De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Studeur op 19-04-2013 00:51:26 ]Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Oke dan ga ik maar fietsen. Hardstyle in de oren en trappen op het tempo, tegenwind of niet, ik zal doorzetten om mijn taak te volbrengen. Doel: binnen 30 minuten terug zijn in dit topic met een brandende joint in de hand.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Een nobel doel, blijf strijden broederquote:Op donderdag 18 april 2013 23:14 schreef Studeur het volgende:
Oke dan ga ik maar fietsen. Hardstyle in de oren en trappen op het tempo, tegenwind of niet, ik zal doorzetten om mijn taak te volbrengen. Doel: binnen 30 minuten terug zijn in dit topic met een brandende joint in de hand.![]()
![]()
23:44 zien we je weerquote:Op donderdag 18 april 2013 23:14 schreef Studeur het volgende:
Oke dan ga ik maar fietsen. Hardstyle in de oren en trappen op het tempo, tegenwind of niet, ik zal doorzetten om mijn taak te volbrengen. Doel: binnen 30 minuten terug zijn in dit topic met een brandende joint in de hand.
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:
Ennuh...quote:Op donderdag 18 april 2013 23:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gespierd bij vrouwen is echt zo lelijkDit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Wel bril op voor je oog gr grquote:Op donderdag 18 april 2013 23:14 schreef Studeur het volgende:
Oke dan ga ik maar fietsen. Hardstyle in de oren en trappen op het tempo, tegenwind of niet, ik zal doorzetten om mijn taak te volbrengen. Doel: binnen 30 minuten terug zijn in dit topic met een brandende joint in de hand.![]()
Zucht. Had ik maar nooit gezegd dat ik soms blowde.
Nu krijg ik dit te horen:
"*insert rant hier*, misschien moet je niet zoveel blowen."
Dit -- Parkiet is mijn papa
Nee, je moet geen clone kopen, maar een echt chinees merk.... die clones zijn bagger...quote:Op donderdag 18 april 2013 23:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Stiekem zijn ze ook uit dezelfde fabriek. Ze draaien overuren, plakken een ander logo erop en op die manier krijgen ze meer geld.
Gewoon een bestaand chinees merk, die doen niet aan namaak en hebben een eigen fabriekOne good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Dat krijg je er van als je 15 bentquote:Op donderdag 18 april 2013 23:18 schreef Unscrewed het volgende:
Zucht. Had ik maar nooit gezegd dat ik soms blowde.
Nu krijg ik dit te horen:
"*insert rant hier*, misschien moet je niet zoveel blowen."![]()
![]()
21*quote:Op donderdag 18 april 2013 23:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je 15 bent
Ja, die link die je stuurde, ik ken inderdaad iemand met die telefoon. Hij is er wel echt blij mee. Misschien ga ik hem ook kopen dan.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee, je moet geen clone kopen, maar een echt chinees merk.... die clones zijn bagger...
Gewoon een bestaand chinees merk, die doen niet aan namaak en hebben een eigen fabriekDit -- Parkiet is mijn papa
Nou bedankt.. kom ik zo over dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh, ik dacht echt dat je jonger was haha
Heb best vaak gezegd dat ik 21 was..Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik ben wat vaker dronken. En ja, zo kwam je de laatste paar keren wel over op mij, maar toen was ik onder invloed.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou bedankt.. kom ik zo over dan?
Heb best vaak gezegd dat ik 21 was..![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben wat vaker dronken. En ja, zo kwam je de laatste paar keren wel over op mij, maar toen was ik onder invloed.Oke, bedankt.
Ik was toch "een aardige vent."
En 15 is wel specifiek.
Ik ben er ook zwaar blij mee....quote:Op donderdag 18 april 2013 23:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, die link die je stuurde, ik ken inderdaad iemand met die telefoon. Hij is er wel echt blij mee. Misschien ga ik hem ook kopen dan.![]()
Heb deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar das al weer een oudje.. de volgende komt weer uit China..
One good thing about music:
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:30 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik ben er ook zwaar blij mee....![]()
Heb deze:Mooi ding wel, hoeveel dokte je daarvoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar das al weer een oudje.. de volgende komt weer uit China..![]()
100 euro ongeveer... (geloof 134 dollar oid toen)quote:Op donderdag 18 april 2013 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mooi ding wel, hoeveel dokte je daarvoor?One good thing about music:
Wat, hebbenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:34 schreef Snowballed het volgende:
[..]
100 euro ongeveer... (geloof 134 dollar oid toen)Hij ziet er echt heel mooi uit
![]()
Hoeveel megapixel camera?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:34 schreef Snowballed het volgende:
[..]
100 euro ongeveer... (geloof 134 dollar oid toen)Your beauty never ever scared me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: