De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Studeur op 19-04-2013 00:51:26 ]Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Oke dan ga ik maar fietsen. Hardstyle in de oren en trappen op het tempo, tegenwind of niet, ik zal doorzetten om mijn taak te volbrengen. Doel: binnen 30 minuten terug zijn in dit topic met een brandende joint in de hand.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Een nobel doel, blijf strijden broederquote:Op donderdag 18 april 2013 23:14 schreef Studeur het volgende:
Oke dan ga ik maar fietsen. Hardstyle in de oren en trappen op het tempo, tegenwind of niet, ik zal doorzetten om mijn taak te volbrengen. Doel: binnen 30 minuten terug zijn in dit topic met een brandende joint in de hand.![]()
![]()
23:44 zien we je weerquote:Op donderdag 18 april 2013 23:14 schreef Studeur het volgende:
Oke dan ga ik maar fietsen. Hardstyle in de oren en trappen op het tempo, tegenwind of niet, ik zal doorzetten om mijn taak te volbrengen. Doel: binnen 30 minuten terug zijn in dit topic met een brandende joint in de hand.
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:
Ennuh...quote:Op donderdag 18 april 2013 23:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gespierd bij vrouwen is echt zo lelijkDit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Wel bril op voor je oog gr grquote:Op donderdag 18 april 2013 23:14 schreef Studeur het volgende:
Oke dan ga ik maar fietsen. Hardstyle in de oren en trappen op het tempo, tegenwind of niet, ik zal doorzetten om mijn taak te volbrengen. Doel: binnen 30 minuten terug zijn in dit topic met een brandende joint in de hand.![]()
Zucht. Had ik maar nooit gezegd dat ik soms blowde.
Nu krijg ik dit te horen:
"*insert rant hier*, misschien moet je niet zoveel blowen."
Dit -- Parkiet is mijn papa
Nee, je moet geen clone kopen, maar een echt chinees merk.... die clones zijn bagger...quote:Op donderdag 18 april 2013 23:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Stiekem zijn ze ook uit dezelfde fabriek. Ze draaien overuren, plakken een ander logo erop en op die manier krijgen ze meer geld.
Gewoon een bestaand chinees merk, die doen niet aan namaak en hebben een eigen fabriekOne good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Dat krijg je er van als je 15 bentquote:Op donderdag 18 april 2013 23:18 schreef Unscrewed het volgende:
Zucht. Had ik maar nooit gezegd dat ik soms blowde.
Nu krijg ik dit te horen:
"*insert rant hier*, misschien moet je niet zoveel blowen."![]()
![]()
21*quote:Op donderdag 18 april 2013 23:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je 15 bent
Ja, die link die je stuurde, ik ken inderdaad iemand met die telefoon. Hij is er wel echt blij mee. Misschien ga ik hem ook kopen dan.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee, je moet geen clone kopen, maar een echt chinees merk.... die clones zijn bagger...
Gewoon een bestaand chinees merk, die doen niet aan namaak en hebben een eigen fabriekDit -- Parkiet is mijn papa
Nou bedankt.. kom ik zo over dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh, ik dacht echt dat je jonger was haha
Heb best vaak gezegd dat ik 21 was..Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik ben wat vaker dronken. En ja, zo kwam je de laatste paar keren wel over op mij, maar toen was ik onder invloed.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou bedankt.. kom ik zo over dan?
Heb best vaak gezegd dat ik 21 was..![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben wat vaker dronken. En ja, zo kwam je de laatste paar keren wel over op mij, maar toen was ik onder invloed.Oke, bedankt.
Ik was toch "een aardige vent."
En 15 is wel specifiek.
Ik ben er ook zwaar blij mee....quote:Op donderdag 18 april 2013 23:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, die link die je stuurde, ik ken inderdaad iemand met die telefoon. Hij is er wel echt blij mee. Misschien ga ik hem ook kopen dan.![]()
Heb deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar das al weer een oudje.. de volgende komt weer uit China..
One good thing about music:
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:30 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik ben er ook zwaar blij mee....![]()
Heb deze:Mooi ding wel, hoeveel dokte je daarvoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar das al weer een oudje.. de volgende komt weer uit China..![]()
100 euro ongeveer... (geloof 134 dollar oid toen)quote:Op donderdag 18 april 2013 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mooi ding wel, hoeveel dokte je daarvoor?One good thing about music:
Wat, hebbenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:34 schreef Snowballed het volgende:
[..]
100 euro ongeveer... (geloof 134 dollar oid toen)Hij ziet er echt heel mooi uit
![]()
Hoeveel megapixel camera?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:34 schreef Snowballed het volgende:
[..]
100 euro ongeveer... (geloof 134 dollar oid toen)Your beauty never ever scared me.![]()
Hij lijkt op mij.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat, hebbenHij ziet er echt heel mooi uit
Ze zijn er nu wel wat sneller voor dezelfde prijs denk ik..quote:Op donderdag 18 april 2013 23:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat, hebbenHij ziet er echt heel mooi uit
Ze zakken niet in prijs, maar maken gewoon een nieuw type voor dezelfde prijs... (vage lui die Chinezen)One good thing about music:
Whaha, beter dan die enorme hoge prijzen hier. Maar dat is misschien ook de reden dat ze zo goedkoop zijn, omdat ze niet in prijs zakkenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ze zijn er nu wel wat sneller voor dezelfde prijs denk ik..
Ze zakken niet in prijs, maar maken gewoon een nieuw type voor dezelfde prijs... (vage lui die Chinezen)![]()
Die site is waarschijnlijk van een FOK!ker...quote:
Ik (mijn kloon) ben degene die t merk voor het eerst heb uitgezocht, en met nog 3 fokkers eentje besteld heeft...
Alle info komt uit t Chinese webshopstopic...
De rest is met allerlei refferal links aan de haal gegaan...
Officiele site is ejiayu.com (even openen in chrome, en dan vertalen)
[ Bericht 4% gewijzigd door Snowballed op 19-04-2013 00:36:54 ]One good thing about music:
Ja en er zit geen marketing gedoe achter... dat scheelt een hele hoop..quote:Op donderdag 18 april 2013 23:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whaha, beter dan die enorme hoge prijzen hier. Maar dat is misschien ook de reden dat ze zo goedkoop zijn, omdat ze niet in prijs zakkenOne good thing about music:
Naja oke maakt niet uit toch, de specs en informatie staat erquote:Op donderdag 18 april 2013 23:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die site is waarschijnlijk van een FOK!ker...
Ik (mijn kloon) ben degene die t merk voor het eerst heb uitgezocht, en met nog 3 fokkers eentje besteld heeft...
Alle info komt uit t Chinese webshopstopic...
De rest is met allerlei refferal links aan de haal gegaan...
Officiele site is ejiayu.com (even openen in chrome, en dan vertalen)![]()
![]()
Klopt...quote:Op donderdag 18 april 2013 23:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Naja oke maakt niet uit toch, de specs en informatie staat er![]()
Alleen zijn de prijzen in die links veel te hoog...One good thing about music:
doemij er ook eenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Naja oke maakt niet uit toch, de specs en informatie staat er![]()
![]()
wat?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:46 schreef Unscrewed het volgende:
Probleem aanmet Chinese telefoons: Geen Cyanogenmod support [ afbeelding ]![]()
Say whut..?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:46 schreef Unscrewed het volgende:
Probleem aanmet Chinese telefoons: Geen Cyanogenmod support [ afbeelding ]
Ik heb echt geen idee wat dat inhoud...
Maar het ding doet prima wat ie moet doen en kan er alles veel mee...One good thing about music:
jiayunederland.nl deze site doet het niet eensquote:Op donderdag 18 april 2013 23:50 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Klopt...![]()
Alleen zijn de prijzen in die links veel te hoog...![]()
![]()
doel niet behaald, wel wiet aanwezigquote:hele weg oog dicht gehouden gr grquote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
wel echt een beukergram gekregeneven wegen
oh volgens mn chinese weegschaaltje is het 0.8 gram, mnaarja die is dan ook niet echt perfect
volgens mij is dit minstens 1.2 gramHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Goedenavond, ben nog niet zo lang op FOK, net een strakke haze joint op en dit lijkt me wel een chille topic om me spacend te vervelen![]()
![]()
Nee ze zijn ook niet officieel in NL te krijgen (wel op marktplaats tegenwoordig)quote:Op donderdag 18 april 2013 23:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
jiayunederland.nl deze site doet het niet eens
Ik heb hem via een agent..
Hier info hoe daar te bestellen en over de laatste toestellen...One good thing about music:
wat voor wiet?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:59 schreef Studeur het volgende:
wel echt een beukergram gekregeneven wegen
oh volgens mn chinese weegschaaltje is het 0.8 gram, mnaarja die is dan ook niet echt perfect
volgens mij is dit minstens 1.2 gram![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:01 schreef PollosHermanos het volgende:
Goedenavond, ben nog niet zo lang op FOK, net een strakke haze joint op en dit lijkt me wel een chille topic om me spacend te vervelennieuwe stoners altijd welkom. blow je veel?
WWquote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Voorheen wel, de laatste tijd weet ik het te beperken tot het weekend en zo nu en dan doordeweeks, ik denk gemiddeld rond de 4-6 jointjes per week, en dat gaat primaquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:03 schreef Studeur het volgende:
[..]nieuwe stoners altijd welkom. blow je veel?
[..]
WWJij dan?
![]()
Oi ik ben Snowballed, en lang niet wijs...quote:quote:quote:quote:One good thing about music:
ik heb zo m'n periodes. heb om de +/- 5 weken een tentamen dus dan blow ik een week veel minder. maar soms blow ik dagelijks, het wisselt steeds af eigenlijk. had vandaag tentamen en ik steek nu de eerste van de week opquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:05 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Voorheen wel, de laatste tijd weet ik het te beperken tot het weekend en zo nu en dan doordeweeks, ik denk gemiddeld rond de 4-6 jointjes per week, en dat gaat primaJij dan?
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Zo blow ik ook, ben ook student en deels al werkend dus heb ook periodes dat ik amper blowquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb zo m'n periodes. heb om de +/- 5 weken een tentamen dus dan blow ik een week veel minder. maar soms blow ik dagelijks, het wisselt steeds af eigenlijk. had vandaag tentamen en ik steek nu de eerste van de week op![]()
![]()
Geen idee....![]()
Hoest met je oogbal?One good thing about music:
wordt alleen maar erger, teringroodquote:
misschien was het een tekort aan wiet en is het morgen over.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:10 schreef Studeur het volgende:
[..]
wordt alleen maar erger, teringrood
misschien was het een tekort aan wiet en is het morgen over.![]()
![]()
Leg er een topje op als je gaat slapen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
quote:quote:Op donderdag 18 april 2013 23:52 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Say whut..?
Ik heb echt geen idee wat dat inhoud...
Maar het ding doet prima wat ie moet doen en kan er alles veel mee...
http://www.neowin.net/new(...)-your-android-device
http://www.xda-developers.com
http://www.cyanogenmod.orgDit -- Parkiet is mijn papa
Welkom thuis!quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:01 schreef PollosHermanos het volgende:
Goedenavond, ben nog niet zo lang op FOK, net een strakke haze joint op en dit lijkt me wel een chille topic om me spacend te vervelen
Dude wtf dit is vet!quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:11 schreef Studeur het volgende:
ik ga me weer vermaken met http://weavesilk.com/![]()
![]()
Ah oke... tja, het ding is al snel genoeg voor mij..quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
http://www.neowin.net/new(...)-your-android-device
http://www.xda-developers.com
http://www.cyanogenmod.org
En anders neem ik een nieuwe, dat overclocken lijkt me ook niet zo gezond etcOne good thing about music:
Je kan allerlei nieuwe dingen die normaal niet kunnen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ah oke... tja, het ding is al snel genoeg voor mij..
En anders neem ik een nieuwe, dat overclocken lijkt me ook niet zo gezond etc
Of de nieuwste Android erop gooien ookal is ie officieel niet uit voor jouw phone.
Maar klopt, als je een normale user bent, hoef je al die hidden features niet te kunnen 'unlocken'.Dit -- Parkiet is mijn papa
Maar lieve stonertjes, ik ga slapen.
Weltrusten![]()
even gefixt met paint, zeg nou zelf, dit verdient toch een plekje in de OP onder "stonerkunst"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Trustenquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:22 schreef Unscrewed het volgende:
Maar lieve stonertjes, ik ga slapen.
Weltrusten![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:23 schreef Studeur het volgende:
even gefixt met paint, zeg nou zelf, dit verdient toch een plekje in de OP onder "stonerkunst"?Het is idd wel leuk om ff mee te kutten....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met dank aan stu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:23 schreef Studeur het volgende:
even gefixt met paint, zeg nou zelf, dit verdient toch een plekje in de OP onder "stonerkunst"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smokin Haze, door PollosHermanos![]()
![]()
verslavend dit
die blow werkt echt heerlijk zegrustig muziekje op en genieten van de rust
![]()
alle users hier aan de silk
tering dit is toch trippend als je de hele tijd naar het midden blijft kijken? http://r.weavesilk.com/?v=4&id=zcm5se2ivtHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
tering dit is zo vet om stoned naar te kijken
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swfHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Omg das wel vetquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:46 schreef Studeur het volgende:
tering dit is zo vet om stoned naar te kijken
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf
Nopequote:Op vrijdag 19 april 2013 01:14 schreef Moira. het volgende:
Ben ik nu te laat? Is iedereen al naar bed?![]()
Jij ook jwzquote:Op vrijdag 19 april 2013 01:31 schreef Monopoly het volgende:
Jij bent gewoon een schatje. Voor altijd![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
thnx !quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb net 3 dagen weekend gehad
Slaap lekker![]()
![]()
`HALLO MOIRAquote:Op vrijdag 19 april 2013 01:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb net 3 dagen weekend gehad
Slaap lekker
HALLO
KUNT U MIJ HORENHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
ik was net heel erg stoned en toen kwam ik een jeugdfilm tegen op mn harde schijf die ik besloot te gaan kijken omdat jeugdsentiment
Dat had ik (hihiquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:29 schreef Studeur het volgende:
ik was net heel erg stoned en toen kwam ik een jeugdfilm tegen op mn harde schijf die ik besloot te gaan kijken omdat jeugdsentiment) eergister nog met "Leve de Koningin", die film met dat schaakspel
Fuck the EBU.![]()
wat wat wat je zegt schaakspel gelijk flashback naar mn jeugd. die ga ik ook eens terugkijken. ik had net "de rode zwaan" gekeken. weet nog goed het moment dat er karpermannen uit het water kwamen en mn vader vroeg of ik het eng vond, waarop ik met nee antwoordde terwijl ik doodsbang was. gek maar dat moment heb ik me altijd nog herinnerd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat had ik (hihi) eergister nog met "Leve de Koningin", die film met dat schaakspel
hetzelfde als een keer toen ik 6 was ik onder de douche stond en ik tegen mezelf zij: ik ben nu 6 en ik ga proberen of ik dit moment mn hele leven kan herinneren, en dat weet ik nog steeds
Amaquote:Whehe, zo herinner ik me met vlagen ook nog dingen waarvan ik vroeger vond dat ik ze moest onthoudenquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
wat wat wat je zegt schaakspel gelijk flashback naar mn jeugd. die ga ik ook eens terugkijken. ik had net "de rode zwaan" gekeken. weet nog goed het moment dat er karpermannen uit het water kwamen en mn vader vroeg of ik het eng vond, waarop ik met nee antwoordde terwijl ik doodsbang was. gek maar dat moment heb ik me altijd nog herinnerd.
hetzelfde als een keer toen ik 6 was ik onder de douche stond en ik tegen mezelf zij: ik ben nu 6 en ik ga proberen of ik dit moment mn hele leven kan herinneren, en dat weet ik nog steedszou er nu zo 123 niet op komen
Fuck the EBU.![]()
Wijze woordenquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
nachtelijke activiteit beste activiteit![]()
![]()
Ohja kut, laat ik die wijn nog even opmaken dan, voor die niet goed meer isquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lukt niet
Borrel is op trouwens. Precies wat ik nodig had
En mooi
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:37 schreef Moira. het volgende:
Godver, over 10,5 uur sta ik alweer de mat te stofzuigen op werkover 12 uur kom ik eindelijk eens mn nest uit en steek een blow op om het heerlijke weekend mee tegemoet te komen na een zware week studeren, dit voelt goedquote:
Hou je mondquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
over 12 uur kom ik eindelijk eens mn nest uit en steek een blow op om het heerlijke weekend mee tegemoet te komen na een zware week studeren, dit voelt goed
Fuck the EBU.![]()
wtf volgens deze site is mijn oude website 800 dollar waard http://urlpulse.co/www.globalgadgets.net
ik had een blog op blogger.com en had er een domeinnaam voor aangeschaft, alleen die is nu verlopen en mn blog is nergens meer terug te vindenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Jij verdient geld met die interwebz boyquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:45 schreef Studeur het volgende:
wtf volgens deze site is mijn oude website 800 dollar waard http://urlpulse.co/www.globalgadgets.net
ik had een blog op blogger.com en had er een domeinnaam voor aangeschaft, alleen die is nu verlopen en mn blog is nergens meer terug te vinden
Fuck the EBU.![]()
ja met frauderen. alleen is die site dus nu wegquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij verdient geld met die interwebz boy
ik ga slapen, kan amper uit mn ogen kijken (en vooral niet uit mn zieke oog)
trusten
Heb ooit voor 300 euro domeinnaam verkocht haha. Deed er niks mee (nooit echt gedaan)
Morguhh
En wat een slechte TTWiet of niet... wat een uitspraak
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:59 schreef Olment het volgende:
Morguhh
En wat een slechte TTWiet of niet... wat een uitspraak
![]()
Hehehe.
Zow, heeeerlijk geslapen, wilde er echt niet uitkomen.
Ik hoop dat mijn humeur ondanks werk zo blijft.![]()
![]()
Succes man!quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:03 schreef Monopoly het volgende:
Halve wereldreis aan het maken om op tijd te kunnen zijn voor een examen
Achterlijk vroeg.![]()
denk positief, tis gemiddeld nog 2 uur later dan de restquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:05 schreef Ro-ald het volgende:
Goedemorgen.
Tegenwoordig is dit dus uitslapen voor mij
Heb nu tenminste wat aan mijn dag.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:16 schreef Olment het volgende:
[..]
denk positief, tis gemiddeld nog 2 uur later dan de rest
Vanavond mag ik weer blowen van mijzelf.![]()
Daar heb je wel een punt. Meestal als ik op een zondag rond een uur of 2-3 uit mijn bed komt, kun je zowat na het avond eten er weer in kruipenquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb nu tenminste wat aan mijn dag.
Vanavond mag ik weer blowen van mijzelf.
Oh dat kan ik echt niet tot 2 of 3 uur uitslapen. Als ik goed uit slaap ben ik meestal rond 11:00 wakker.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:21 schreef Olment het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Meestal als ik op een zondag rond een uur of 2-3 uit mijn bed komt, kun je zowat na het avond eten er weer in kruipen![]()
lijkt me niet. Je mag het toch ook vanuit de supermarkt na huis brengen. Dat je toevallig ff stopt om wiet te halen... so be it.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:25 schreef Ro-ald het volgende:
Als je alcohol in je tas hebt,als je naar de shop gaat om wiet te halen. Is dat dan een probleem?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Okè beter.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:30 schreef Olment het volgende:
[..]
lijkt me niet. Je mag het toch ook vanuit de supermarkt na huis brengen. Dat je toevallig ff stopt om wiet te halen... so be it.![]()
Ze checken je tas ja?quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:25 schreef Ro-ald het volgende:
Als je alcohol in je tas hebt,als je naar de shop gaat om wiet te halen. Is dat dan een probleem?![]()
Oh ik ken maar een paar shops met uitsmijters enzo maar die zitten in het centrum dus toeristen, hier niks aan de hand maar ik weet natuurlijk niet hoe Almere isquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Weet ik niet. Meestal ga ik naar de shop zonder tas. Ik zie het vanavond wel![]()
![]()
Ik ga er vanuit dat je niet strontbezopen met die fles open in je hand daar je wiet gaat halen. Mocht de uitsmijter in je tas kijken, zeg je gewoon dat het voor het weekend is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Weet ik niet. Meestal ga ik naar de shop zonder tas. Ik zie het vanavond welHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
In Almere,dus wel met uitsmijters.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik ken maar een paar shops met uitsmijters enzo maar die zitten in het centrum dus toeristen, hier niks aan de hand maar ik weet natuurlijk niet hoe Almere is
Zullen vast niet moeilijk doen. Vooral,als de fles nog dicht zit.![]()
Tuurlijk niet, desnoods vraag je of je je tas ff bij de uitsmijter kan laten, zulke bitches zullen het niet zijn tochquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
In Almere,dus wel met uitsmijters.
Zullen vast niet moeilijk doen. Vooral,als de fles nog dicht zit.![]()
![]()
Dat kan ook nog inderdaad ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, desnoods vraag je of je je tas ff bij de uitsmijter kan laten, zulke bitches zullen het niet zijn toch
Nee zijn best wel chil hier.![]()
Precies.. en zowel.. weet je dat je naar een andere shop gaat volgende keerquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, desnoods vraag je of je je tas ff bij de uitsmijter kan laten, zulke bitches zullen het niet zijn toch
quote:Bedankt voor uw bestelling
Sony Xperia Z zwart
T-Mobile iSmart 200 2 jaar
T-Mobile Onbeperkt Internet* 2 jaar![]()
Wat danquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik voel je bro, ik heb ook net shit lopen bestellen![]()
![]()
Pas maar op Mur,, denk dat die fight over Vas er toch nog wel komt. Drommel is zich aan het voorbereidenquote:
Ik heb al een vriendinquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Pas maar op Mur,, denk dat die fight over Vas er toch nog wel komt. Drommel is zich aan het voorbereiden![]()
![]()
Drom is mijn bro.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Pas maar op Mur,, denk dat die fight over Vas er toch nog wel komt. Drommel is zich aan het voorbereiden
heeft een vriendin.
Overigens ben ik ook steeds sterker aan het worden.![]()
![]()
Vind ik ook niet gek met je beestmachinequote:Op vrijdag 19 april 2013 10:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Drom is mijn bro.
Overigens ben ik ook steeds sterker aan het worden.
Ik kon voor het eerst iemand optillen die op de bank lag.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Vind ik ook niet gek met je beestmachineHad ik niet verwacht.
Lastige tilpositie.
![]()
Met bank en alquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kon voor het eerst iemand optillen die op de bank lag.Had ik niet verwacht.
Lastige tilpositie.
![]()
Moeten we nog gaan uitkijken voor je
quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zeg je G, lekker doorbulken in de zomer, over 2 maand 105 kilokomt goed bro.
![]()
Denken dat Mur dat niet kanquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij niet, dan ben je instant fatty, zo snel kan je die muscles niet gainen
'iemand' BEN IK IEMAND?quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kon voor het eerst iemand optillen die op de bank lag.Had ik niet verwacht.
Lastige tilpositie.
![]()
![]()
Deze broquote:Ik probeerde niet te duidelijk te laten merken dat die iemand een slanke den is waar geen grammetje teveel opzit, met iemand hadden ze nog kunnen denken dat het een dikke trol was.quote:![]()
![]()
![]()
Ik train voornamelijk een andere spier, en daar zit een flink gewicht aan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij niet, dan ben je instant fatty, zo snel kan je die muscles niet gainen![]()
![]()
Slanke denquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deze bro
[..]
Ik probeerde niet te duidelijk te laten merken dat die iemand een slanke den is waar geen grammetje teveel opzit, met iemand hadden ze nog kunnen denken dat het een dikke trol was.![]()
Mur pls.
![]()
G, die booty weegt ook watquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deze bro
[..]
Ik probeerde niet te duidelijk te laten merken dat die iemand een slanke den is waar geen grammetje teveel opzit, met iemand hadden ze nog kunnen denken dat het een dikke trol was.![]()
![]()
![]()
Ja, ik hang er ook wel eens van die pikgewichten aan, kan nu 8 kilo liften met mn stijve.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik train voornamelijk een andere spier, en daar zit een flink gewicht aan.![]()
ben blij dat ik gestopt ben met dat troep, iets van 5 jaar lang gedaan, is echt ongezond ,
verpest je hele hersenen[CENTER]Mr-A.Game onderdekoffer, Cause I always know how to play A game
[IMG]http://i62.tinypic.com/icifx1.jpg[/IMG][/CENTER]![]()
Ja maar ik ben een gespierde, squattende, charmante, bescheiden adonisquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij dan, godverdomme 25 kilo zwaarder![]()
![]()
Jonko's bedoel je?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:03 schreef Mr-A..Game het volgende:
ben blij dat ik gestopt ben met dat troep, iets van 5 jaar lang gedaan, is echt ongezond ,
verpest je hele hersenen![]()
ja jonko's hahaha , ja man , dacht dat dit topic daarover ging toch?quote:[CENTER]Mr-A.Game onderdekoffer, Cause I always know how to play A game
Nee manquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:07 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
ja jonko's hahaha , ja man , dacht dat dit topic daarover ging toch?
Oh oke, nou leuk dat je dat even kwam meldenquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:07 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
ja jonko's hahaha , ja man , dacht dat dit topic daarover ging toch?.
![]()
ben dom geworden van dat spul , maak je nou grapje of meen je het serieus, anders verklaar ik mezelf analfabeet namelijkquote:
[CENTER]Mr-A.Game onderdekoffer, Cause I always know how to play A game
Altijd een plezier daarinquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh oke, nou leuk dat je dat even kwam melden.
Wellicht was je al dom maar je kan gelijk hebben want ik ben kaoloslim en ik smoke die shit niet. Hoewel ik ook mensen ken die dom zijn en die shit ook niet smokenquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:11 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
ben dom geworden van dat spul , maak je nou grapje of meen je het serieus, anders verklaar ik mezelf analfabeet namelijk![]()
![]()
was maar een grapje hahaha, enige wat wel kapot gegaan is mijn korte termijn geheugen en motivatie motorieken , kan wel leren ofso daar niet van en onthoud wel interessante dingen maar ja , mijn interesses zijn anders geworden en word snel zat als het gaat om saaie oninteressante dingen leren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wellicht was je al dom maar je kan gelijk hebben want ik ben kaoloslim en ik smoke die shit niet. Hoewel ik ook mensen ken die dom zijn en die shit ook niet smoken
dat is weer met wiet , je kan wel leren enzo , maar je interesses veranderen , en tjah ook je motivatie in dingen , verder word je lui, vergeet achtig wegens schade aan korte termijn geheugen en nog veel meer[CENTER]Mr-A.Game onderdekoffer, Cause I always know how to play A game
wij leven die thuglife, hebben ons geheugen niet nodigquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:14 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
was maar een grapje hahaha, enige wat wel kapot gegaan is mijn korte termijn geheugen en motivatie motorieken , kan wel leren ofso daar niet van en onthoud wel interessante dingen maar ja , mijn interesses zijn anders geworden en word snel zat als het gaat om saaie oninteressante dingen leren.
dat is weer met wiet , je kan wel leren enzo , maar je interesses veranderen , en tjah ook je motivatie in dingen , verder word je lui, vergeet achtig wegens schade aan korte termijn geheugen en nog veel meer![]()
![]()
Hahhaa, smoke je? , Yep Yep , ik leef nog steeds die thug life, skiir timers, je weet zelfquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wij leven die thuglife, hebben ons geheugen niet nodig[CENTER]Mr-A.Game onderdekoffer, Cause I always know how to play A game
PRECIES, dingen vinden ons wel als we ze zijn vergetenquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wij leven die thuglife, hebben ons geheugen niet nodig
Nee, want het is te veel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen grammetje vet teveel klopt wel.
Wie verpest je hersenen niet, als je 24/7 stoned bent ben je gewoon een stuk minder helder.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:03 schreef Mr-A..Game het volgende:
verpest je hele hersenen
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
IK ZAG HET AL NU VERPEST JE MIJN NINJA EDITquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
de juiste spelling is te veel en niet teveel![]()
![]()
Sla me.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
IK ZAG HET AL NU VERPEST JE MIJN NINJA EDIT![]()
Hehe mislukte ninja-edits, daar kan ik nou vrolijk van worden.
Hebben jullie het koningslied al gehoord?If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Nee, ik word een beetje dol van die heisa rondom dat hele kroningsgedoe. Nu ook al producten in de supermarkt die oranje zijn met lang leve de koning eropquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:23 schreef Piye het volgende:
Hebben jullie het koningslied al gehoord?.
![]()
Ow nee hoor , verpest het juist wel, Kijk hersenvoeding is Endocannabinoiden , Niet cannabinoiden ... de coderingen van die voeding komen niet 100 procent overeen , daardoor worden de hersenen aangepast en werken ze ook minder, je kan bijna zeggen dat het tegenovergestelde werking geeft zoals snellere hartslag, uhm minder motivatie, uhm lui worden , niks willen doen , alleen maar stoned willen worden , en dat euphories gevoel hoor je van Anandamide te krijgen ipv THC - tetrahydrol-cannabadiol ofso , Anandamide word weinig aangemaakt, geeft je een levendig gevoel , THC daarintegen geeft je stoned gevoel, ljikt alsof je levendig van word/bent maar is dus absoluut niet het gevoel , en het kan je ook nog eens afhankelijk maken :pquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, want het is te veel.
[..]
Wie verpest je hersenen niet, als je 24/7 stoned bent ben je gewoon een stuk minder helder.[CENTER]Mr-A.Game onderdekoffer, Cause I always know how to play A game
owja en THC is een te hoge dosis voor je hersenen zowiezo al, en Anandamide is juist de voeding die je hersenen nodig heeft, anders als je niet meer blowt kan je het gevoel hebben alsof je niet meer leeft/ levendig gevoel hebben[CENTER]Mr-A.Game onderdekoffer, Cause I always know how to play A game
Maar of je daar nou vrolijk van wordt is een tweedequote:Op vrijdag 19 april 2013 11:23 schreef Piye het volgende:
Hebben jullie het koningslied al gehoord?
O, heb er eigenlijk niet eens zoveel over gehoord. Maar dat lied is echt om te janken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, ik word een beetje dol van die heisa rondom dat hele kroningsgedoe. Nu ook al producten in de supermarkt die oranje zijn met lang leve de koning erop.
Je hebt wel gelijk, maar naar mijn weten is het gevolg daarvan vooral dat als je veel blowt het allemaal wat minder werkt, terwijl er geen permanente aantasting is. Dat is tenminste hoe ik het zelf heb ervaren, weet niet of het ook overeenkomt met de theorie erachter.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:26 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
Ow nee hoor , verpest het juist wel, Kijk hersenvoeding is Endocannabinoiden , Niet cannabinoiden ... de coderingen van die voeding komen niet 100 procent overeen , daardoor worden de hersenen aangepast en werken ze ook minder, je kan bijna zeggen dat het tegenovergestelde werking geeft zoals snellere hartslag, uhm minder motivatie, uhm lui worden , niks willen doen , alleen maar stoned willen worden , en dat euphories gevoel hoor je van Anandamide te krijgen ipv THC - tetrahydrol-cannabadiol ofso , Anandamide word weinig aangemaakt, geeft je een levendig gevoel , THC daarintegen geeft je stoned gevoel, ljikt alsof je levendig van word/bent maar is dus absoluut niet het gevoel , en het kan je ook nog eens afhankelijk maken :pNiet echt nee.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:28 schreef Olment het volgende:
[..]
Maar of je daar nou vrolijk van wordt is een tweede
Nou het beinvloed wel ontwikkeling van de hersenen , dus als je als jonge leeftijd begint , worden je hersenen daarmee beinvloed dus er kan wel degelijk schade opleveren. en aangezien we hier in nederland wonen waar wiet makkelijk te krijgen is , tjah maar ja ze zeggen ook weer 18 jaar is volwassen , terwijl hersen ontwikkeling zegt 24 jaar volledig ontwikkeld ?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:29 schreef Piye het volgende:
[..]
O, heb er eigenlijk niet eens zoveel over gehoord. Maar dat lied is echt om te janken.
[..]
Je hebt wel gelijk, maar naar mijn weten is het gevolg daarvan vooral dat als je veel blowt het allemaal wat minder werkt, terwijl er geen permanente aantasting is. Dat is tenminste hoe ik het zelf heb ervaren, weet niet of het ook overeenkomt met de theorie erachter.
[..]
Niet echt nee.
dus tjah ,[CENTER]Mr-A.Game onderdekoffer, Cause I always know how to play A game
Bedankt, ik ga meteen stoppen met blowen na deze openbaring.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:32 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
Nou het beinvloed wel ontwikkeling van de hersenen , dus als je als jonge leeftijd begint , worden je hersenen daarmee beinvloed dus er kan wel degelijk schade opleveren. en aangezien we hier in nederland wonen waar wiet makkelijk te krijgen is , tjah maar ja ze zeggen ook weer 18 jaar is volwassen , terwijl hersen ontwikkeling zegt 24 jaar volledig ontwikkeld ?
dus tjah ,![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga meteen stoppen met blowen na deze openbaring.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga meteen stoppen met blowen na deze openbaring.![]()
![]()
doeiquote:Ga maar lekker centjes verdienen
Goede stap , blowen verpest ook je uiterlijk , als je stopt , begin dan meteen met gezond eten en veel fietsen , eet veel fruit en gezond eten zodat die zuren omgezet kunnen worden naar Endocannabinoiden , dat kan je helpen met herstellen van je lichaam , verder is er geen 100 procent herstel maar wel heel wat herstel mits het je lukt heahquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga meteen stoppen met blowen na deze openbaring.
Ik heb nog genoeg kruimels tabak om misschien 10 sigaretjes mee te draaien waarmee ik nog tot maandag moet doenGonna be hell
Fuck the EBU.![]()
Hoi. Wie ben jij en wat doe je hier?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:38 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
Goede stap , blowen verpest ook je uiterlijk , als je stopt , begin dan meteen met gezond eten en veel fietsen , eet veel fruit en gezond eten zodat die zuren omgezet kunnen worden naar Endocannabinoiden , dat kan je helpen met herstellen van je lichaam , verder is er geen 100 procent herstel maar wel heel wat herstel mits het je lukt heah
Want als je ons alleen maar komt vertellen dat we gezond moeten leven ben je hier wel een beetje aan het verkeerde adres![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik blow best veel maar ik ben kankerlekker.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:38 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
Goede stap , blowen verpest ook je uiterlijk , als je stopt , begin dan meteen met gezond eten en veel fietsen , eet veel fruit en gezond eten zodat die zuren omgezet kunnen worden naar Endocannabinoiden , dat kan je helpen met herstellen van je lichaam , verder is er geen 100 procent herstel maar wel heel wat herstel mits het je lukt heah
Is daar ook een verklaring voor?![]()
Ex-blower , en nee daar kwam ik niet voor hahaha :p inderdaadquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoi. Wie ben jij en wat doe je hier?
Want als je ons alleen maar komt vertellen dat we gezond moeten leven ben je hier wel een beetje aan het verkeerde adres
Ik zit al sinds maandag zonder geldquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:39 schreef Moira. het volgende:
Ik heb nog genoeg kruimels tabak om misschien 10 sigaretjes mee te draaien waarmee ik nog tot maandag moet doenGonna be hell
. Nou had ik nog wel ongeveer 1000 peuken tegoed van mijn huisgenootjes, maar evengoed maar 1 of 2 sigaretten per dag gerookt
En dinsdag zelfs 0.
![]()
ik zei het verpest je uiterlijk en word er minder op aangezien je heel wat vrije radicalen (oxidanten) binnen krijgt maar als je gewoon je vitaminetjes inneemt is er ook weinig kans dat je super lelijk word maar ja je word wel minder met de dag mee , dat is gewoon feitelijk want je oxideert maar cannabinoiden hebben ook een anti-oxiderende werking maar wel met veel nadelen eraanquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik blow best veel maar ik ben kankerlekker.
Is daar ook een verklaring voor?[CENTER]Mr-A.Game onderdekoffer, Cause I always know how to play A game
Gelukkigquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:41 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
Ex-blower , en nee daar kwam ik niet voor hahaha :p inderdaad
Tering, ik hou dat echt niet volquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zit al sinds maandag zonder geld. Nou had ik nog wel ongeveer 1000 peuken tegoed van mijn huisgenootjes, maar evengoed maar 1 of 2 sigaretten per dag gerookt
En dinsdag zelfs 0.
Omdat ik stug door ben blijven roken is het gat in mijn tandvlees waar mijn verstandskies heeft gezeten nog steeds niet dicht na 8 dagen
Fuck the EBU.![]()
gastquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:42 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
ik zei het verpest je uiterlijk en word er minder op aangezien je heel wat vrije radicalen (oxidanten) binnen krijgt maar als je gewoon je vitaminetjes inneemt is er ook weinig kans dat je super lelijk word maar ja je word wel minder met de dag mee , dat is gewoon feitelijk want je oxideert maar cannabinoiden hebben ook een anti-oxiderende werking maar wel met veel nadelen eraan
Fuck the EBU.![]()
Dat is wel weer zo inderdaad. Ik ben begonnen op m'n 15e.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:32 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
Nou het beinvloed wel ontwikkeling van de hersenen , dus als je als jonge leeftijd begint , worden je hersenen daarmee beinvloed dus er kan wel degelijk schade opleveren. en aangezien we hier in nederland wonen waar wiet makkelijk te krijgen is , tjah maar ja ze zeggen ook weer 18 jaar is volwassen , terwijl hersen ontwikkeling zegt 24 jaar volledig ontwikkeld ?
dus tjah ,
ik op me 14e, heb amper een diploma kunnen halen terwijl ik kapot veel kan leren via internet maar niks van bak op school , echt apart , als ik iets opzoek of iets kijk onthoud ik veel en snap ik veel maar op school leren , pfff alleen maar stoned in de les niks doen vervelenquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo inderdaad. Ik ben begonnen op m'n 15e.[CENTER]Mr-A.Game onderdekoffer, Cause I always know how to play A game
Ik ben tot de conclusie gekomen dat niet blowen tijdens school mij hier niet bij helpt. Ik ben gewoon een luie zak. Zonde van m'n genialiteit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:45 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
ik op me 14e, heb amper een diploma kunnen halen terwijl ik kapot veel kan leren via internet maar niks van bak op school , echt apart , als ik iets opzoek of iets kijk onthoud ik veel en snap ik veel maar op school leren , pfff alleen maar stoned in de les niks doen vervelen
Dat gat hou je wel ff hoor Moiraquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
Tering, ik hou dat echt niet volOmdat ik stug door ben blijven roken is het gat in mijn tandvlees waar mijn verstandskies heeft gezeten nog steeds niet dicht na 8 dagen
En ga wat peukjes scoren bij Mono
Waarom snapt niemand hier dat het te vroeg is voor een discussie?
WIE ZIJN JULLIE? DIT ZIJN NIET DE STONERS WAAR IK MEE BEN GETROUWD!!!
Fuck the EBU.![]()
ja lui zijn komt door die jonko's hahahaha dat had ik dus ook , moet 12.000 euro terug betalen aan DUOquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben tot de conclusie gekomen dat niet blowen tijdens school mij hier niet bij helpt. Ik ben gewoon een luie zak. Zonde van m'n genialiteit.
echt zonde[CENTER]Mr-A.Game onderdekoffer, Cause I always know how to play A game
Tja.. maar bedoel je dicht ook echt helemaal dicht (niks meer van te zien) Of dat het nie meer bloedquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn moeder rookte door en bij haar wassie met 2 dagen dicht
Mja, daar ben je toch echt zelf bij.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:45 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
ik op me 14e, heb amper een diploma kunnen halen terwijl ik kapot veel kan leren via internet maar niks van bak op school , echt apart , als ik iets opzoek of iets kijk onthoud ik veel en snap ik veel maar op school leren , pfff alleen maar stoned in de les niks doen vervelen
Jezelf naar de tering blowen is slecht voor je gezondheid en je leven enzo. Daarom moet je jezelf ook niet naar de tering blowen.
Mensen die gewoon wel eens/dagelijks een jointje roken hebben nergens last van hoor.Fuck the EBU.![]()
We hebben alle stoners eruit geschopt.. VIEZE LUIE JUNKIES ALLEMAAL.. En nou overgenomen door mensen met verstandquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:47 schreef Moira. het volgende:
WIE ZIJN JULLIE? DIT ZIJN NIET DE STONERS WAAR IK MEE BEN GETROUWD!!!en health junkies
Mwah ik ben al lui sinds m'n 12e.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:47 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
ja lui zijn komt door die jonko's hahahaha dat had ik dus ook , moet 12.000 euro terug betalen aan DUO
echt zondeIk kan niet blowen, want geen sigaretten, dat zal meespelen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:47 schreef Moira. het volgende:
WIE ZIJN JULLIE? DIT ZIJN NIET DE STONERS WAAR IK MEE BEN GETROUWD!!!
Ik heb verstand én ik rook 5 joints per week. Het kan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:48 schreef Olment het volgende:
[..]
We hebben alle stoners eruit geschopt.. VIEZE LUIE JUNKIES ALLEMAAL.. En nou overgenomen door mensen met verstanden health junkies
Fuck the EBU.![]()
inderdaad maar dat lukte mij niet , ik blowde elke dag maximaal 1 gram , soms wel meer maar dan niet van me eigen zak , maar dat was wel elke dag , als je af en toe doet nee dan heb je inderdaad nergens last van , maar ja ik kan dat weer niet net zoals veel mensen dat niet kunnenquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja, daar ben je toch echt zelf bij.
Jezelf naar de tering blowen is slecht voor je gezondheid en je leven enzo. Daarom moet je jezelf ook niet naar de tering blowen.
Mensen die gewoon wel eens/dagelijks een jointje roken hebben nergens last van hoor.[CENTER]Mr-A.Game onderdekoffer, Cause I always know how to play A game
Haha, dan ben je wel een echte junkie hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tering, ik hou dat echt niet volOmdat ik stug door ben blijven roken is het gat in mijn tandvlees waar mijn verstandskies heeft gezeten nog steeds niet dicht na 8 dagen
. Ik ben sowieso niet heel verslaafd, ik kan vrij makkelijk stoppen of minderen, en dat doe ik ook regelmatig. Dat is opzich best wel relaxed in tijden van geldproblemz.
![]()
Werken jijquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha, dan ben je wel een echte junkie hoor. Ik ben sowieso niet heel verslaafd, ik kan vrij makkelijk stoppen of minderen, en dat doe ik ook regelmatig. Dat is opzich best wel relaxed in tijden van geldproblemz.
Geldproblemen
Maar nogmaals; daar ben je toch zelf bij en dat is dan toch je eigen schuld?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:49 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
inderdaad maar dat lukte mij niet , ik blowde elke dag maximaal 1 gram , soms wel meer maar dan niet van me eigen zak , maar dat was wel elke dag , als je af en toe doet nee dan heb je inderdaad nergens last van , maar ja ik kan dat weer niet net zoals veel mensen dat niet kunnen
Dan ligt het aan jóú, niet aan de wiet.Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb verstand én ik rook 5 joints per week. Het kan.![]()
Iddquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha, dan ben je wel een echte junkie hoor. Ik ben sowieso niet heel verslaafd, ik kan vrij makkelijk stoppen of minderen, en dat doe ik ook regelmatig. Dat is opzich best wel relaxed in tijden van geldproblemz.
Ik ga echt niet te harden zijn als ik straks 2/3 dagen zonder nicotine zit
Ik heb van mezelf geaccepteerd dat ik gewoon zwaar verslaafd ben aan roken, en dat laat ik nog maar even lekker zo tot ik zelf ook wíl stoppen met roken. Maar dat is wel klote als dus je geld en tabak op is
Fuck the EBU.![]()
Get him Moiraquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar nogmaals; daar ben je toch zelf bij en dat is dan toch je eigen schuld?
Dan ligt het aan jóú, niet aan de wiet.![]()
Zelfde als dat mensen roepen "Guns kill people"
Nee... mensen misbruiken guns to kill people
sorry maar kennelijk snap je de werking van wiet niet, je lichaam heeft herstel processen , dan kan je niks ervan merken maar dat wil niet zeggen dat wiet geen schade levert aan je lichaam :pquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar nogmaals; daar ben je toch zelf bij en dat is dan toch je eigen schuld?
Dan ligt het aan jóú, niet aan de wiet.[CENTER]Mr-A.Game onderdekoffer, Cause I always know how to play A game
Daar valt over te discussiëren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gelul, blowde al op mn 12e, ben nog steeds kenkersexy.Fuck the EBU.![]()
Nou ik was tot de basisschool heel ijverig, maar in de brugklas had ik het al snel gezien.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Luiheid is een aangeboren afwijking. Ik voel je.Nu ben ik nog steeds wel leergierig op zich, maar het ligt vooral aan de onderwerpen.
Mensenquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Get him Moira![]()
Zelfde als dat mensen roepen "Guns kill people"
Nee... mensen misbruiken guns to kill people
Fuck the EBU.![]()
Ja. kan zijn dat hij op zijn 11e al begonquote:
Ik vind 1 gram per dag wel veel man. Dan is je zelfcontrole niet optimaal, en dat is ook een belangrijke eigenschap om een diploma te halen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:49 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
inderdaad maar dat lukte mij niet , ik blowde elke dag maximaal 1 gram , soms wel meer maar dan niet van me eigen zak , maar dat was wel elke dag , als je af en toe doet nee dan heb je inderdaad nergens last van , maar ja ik kan dat weer niet net zoals veel mensen dat niet kunnen![]()
quote:Olment, bazendag vandaagquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja. kan zijn dat hij op zijn 11e al begon![]()
![]()
Yep is ook me eigen schuld , maar ja faya toch haha ,quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind 1 gram per dag wel veel man. Dan is je zelfcontrole niet optimaal, en dat is ook een belangrijke eigenschap om een diploma te halen.[CENTER]Mr-A.Game onderdekoffer, Cause I always know how to play A game
Ligt er beetje aan. Een kameraad van me draait belachelijk dikke joints en haalt er maar 2 uit een gramquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind 1 gram per dag wel veel man. Dan is je zelfcontrole niet optimaal, en dat is ook een belangrijke eigenschap om een diploma te halen.
Dan ben je zo door je grammetje heen van een dag.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Zekers.. Voel me helemaal TOPquote:![]()
Lekker middag vrijgenomen.. Toch geen zak te beleven hier, en lekker blowuhh !!
mensen , neem me niet kwalijk , probeer hier wiet niet slecht te publiceren ofso
maar het is gewoon zo , Cannabinoiden zijn niet 100 procent gelijk aan endocannabinoiden , plus er zijn meer dan 400 cannabinoiden soorten stoffen en slechts ongeveer 40-60 zijn bestudeert[CENTER]Mr-A.Game onderdekoffer, Cause I always know how to play A game
Ik ga er maar even vanuit dat je nieuw bent, en geen troll.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
sorry maar kennelijk snap je de werking van wiet niet, je lichaam heeft herstel processen , dan kan je niks ervan merken maar dat wil niet zeggen dat wiet geen schade levert aan je lichaam :p
Maar in dat geval raad ik je aan om even goed het forum rond te lurken (dus gewoon lezen, niet posten), om een beetje te zien hoe het gaat.
Al helemaal in ONZ kun je niet zomaar binnen komen vallen met gekke verhalen of discussies starten, dat is niet hoe wij rollen (al helemaal niet op de vroege morgen in het stonertopic, pls).
Voor elke scheet aan interesses is wel een sub-forum of topic(reeks) te vinden, kijk dus gewoon vooral even rond en lees meeIn ONZ moet je als newbie namelijk echt een beetje op je teentjes lopen
Maar dat heb je misschien al gemerkt
Fuck the EBU.![]()
Ik moet zeggen dat ik tot een jaar terug dat ook makkelijk haalde hoor. Zo'n beetje vanaf mijn eerste joint ging het gelijk hard.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind 1 gram per dag wel veel man. Dan is je zelfcontrole niet optimaal, en dat is ook een belangrijke eigenschap om een diploma te halen.En de reden dat ik dat heb doorbroken is vooral het feit dat ik ben verhuisd en al m'n blowmaatjes dus een uur hier vandaan wonen. Anders zat ik nog steeds elke kans die ik kreeg op straat jointjes te roken.
Het gaat gewoon puur om de discussie hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:54 schreef Mr-A..Game het volgende:
mensen , neem me niet kwalijk , probeer hier wiet niet slecht te publiceren ofso
maar het is gewoon zo , Cannabinoiden zijn niet 100 procent gelijk aan endocannabinoiden , plus er zijn meer dan 400 cannabinoiden soorten stoffen en slechts ongeveer 40-60 zijn bestudeert
Ja inderdaad, ik ken het verschijnsel wel van mijn huisgenootje en van mijn moeder voor ze gestopt was. Die worden/werden fucking changerijnig als er even geen peuken in de buurt zijn. Op de een of andere manier raak ik niet zó hooked.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
IddIk ga echt niet te harden zijn als ik straks 2/3 dagen zonder nicotine zit
Ik heb van mezelf geaccepteerd dat ik gewoon zwaar verslaafd ben aan roken, en dat laat ik nog maar even lekker zo tot ik zelf ook wíl stoppen met roken. Maar dat is wel klote als dus je geld en tabak op is![]()
excuses, ik hou ermee op :pquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga er maar even vanuit dat je nieuw bent, en geen troll.
Maar in dat geval raad ik je aan om even goed het forum rond te lurken (dus gewoon lezen, niet posten), om een beetje te zien hoe het gaat.
Al helemaal in ONZ kun je niet zomaar binnen komen vallen met gekke verhalen of discussies starten, dat is niet hoe wij rollen (al helemaal niet op de vroege morgen in het stonertopic, pls).
Voor elke scheet aan interesses is wel een sub-forum of topic(reeks) te vinden, kijk dus gewoon vooral even rond en lees meeIn ONZ moet je als newbie namelijk echt een beetje op je teentjes lopen
Maar dat heb je misschien al gemerkt
Kun je ook ijverig en lui tegelijk zijn? Want dan ben ik datquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ik was tot de basisschool heel ijverig, maar in de brugklas had ik het al snel gezien.Nu ben ik nog steeds wel leergierig op zich, maar het ligt vooral aan de onderwerpen.
Fuck the EBU.![]()
Ijverig in je verslaving staande houden en te lui zijn om er wat aan te doen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kun je ook ijverig en lui tegelijk zijn? Want dan ben ik dat
Hehe kan vast en zeker.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kun je ook ijverig en lui tegelijk zijn? Want dan ben ik dat
Dat bedoel ik. Dan ligt het aan jezelf dat je je diploma niet hebt gehaald, niet aan de wiet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind 1 gram per dag wel veel man. Dan is je zelfcontrole niet optimaal, en dat is ook een belangrijke eigenschap om een diploma te halen.
Té veel van alles is slecht voor je. Als je te veel water drinkt ga je ook dood, als je te veel koekjes eet ga je ook dood. Als je dus te veel blowt heeft dat ook negatieve effecten op je lichaam, geest en omgeving. Maar dan nog vind ik het altijd zo laf als je dan wiet de schuld geeft ipv je eigen zelfdiscipline
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:53 schreef Ro-ald het volgende:
Bijna een maand gestopt met sigaretten roken.resepct.
Fuck the EBU.![]()
Neemt niet weg dat het veel wiet is. Of je het nou in 2 jointjes of in 4 draait, de hoeveelheid wiet is hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:53 schreef Olment het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan. Een kameraad van me draait belachelijk dikke joints en haalt er maar 2 uit een gram
Dan ben je zo door je grammetje heen van een dag.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:54 schreef Mr-A..Game het volgende:
maar het is gewoon zo , Cannabinoiden zijn niet 100 procent gelijk aan endocannabinoiden , plus er zijn meer dan 400 cannabinoiden soorten stoffen en slechts ongeveer 40-60 zijn bestudeert
Fuck the EBU.![]()
Ik weet wel dat het er genoeg mensen zijn die dat makkelijk redden, ik snap dan alleen wel goed dat het ook iets van je productiviteit gaat afnemen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik tot een jaar terug dat ook makkelijk haalde hoor. Zo'n beetje vanaf mijn eerste joint ging het gelijk hard.En de reden dat ik dat heb doorbroken is vooral het feit dat ik ben verhuisd en al m'n blowmaatjes dus een uur hier vandaan wonen. Anders zat ik nog steeds elke kans die ik kreeg op straat jointjes te roken.
![]()
Je kan best gezellig meeposten hoor, maar daarom raad ik je aan eerst even te lurken (mee te lezen) om te kijken hoe alles gaat, en dan gewoon een beetje met de flow mee te gaan, jezelf in het begin (vooral in ONZ) een beetje op de achtergrond houden tot je weet wat voor community FOK! nou eigenlijk isquote:Het is echt een wereld op zichzelf
![]()
Ik bedoel het goed hoorJe bent welkom natuurlijk
Probeer je alleen een beetje te helpen want aan je PostHistory zie ik ook dat dat tot dusver niet echt van een leien dakje gelopen is
Fuck the EBU.![]()
quote:Whehe, ook datquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:56 schreef Olment het volgende:
[..]
Ijverig in je verslaving staande houden en te lui zijn om er wat aan te doen?
Maar ik ben ook echt leergierig en hou van kennis enzo, ik slaap alleen het liefst gewoon uit tot minstens 12 uur 's middags, ongeacht of ik nou om 10 uur 's avonds of om 3 uur 's nachts naar bed ga
Fuck the EBU.![]()
Ik weet wat je bedoeldquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Whehe, ook dat
Maar ik ben ook echt leergierig en hou van kennis enzo, ik slaap alleen het liefst gewoon uit tot minstens 12 uur 's middags, ongeacht of ik nou om 10 uur 's avonds of om 3 uur 's nachts naar bed ga![]()
Slapen<3
eventjes wennen is het wel en ja inderdaad , is niet als een leien dakje gelopen haha :pquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je kan best gezellig meeposten hoor, maar daarom raad ik je aan eerst even te lurken (mee te lezen) om te kijken hoe alles gaat, en dan gewoon een beetje met de flow mee te gaan, jezelf in het begin (vooral in ONZ) een beetje op de achtergrond houden tot je weet wat voor community FOK! nou eigenlijk isHet is echt een wereld op zichzelf
![]()
Ik bedoel het goed hoorJe bent welkom natuurlijk
Probeer je alleen een beetje te helpen want aan je PostHistory zie ik ook dat dat tot dusver niet echt van een leien dakje gelopen is
Ach, dat heeft iedereen in het begin.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:01 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
eventjes wennen is het wel en ja inderdaad , is niet als een leien dakje gelopen haha :p
Steek een jonko op en geniet
Je moet tegen alles wat normaal is schoppen, vertel mensen vooral dat ze moeten gaan squatten. Hoewel er niemand blij van wordt heeft onderzoek wel de vele voordelen aangetoond.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:01 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
eventjes wennen is het wel en ja inderdaad , is niet als een leien dakje gelopen haha :p![]()
![]()
Haha, heel herkenbaar. Daarnaast ben ik een koning in het de hele dag niks doen, dat vind ik echt heerlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, ook dat
Maar ik ben ook echt leergierig en hou van kennis enzo, ik slaap alleen het liefst gewoon uit tot minstens 12 uur 's middags, ongeacht of ik nou om 10 uur 's avonds of om 3 uur 's nachts naar bed ga![]()
![]()
onderzoekenquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je moet tegen alles wat normaal is schoppen, vertel mensen vooral dat ze moeten gaan squatten. Hoewel er niemand blij van wordt heeft onderzoek wel de vele voordelen aangetoond.
Is er al een onderzoek gedaan na hoe interessant mensen onderzoeken vinden?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
ben al gestopt daarmee , haha :pquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:02 schreef Olment het volgende:
[..]
Ach, dat heeft iedereen in het begin.
Steek een jonko op en geniet[CENTER]Mr-A.Game onderdekoffer, Cause I always know how to play A game
No worries, dat was het bij mij 4 jaar geleden ook nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:01 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
eventjes wennen is het wel en ja inderdaad , is niet als een leien dakje gelopen haha :p
Toen heb ik me wat meer teruggetrokken en ben meer gaan lezen. Wel in ONZ blijven hangen (hoewel dat echt het diepste stuk is in het zwembad genaamd FOK!), maar je ziet dat 'we' onze eigen maniertjes en humor enzo hebben. Als je dat een beetje doorhebt kun je gewoon meeposten
Anders zou ik eerst even rustig aan beginnen in een ander, rustiger subforum waar bijv ook jouw interesse ligt ofzo.
Hoe oud ben je eigenlijk?
Fuck the EBU.![]()
GHB, XTC, heroine.. keuze genoegquote:
HAHAHHAHA DIT IS 1 VAN HET GRAPPIGSTE wat ik heb gehoordquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Olment het volgende:
[..]
onderzoeken
Is er al een onderzoek gedaan na hoe interessant mensen onderzoeken vinden?[CENTER]Mr-A.Game onderdekoffer, Cause I always know how to play A game
Ja precies. Al denk ik dat het ook veel scheelt wanneer je blowt. Sommige mensen blowen heel veel, maar alleen aan het eind van de dag als hun verplichtingen klaar zijn. Waar anderen de dag beginnen met een joint.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het er genoeg mensen zijn die dat makkelijk redden, ik snap dan alleen wel goed dat het ook iets van je productiviteit gaat afnemen.
Als ONZ het diepste stuk van Fok! is is dat wel erg eigenlijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
No worries, dat was het bij mij 4 jaar geleden ook niet
Toen heb ik me wat meer teruggetrokken en ben meer gaan lezen. Wel in ONZ blijven hangen (hoewel dat echt het diepste stuk is in het zwembad genaamd FOK!), maar je ziet dat 'we' onze eigen maniertjes en humor enzo hebben. Als je dat een beetje doorhebt kun je gewoon meeposten
Anders zou ik eerst even rustig aan beginnen in een ander, rustiger subforum waar bijv ook jouw interesse ligt ofzo.
Hoe oud ben je eigenlijk?![]()
AL IS DIT TOPIC NATUURLIJK EPIC BAAS![]()
WGR is ook interessant
Er is wel onderzoek gedaan naar het feit dat wanneer nieuws wordt gepubliceerd in de trend van "Wetenschappers hebben vastgesteld" dat er dan meer mensen zijn die het gelovenquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Olment het volgende:
[..]
onderzoeken
Is er al een onderzoek gedaan na hoe interessant mensen onderzoeken vinden?![]()
![]()
Wake & Bake.. JWZquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja precies. Al denk ik dat het ook veel scheelt wanneer je blowt. Sommige mensen blowen heel veel, maar alleen aan het eind van de dag als hun verplichtingen klaar zijn. Waar anderen de dag beginnen met een joint.
Haha ik begon de in de oude klbsc, ik schrok me in het begin dood, zo onaardigquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk?![]()
![]()
Ik plan ook serieus gewoon hele dagen in "Zo. Deze dag ga ik dus gewoon geen ene flikker doen."quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha, heel herkenbaar. Daarnaast ben ik een koning in het de hele dag niks doen, dat vind ik echt heerlijk.Fuck the EBU.![]()
Ik ben 24 , bedankt voor je adviesquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk?
Misschien hebben we nog wel een vacature open staan voor een huis downer?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:04 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
HAHAHHAHA DIT IS 1 VAN HET GRAPPIGSTE wat ik heb gehoord![]()
Ja oke, misschien wint KLB het nog wel, daar moet je al helemaal niet als newbie op de voorgrond komen te staanquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:05 schreef Olment het volgende:
[..]
Als ONZ het diepste stuk van Fok! is is dat wel erg eigenlijk![]()
AL IS DIT TOPIC NATUURLIJK EPIC BAAS![]()
WGR is ook interessant
Maar mijn liefde gaat gewoon uit naar ONZ
En dit topic is natuurlijk één van ONZ mooiste pareltjes
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Misschien hebben we nog wel een vacature open staan voor een huis downer?![]()
![]()
De tepel van de week is ook weg, dus we moeten nog een replacement hebben![]()
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: