abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 maart 2005 @ 08:35:14 #201
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25799911
Feyenoord en de dubbel winnen. Is dat uberhaupt ooit gebeurd?

Wat een draaikont is die Dirk. Twee jaar terug een nieuw huis gekocht, nu wilde 'ie weer verhuizen en zou 'ie nooit uit Katwijk vertrekken. Kocht 'ie een nieuw huis, hier om de hoek, maar nu schijnt 'ie toch weer een huis in Noordwijk te hebben gekocht Wie weet wat 'ie van de zomer gaat doen Reden schijnt te zijn dat z'n banden telkens lek worden gestoken. Tsja, dat is triest natuurlijk, maar dan moet je in regio Rotterdam gaan wonen, dat zou hier ook met elke Ajacied gebeuren
  maandag 28 maart 2005 @ 08:38:48 #202
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25799920
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:31 schreef evert het volgende:

[..]

en welke ploeg won het laatst een europese beker?
Da's juist 't punt. "t Is pas nog gebeurd, dus dan weet je dat je qua prijzen de eerstvolgende 30 jaar bij de verkeerde club zit als je bij F'noord speelt

Wat zeg ik, als je bij F'noord speeld, zit je altijd bij de verkeerde club
pi_25802926
quote:
Op maandag 28 maart 2005 08:38 schreef twi het volgende:

[..]

Da's juist 't punt. "t Is pas nog gebeurd, dus dan weet je dat je qua prijzen de eerstvolgende 30 jaar bij de verkeerde club zit als je bij F'noord speelt

Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_25803936
quote:
Op maandag 28 maart 2005 08:38 schreef twi het volgende:

[..]

Nog liever voor een club met een echt stadion en een echt publiek spelen die 3e wordt dan voor een club zonder supporters en een blok beton dat als stadion hoort te dienen die met geluk kampioen wordt

Maar Dirk zal volgend seizoen nog wel even naar jullie zwaaien vanaf het balkon op het stadshuis als Feyenoord kampioen geworden is en Blind zojuist ontslagen is omdat ie weer 3e is geworden
pi_25804133
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:40 schreef ferrarifreak het volgende:

[..]

Nadat ie de dubbel heeft gewonnen met Feyenoord
pi_25804526
quote:
Op maandag 28 maart 2005 13:22 schreef ferrarifreak het volgende:

[..]

Nog liever voor een club met een echt stadion en een echt publiek spelen die 3e wordt dan voor een club zonder supporters en een blok beton dat als stadion hoort te dienen die met geluk kampioen wordt

Maar Dirk zal volgend seizoen nog wel even naar jullie zwaaien vanaf het balkon op het stadshuis als Feyenoord kampioen geworden is en Blind zojuist ontslagen is omdat ie weer 3e is geworden
Man, wind je niet zo op, je hoeft je toch niet te bewijzen tegen over al die neusjes en boeren.
  maandag 28 maart 2005 @ 14:00:45 #207
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25804920
Hij doet het verrassend goed, punt.

Wat valt er nog meer over te zeggen.
A.M.A.B
pi_25805460
Steeds diezelfde discussie
pi_25805673
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:00 schreef Cart_man het volgende:
Hij doet het verrassend goed, punt.

Wat valt er nog meer over te zeggen.
Dat het de grootste verkoop van Feyenoord ooit gaat worden na volgend seizoen nadat ie dik over de 30 goals zit
pi_25806288
quote:
Op maandag 28 maart 2005 08:35 schreef twi het volgende:
Feyenoord en de dubbel winnen. Is dat uberhaupt ooit gebeurd?
In 1984 nog!
  maandag 28 maart 2005 @ 15:05:17 #211
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25806392
quote:

[..]

Haal het stadion er maar bij Of wat te denken dat je blij bent dat je geen supporter bent van een club waar iemand ooit heeft gespeeld die een ander heeft doodgereden, vuile crimineel dat 'ie is.

Ik zie nog eerder Heerenveen kampioen worden dan Feyenoord. En dan zitten er nog drie clubs boven
  maandag 28 maart 2005 @ 15:06:58 #212
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25806437
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:00 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

In 1984 nog!
Dat valt nog mee dan, da's pas 21 jaar geleden
pi_25807296
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:00 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

In 1984 nog!
Mooi bouwjaar!
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_25807353
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:05 schreef twi het volgende:

[..]

Ik zie nog eerder Heerenveen kampioen worden dan Feyenoord. En dan zitten er nog drie clubs boven
Ja, maar jou nemen we ook niet serieus hè!

Moet ik nu ook afsluiten met een ?
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_25818325
quote:

[..]

Je bent echt een Feyenoorder. In voetbal gaat het op één ding, dat is winnen. Je moet winnen en prijzen pakken, daar gaat het om. Mooi voetbal is ook heel erg belangrijk. Het punt is dat Feyenoord (en jij als supporter ook niet) dat nogsteeds niet begrijpt, ze spelen niet mooi voetbal en pakken zelden prijzen.

Daarbij zegt het al genoeg dat je het stadion er bij gaat halen, als je dat belangrijker vind dan kampioen worden kun je beter architect worden dan een Feyenoord-supporter zijn.
En over geluk gesproken, elke Feyenoord-fan die ik ken met een beetje verstand weet dat de UEFA-cup in 2002, niet zonder geluk is gewonnen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 00:57:37 #216
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25821418
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:02 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Je bent echt een Feyenoorder. In voetbal gaat het op één ding, dat is winnen. Je moet winnen en prijzen pakken, daar gaat het om. Mooi voetbal is ook heel erg belangrijk. Het punt is dat Feyenoord (en jij als supporter ook niet) dat nogsteeds niet begrijpt, ze spelen niet mooi voetbal en pakken zelden prijzen.
Jij begrijpt het echt niet. Feijenoord is meer dan alleen een voetbalwedstrijd op zondagmiddag.

Loek is geen echte Feijenoorder trouwens.
A.M.A.B
pi_25824843
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 00:57 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Jij begrijpt het echt niet. Feijenoord is meer dan alleen een voetbalwedstrijd op zondagmiddag.
Het is je leven
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_25824851
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:33 schreef ferrarifreak het volgende:

[..]

Dat het de grootste verkoop van Feyenoord ooit gaat worden na volgend seizoen nadat ie dik over de 30 goals zit
En vervolgens genadeloos mislukt bij een topclub........
pi_25828546
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 10:18 schreef aldostuta het volgende:

[..]

En vervolgens genadeloos mislukt bij een topclub........
Denk niet dat ie in de voetsporen van kluivert gaat treden. Staat wel wat steviger in zn schoenen.
Ik gok dat ie volgend seizoen weg gaat. Hopelijk na het WK waar ie zich ff in de kijker kan spelen.
pi_25831270
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:20 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Denk niet dat ie in de voetsporen van kluivert gaat treden. Staat wel wat steviger in zn schoenen.
Ik gok dat ie volgend seizoen weg gaat. Hopelijk na het WK waar ie zich ff in de kijker kan spelen.
Kluivert heeft het aardig bij Barca gedaan dacht ik zo
Bij zo'n club zal Kuyt het niet redden, daarvoor zijn zijn voetballende kwalietiten te beperkt en dit gebrek compenseren met werklust kan misschien in de HCE maar niet in een goede competitie.
pi_25834498
quote:

[..]

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 29 maart 2005 @ 17:55:13 #222
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_25835439
Ik zie nu af en toe dat ie zelfs de nummer 10 uithangt, met het geven van passjes en het opzetten van één-tweetjes. Dat had ik 2 jaar geleden niet achter hem gezocht.
Bovendien loopt ie ongeveer het dubbele van de gemiddelde voetballer, is ie aardig balvast, heeft ook nog de scherpte om te scoren èn om assists te geven. Petje af hoor.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_25836916
Ruud bleef klappen toen Dirk gewisseld werd zaterdag.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25846040
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 15:14 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Kluivert heeft het aardig bij Barca gedaan dacht ik zo
mwa...een paar aardige seizoenen idd
quote:
Bij zo'n club zal Kuyt het niet redden, daarvoor zijn zijn voetballende kwalietiten te beperkt en dit gebrek compenseren met werklust kan misschien in de HCE maar niet in een goede competitie.
Kuyt is op dit moment iig beter dan kluivert op dit moment. En Dirkie wordt alleen nog maar beter

zaterdag vond ik m niet echt opvallen. Wel voldoende maar niet veel meer dan dat.
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:49:04 #225
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_25846327
quote:

Daar waren de meeste mensen hier nog niet achter, zo wisselvallig als het weer, kan zelfs een Ajacied een puntje aan zuigen

Maar goed, Kuijt is een bikkel, een geweldenaar met meer techniek dan ik had verwacht.

Klasse.

Komt wel goed met die kerel.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')