Datdus!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:16 schreef alors het volgende:
Kane heeft gewoon zo gruwelijk veel huismoederfans en één oproepje op facebook is genoeg om die te laten stemmen, ze hebben toch ook niets beters te doen.
Helaas wel jaquote:Op donderdag 18 april 2013 21:16 schreef alors het volgende:
Kane heeft gewoon zo gruwelijk veel huismoederfans en één oproepje op facebook is genoeg om die te laten stemmen, ze hebben toch ook niets beters te doen.
Ja maar hoe (oe oehoe) kan het dan dat Nielson niet heeft gewonnen?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:16 schreef alors het volgende:
I Love This Cityquote:Op donderdag 18 april 2013 21:17 schreef Pino112 het volgende:
Wtf heeft Kane allemaal uitgebracht afgelopen jaar dan? Alleen Cum Toeketter toch?
Not sure ifquote:Op donderdag 18 april 2013 21:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ksssst, dat is gewoon een tof nummer.
bespaart kapperskosten, kan ie het weer lang laten groeien tot het oude kapselquote:
Shandyquote:Op donderdag 18 april 2013 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
jongens en meisjes..... ik gaat aan de drank!
Dat nummer.quote:
iddquote:Op donderdag 18 april 2013 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat nummer.Nog steeds kippenvel.
Zal waarschijnlijk met deze live versie wel snel weggaan maar toch.
nope! Bacardi Razz en Up......quote:
CEEquote:Op donderdag 18 april 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
Wederom vraag ik me af wat het publiek heeft bewogen hier een kaartje voor te kopen als ze er zelfs met dit nummer als een stel suïcidale koningspinguins bij staan.
Ik wilde net zoiets typen.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
Wederom vraag ik me af wat het publiek heeft bewogen hier een kaartje voor te kopen als ze er zelfs met dit nummer als een stel suïcidale koningspinguins bij staan.
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
Niemand heeft een kaartje gekocht. Iedereen is slachtoffer van het winnen van prijsvragen.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
niet iedereen toch?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niemand heeft een kaartje gekocht. Iedereen is slachtoffer van het winnen van prijsvragen.
Jongens.... ik vind het zo SPPPPPAAAAAANOOOOOOOONNNDTDDDDDTTTTD!!!twitter:NielsonMusic twitterde op donderdag 18-04-2013 om 21:19:50Helaas! Niet gewonnen maar ik ga straks mijn allereerste show van het jaar doen!! Blijf kijken! #3fmawards reageer retweet
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:22 schreef Cee het volgende:
Ze moeten die vlammen op het publiek richten.
Idd. Heb deze gasten met Eurosonic gezien op de Grote Markt in Groningen. Toen stond iedereen ondanks, of misschien dankzij, de kou te hossen!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
Lekker BBQ'enquote:Op donderdag 18 april 2013 21:22 schreef Cee het volgende:
goed idee.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:22 schreef Cee het volgende:
Ja. Echt zonde.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:21 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme, dat geluid is echt bagger. zo klinkt het als een kutnummer.
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:23 schreef Muto het volgende:
Hebben Michiel en Roos hun relatie al geopenbaard?
Roos is toch pot?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:23 schreef Muto het volgende:
Hebben Michiel en Roos hun relatie al geopenbaard?
Ik weet het.quote:
daar kon mij moeder ook op stemmen in haar jeugdquote:
volgens mij niet, maar zeker weten doe ik het niet. en anders kan ik haar genezenquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:25 schreef Cee het volgende:
Ze hebben nog een blonde chick nodig dan zijn ze Barbie & Kensington.
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:25 schreef Cee het volgende:
Ze hebben nog een blonde chick nodig dan zijn ze Barbie & Kensington.
jat je nu mijn grap?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:26 schreef Lamabal het volgende:
Vind het zielig voor bladzuiger. Hij wint niks
een kytemanhater! wauw...ik heb er ook niks meequote:
Kyteman met Sorry niet kennenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:27 schreef snellejelle het volgende:
Blaudzun is de enige die men kende
Ik kende Kyteman maar goddank heeft die toeterhipster niet gewonnen.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:27 schreef snellejelle het volgende:
Blaudzun is de enige die men kende
uitdaging voor volgend jaarquote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef alors het volgende:
Als Blaudzun genomineerd zou worden in de categorie Pop zou hij gaan huilen denk ik
tis gewoon popmuziek hoor, tis niet echt expirimenteel ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef alors het volgende:
Als Blaudzun genomineerd zou worden in de categorie Pop zou hij gaan huilen denk ik
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een Kensington-haat hier. Onterecht
Kensingtonquote:Op donderdag 18 april 2013 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou nou, je mag hem bv echt niet vergelijken met Mumford en Sons hoor!!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tis gewoon popmuziek hoor, tis niet echt expirimenteel ofzo
Alleen híj is expirimenteel
Jaquote:
hij heeft nog in geen enkele film zn tieten laten zien geloof ik...quote:Op donderdag 18 april 2013 21:29 schreef Cee het volgende:
Is Blaudzun een beetje de Carice van Houten, maar dan wél in het bezit van een stijltang?
gelukkig maarquote:Op donderdag 18 april 2013 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij heeft nog in geen enkele film zn tieten laten zien geloof ik...
Valt wel mee toch? Ik vind ze echt een prima bandje hoor.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allebei semi-generieke aanstekelijke folkliedjes die kwalitatief wel iets hebben. En het klinkt allebei ook altijd hetzelfdequote:Op donderdag 18 april 2013 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Nou nou, je mag hem bv echt niet vergelijken met Mumford en Sons hoor!!____
breensquote:
Brains.quote:
pics!quote:
Ja i know, maar hij reageerde echt heel verbolgen toen die vergelijking werd gemaaktquote:Op donderdag 18 april 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allebei semi-generieke aanstekelijke folkliedjes die kwalitatief wel iets hebben. En het klinkt allebei ook altijd hetzelfde
QFTquote:Op donderdag 18 april 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een tyfus dit. elke man die dit waardeert is hommo
iddquote:Op donderdag 18 april 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
ok, mag ik je in je reet nemen?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vraag het maar aan Pino, die wil vast wel.quote:
dat zou leuk zijnquote:Op donderdag 18 april 2013 21:32 schreef Cee het volgende:
Als ik de skills had maakte ik met dit liedje een uilenfilmpje net als de geitenfilmpjes bij Taylor Swift.
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:32 schreef Cee het volgende:
Als ik de skills had maakte ik met dit liedje een uilenfilmpje net als de geitenfilmpjes bij Taylor Swift.
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vraag het maar aan Pino, die wil vast wel.
nah, laat Pino er ff buitenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vraag het maar aan Pino, die wil vast wel.
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:32 schreef Cee het volgende:
Ik weet hetquote:Op donderdag 18 april 2013 21:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja i know, maar hij reageerde echt heel verbolgen toen die vergelijking werd gemaakt
zal het doorgeven....quote:Op donderdag 18 april 2013 21:32 schreef Cee het volgende:
Ja idd, kinderen van tegenwoordig zijn zo fucking volwassen, eng gewoon.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
ZIJ IS 11????? whut? waar is is haar berentrui??
Buiten Clean Again zeer matig ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:37 schreef Ame_thyst het volgende:
Beetje de Coldplay van Nederland alleen dan kut
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:37 schreef Ame_thyst het volgende:
Beetje de Coldplay van Nederland alleen dan kut
True voor mij ook ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, dat zeker! Ik had alleen poets gehoopt. Dit was tweede keus.
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten Clean Again zeer matig ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |