Jammer dat die ongelofelijke rap-bagger erdoorheen zit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
De luisteraar is de ik-persoon. Het lied gaat over de belofte die je aan de koning doet om er te zijn voor je landgenoten. "Hou je veilig zolang als ik leef", is dat niet iets dat wij aan elkaar verschuldigd zijn? Als land, als volk? "Ik bouw een dijk voor je met blote handen, om het water bij je vandaan te houden", zelfde idee, maar dan met een knipoog naar de Nederlandse geschiedenis.
Het lied is zoveel mooier als je het zingt voor de personen van wie je houdt. Dat je aan de koning belooft dat je er voor hun zal zijn
Kennelijk gaan ze alles behalve de officiële blokkeren. Dat is deze namelijk:quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:57 schreef Eenskijken het volgende:
lolwut, ik mag het koningslied van mijn eigen land niet luisteren? Fuck dat
Eens. Dat verpest allesquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jammer dat die ongelofelijke rap-bagger erdoorheen zit.
Men kan zich afvragen waarom "15 miljoen mensen" niet gewoon ge-update is. Ook niet hoogstaand, maar eenvoudige tekst die de meeste mensen al grotendeels kunnen mee-hummen, met een morele boodschap. Had er ook niet zoveel energie in gestoken hoeven wordenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:35 schreef sportfreak het volgende:
In het begin gaat het nog wel. Een beetje statig maar dat past wel de komende plechtige gebeurtenis. Het gaat mis als ze gaan rappen (de bedoeling is dat heel Nederland het gaat meezingen kun je daarmee vergeten). Wat daarna komt is al helemaal ellende.
En dan zullen we het over de clip maar niet hebben...
Dat wordt toch het bedanklied aan de koningin, van Eric van Tijn?quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:22 schreef Grouch het volgende:
[..]
Men kan zich afvragen waarom "15 miljoen mensen" niet gewoon ge-update is. Ook niet hoogstaand, maar eenvoudige tekst die de meeste mensen al grotendeels kunnen mee-hummen, met een morele boodschap. Had er ook niet zoveel energie in gestoken hoeven worden
Ik wist dat niet, dank.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat wordt toch het bedanklied aan de koningin, van Eric van Tijn?
Beetje jammer dat ik dat weet trouwens, maar ik heb nog wel eens de nare eigenschap tijdens het eten RTL Boulevard aan te laten staan.
Dat verpest alles wat al door die kraaienstem van Do verkracht wasquote:
Erg sterk.quote:
Deze is echt leuk!quote:
Dit is het koningslied!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |