek, schoenen, jas, herriespeelgoed, enz.

En hij heeft nu door dat je door te knikken of te schudden aan kunt geven wat je wel of juist niet wil. Was gister wel grappig:
M. wil je wat drinken?
*schudt nee*
Wil M. een boterham?
*schudt nee*
Een koekje?
*schudt 1 keer nee* kijkt verschrikt en knikt heel hard ja!

bitterend en Deepfreeze *O* voor het lopen!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 19 april 2013 @ 13:33:09 #10
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125477606
Lopen *O*
wat goed!

Er komen ook zo vaak weer woordjes bij vind ik. Gister beker en koekje ( }:| ) en nu heeft hij het steeds over koffie (alleen oma drinkt koffie en dan mag hij op het knopje drukken). En dan hoor je het een hele tijd niet meer en dan komt het weer terug.

En hij wijst nu ook eindelijk de plaatjes aan in zijn boek als ik er om vraag.

En laatst mocht ie met oma naar buiten op zijn driewieler en toen hij weer naar binnen moest was ie het er niet meer eens. Hij heeft toen huilend voor het raam naar zijn fiets staan te kijken :')
pi_125477760
Lopende dreumessen *O* ik vond dat zo fijn hoefde ik niet meer continu te tillen.
pi_125477898
En dat ze dan keihard de andere kant oplopen _O-
Cas vervoer ik nog gewoon in de mountain buggy, geen geren haha.
pi_125478030
Ean loopt dus niet weg. Wel staakt ze weleens als ze het er niet mee eens is.
Wat klinkt M al wijs kyara.
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:10:46 #14
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_125479193
*O* voor het lopen!
Ik moet hier regelmatig nog tillen.... ze loopt naar de keuken en daar moet ik haar vervolgens optillen! :D

En M O+ zo lief dat filmpje!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_125480374
Ean mocht bij mijn moeder op het aanrecht zitten en wil dit dus thuis ook continu. Nu kan het best geen bovenkastjes maar ik heb geen zin uren in de keuken te staan.

Goed nieuws van Anouk.
pi_125481152
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:54 schreef bitterend het volgende:
Neenee geen 2 weken korts, maar wel dunnere poep, af en toe verhoging, veel bijten op dr vingers en veeeeel willen sabbelen aan mijn borst.

Kyara O+ O+ fantastisch!
Ohhh dacht al. :@

Kyara, wat heb je een mooi mannetje en wat lief dat filmpje! O+
  vrijdag 19 april 2013 @ 16:23:25 #17
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_125485167
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean mocht bij mijn moeder op het aanrecht zitten en wil dit dus thuis ook continu. Nu kan het best geen bovenkastjes maar ik heb geen zin uren in de keuken te staan.

Goed nieuws van Anouk.
:Y *O* inderdaad ja!

Overigens gaat Anouk dan vervolgens alles aanwijzen en dus ook een en weer wiebelen om aan te geven waar ik naartoe moet :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_125486267
*O* voor de lopers!

Mijn knul is ziek, waarschijnlijk van de BMR, en ik zit aan de andere kant van de oceaan voor m'n werk. Niet leuk :{
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_125577450
Jouw ventje al wat opgeknapt Clubsoda?
pi_125577603
Hier een kotsende ean bij de Chinees over mij, de tafel en de vloer. Erg lief van d'r dat ze zo loyaal naar mij is, maar dit hoefde echt niet. Ze slaapt al vanaf 18:45 geen idee wat het was geen koorts oid.
pi_125577797
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 22:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier een kotsende ean bij de Chinees over mij, de tafel en de vloer. Erg lief van d'r dat ze zo loyaal naar mij is, maar dit hoefde echt niet. Ze slaapt al vanaf 18:45 geen idee wat het was geen koorts oid.
Oei :( Dat zijn van die momenten.. Weg etentje :P
Beterschap voor haar!

Elise helemaal opgeknapt! Vandaag superlief geweest op een verjaardag. Iedereen is zo gek op dr :) Er waren ook andere kindjes maar die gaan zo hun eigen gang.. Elise is in vergelijking met die kinderen zo enorm sociaal, ze betrekt iedereen bij haar spel en toch kan ze ook heel goed alleen spelen, ze komt alleen tussendoor iedereen even een knuffel geven of iets vertellen. TROTS!!!!
pi_125577934
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 22:24 schreef Sannne het volgende:

[..]

Oei :( Dat zijn van die momenten.. Weg etentje :P
Beterschap voor haar!

Elise helemaal opgeknapt! Vandaag superlief geweest op een verjaardag. Iedereen is zo gek op dr :) Er waren ook andere kindjes maar die gaan zo hun eigen gang.. Elise is in vergelijking met die kinderen zo enorm sociaal, ze betrekt iedereen bij haar spel en toch kan ze ook heel goed alleen spelen, ze komt alleen tussendoor iedereen even een knuffel geven of iets vertellen. TROTS!!!!
Wat knap van d'r O+
  zondag 21 april 2013 @ 22:27:09 #23
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125578003
Wat lief!

Beterschap voor ean FR!
pi_125578382
Herkennen jullie dit:

Als Elise echt enorm moe is (hele dag buiten gespeeld, nog herstellende van haar ziek zijn, kort slaapje), zo moe dat ze om 7 uur omvalt, slaapt ze slecht! Elke keer wakker en huilen en dan wel meteen weer in slaap vallen, maar dan slaapt ze zo onrustig. Een of twee keer per nacht moet ik dan naar haar toe om haar muziekje aan te zetten..

Als het een gewone rustige dag is geweest dan slaapt ze 's nachts veel beter!

Raar toch? Als ik moe ben val ik neer om me niet meer te bewegen de volgende uren.
Zoveel te verwerken ofzo?
  zondag 21 april 2013 @ 22:33:49 #25
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125578504
Ja, volgens mij is dat inderdaad het verwerken van de dag. Hier net ook een huilend maar halfslapend jongetje uit bed geplukt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')