Dat is waar maar die vreselijk rap met die afschuwelijke uitspraak is wel het andere uiterste. Ik bedoel kom op zeg, het is écht vreselijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wij hebben dan ook niet echt een artiest die te vergelijken is met McCartney
Alles is beterquote:
De reacties op twitter zijn overwegend negatief volgens elsevier.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:22 schreef Pharkus het volgende:
Dit is gewoon het product van de Facebook generatie, altijd maar liken en aardige dingen zeggen. Is er dan niemand die tijdens de opname woedend heeft gereageerd en heeft gezegd, 'Gadverdamme zeg wat een ultieme baggerplaat, daar kunnen we toch niet mee voor de dag komen? Wie heeft dit verzonnen, wat doet die gare rap er tussen? Drie vingers in me reet lijkt me nog fijner! Dit moeten we toch niet Willen (met de W van Willem) met zijn allen! Tabee, de mazzel zoek het lekker uit"
Dit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:22 schreef Pharkus het volgende:
Dit is gewoon het product van de Facebook generatie, altijd maar liken en aardige dingen zeggen. Is er dan niemand die tijdens de opname woedend heeft gereageerd en heeft gezegd, 'Gadverdamme zeg wat een ultieme baggerplaat, daar kunnen we toch niet mee voor de dag komen? Wie heeft dit verzonnen, wat doet die gare rap er tussen? Drie vingers in me reet lijkt me nog fijner! Dit moeten we toch niet Willen (met de W van Willem) met zijn allen! Tabee, de mazzel zoek het lekker uit"
Wij hebben eigenlijk helemaal geen artiesten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:25 schreef Piye het volgende:
[..]
De reacties op twitter zijn overwegend negatief volgens elsevier.
quote:"Ook op forum.fok.nl waren de bezoekers niet erg te spreken over het koningslied. Het nummer werd beschreven als een "wannabe Disney niemendalletje", "pure aids" en "erger dan 11 september". Anderen beschreven een gevoel van plaatsvervangende schaamte en ervaarden hoe bloed en pus uit hun oren kwam"
Ho even, hiermee doe je de Toppers wel een beetje te kort hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En wat dacht je van LA the Voices. Wat een topact van internationale klasse is dat zeg.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:37 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ho even, hiermee doe je de Toppers wel een beetje te kort hoor.
Je raakt precies de kern. Zag gister bij DWDD allerlei genomineerden voor de 3FM awards. Mensen die zichzelf geweldig vinden, maar in werkelijkheid baggermuziek maken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:35 schreef Luigi het volgende:
Tsja, dat krijg je in een land waar middelmatig (met de nadruk op matig) vermaak de boventoon voert. Waar een heel volk gaat zitten voor Boeren Zoeken Vrouwen Op Het Ijs Met Klussende Mannen en plat gaat voor X-Factoren en dergelijke derrie. Zesjescultuur in optima forma, dan kan er niks anders uitkomen dan dit soort meuk, onder de streep.
Ik kijk er niet van op. En luister er niet naar. De tyfus met die kroning.
Ik weet het echt serieus niet. Ik HAAT dit soort platte middenmoot. Maar je mag er niks van zeggen tegenwoordig want dan ben je een elitaire VPRO grachtengordel yup die dood moet. Dus stiekum vind iedereen het maar wat mooi dit soort wansmaak en ze zijn feitelijk nog blij ook, dat ze wat te klagen hebben. Kunnen ze lekker op twitter en Facebook d'r mee.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:42 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Je raakt precies de kern. Zag gister bij DWDD allerlei genomineerden voor de 3FM awards. Mensen die zichzelf geweldig vinden, maar in werkelijkheid baggermuziek maken.
Vanavond zijn Ewbank en Borsato toch bij DWDD om dit lied te presenteren?
quote:
Voel gewoon plaatsvervangende schaamte bij dat stukje. Wat een kut nummerquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:54 schreef MichaelScott het volgende:
Dat 'rap' gedeelte is ook zo lekker mee te zingen voor iedereen boven de 30.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |