Ohhh dacht al.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:54 schreef bitterend het volgende:
Neenee geen 2 weken korts, maar wel dunnere poep, af en toe verhoging, veel bijten op dr vingers en veeeeel willen sabbelen aan mijn borst.
Kyara![]()
fantastisch!
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean mocht bij mijn moeder op het aanrecht zitten en wil dit dus thuis ook continu. Nu kan het best geen bovenkastjes maar ik heb geen zin uren in de keuken te staan.
Goed nieuws van Anouk.
Oeiquote:Op zondag 21 april 2013 22:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier een kotsende ean bij de Chinees over mij, de tafel en de vloer. Erg lief van d'r dat ze zo loyaal naar mij is, maar dit hoefde echt niet. Ze slaapt al vanaf 18:45 geen idee wat het was geen koorts oid.
Wat knap van d'rquote:Op zondag 21 april 2013 22:24 schreef Sannne het volgende:
[..]
OeiDat zijn van die momenten.. Weg etentje
Beterschap voor haar!
Elise helemaal opgeknapt! Vandaag superlief geweest op een verjaardag. Iedereen is zo gek op drEr waren ook andere kindjes maar die gaan zo hun eigen gang.. Elise is in vergelijking met die kinderen zo enorm sociaal, ze betrekt iedereen bij haar spel en toch kan ze ook heel goed alleen spelen, ze komt alleen tussendoor iedereen even een knuffel geven of iets vertellen. TROTS!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |