SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Godver de godverquote:Op donderdag 18 april 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Aankomend seizoen van Dexter wordt het laatste seizoen
Jawel.quote:
Ok ik dacht al dat t iets heel vies was, nee ok dan is het goed, muahahahahahahaquote:
Je weet dat ik mijn katten castreer he.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou als een katje bij jou op schoot kruipen als je met je meisje wilt rotzooien. En dan na afloop op haar schoot gaan liggen. Grijnzend naar jou kijkend.
Doet Jules ook met regelmaatquote:Op donderdag 18 april 2013 22:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehe, het broertje van mijn huidige (en enige nog) kat pakte altijd de peuken zelf en dan ging ie daar mee rennen![]()
Mis hem
yeeuhhhquote:Op donderdag 18 april 2013 22:49 schreef Dqod het volgende:
Ok ik dacht al dat t iets heel vies was, nee ok dan is het goed, muahahahahahaha
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je weet dat ik mijn katten castreer he.
Hehe, leuk is datquote:Op donderdag 18 april 2013 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet Jules ook met regelmaat![]()
Oe bijna vechten hier in huis!! Hond is het drukke gedoe van Jules ook zat, Jules ging Max aanvallen, Max deed WROEF BLAF HAP, Jules is gevlucht
Poephoofd.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog steeds een ukelele tussen de pootjes hoor, alleen geen balletjes :$quote:Op donderdag 18 april 2013 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, jij met je sproeikop. Ransbal!quote:
Dat vind ik niet erg.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog steeds een ukelele tussen de pootjes hoor, alleen geen balletjes :$
Een ukelele?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog steeds een ukelele tussen de pootjes hoor, alleen geen balletjes :$
Bwehehehe awwquote:Op donderdag 18 april 2013 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet Jules ook met regelmaat![]()
Oe bijna vechten hier in huis!! Hond is het drukke gedoe van Jules ook zat, Jules ging Max aanvallen, Max deed WROEF BLAF HAP, Jules is gevlucht
Dat zou ik toch nooit zeggen, want ik vind dat ukelelegejengel niet zo fijn in mijn natte gleuf :$quote:Op donderdag 18 april 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een ukelele?
Mijn god ik zie je al liggen in bed: schat prop je ukelele maar in mij hoor!!
De keren dat wij geslachtsgemeenschap hadden, was jij niet bijster goed.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, jij met je sproeikop. Ransbal!
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zou ik toch nooit zeggen, want ik vind dat ukelelegejengel niet zo fijn in mijn natte gleuf :$
Pardon, beweer jij nou dat ik met katten neuk?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De keren dat wij geslachtsgemeenschap hadden, was jij niet bijster goed.
Mijn kitten is echt een daredevil!! Veel te dapper dat dingquote:Op donderdag 18 april 2013 22:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehehe aww
Deze is als de dood voor alles wat vreemd en groot is.. Honden helemaal.. Ze ging de eerste keer dat ze een schaap zag wel bijna op dat beest meppen tho
I know.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zou ik toch nooit zeggen, want ik vind dat ukelelegejengel niet zo fijn in mijn natte gleuf :$
Ik ben niet een kat. Ik ben ALS een kat.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pardon, beweer jij nou dat ik met katten neuk?![]()
![]()
Nee dus he!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Pass maar even wat dapperheid dan, soms word ik doodmoe van d'r mietjesgedragquote:Op donderdag 18 april 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn kitten is echt een daredevil!! Veel te dapper dat ding
[..]
I know.
Ik ken mezelf, gerust dat ik wel opeens in de lach schiet en ukelele's denk de eerstvolgende keer dat ik seks heb
Je komt zo niet betrouwbaar over he.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet een kat. Ik ben ALS een kat.
Geen natte gleuvenverhalen meer, ok?quote:
Ik ben net zo betrouwbaar als het falen van Kenneth Vermeer.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je komt zo niet betrouwbaar over he.
Okquote:Op donderdag 18 april 2013 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen natte gleuvenverhalen meer, ok?
[..]
Ik ben net zo betrouwbaar als het falen van Kenneth Vermeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |