Bobby ookquote:Op vrijdag 19 april 2013 01:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet leuk dit man. Kuifje is baas.
Ik ben vervloekt met een zegen. Kan nooit een keer rustig het squatrek gebruiken zonder dat elke keer een vrouw dat het apparaat wat er tegenover staat gebruikt wat normaal nooit gebruikt wordtquote:
Jammer seg.quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik ben vervloekt met een zegen. Kan nooit een keer rustig het squatrek gebruiken zonder dat elke keer een vrouw dat het apparaat wat er tegenover staat gebruikt wat normaal nooit gebruikt wordt
Heb zelf wel een zeer krachtige kringspier gekregen door het squatten. Ik kan nu anaal spuiten en afknijpen met ongelofelijke krachten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:56 schreef Zaran het volgende:
[..]
Klopt het dat vrouwen van squatten een strakkere kut krijgen?
Is je vriend vast blij mee maar mij boeit dat niet zoveelquote:Op vrijdag 19 april 2013 01:56 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb zelf wel een zeer krachtige kringspier gekregen door het squatten
quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:56 schreef Zaran het volgende:
[..]
Klopt het dat vrouwen van squatten een strakkere kut krijgen?
pics?quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]. Daar moet je bekkenbodemspierenoefeningen voor doen en goeie genetics.
Afrikanen drogen hun kut boven heet water, wordt het strakker van.
Tot nu alleen een dikkere bil gekregen van squatten.
Plakkers die stroomstoten geven op je perineum plakkenquote:
Omdat ik altijd kwaliteits-posts heb?quote:
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:03 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Omdat ik altijd kwaliteits-posts heb?
Ik dacht dat jij zwaar gelovig was.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:05 schreef Zaran het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor de tip, heb weer wat fapmateriaal voor morgen
[ afbeelding ]
[..]
kom op dushi :$
krijg je van mij een mocca baby :$
Jij doet toch een studie fysiotherapie? is het niveau van die studie echt zo slecht? Elke keer als ik net afgestudeerde fysiotherapeut krijg dan bakt die er niks van. Laast had ik last van pijn onder mijn knie gaat die lul er stroom op zetten terwijl zelfs ik weet dat dat niet helpt bij niet-spier blessuresquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:03 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Omdat ik altijd kwaliteits-posts heb?
Daarom gedraag ik mij zo op het internetquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zwaar gelovig was.
Lol, wordt mij in het eerste half jaar al geleerd dat het alleen effect heeft op zeer specifieke blessures.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:07 schreef Zaran het volgende:
[..]
Jij doet toch een studie fysiotherapie? is het niveau van die studie echt zo slecht? Elke keer als ik net afgestudeerde fysiotherapeut krijg dan bakt die er niks van. Laast had ik last van pijn onder mijn knie gaat die lul er stroom op zetten terwijl zelfs ik weet dat dat niet helpt bij niet-spier blessures
Ik las het terug en was een leesfoutje.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:08 schreef Zaran het volgende:
[..]
Daarom gedraag ik mij zo op het internet
Nice. Maak een filmpje als je kan, ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:11 schreef Zaran het volgende:
Morgen trouwens een poging wagen 200kg raw te deadliften. 195kg lukte 2 reps.
Enige nadeel aan zo hoog liften is dat je langer bezig bent naar het zoeken naar de schijven dan de daadwerkelijk work sets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |