SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Godver de godverquote:Op donderdag 18 april 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Aankomend seizoen van Dexter wordt het laatste seizoen
Jawel.quote:
Ok ik dacht al dat t iets heel vies was, nee ok dan is het goed, muahahahahahahaquote:
Je weet dat ik mijn katten castreer he.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou als een katje bij jou op schoot kruipen als je met je meisje wilt rotzooien. En dan na afloop op haar schoot gaan liggen. Grijnzend naar jou kijkend.
Doet Jules ook met regelmaatquote:Op donderdag 18 april 2013 22:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehe, het broertje van mijn huidige (en enige nog) kat pakte altijd de peuken zelf en dan ging ie daar mee rennen![]()
Mis hem
yeeuhhhquote:Op donderdag 18 april 2013 22:49 schreef Dqod het volgende:
Ok ik dacht al dat t iets heel vies was, nee ok dan is het goed, muahahahahahaha
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je weet dat ik mijn katten castreer he.
Hehe, leuk is datquote:Op donderdag 18 april 2013 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet Jules ook met regelmaat![]()
Oe bijna vechten hier in huis!! Hond is het drukke gedoe van Jules ook zat, Jules ging Max aanvallen, Max deed WROEF BLAF HAP, Jules is gevlucht
Poephoofd.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog steeds een ukelele tussen de pootjes hoor, alleen geen balletjes :$quote:Op donderdag 18 april 2013 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, jij met je sproeikop. Ransbal!quote:
Dat vind ik niet erg.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog steeds een ukelele tussen de pootjes hoor, alleen geen balletjes :$
Een ukelele?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog steeds een ukelele tussen de pootjes hoor, alleen geen balletjes :$
Bwehehehe awwquote:Op donderdag 18 april 2013 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet Jules ook met regelmaat![]()
Oe bijna vechten hier in huis!! Hond is het drukke gedoe van Jules ook zat, Jules ging Max aanvallen, Max deed WROEF BLAF HAP, Jules is gevlucht
Dat zou ik toch nooit zeggen, want ik vind dat ukelelegejengel niet zo fijn in mijn natte gleuf :$quote:Op donderdag 18 april 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een ukelele?
Mijn god ik zie je al liggen in bed: schat prop je ukelele maar in mij hoor!!
De keren dat wij geslachtsgemeenschap hadden, was jij niet bijster goed.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, jij met je sproeikop. Ransbal!
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zou ik toch nooit zeggen, want ik vind dat ukelelegejengel niet zo fijn in mijn natte gleuf :$
Pardon, beweer jij nou dat ik met katten neuk?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De keren dat wij geslachtsgemeenschap hadden, was jij niet bijster goed.
Mijn kitten is echt een daredevil!! Veel te dapper dat dingquote:Op donderdag 18 april 2013 22:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehehe aww
Deze is als de dood voor alles wat vreemd en groot is.. Honden helemaal.. Ze ging de eerste keer dat ze een schaap zag wel bijna op dat beest meppen tho
I know.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zou ik toch nooit zeggen, want ik vind dat ukelelegejengel niet zo fijn in mijn natte gleuf :$
Ik ben niet een kat. Ik ben ALS een kat.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pardon, beweer jij nou dat ik met katten neuk?![]()
![]()
Nee dus he!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Pass maar even wat dapperheid dan, soms word ik doodmoe van d'r mietjesgedragquote:Op donderdag 18 april 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn kitten is echt een daredevil!! Veel te dapper dat ding
[..]
I know.
Ik ken mezelf, gerust dat ik wel opeens in de lach schiet en ukelele's denk de eerstvolgende keer dat ik seks heb
Je komt zo niet betrouwbaar over he.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet een kat. Ik ben ALS een kat.
Geen natte gleuvenverhalen meer, ok?quote:
Ik ben net zo betrouwbaar als het falen van Kenneth Vermeer.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je komt zo niet betrouwbaar over he.
Okquote:Op donderdag 18 april 2013 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen natte gleuvenverhalen meer, ok?
[..]
Ik ben net zo betrouwbaar als het falen van Kenneth Vermeer.
Kom een keer langs met de kat!! Mijn kitten leert haar wel "the way of the demons"!!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Pass maar even wat dapperheid dan, soms word ik doodmoe van d'r mietjesgedrag
En laat t me weten dan![]()
Bedankt, je bent de beste.quote:
Nja ze kan het eigenlijk welquote:Op donderdag 18 april 2013 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom een keer langs met de kat!! Mijn kitten leert haar wel "the way of the demons"!!
Zal ik doen!! Tijdens de seks direct FOK!ken of mag ik wachten tot na de seks?![]()
brb even tarotkaarten leggen
Op foon of laptop???quote:Op donderdag 18 april 2013 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik doen!! Tijdens de seks direct FOK!ken of mag ik wachten tot na de seks?![]()
Dank je van mij en de kadt :$quote:Op donderdag 18 april 2013 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt, je bent de beste.
Ok, gr,gr.
XXX
Ik ga slapen en dan hopelijk op tijd opstaan voor de dokter.
Ik moet de kat opsluiten in haar kamer als ik wil etenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja ze kan het eigenlijk wel.. Soms verbazingwekkend ineens haar lef.. Mja zal wel afhangen van hoeveel dreiging iets voor haar vormt
Soms is ze wel een ware demon iig, maar dan meer met eten.. Gisteren heeft ze nog een hele donut weten te bemachtigen
Je mag wachten na de seks
Foonquote:
Dan mag het....quote:
Ik had haar snoepjes hier altijd in een lade liggen.. Kastje.. Tegenwoordig krijgt ze dat ding open, ook al druk ik m nog zo goed dichtquote:Op donderdag 18 april 2013 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet de kat opsluiten in haar kamer als ik wil eten![]()
Lief van jou!!
Kusjes ook voor Bonnie dan.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je van mij en de kadt :$
gr gr, zet je beste beentje voor xoxox gossip girl :$
Slaap fijn
Ik zal dr zo even beknuffelen ende bezoenen als ze wakker wordtquote:
Wat heeft ruimte ermee te maken?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:02 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Dan mag het....
Neemt minder ruimte in....
Gelukkig is Jules nog jong!! Die is nog aan het ontdekken en ik heb een eigen kamer voor haar. Dat scheelt echt wel!quote:Op donderdag 18 april 2013 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik had haar snoepjes hier altijd in een lade liggen.. Kastje.. Tegenwoordig krijgt ze dat ding open, ook al druk ik m nog zo goed dicht
Al d'r eten (en mijn eten) ligt nu elders dus
Zo ben ik wel al zeg ik het zelf
Dan zijn t helemaal duivels jaquote:Op donderdag 18 april 2013 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig is Jules nog jong!! Die is nog aan het ontdekken en ik heb een eigen kamer voor haar. Dat scheelt echt wel!
Bewegingsvrijheid....quote:
Zo wil ik graag wakker worden.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal dr zo even beknuffelen ende bezoenen als ze wakker wordt
Who doesn'tquote:
Zo af en toe gaat Max (de hond) Jules helpen. Dan vlucht ik echt de wc inquote:Op donderdag 18 april 2013 23:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan zijn t helemaal duivels ja
Toen was Bon dat ook nog wel, maar toen had ze dr grote broer dus ook nog
Ging met grof geweldBaasjes
Me jelly.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Who doesn't
Bonnie wordt (bijna) elke ochtend zo wakker door mij, u jelly?
Ik zou er gelijk vanaf rollen als ze d'r telefoon/laptop pakt voor wat anders dan foto-doeleinden.quote:
Ik geef haar nog het voordeel van de twijfel...quote:Op donderdag 18 april 2013 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou er gelijk vanaf rollen als ze d'r telefoon/laptop pakt voor wat anders dan foto-doeleinden.
Hahaha geniaalquote:Op donderdag 18 april 2013 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo af en toe gaat Max (de hond) Jules helpen. Dan vlucht ik echt de wc in![]()
Dan gaan ze tikkertje doen. Rent er eerst een grote hond door het huis en dan zo'n piepklein katje achteraan
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou er gelijk vanaf rollen als ze d'r telefoon/laptop pakt voor wat anders dan foto-doeleinden.
me mirin'quote:
Ja nou lachen!!quote:
Hai jelly, you like puddi?quote:
Welke twijfel?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:08 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik geef haar nog het voordeel van de twijfel...
Wat voor hond is het??quote:Op donderdag 18 april 2013 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou lachen!!
Kat sprong over de tafel, hond erachteraan!! Kat sprong over mij, hond erachteraan!!
IK WAS BANG!!
Awwww, moest je huilen? Had je een schouder nodig om op uit te huilen?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou lachen!!
Kat sprong over de tafel, hond erachteraan!! Kat sprong over mij, hond erachteraan!!
IK WAS BANG!!
Kruising labrador/sharpeiquote:
Hij kent mij (nog) niet, jij weet dat ik gerust zou gaan FOK!ken tijdens seksquote:
quote:
Een schouder? Dat is alles?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Awwww, moest je huilen? Had je een schouder nodig om op uit te huilen?There there, kom maar
Heb ik !!quote:
Dan ken je mij nog niet....quote:Op donderdag 18 april 2013 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kruising labrador/sharpei
[..]
Hij kent mij (nog) niet, jij weet dat ik gerust zou gaan FOK!ken tijdens seks
Truequote:Op donderdag 18 april 2013 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kruising labrador/sharpei
[..]
Hij kent mij (nog) niet, jij weet dat ik gerust zou gaan FOK!ken tijdens seks
HEY!!!....quote:Op donderdag 18 april 2013 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Awwww, moest je huilen? Had je een schouder nodig om op uit te huilen?There there, kom maar
Steek je hoofd er maar weer tussen dan.. Wel eventjes motorboaten :$quote:Op donderdag 18 april 2013 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een schouder? Dat is alles?
Ik huil het liefst goed uit op een fijne zachte vrouwenborst
quote:
ZEG!! PIS NIET TEGEN MIJ AAN ALSOF IK JE TERRITORIUM BINNENDRING JAH?!!!quote:Op donderdag 18 april 2013 23:13 schreef MOON76 het volgende:
[..]
HEY!!!....
Er zit een ander in mijn wijk te klussen.....
Oe yeah babyquote:Op donderdag 18 april 2013 23:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Steek je hoofd er maar weer tussen dan.. Wel eventjes motorboaten :$
Kom maar halen, mag je ook wel meteen even motorboatenquote:
Mea Culpa....quote:Op donderdag 18 april 2013 23:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
ZEG!! PIS NIET TEGEN MIJ AAN ALSOF IK JE TERRITORIUM BINNENDRING JAH?!!!
Nohquote:
Ja nee okquote:Op donderdag 18 april 2013 23:14 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Mea Culpa....![]()
Zal mijn plasje inhouden....
Slaap lekker!!quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe yeah baby
[..]
Kom maar halen, mag je ook wel meteen even motorboaten
* Huppelmuts biedt boobs aan om op te huilenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nee okwerd al bijna verdrietig.. Eigenlijk werd ik al verdrietig want Tamme Asser en Bobbientje verlaten mij
Geen idee. Mn zoon kiest altijd de toetjesquote:Op donderdag 18 april 2013 23:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Welke heb je?Ik haal vaak die framboos
Dont be sad....quote:Op donderdag 18 april 2013 23:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nee okwerd al bijna verdrietig.. Eigenlijk werd ik al verdrietig want Tamme Asser en Bobbientje verlaten mij
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts biedt boobs aan om op te huilen![]()
Hier om je aan het lachen te krijgen
[ afbeelding ]
Pik ze afquote:Op donderdag 18 april 2013 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Mn zoon kiest altijd de toetjes
Lente in m'n bol jaaaquote:Op donderdag 18 april 2013 23:17 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Dont be sad....
Het is lente!!... ehhhh...is it???
Ik moest er te hard om lachenquote:
oe ik durf geen eten van mijn zoon af te pakkenquote:[..]
Pik ze af
Ik ben zoooooo blij dat ik het zonnetje in huis ben....quote:Op donderdag 18 april 2013 23:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lente in m'n bol jaaa
Alleen nu is het avond en de zon is weg
Ok, dan niet doen neequote:Op donderdag 18 april 2013 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest er te hard om lachen
[..]
oe ik durf geen eten van mijn zoon af te pakken![]()
Volgens mij staat daar de doodstraf op
I bring utter, complete darkness BWAHAHAHAHAquote:Op donderdag 18 april 2013 23:19 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik ben zoooooo blij dat ik het zonnetje in huis ben....
Maar als jij langskomt regel ik frambozenmonatoetje hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, dan niet doen nee
[..]
I bring utter, complete darkness BWAHAHAHAHA
Ok maar ik ga even wat anders doen, nee niks vunzigs
Miss tot straks![]()
Laterssss...quote:Op donderdag 18 april 2013 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, dan niet doen nee
[..]
I bring utter, complete darkness BWAHAHAHAHA
Ok maar ik ga even wat anders doen, nee niks vunzigs
Miss tot straks![]()
Slaap lekker en werk ze morgenquote:
YUMMMMM.....quote:Op donderdag 18 april 2013 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar als jij langskomt regel ik frambozenmonatoetje hoor![]()
Ohhh,.....quote:Op donderdag 18 april 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga ook maar doen alsof ik naar bed ga![]()
Wat kut filmquote:
Je hebt gewoon gefilmd, geef maar toe.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:19 schreef BobbyB het volgende:
Goede morgen!
[..]
Wat kut filmzal eens een spijker onder jouw nagel slaan.
Nee dat moeten we nog een keer doen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gefilmd, geef maar toe.
Daarom kut-film
Deel je niks met je broeders?quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag bij de supermarkt Milka Oreo liggen.
Ik ga hem nu opsnoepen.
Ik moest eerst kijken of hij wel eetbaar was.quote:
Aah germ, wat een deceptie.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest eerst kijken of hij wel eetbaar was.
Hij is niet zo lekker als ik me had voorgesteld.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:19 schreef BobbyB het volgende:
Goede morgen!
[..]
Wat kut filmzal eens een spijker onder jouw nagel slaan.
Ik bescherm je toch babyquote:
quote:
Ik weet 1 sterk punt, die in je broek.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn cv met beschrijving is ze bevallen.
Moet nu een motivatiebrief sturen met wat voor docent ik ben en waar mijn sterke en zwakke punten liggen. Spannend.
Ik weet niet of ze dat zo leuk vinden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet 1 sterk punt, die in je broek.
2-talig? Hoe moet ik dat zien?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat zo leuk vinden.
Het is waarschijnlijk ook tweetalig onderwijs. Lachen wel.
Aan engelstalige leerlingen? Ik bedoel, ik neem aan dat je in Nederland gaat werken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lesgeven in Nederlands en Engels.
Nederlandse leerlingen. Tweetalig is iets wat de laatste jaren wat opkomt om de leerlingen beter voor te bereiden op hun toekomst. Engels wordt steeds belangrijker.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aan engelstalige leerlingen? Ik bedoel, ik neem aan dat je in Nederland gaat werken.
Ah op die manier, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nederlandse leerlingen. Tweetalig is iets wat de laatste jaren wat opkomt om de leerlingen beter voor te bereiden op hun toekomst. Engels wordt steeds belangrijker.
Heb ik net al die woorden in het Nederlands geleerd, moet ik nu weer kijken wat het Engels ook al weer isquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah op die manier, dat wist ik niet.
Wel slim ja.
Ghehe leuk, kun je weer woordjes op je hoofd leren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik net al die woorden in het Nederlands geleerd, moet ik nu weer kijken wat het Engels ook al weer is
Ik heb een dilemma trouwens. Collega wilde met mij en mijn homies naar de film. Zij kan alleen dinsdag naar de voorpremiere. Mijn homies kunnen die dag niet
Nou, mijn auto is nogal vies en het is wel bikini weerquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]ja
Oh wauw ik ben zo uitgeslapen. Wil alles doen vandaag.
ai noo wat joe dit lest summerquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nederlandse leerlingen. Tweetalig is iets wat de laatste jaren wat opkomt om de leerlingen beter voor te bereiden op hun toekomst. Engels wordt steeds belangrijker.
L., ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ghehe leuk, kun je weer woordjes op je hoofd leren.
Als het L is, met je homies. Anders blijf je in die molen zitten.
Als het een ander is, met haar gaan.
Waarom zou je haar meenemen, wil je een vriendschap opbouwen? Zover ik weet heb je nog steeds gevoelens voor haar en dan moet je dit gewoon niet opzoeken imo. Zelfkwelling.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
L., ja.
Waarom kunnen ze nooit als ik wil dat ze kunnen, de stommerds.
Ze zei dat ze naar die film wilde met haar vrienden, maar die gingen ineens niet. Ik zei:quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom zou je haar meenemen, wil je een vriendschap opbouwen? Zover ik weet heb je nog steeds gevoelens voor haar en dan moet je dit gewoon niet opzoeken imo. Zelfkwelling.
Ppfff je bent erin getuind.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zei dat ze naar die film wilde met haar vrienden, maar die gingen ineens niet. Ik zei:komt ie volgende week al uit? Dan moet ik even vragen wie er mee wil!
Toen vroeg ze of ze mee mocht. Ik kan geen nee zeggen tegen zulke ogen, he?
Ik ben een sucker voor blauwe ogen en blond haar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ppfff je bent erin getuind.
Maar serieus, als je nog steeds gevoelens hebt voor haar zeg dan gewoon nee. Bespaar jezelf die achtbaan ...
Bummer man, straks ga je 2.5 uur naast haar zitten en daarna een vluchtig afscheid.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben een sucker voor blauwe ogen en blond haar.
I know!quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bummer man, straks ga je 2.5 uur naast haar zitten en daarna een vluchtig afscheid.
Dan stapt ze op haar stalen ros en fietst ze snel de horizon tegemoet, er kan nog net een dag vanaf.quote:
Voorpremiere is niet in Leiden, maar Scheveningen of Delft. Moet je iig nog de trein in. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan stapt ze op haar stalen ros en fietst ze snel de horizon tegemoet, er kan nog net een dag vanaf.
Oja, hele rit terug awkward silence.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voorpremiere is niet in Leiden, maar Scheveningen of Delft. Moet je iig nog de trein in. Dat scheelt.
Heerlijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, hele rit terug awkward silence.
Je steekt die dolk graag in je hart he.
Vast wel. Het ligt eraan wat jij wilt hierin. Bij haar is dat namelijk al duidelijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heerlijk
Maar de weg terug heb je dan voldoende om over te praten, toch?
Het is bij lange na niet zo erg als vorig jaar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vast wel. Het ligt eraan wat jij wilt hierin. Bij haar is dat namelijk al duidelijk.
ja je bent pas 6 uur thuis ofzo!quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, mijn auto is nogal vies en het is wel bikini weer
Dan zal het wel goedkomen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is bij lange na niet zo erg als vorig jaar.
Vriendschap is prima.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Later, moet nog boodschappen doen hequote:
Oh.. Ik was in de veronderstelling dat... Nja hihihihihihiquote:
Huh?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh.. Ik was in de veronderstelling dat... Nja hihihihihihi
Wou ook nog even langs de winkel daar wsl :$.. Kom niet meer in de stad vandaag hierzoquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Leuk plaatje, die ga ik als achtergrond gebruiken op 1 van mijn systemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tevens, 30.000e post gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk plaatje, die ga ik als achtergrond gebruiken op 1 van mijn systemen![]()
Tevens, 30.000e post gemaakt
Fucking depressief manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Is niks voor mij, dat friendzone gedoe. Daar heb ik mijn zussen al voorquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fucking depressief man
[..]
[ afbeelding ]
Daar kom je soms ook in zonder dat je dat wilt he.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is niks voor mij, dat friendzone gedoe. Daar heb ik mijn zussen al voor
Oh nou ja kan ook wel hoor. Kom ik wel eerst naar huisquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wou ook nog even langs de winkel daar wsl :$.. Kom niet meer in de stad vandaag hierzo
Ik zou geen vrienden met een vrouw willen zijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar kom je soms ook in zonder dat je dat wilt he.
Hoezo niet? Ik heb altijd vrouwen als vrienden gehad eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou geen vrienden met een vrouw willen zijn
Te veel nadelen
Urenlang kletsen over shoppen en mode en (nog erger) hun vriendjes enzo?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik heb altijd vrouwen als vrienden gehad eigenlijk.
Ik raak sneller bevriend met vrouwen dan met mannen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou geen vrienden met een vrouw willen zijn
Te veel nadelen
Haha, dat zijn precies de onderwerpen die echt nooit aan bod komen hier. Ja, als ik erover begin want ik heb soms ook kleding nodig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Urenlang kletsen over shoppen en mode en (nog erger) hun vriendjes enzo?
Mij niet gezien!
Daar heb ik dus m'n zussen voorquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, dat zijn precies de onderwerpen die echt nooit aan bod komen hier. Ja, als ik erover begin want ik heb soms ook kleding nodig.
Pff dat valt best mee zolang je niet van die bakvissen hebt. En sappige details over hun vriendjes is soms ook wel leuk hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Urenlang kletsen over shoppen en mode en (nog erger) hun vriendjes enzo?
Mij niet gezien!
Ik zou geen vrienden met een vrouw willen worden die niet mijn ex isquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik raak sneller bevriend met vrouwen dan met mannen.
True, daar heb ik al veelvuldig gebruik van gemaakt. Van mijn zusje iig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar heb ik dus m'n zussen voor![]()
Ik heb daar geen issue mee eigenlijk. Ik heb 1 ex en daar wil ik juist geen vriendschap meer mee. Niet omdat ik haar hekel maar omdat ik vind dat ze niks voor me kan betekenen daarin.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou geen vrienden met een vrouw willen worden die niet mijn ex is
Nja vind t allemaal goed kijk maarquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh nou ja kan ook wel hoor. Kom ik wel eerst naar huis
Niemand hier zegt dat 't niet kanquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:46 schreef Dqod het volgende:
Och leuk een mannenkunnengeenvriendenzijnmetvrouwen.. bullshit
Nee joh, koffie wil geen vriendschappen met vrouwen. Verder is er geen discussie hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:46 schreef Dqod het volgende:
Och leuk een mannenkunnengeenvriendenzijnmetvrouwen.. bullshit
Yeeuhhhhquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:48 schreef Dqod het volgende:
Ben vriendjes.met jullie allemaal lobi :$ <3
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:48 schreef Dqod het volgende:
Ben vriendjes.met jullie allemaal lobi :$ <3
meestal andersom bij mij, uitzonderingen daargelaten natuurlijk.. lastig wel, lezzie zijndequote:Op vrijdag 19 april 2013 12:51 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan niet opschieten met mannen over het algemeen, met vrouwen wel
Uiteraard.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
meestal andersom bij mij, uitzonderingen daargelaten natuurlijk.. lastig wel, lezzie zijnde
Inderdaad. Ik weet veel penismaten hierdoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pff dat valt best mee zolang je niet van die bakvissen hebt. En sappige details over hun vriendjes is soms ook wel leuk hoor.
Zal wellicht ook aan mij liggen hoor.. Vrouwen zijn gewoon vaak wat lastiger in de omgang, moeilijker in te schatten ditdat alles (dat is mijn ervaring iig).. Zelf ben ik ook lang niet altijd de makkelijkste, al helemaal niet met vrouwen dus..quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uiteraard.
Hoor ik steeds vaker dat mannen beter met vrouwen op kunnen schieten en andersom
Appelsap :$quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een post van meer dan 2 regels
Wie ben jij en wat heb je met Dqodje gedaan?
Heb je Bonnie nog geknuffeld?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Appelsap :$
Ben er al weer, heb Miep even bij de laptop vandaan geschopt
Zeker wel, ze spinde van gelukquote:
Ik heb dat juist andersom. Mannen zijn toch voornamelijk meer macho, willen zich bewijzen, denken met hun pener en gedragen zich als een haantje.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal wellicht ook aan mij liggen hoor.. Vrouwen zijn gewoon vaak wat lastiger in de omgang, moeilijker in te schatten ditdat alles (dat is mijn ervaring iig).. Zelf ben ik ook lang niet altijd de makkelijkste, al helemaal niet met vrouwen dus..
Misschien ook omdat geen verwachtingen bij mannen en in t geval van zeer goede mannelijke vrienden (he bobby?) ook geen verwachtingen terug, waardoor het gewoon veel soepeler loopt en je er op kunt bouwen.. Ofzo.. Tering wat een post
Sommige ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb dat juist andersom. Mannen zijn toch voornamelijk meer macho, willen zich bewijzen, denken met hun pener en gedragen zich als een haantje.
Mja, zou kunnen natuurlijk. Zo heeft iedereen zijn of haar gebrekquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal wellicht ook aan mij liggen hoor.. Vrouwen zijn gewoon vaak wat lastiger in de omgang, moeilijker in te schatten ditdat alles (dat is mijn ervaring iig).. Zelf ben ik ook lang niet altijd de makkelijkste, al helemaal niet met vrouwen dus..
Misschien ook omdat geen verwachtingen bij mannen en in t geval van zeer goede mannelijke vrienden (he bobby?) ook geen verwachtingen terug, waardoor het gewoon veel soepeler loopt en je er op kunt bouwen.. Ofzo.. Tering wat een post
Ja zo denk ik over het topic atm.quote:
Moet je nou weer onaardig doen terwijl ik m'n ziel bloot leg hierquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja zo denk ik over het topic atm.en geen sigaretten en een kat op schoot
Serieus ik denk soms dat jij iemand anders bent.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je nou weer onaardig doen terwijl ik m'n ziel bloot leg hier
Zal even een shitload inslaan straks btw
Nu gauw m'n haar fixen
Ik heb wel peuken en ook een kat op schoot!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal, ik heb precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Thee.quote:
Moet je maar niet zoveel roken. Ik haal geen nieuwe voor je.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij hoopt dat ze haar zuigbehoefte dan op jou gaat uitleven?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je maar niet zoveel roken. Ik haal geen nieuwe voor je.
Oh nee hoor dat gebeurt al genoeg.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hoopt dat ze haar zuigbehoefte dan op jou gaat uitleven?
Bliksem doet dat ook.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn kitten ligt op zo'n plankje van dr krabpaal rondjes te draaien om die paal. Wat een raar beest
Ik heb 2 palen staan. Ook 1 met een balletje eraan. Gaat Jules als een ware zwarte luipaard onder de tafel liggen helemaal klaar om aan te vallen. Dan sprint ze naar het balletje en dan....quote:
Zijn daar mensen die seks hebben met centauren dan? Zijn toch een hele andere soort?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit Xena te kijken en het gaat over Centauren. Ik vraag mij dus gewoon serieus af hoe een Centaur in hemelsnaam seks kan hebben met een mens. En vooral hoe dat mens dan kan bevallen van een Centaur.
S06E17quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn daar mensen die seks hebben met centauren dan? Zijn toch een hele andere soort?
Wat dacht je van het bestaan van Halfreuzen.... geeft te denken.
Ik weet niet of centauren ook zo'n grote hebben.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
S06E17
Nou net was er een bevalling. Nika (mensvrouw) beviel van zoon Borias (Centaur) en de vader was Xenan (Centaur).
Maar hoe komt zo'n 4-hoevig ding dan uit een mens vraag ik mij af.
En wat ik weet van paarden is dat die niet in het bezit zijn van een klein piemeltje dus de term "compleet uitwonen" zal hier zijn oorsprong wel hebben
Om vervolgens te beseffen dat je wel heel pervers bent omdat je nadenkt over centaurseksquote:
Ik moest denken aan half-orcs. Hoezo hebben orcen en mensen seks.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om vervolgens te beseffen dat je wel heel pervers bent omdat je nadenkt over centaurseks
Wat zijn orcen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moest denken aan half-orcs. Hoezo hebben orcen en mensen seks.
Ook al zo'n vraagstuk jaquote:
Halfdraken...quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moest denken aan half-orcs. Hoezo hebben orcen en mensen seks.
Boh, vet sexy ja!!quote:
http://www.google.nl/sear(...)fjdxUf_1BcOQ0AXN3IBYquote:
Dat kan je gewoon op xhamster.com vindenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)fjdxUf_1BcOQ0AXN3IBY
Hier zie je meer voorbeelden.
Ach ja, je moet wat met fantasy he.
Wat ik me wel afvraag he, hoe kleine mensen en grote mensen seksen.
Hm goed punt wel, ik denk dat ik maar niet ga kijken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon op xhamster.com vinden
Mietjequote:Op vrijdag 19 april 2013 14:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm goed punt wel, ik denk dat ik maar niet ga kijken.
Viespeukje!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah ik heb het al gezien eigenlijk.
Zij op tafel/bed en dan die kerel ervoor. My lawd!
Ik was nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Viespeukje!!
Beetje midgetporn kijken he
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was nieuwsgierig.
Vervolgens de wat zwaardere dames bekeken want ja, hoe werkt dat dan?
Maandje niet gerukt.
En je telefoon?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
Ik krijg nog 1500 euro voor mn motor, met behoud van de motor.Dan moet ik 'm nog verkopen aan de opkoper
. Komt de kleding nog bij
Is dat een redelijk bedrag? Ik heb geen idee wat je motor qua dagwaarde nog had.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
Ik krijg nog 1500 euro voor mn motor, met behoud van de motor.Dan moet ik 'm nog verkopen aan de opkoper
. Komt de kleding nog bij
Dat was wel grappig. Hij zei dat det motor TL was, omdat de schade.meer was dan dat hij waard is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is dat een redelijk bedrag? Ik heb geen idee wat je motor qua dagwaarde nog had.
Beter dan toch. Wordt het bedrag nog hoger ivm je pak en mobiel?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was wel grappig. Hij zei dat det motor TL was, omdat de schade.meer was dan dat hij waard is.
Ik vind 'm geen 1500 euro waard
Ja ik moet van het weekend even bonnetjes zoeken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter dan toch. Wordt het bedrag nog hoger ivm je pak en mobiel?
Ah oke, hopelijk kun je er iets leuks voor terugkopen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik moet van het weekend even bonnetjes zoeken.
En er komt nog iets bij als ik 'm verkoop aan de opkoper.
Vast welquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah oke, hopelijk kun je er iets leuks voor terugkopen.
En anders helpt je papa je welquote:
Halloquote:
hai!quote:
Moet je nog lang wachten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:08 schreef muhahaha het volgende:
Kapper, ik doe het voor nop.Dat is dan ook overduidelijk te zien aan je eigen kapselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Uhu, een goede kapper maait ook zichzelf.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is dan ook overduidelijk te zien aan je eigen kapsel
Dat woordje "goede" is wel leuk gekozenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, een goede kapper maait ook zichzelf.
Wie zeurt krijgt een maaibeurt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat woordje "goede" is wel leuk gekozen
ze zit nu onder de droogkap. denk het welquote:
ja. Zit er zelf elke maand en de rest om de twee maand ong.quote:
Ben je zo een ijdeltuit?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja. Zit er zelf elke maand en de rest om de twee maand ong.
Van mijn haar blijf je afquote:
Oh help je zit niet eens voor jezelf bij de kapper? Dude, wat doe je daar? VLUCHT!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ze zit nu onder de droogkap. denk het wel
Ik ben vrouw, het is genetisch onmogelijk voor mij om niet te zeurenquote:
Nederlandersquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik schaam mij om Nederlandse te zijn!!
* Huppelmuts heeft net het koningslied gehoord.
Oke, ik heb bij deze een uitzondering gemaakt maar alleen omdat ik bang ben voor Jules.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben vrouw, het is genetisch onmogelijk voor mij om niet te zeuren
Ik kan mij vast wel voordoen als Zweedse of Noorse. Moet alleen even de taal lerenquote:
Daar ben ik ook bang voorquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke, ik heb bij deze een uitzondering gemaakt maar alleen omdat ik bang ben voor Jules.
ijdel niet. Net als onverzorgd.quote:
dochterquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van mijn haar blijf je af
[..]
Oh help je zit niet eens voor jezelf bij de kapper? Dude, wat doe je daar? VLUCHT!!
Dat hoort je vriendin toch te doenquote:
Elke maand lijkt me wel veel. Ik ga elke 6 tot 8 weken.quote:
Er zijn mannen die gewoon echt elke maand moeten hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Elke maand lijkt me wel veel. Ik ga elke 6 tot 8 weken.
De tondeuse heb ik ook wel eens gebruikt, wat een gemak is dat.![]()
Hm heb ik wel mazzel dan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn mannen die gewoon echt elke maand moeten hoor.
Mijn ex moest ook maximaal 5 weken tussen 2 knipbeurten laten zitten. Zijn haar groeide te snel
ik moest toch in de stad zijn. En zo heb ik er nog wat invloed opquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hoort je vriendin toch te doen![]()
Dat is toch geen mannentaak
Mjah ik had mijn pa toch lekker laten lullen als hij zich had willen bemoeien met mijn kapselquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik moest toch in de stad zijn. En zo heb ik er nog wat invloed op
dat dus.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn mannen die gewoon echt elke maand moeten hoor.
Mijn ex moest ook maximaal 5 weken tussen 2 knipbeurten laten zitten. Zijn haar groeide te snel
Okquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat dus.
Je zou m'n zak eens moeten zien
Ik kan door voor Fransman.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan mij vast wel voordoen als Zweedse of Noorse. Moet alleen even de taal leren
En voor Leonardquote:
deze waardeert mijn mening wonder boven wonder nog. De jongste minder.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik had mijn pa toch lekker laten lullen als hij zich had willen bemoeien met mijn kapsel
Wut? De rest?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja. Zit er zelf elke maand en de rest om de twee maand ong.
quote:
rest van het gezinquote:
Ghehe ik vond al vrij snel dat papa mij gewoon geld moest geven zodat ik zelf de stad in konquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
deze waardeert mijn mening wonder boven wonder nog. De jongste minder.
Ook met kleren kopen. Vinden ze leuker als ik meega, vriendin let meer op de prijs dan ik
Ik heb wel geduldquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]![]()
Zit mobiel en in de stad. Gaat lastig
Dan zou ze dus iets van 40-50 euro voor schoenen krijgen. Als ik meega ben ik het op een gegeven moment zo zat of zie ik een paar die d'r goed staan en dan is het ineens 90 euro.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ik vond al vrij snel dat papa mij gewoon geld moest geven zodat ik zelf de stad in kon
Kinderen hebben zoiets veel te snel door he!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan zou ze dus iets van 40-50 euro voor schoenen krijgen. Als ik meega ben ik het op een gegeven moment zo zat of zie ik een paar die d'r goed staan en dan is het ineens 90 euro.
Dat spelletje snapt ze inmiddels
Filmpjequote:Op vrijdag 19 april 2013 16:31 schreef BobbyB het volgende:
Zouden Dqod en Tammi al foto's aan het maken zijn?
Ik heb nog niks ontvangen, iig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:31 schreef BobbyB het volgende:
heb nog niks op de WA.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:31 schreef BobbyB het volgende:
Geen vermaak bij de kapperquote:
Vrije relatie hequote:Op vrijdag 19 april 2013 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aha. Ik had niet het idee dat je een gezin had
nee, dm eens wat doorquote:
Sorry de leuke dingen staan op mijn foon en zijn alleen te whatsappenquote:
smoothquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry de leuke dingen staan op mijn foon en zijn alleen te whatsappen
quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog niks ontvangen, iig.
Nja dan wachten ze tot ik er live bij kan zijnquote:
Vond ik zelf ook wel jaquote:
Dat is het ergste aan de kapper. GTST is er niks bij!quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:38 schreef Adolecens het volgende:
Soms vraag je je serieus af hoe het kan dat er sommige vrouwen moeder zijn. Ik kan me gewoon serieus niet voorstellen dat er een vent overheen wil!
/kapper verhalen
Jammerquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nja dan wachten ze tot ik er live bij kan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |