SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Godver de godverquote:Op donderdag 18 april 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Aankomend seizoen van Dexter wordt het laatste seizoen
Jawel.quote:
Ok ik dacht al dat t iets heel vies was, nee ok dan is het goed, muahahahahahahaquote:
Je weet dat ik mijn katten castreer he.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou als een katje bij jou op schoot kruipen als je met je meisje wilt rotzooien. En dan na afloop op haar schoot gaan liggen. Grijnzend naar jou kijkend.
Doet Jules ook met regelmaatquote:Op donderdag 18 april 2013 22:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehe, het broertje van mijn huidige (en enige nog) kat pakte altijd de peuken zelf en dan ging ie daar mee rennen![]()
Mis hem
yeeuhhhquote:Op donderdag 18 april 2013 22:49 schreef Dqod het volgende:
Ok ik dacht al dat t iets heel vies was, nee ok dan is het goed, muahahahahahaha
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je weet dat ik mijn katten castreer he.
Hehe, leuk is datquote:Op donderdag 18 april 2013 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet Jules ook met regelmaat![]()
Oe bijna vechten hier in huis!! Hond is het drukke gedoe van Jules ook zat, Jules ging Max aanvallen, Max deed WROEF BLAF HAP, Jules is gevlucht
Poephoofd.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog steeds een ukelele tussen de pootjes hoor, alleen geen balletjes :$quote:Op donderdag 18 april 2013 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, jij met je sproeikop. Ransbal!quote:
Dat vind ik niet erg.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog steeds een ukelele tussen de pootjes hoor, alleen geen balletjes :$
Een ukelele?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog steeds een ukelele tussen de pootjes hoor, alleen geen balletjes :$
Bwehehehe awwquote:Op donderdag 18 april 2013 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet Jules ook met regelmaat![]()
Oe bijna vechten hier in huis!! Hond is het drukke gedoe van Jules ook zat, Jules ging Max aanvallen, Max deed WROEF BLAF HAP, Jules is gevlucht
Dat zou ik toch nooit zeggen, want ik vind dat ukelelegejengel niet zo fijn in mijn natte gleuf :$quote:Op donderdag 18 april 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een ukelele?
Mijn god ik zie je al liggen in bed: schat prop je ukelele maar in mij hoor!!
De keren dat wij geslachtsgemeenschap hadden, was jij niet bijster goed.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, jij met je sproeikop. Ransbal!
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zou ik toch nooit zeggen, want ik vind dat ukelelegejengel niet zo fijn in mijn natte gleuf :$
Pardon, beweer jij nou dat ik met katten neuk?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De keren dat wij geslachtsgemeenschap hadden, was jij niet bijster goed.
Mijn kitten is echt een daredevil!! Veel te dapper dat dingquote:Op donderdag 18 april 2013 22:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehehe aww
Deze is als de dood voor alles wat vreemd en groot is.. Honden helemaal.. Ze ging de eerste keer dat ze een schaap zag wel bijna op dat beest meppen tho
I know.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zou ik toch nooit zeggen, want ik vind dat ukelelegejengel niet zo fijn in mijn natte gleuf :$
Ik ben niet een kat. Ik ben ALS een kat.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pardon, beweer jij nou dat ik met katten neuk?![]()
![]()
Nee dus he!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Pass maar even wat dapperheid dan, soms word ik doodmoe van d'r mietjesgedragquote:Op donderdag 18 april 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn kitten is echt een daredevil!! Veel te dapper dat ding
[..]
I know.
Ik ken mezelf, gerust dat ik wel opeens in de lach schiet en ukelele's denk de eerstvolgende keer dat ik seks heb
Je komt zo niet betrouwbaar over he.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet een kat. Ik ben ALS een kat.
Geen natte gleuvenverhalen meer, ok?quote:
Ik ben net zo betrouwbaar als het falen van Kenneth Vermeer.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je komt zo niet betrouwbaar over he.
Okquote:Op donderdag 18 april 2013 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen natte gleuvenverhalen meer, ok?
[..]
Ik ben net zo betrouwbaar als het falen van Kenneth Vermeer.
Kom een keer langs met de kat!! Mijn kitten leert haar wel "the way of the demons"!!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Pass maar even wat dapperheid dan, soms word ik doodmoe van d'r mietjesgedrag
En laat t me weten dan![]()
Bedankt, je bent de beste.quote:
Nja ze kan het eigenlijk welquote:Op donderdag 18 april 2013 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom een keer langs met de kat!! Mijn kitten leert haar wel "the way of the demons"!!
Zal ik doen!! Tijdens de seks direct FOK!ken of mag ik wachten tot na de seks?![]()
brb even tarotkaarten leggen
Op foon of laptop???quote:Op donderdag 18 april 2013 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik doen!! Tijdens de seks direct FOK!ken of mag ik wachten tot na de seks?![]()
Dank je van mij en de kadt :$quote:Op donderdag 18 april 2013 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt, je bent de beste.
Ok, gr,gr.
XXX
Ik ga slapen en dan hopelijk op tijd opstaan voor de dokter.
Ik moet de kat opsluiten in haar kamer als ik wil etenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja ze kan het eigenlijk wel.. Soms verbazingwekkend ineens haar lef.. Mja zal wel afhangen van hoeveel dreiging iets voor haar vormt
Soms is ze wel een ware demon iig, maar dan meer met eten.. Gisteren heeft ze nog een hele donut weten te bemachtigen
Je mag wachten na de seks
Foonquote:
Dan mag het....quote:
Ik had haar snoepjes hier altijd in een lade liggen.. Kastje.. Tegenwoordig krijgt ze dat ding open, ook al druk ik m nog zo goed dichtquote:Op donderdag 18 april 2013 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet de kat opsluiten in haar kamer als ik wil eten![]()
Lief van jou!!
Kusjes ook voor Bonnie dan.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je van mij en de kadt :$
gr gr, zet je beste beentje voor xoxox gossip girl :$
Slaap fijn
Ik zal dr zo even beknuffelen ende bezoenen als ze wakker wordtquote:
Wat heeft ruimte ermee te maken?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:02 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Dan mag het....
Neemt minder ruimte in....
Gelukkig is Jules nog jong!! Die is nog aan het ontdekken en ik heb een eigen kamer voor haar. Dat scheelt echt wel!quote:Op donderdag 18 april 2013 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik had haar snoepjes hier altijd in een lade liggen.. Kastje.. Tegenwoordig krijgt ze dat ding open, ook al druk ik m nog zo goed dicht
Al d'r eten (en mijn eten) ligt nu elders dus
Zo ben ik wel al zeg ik het zelf
Dan zijn t helemaal duivels jaquote:Op donderdag 18 april 2013 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig is Jules nog jong!! Die is nog aan het ontdekken en ik heb een eigen kamer voor haar. Dat scheelt echt wel!
Bewegingsvrijheid....quote:
Zo wil ik graag wakker worden.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal dr zo even beknuffelen ende bezoenen als ze wakker wordt
Who doesn'tquote:
Zo af en toe gaat Max (de hond) Jules helpen. Dan vlucht ik echt de wc inquote:Op donderdag 18 april 2013 23:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan zijn t helemaal duivels ja
Toen was Bon dat ook nog wel, maar toen had ze dr grote broer dus ook nog
Ging met grof geweldBaasjes
Me jelly.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Who doesn't
Bonnie wordt (bijna) elke ochtend zo wakker door mij, u jelly?
Ik zou er gelijk vanaf rollen als ze d'r telefoon/laptop pakt voor wat anders dan foto-doeleinden.quote:
Ik geef haar nog het voordeel van de twijfel...quote:Op donderdag 18 april 2013 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou er gelijk vanaf rollen als ze d'r telefoon/laptop pakt voor wat anders dan foto-doeleinden.
Hahaha geniaalquote:Op donderdag 18 april 2013 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo af en toe gaat Max (de hond) Jules helpen. Dan vlucht ik echt de wc in![]()
Dan gaan ze tikkertje doen. Rent er eerst een grote hond door het huis en dan zo'n piepklein katje achteraan
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou er gelijk vanaf rollen als ze d'r telefoon/laptop pakt voor wat anders dan foto-doeleinden.
me mirin'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |