Uitwisselingsstudenten? Zijn gewoon Amerikanen hoor. Vermoedelijk dus 1tje met Indiase roots.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:45 schreef Ryan3 het volgende:
Fuck wat zou dan de reden zijn in godsnaam? Uitwisselingsstudenten, die wat willen bereiken met een bomaanslag?
O, ik dacht dat het uitwisselingsstudenten waren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:47 schreef Fides het volgende:
[..]
Uitwisselingsstudenten? Zijn gewoon Amerikanen hoor. Vermoedelijk dus 1tje met Indiase roots.
Je zegt het al: 'in godsnaam'.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:45 schreef Ryan3 het volgende:
Fuck wat zou dan de reden zijn in godsnaam? Uitwisselingsstudenten, die wat willen bereiken met een bomaanslag?
Een Columbinetje, of keep yer hands of our guns (er waren tenslotte nogal wat Newtown gerelateerde mensen op de VIP tribune), vervelingquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:45 schreef Ryan3 het volgende:
Dan zal het vast de Abrahamitische zijn.quote:
De meeste aanslagen in het Westen worden gepleegd uit politieke overtuiging, niet uit naam van religie.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:53 schreef Loekie1 het volgende:
Meestal zo bij types die bloed over de straten willen vergieten.
Ja, dat zou beter passen in het profiel idd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:50 schreef Saysem het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd welke god...
Ik denk ook eerder aan een gevalletje Columbine.
Ja, of gewoon door loners, losers en leipo's.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De meeste aanslagen in het Westen worden gepleegd uit politieke overtuiging, niet uit naam van religie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |